Προς το περιεχόμενο

Ανησυχίες


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μπα έχει αποκλείσει κάθε αυτοκίνητο που έχει πάνω από δύο χρόνια που έχει παρουσιαστεί.

Προσπαθώ να τον πείσω να πάμε να δει Stelvio αλλά ούτε που με ακούει και κυρίως σιγά μη βρούμε αντιπροσωπεία που να την έχει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 7,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στις 2/9/2024 στις 2:17 ΜΜ, majnun είπε

Μπα έχει αποκλείσει κάθε αυτοκίνητο που έχει πάνω από δύο χρόνια που έχει παρουσιαστεί.

Προσπαθώ να τον πείσω να πάμε να δει Stelvio αλλά ούτε που με ακούει και κυρίως σιγά μη βρούμε αντιπροσωπεία που να την έχει.

Ανέφερες και την taycan... Ωραίο αυτοκίνητο. 

Απλά είναι ηλεκτρικό!!! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 εγώ τα δύο πρώτα πράγματα που θα κοιτούσα ειναι πόσα χλμ βγάζει στην πραγματικότητα σήμερα, μετά από 4 χρόνια χρήσης και αν υπάρχει σημείο φόρτισης. 

Α, κι αν εχει και καμια εγγύηση ακομη φυσικα

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 04/09/2024 at 17:47, XronisR said:

Για ηλεκτρικά τι γνώμη έχουμε;Κοιτάω ενα nissan leaf του 2020

Το leaf δεν έχει ενεργητική ψύξη των μπαταριών με αποτέλεσμα σε περιοχές με υψηλές θερμοκρασίες να έχουν θέμα οι μπαταρίες. Βέβαια αν το βρίσκεις φτηνά, αξίζει. Απλώς αυτό που λένε ότι οι εξωτερική θερμοκρασία παίζει ρόλο στην αυτονομία εξαιτίας της χρήσης κλλιματισμού ή θέρμανσης, εδώ έχεις άλλον ένα λόγο την διαχείριση της θερμοκρασίας της μπαταρίας. Κοινώς μπορεί να κάνει throttling επειδή ανέβασε θερμοκρασία η μπαταρία. 

Κοίτα με ενεργητική ψύξη μόνο, για Ελλάδα. 

 

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Μετα τις συντομες καλοκαιρινές ανησυχίες μου κατέληξα οτι δεν υπαρχει λογος για αγοραπωλησίες, οποτε καθομαι στα αυγα μου και ουτε φαρομεο ουτε πεμβε εχει ουτε τιποτα για το εγγυς μέλλον. I did the maths που λεμε και στο χωριο μου και το αποτελεσμα ειναι οτι κακως κραταω κ το κιου για τα χλμ που κανει (κυριολεκτικά θα συνεφερε ταξι). Οφειλω παντως να ομολογήσω οτι το Χ1 για τα λεφτά που ζητάει ειναι πραγματικά ενα πολυ καλο αμαξι κ ολοκληρομένο ως πακετο/εξοπλισμό. Διατηρω παρόλα αυτα τις επιφυλάξεις μου για το τρικιλινδρο 1.5, ενώ δεν με τρελανε και το πορτμπαγκαζ του (ελεω mhd μπαταρίας)

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, paylidis είπε

Μετα τις συντομες καλοκαιρινές ανησυχίες μου κατέληξα οτι δεν υπαρχει λογος για αγοραπωλησίες, οποτε καθομαι στα αυγα μου και ουτε φαρομεο ουτε πεμβε εχει ουτε τιποτα για το εγγυς μέλλον. I did the maths που λεμε και στο χωριο μου και το αποτελεσμα ειναι οτι κακως κραταω κ το κιου για τα χλμ που κανει (κυριολεκτικά θα συνεφερε ταξι). Οφειλω παντως να ομολογήσω οτι το Χ1 για τα λεφτά που ζητάει ειναι πραγματικά ενα πολυ καλο αμαξι κ ολοκληρομένο ως πακετο/εξοπλισμό. Διατηρω παρόλα αυτα τις επιφυλάξεις μου για το τρικιλινδρο 1.5, ενώ δεν με τρελανε και το πορτμπαγκαζ του (ελεω mhd μπαταρίας)

Μία απο τα ίδια George , άσε που κουράστηκα και εγώ τα τελευταία χρόνια με το ψάξιμο / αλλαγή / μεταπώληση / άγχος

Ηρέμησα πλέον , θα δω τον άσσο για χαβαλέ , μεγαλώνουν και τα παιδιά μεγαλώνουν και τα έξοδα , βαρέθηκα να πληρώνω αμάξια

Μεγάλη κουβέντα δεν λέω , αλλά προς το παρών ούτε car.gr δεν μπαίνω :D

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα χιλιόμετρα/κόστος αγοράς και για τους τρεις μας ειναι αστείο (10.000 σε 1.5 χρονο εγώ, εσείς χειρότερα).

Εμένα δε μου κάνει καν αίσθηση να το οδηγάω πια.

Αν ποτέ φύγει (δεν το βλέπω) παίζει να μην παίρνω καν αμάξι.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, majnun είπε

Τα χιλιόμετρα/κόστος αγοράς και για τους τρεις μας ειναι αστείο (10.000 σε 1.5 χρονο εγώ, εσείς χειρότερα).

Εμένα δε μου κάνει καν αίσθηση να το οδηγάω πια.

Αν ποτέ φύγει (δεν το βλέπω) παίζει να μην παίρνω καν αμάξι.

20300 στους 50 μηνες, τα περισσότερα (~13-14Κ) σε ταξιδια ανω των 1000χλμ. Καλυτερα να νοικιαζα κ να παιρναμε ταξι, πραγματικα αμαρτια, και αντικειμενικα καφριλα να παω να δωσω κι αλλα λεφτα για ακομα λιγοτερα (πλεον) χλμ

Κοινως, εχεις απολυτο δικιο κ συμπασχω... Οριακά αξιζει να το δωσω κ να μη παρω τιποτα!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγώ σκέφτομαι αν το δώσω μία λύση σαν το Dribe, αλλά από την άλλη δεν κουνιέται φύλλο στην αγγελία μου οπότε απλά κάνω υπομονή.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Hello everybody!

εγώ ειμαι in between..  
Υπολογισμος Ιούνιο με Ιούνιο: 
-12.000χλμ το 2021-22
- 7.500χλμ το 2022-23
- 7.500χλμ το 2023-24 

ο λόγος ειναι εναρξη shuttle bus για τη δουλεια το '22 με αποτελεσμα να μην οδηγώ σχεδόν καθολου. 

Απο τη στιγμή που θα εχει ακομη 2 χρονια εγγύηση , και επισης 1 χρόνο δωρεαν service σκεφτομαι το καλοκαιρι που τελειώνουν οι δόσεις του: 

- πωληση και αγορα μικρού ηλεκτρικού (τυπου ami) για τα περιξ + σπιτι/shuttle bus 
- πωληση και αγορα κανονικου ηλεκτρικού πολης (dolphin, 208, etc) έτσι ώστε να ξεκινήσω να πηγαινω με αμαξι στη δουλεια (3ωρες commute ειναι το πηγενέλα οποτε παιζει φρικη σιγα-σιγα) 
- να κατσω στα αβγα μου 

please elaborate
 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, JailbrokenDiesel είπε

- να κατσω στα αβγα μου 

γνωμη μου...

κ με το θερμικο πας δουλεια κανονικά δε χρειαζεται ηλεκτρικο 😆

οσο και αν το τραβηξα απο τα μαλλια κατεληξα οτι το να κατσουμε στα αυγα μας αυτη τη στιμγή μαλλον ειναι οτι πιο σοφρον

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επίσης διέγραψε και την επιλογή του ami για να καταλήξεις πιο εύκολα στις άλλες δύο επιλογές. Ami χωρίς κλιματισμό για την ελλάδα είναι no go. Απορώ πως το αγοράζουν μερικοί...

Επεξ/σία από jaguar13
  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Δημιουργία νέου...