Προς το περιεχόμενο

Ανησυχίες


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ισχύει. Παλιότερα, με μια ματιά στο αμάξι που περνάει, ήξερες μάρκα και μοντέλο. Τα τελευταία χρόνια, περιμένεις να δεις το σήμα για να καταλάβεις (και πάλι παίζεται).

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 7,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

και μετα λενε καποιες κακιες γλωσσες οτι γκρινιαζω κ ειμαι περιεργος που δε μου αρεσει τιποτα απο τα καινουργια :P (ok οριακά μου αρεσει το X1 αλλα δε του δινω πανω απο 37Κ, λιγο παραπανω απο οσο ειχε δλδ οταν βγηκε)

αηδια ειναι ολα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πέρα από ότι είναι καινούργιο απορώ πως σου αρέσει η Χ1.

Αισχρά άσχημο αυτοκίνητο, άνετα θα μπορούσε να φοράει το σήμα της ssanyong.

Εντάξει έχει μπουγιο και δείχνει μοντέρνο αλλά αισθητικά...

Πολλά από τα ακριβά αυτοκίνητα αν φορούσαν άλλο σήμα δεν θα τα προτιμούσε ο κόσμος. Φοβερή η επίδραση στην ψυχολογία μας το σήμα/μάρκετινγκ/φαίνεσθαι. Δε εξαιρω τον εαυτό μου από αυτό.

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, majnun είπε

Πέρα από ότι είναι καινούργιο απορώ πως σου αρέσει η Χ1.

Αισχρά άσχημο αυτοκίνητο, άνετα θα μπορούσε να φοράει το σήμα της ssanyong.

Εντάξει έχει μπουγιο και δείχνει μοντέρνο αλλά αισθητικά...

Πολλά από τα ακριβά αυτοκίνητα αν φορούσαν άλλο σήμα δεν θα τα προτιμούσε ο κόσμος. Φοβερή η επίδραση στην ψυχολογία μας το σήμα/μάρκετινγκ/φαίνεσθαι. Δε εξαιρω τον εαυτό μου από αυτό.

 

Δε ξερω, η προηγουμενη πχ δε μου αρεσε... Η τωρινη Χ1 μου αρεσει...κυριως το εσωτερικό! Δεν ειναι θεμα σήματος, ισως παιζει ρολο το familiarity effect μετα απο τοσες bmw αλλα οχι τοσο ωστε να μου αρεσει κατι που θα θεωρουσα ειδαλλως ασχημο. Εχει κατι που μου αρεσει (γενικα μου αρεσουν τα SUV πλεον-εαν δεν σου αρεσουν σιγουρα βγαζει πολυ ματσο/ογκο)

image.png.af0725cec36a9f8131a10349d5ed26b1.png

πραγματικα αν μου το ξαναδιναν στη τιμη που μου ειχανε πει τοτε που παρουσιαζοταν για πρωτη φορά σε μια υπογα (<37) θα την αγοραζα αυριο πρωι...

υ.γ.: στο μεταξυ σε μια ανησυχια μου μεσα στον αυγουστο που ειχα αδεια κ ημουν καποιες μερες στην αθηνα πηγα ειδα απο κοντα την τοναλε, ενα ξεκαθαρο οχι απο εμενα... δε δικαιολογει τα λεφτα της για κανενα λογο! Οκ ενα αρκετα ομορφο αμαξι, κατασκευαστικα/ποιοτικα στο μεσο ορο της αγοράς (με μια καλη σειρά Vw θα το παρομοιαζα) και τιποτα παραπανω που να δικαιολογει τα 39Κ

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά θέλω τη συμβουλή σας. Είμαι ανάμεσα σε Ford fiesta του 16 και μετά και σε renault Clio από το 17 και μετά. Δεν κοιτάω καθόλου ecoboost. Μιλάω για dieselακι 1500αρι. Παίζει λίγο και το nissan micra 18 και μετά. Τι λέτε; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, g7slashkats είπε

Παιδιά θέλω τη συμβουλή σας. Είμαι ανάμεσα σε Ford fiesta του 16 και μετά και σε renault Clio από το 17 και μετά. Δεν κοιτάω καθόλου ecoboost. Μιλάω για dieselακι 1500αρι. Παίζει λίγο και το nissan micra 18 και μετά. Τι λέτε; 

Το Clio του 16 πετρέλαιο το έχει ο πατέρας μου και το μόνο που το έβγαλε είναι σαζμαν στις 140.000χλμ .

Κατα τα άλλα δεν έχει εμφανίσει κάτι , συντήρηση μόνο σε αντιπροσωπεία απο όταν το αγόρασε

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 28/8/2024 στις 1:24 ΜΜ, paylidis είπε

 

υ.γ.: στο μεταξυ σε μια ανησυχια μου μεσα στον αυγουστο που ειχα αδεια κ ημουν καποιες μερες στην αθηνα πηγα ειδα απο κοντα την τοναλε, ενα ξεκαθαρο οχι απο εμενα... δε δικαιολογει τα λεφτα της για κανενα λογο! Οκ ενα αρκετα ομορφο αμαξι, κατασκευαστικα/ποιοτικα στο μεσο ορο της αγοράς (με μια καλη σειρά Vw θα το παρομοιαζα) και τιποτα παραπανω που να δικαιολογει τα 39Κ

Δεν είναι Alfa Romeo...!!!   

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε

Δεν είναι Alfa Romeo...!!!   

Ότι είναι. Εγώ σήμα φαρομεο είδα επάνω 😅 ξεκάθαρο όχι σε αυτά τα λεφτά. Στα 33 θα είχε γεμίσει όλος ο τόπος 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, paylidis είπε

Ότι είναι. Εγώ σήμα φαρομεο είδα επάνω 😅 ξεκάθαρο όχι σε αυτά τα λεφτά. Στα 33 θα είχε γεμίσει όλος ο τόπος 

Καλά ναι.....Αλλά Alfa romeo no....!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, paylidis είπε

Ότι είναι. Εγώ σήμα φαρομεο είδα επάνω 😅 ξεκάθαρο όχι σε αυτά τα λεφτά. Στα 33 θα είχε γεμίσει όλος ο τόπος 

Και εγώ πιστεύω ότι το σκοτώνει η τιμή του.

Αν το formentor το βρισκεις με 150 αλογα στα 35, γιατι οχι την Tonale ;

Την ίδια μαλ... κανουν στην Juniolano, αρχική 30.
Βάλτε το ρε τραχαναδες κάτω απο τα 25 μπας και τα πλησιασει κανείς.

Το έβγαλαν λέει ο ΤΣΕΟ για να κανει κλικ στους Mito και Giulietta αγοραστές. 
Που τη Μιτο την έβρισκες ανετα κάτω απο 15 και τη Giulietta στα 25 την είχες κάνει μπόμπα.`

Ωπ, ας βγάλουμε ένα αμάξι που βρίσκεται ανάμεσα σε διαστάσεις στα δύο αυτά και κάνει πολύ παραπάνω.
Αμεεεεεε, δε θα προλαβαίνει να τα βγάζει το εργοστάσιο...

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα πιαστώ από το:

9 minutes ago, majnun said:

Το έβγαλαν λέει ο ΤΣΕΟ για να κανει κλικ στους Mito και Giulietta αγοραστές. 
Που τη Μιτο την έβρισκες ανετα κάτω απο 15 και τη Giulietta στα 25 την είχες κάνει μπόμπα.`

Και θα πω ότι συμφωνώ απόλυτα αλλά πλέον ότι έκανε 15 έχει πάει στα 20 και ότι έκανε 25 πλέον έχει πάει στα 30+.
Οπότε η σωστή τιμή για junior με βασικό εξοπλισμό του τώρα και υπερπλήρης, που δεν το είχες διαθέσιμο, της προηγούμενης δεκαετίας θα ήταν πάνω από 30 που όντως τόσο ζητάνε... Το "κακό" είναι ότι όπως έχουν πάει τα πράγματα την Tonale δεν μπορούν να την δώσουν με 35, οπότε πιάνει τα 40...

 

Εδώ που τα λέμε σε απόλυτα νούμερα τα αυτοκίνητα είχαν κρατήσει "σταθερή" τιμή για πολλές δεκαετίες (δηλαδή είχαν φτηνύνει). Παράδειγμα, και μια που λέμε για Alfa Romeo, το 1995 μια 146 είχε τιμή 5μιση εκ. δρχ, ενώ το 2005 μια 147, που ας πούμε ήταν αντικαταστάτης, έκανε 17χιλ€. Για εξοπλισμό δεν μιλάμε ο βασικός της δεύτερης, που ήταν πολύ καλός για την εποχή, δεν υπήρχε σαν επιλογή για την πρώτη δέκα χρόνια μετά. Αντίστοιχα το 2015 ένα focus (κλασικά ή ΑΡ δεν είχε εκπρόσωπο, άλλη πίκρα κι αυτό) ξεκινούσε από τα 14 με ~100ίππους και 15μισό είχε με 125ίππους (για να συγκρίνουμε με την αντίστοιχη 147). Εδώ βέβαια ο βασικός εξοπλισμός, αν βγάλεις την οθόνη, ήταν παραπλήσιος της προηγούμενης δεκαετίας.

***Κάνω skip τις εποχές covid όπου βρήκαν και ανέβασαν όλοι τις τιμές λόγω τσιπακίων κι ότι άλλη δικαιολογίας είχαν.

Το 2024 ο βασικός εξοπλισμός πρέπει να έχει αυτόματο φρενάρισμα και πόσα άλλα συστήματα υποβοήθησης με ένα σωρό αισθητήρες και κάμερες και που δεν έχει καμία σχέση με τις προηγούμενες δεκαετίες. Και πόσες άλλες βελτιώσεις έχουν γίνει στα οχήματά μας.

Προσωπικά, χαίρομαι που με μόνο μια αύξηση 20% της αξίας του οχήματος, μπορώ να έχω όλα αυτά τα συστήματα και που πλέον υποχρεώνει και τους γύρω μου να τα αποκτούν μαζί με το νέο τους όχημα. Λέω μόνο, γιατί ένα fender bender που λένε και οι αλλοδαποί έχει ένα κόστος επισκευής 2-3χιλ€. Και όσοι με γνωρίζετε και έχουμε μιλήσει ξέρετε γιατί αλλάξαμε το 8ετίας αυτόκινητό μας με ένα καινούριο του '23 με όλα τα συστήματα και χρεωθήκαμε και και και.

 

Υ.Γ. Η ΜΒ στα φορτηγά της κάπου αρχές του 2000 δοκίμαζε αυτόματα συστήματα, που τώρα έχουμε όλοι διαθέσιμα προς αγορά όπως το αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση ελιγμού με επικαθίμενο και ρυμουλκούμενο, διατήρηση λωρίδας και πολλά άλλα. Τώρα δεν θυμάμαι πότε τα έκανε διαθέσιμα αλλά να θυμίσω ότι μιλάμε για οχήματα μερικών εκατοντάδων χιλιάδων €.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, filarhos είπε

Το 2024 ο βασικός εξοπλισμός πρέπει να έχει αυτόματο φρενάρισμα και πόσα άλλα συστήματα υποβοήθησης με ένα σωρό αισθητήρες και κάμερες και που δεν έχει καμία σχέση με τις προηγούμενες δεκαετίες. Και πόσες άλλες βελτιώσεις έχουν γίνει στα οχήματά μας.

Προσωπικά, χαίρομαι που με μόνο μια αύξηση 20% της αξίας του οχήματος, μπορώ να έχω όλα αυτά τα συστήματα και που πλέον υποχρεώνει και τους γύρω μου να τα αποκτούν μαζί με το νέο τους όχημα. Λέω μόνο, γιατί ένα fender bender που λένε και οι αλλοδαποί έχει ένα κόστος επισκευής 2-3χιλ€. Και όσοι με γνωρίζετε και έχουμε μιλήσει ξέρετε γιατί αλλάξαμε το 8ετίας αυτόκινητό μας με ένα καινούριο του '23 με όλα τα συστήματα και χρεωθήκαμε και και και.

Δε διαφωνώ με τα υπόλοιπα που λες αλλά διαφωνώ στο ότι είναι μόνο 20% αύξηση.

Το φόκους που κάποτε το έπαιρνες λοιπόν με 16, τωρα στη φθηνότερη εκδοχή του κάνει 28.
Σχεδόν 80%. Και ναι έχει περισσότερο εξοπλισμό.

Αλλά προσωπικά πέρα από αισθητήρες παρκαρίσματος/καμερα (γιατι τα έχουν κάνει όλα τεράστια), φώτα full led, ESP, εξτρα αερόσακους και πιο δεμένα αμαξόματα τα υπόλοιπα τα θεωρώ χάντρες για τους ιθαγενείς.

Μπαίνεις στις ιστοσελίδες και πρώτο πρώτο είναι το πόσες ίντσες είναι η οθόνη.

Στο μεταξύ κάποτε στο φόκους με τα 16 (και στη giulietta ανίστοιχα) έβρισκες πίσω πολλαπλών συνδέσμων ανάρτηση. Πλέον και η Junior και το Focus φοράνε ημιάκαμπτο. Το ίδιο και τα φθηνά Golf/Leon κτλπ.

Αυτό είναι πραγματική υποβάθμιση, μαζί με την ποιότητα σε εσωτερικό που έχει πάει για βρούβες ανεξαρτήτως κατασκευαστή. Δες απλά Mercedes/BMW/Audi 2014 και μπες και σε 2024.
Κλάσεις κάτω.

Και ταυτόχρονα εκτόξευση τιμής.

Από προσωπικό παράδειγμα: Γνωστός πήρε το Fiesta ST Line 125ps το 2017 με 16.800.
Πήρα το ST Line X 125ps το 2023 με 24.800.
Και υπάρχει εξοπλισμός που έχει αφαιρεθεί από τη δική μου (θεωρητικά πλουσιότερη έκδοση)...

  • Like 9
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχουμε λέει μέσο όρο 17 ετών αυτοκίνητα.

Θα δείτε που θα πάει στα 20+
Με τέτοιες τιμές δύσκολα θα πάει κάποιος να αλλάξει αυτοκίνητο του 2010.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγκεκριμένα για το focus ναι είναι μεγάλη η αύξηση βέβαια το ότι το έβαλαν τόσο δεν σημαίνει ότι θα πουλήσει και θα συνεχίσει σε αυτή τη τιμή. Παράδειγμα το golf που είχα δει αρχές του '23 κάποια στιγμή ζητούσαν 29-30 και πριν λίγους μήνες έβγαλαν έκδοση-facelift με 25.

Καλό είναι να συγκρίνουμε τις βασικές εκδόσεις γιατί είναι δύσκολο να βγάλεις άκρη με τόσα έξτρα που δίνουν πλέον.

 

Τώρα για την πίσω ανάρτηση συμφωνώ αλλά το 90% για να μην πω παραπάνω δεν πήρε χαμπάρι την αλλαγή.

Ένας από αυτούς είμαι κι εγώ όπου μόνο υπό συνθήκες καταλάβαινα διαφορά από καλή ανάρτηση με ημιακαπτο συγκριτικά με πολλαπλών συνδέσμων... Τώρα η αλήθεια είναι ότι και τα δύο που έχουμε τώρα, έχουν πολλαπλών συνδέσμων οπότε δεν μπορώ να κάνω δοκιμές...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Δημιουργία νέου...