Προς το περιεχόμενο

Ανησυχίες


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

10 λεπτά πριν, argimeg είπε

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Και δυο τελευταίες ερώτησης για όποιον γνωρίζει, το DSG7 του SKODA είναι αξιόπιστο; Είναι ίδιο με του VW και SEAT; Είδα σήμερα και το Scala το οποίο είναι ποιοτικότερο του Fabia και με χώρους και με DSG7 110HP μου βγαίνει στα 22.800€ είναι σε προσφορά για κάποιον λόγo αλλά η έκδοση Ambition. Το σκέφτομαι και αυτό αλλά το φοβάμαι το DSG7 από όσα έχω ακούσει και εδώ.

Με το Focus όλα καλά και μου αρέσει πολύ αλλά διάβασα για την αντλία λαδιού που έχει με ιμάντα και δεν ξέρω τι πρόβλημα και τι κόστος θα έχει για αλλαγή μιας και είναι αναλώσιμο. Έχει κανείς σας άποψη για αυτό; Ναι μεν ο 1000 ecoboost πήρε καδένα από το 2019 και μετά αλλά την αντλία λαδιού την έχουν με ιμάντα που πρέπει να αλλάζεις και το κόστος από ότι διαβάζω είναι πολύ μεγάλο. Έκανα ερώτηση στην αντιπροσωπεία και περιμένω επίσημη απάντηση, αν μου απαντήσουν.

Γενικά αναφέρεται ότι τα ecoboost είναι ecoboom γενικά. Και το λένε μηχανικοί. Και εγώ που έψαχνα πριν 2 μήνες τι θα παραγγείλω, όταν ανέφερα για ford και μάλιστα kuga έστω με τα 1500 κυβικά, με απέρριψαν, λόγω προβλημάτων με την καδένα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 7,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

18 λεπτά πριν, argimeg είπε

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Και δυο τελευταίες ερώτησης για όποιον γνωρίζει, το DSG7 του SKODA είναι αξιόπιστο; Είναι ίδιο με του VW και SEAT; Είδα σήμερα και το Scala το οποίο είναι ποιοτικότερο του Fabia και με χώρους και με DSG7 110HP μου βγαίνει στα 22.800€ είναι σε προσφορά για κάποιον λόγo αλλά η έκδοση Ambition. Το σκέφτομαι και αυτό αλλά το φοβάμαι το DSG7 από όσα έχω ακούσει και εδώ.

Με το Focus όλα καλά και μου αρέσει πολύ αλλά διάβασα για την αντλία λαδιού που έχει με ιμάντα και δεν ξέρω τι πρόβλημα και τι κόστος θα έχει για αλλαγή μιας και είναι αναλώσιμο. Έχει κανείς σας άποψη για αυτό; Ναι μεν ο 1000 ecoboost πήρε καδένα από το 2019 και μετά αλλά την αντλία λαδιού την έχουν με ιμάντα που πρέπει να αλλάζεις και το κόστος από ότι διαβάζω είναι πολύ μεγάλο. Έκανα ερώτηση στην αντιπροσωπεία και περιμένω επίσημη απάντηση, αν μου απαντήσουν.

Το ίδιο DSG είναι σε όλα, για Ecoboost δεν έχω γνώμη απάντησε ο Πολύβιος επάνω

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πώς κατάφεραν να βγάλουν πρόβλημα στην καδένα ; που να είχαν και ιμάντες δλδ τι κλάμα θα έπεφτε. 

εν τω μεταξύ για να πω κι εγώ τον πόνο μου, σήμερα, όντας σε διακοπές σε νησί οικογενειακώς, και άρα διανύοντας αποστάσεις σε κάτι μέρη που θέλουν να λέγονται δρόμοι με φωτισμό που οριακά υπάρχει μια λάμπα δωματίου ανά κάποιες δεκάδες μέτρα, διαπίστωσα πόσο μου λείπει αυτό που όταν έστριβα το τιμόνι στο Ceed φώτιζε αντίστοιχα κάτω αριστερά ή κάτω δεξιά το δρόμο για να βλέπει που πηγαίνεις. 

Δλδ καλά ρε φούστηδες Γιαπωνέζοι, εκεί είστε 200 χρόνια μπροστά και δεν έχετε ανάγκη για τέτοια ΟΚ, αλλά δείxτε λίγοι ενσυναίσθηση και σε εμάς με τους καρόδρομους που έχουμε γαμώτι :D

 

  • Haha 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε κάποια φάση είχαν βάλει ιμάντα στον 1000 ecoboost αλλά επειδή βαρούσαν κινητήρες το γύρισαν σε καδένα αλλά οι παπάρες την αντλία λαδιού την άφησαν με ιμάντα και από ότι διαβάζω ακόμα έχουν το ίδιο σύστημα που θα πρέπει να αλλάζει κάθε τόσο και το κόστος είναι υψηλό. Δυστυχώς δεν θα προχωρήσω στο focus :(

Για το DSG7 @tsofras εσύ αν θυμάμαι καλά είχες στο LEON ή σκεφτόσουν να πάρεις DSG7 και δεν πολυψηνόσουν λόγω προβλημάτων που βγάζει ή κάνω λάθος;

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει κάποιο μειονέκτημα στο να αγοράσει κάποιος μτχ πετρελαιοκίνητο 6-7 ετών μαξ, για 7-8.000 χλμ ετησίως τα περισσότερα εντός Αττικής?  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου φαίνεται πολύ λίγη η χρήση γισ πετρέλαιο και ειδικά εντός πόλης. Πιο πολύ με το μπουκωμενο dpf θα ασχολείσαι νομιζω πάρα με τα υπόλοιπα 

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, argimeg είπε

Σε κάποια φάση είχαν βάλει ιμάντα στον 1000 ecoboost αλλά επειδή βαρούσαν κινητήρες το γύρισαν σε καδένα αλλά οι παπάρες την αντλία λαδιού την άφησαν με ιμάντα και από ότι διαβάζω ακόμα έχουν το ίδιο σύστημα που θα πρέπει να αλλάζει κάθε τόσο και το κόστος είναι υψηλό. Δυστυχώς δεν θα προχωρήσω στο focus :(

Για το DSG7 @tsofras εσύ αν θυμάμαι καλά είχες στο LEON ή σκεφτόσουν να πάρεις DSG7 και δεν πολυψηνόσουν λόγω προβλημάτων που βγάζει ή κάνω λάθος;

Σωστά θυμάσαι μου είχε σπάσει 3 φορές του ξηρού τύπου, έχουν διορθώσει τα θέματα που είχε αλλά πήγα στο Formentor επειδή έχει υγρού τύπου που έχουν βγει πολύ πιο αξιόπιστα

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, argimeg είπε

Το σκέφτομαι και αυτό αλλά το φοβάμαι το DSG7 από όσα έχω ακούσει και εδώ.

Καλά κανείς και το φοβάσαι, ειδικά αν παίρνεις αμάξι για να το κρατήσεις παραπάνω από την εγγύηση 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 hours ago, thodoris20s said:

Financially δεν αξίζει η αγορά αυτοκινήτου με χρηματοδοτικό 1000%. Παίρνεις κάτι το οποίο χάνει καθημερινά αξία, ενώ εσύ κάθε μήνα το πληρώνεις λες και αυξάνει την αξία του. Η χαρά των τραπεζών και των εταιρειών.

Θα σου πρότεινα να κινηθείς ανάλογα με το budget σου για πληρωμή μετρητοίς.

Στο θέμα μας όμως, μπορείς να δεις και το FL Golf που έχει έρθει στις αντιπροσωπείες, ξεκινάει από 23-24k και έχει αρκετά πλούσιο εξοπλισμό.

Όπως όλα στην ζωή, εξαρτάται. Δεν έχουν όλοι την δυνατότητα η την θέληση να δωσουνε 30-40κ μετρητά για αμάξι, ακόμη και αν τα έχουνε. Μπορεί να θέλεις να κρατήσεις ένα καλό κεφάλαιο για οποιαδήποτε λόγο, ενώ ταυτόχρονα βγάζεις αρκετά κάθε μήνα ώστε να πληρώνεις την δόση χωρίς θέμα.

Άσε που είναι πολύ πιο εύκολο να το πουλήσεις έτσι στο εταιρο ημιση...

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχουν χαζέψει με τις τιμές στα μεταχειρισμένα… αμάξι του 2018, πρώην leasing, με 100.000 χλμ, που καινουργιο είχε 15.000 (και σήμερα 18500€), το ζητάνε 13.500 ακατέβατο…

Αυτές είναι επενδύσεις να είχα μυαλό να  αγορασω 3-4 το 2020-21 να τα κλείδωσω στο γκαράζ με 0 χλμ, τώρα θα έβγαζα λεφτά όχι αστεία! 😅

  • Sad 1
  • Haha 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με πηραν χθες τελικα απο την KIA για TD τον κομμενο κινητηρα του xceed με τα 140 αλογατα χειροκινητο. Το θετικο ειναι οτι μου εδωσαν τα κλειδια και μου ειπαν τα λεμε σε μιση ωρα. Δεν μου εχει ξανατυχει. Το αρνητικο οτι 6μιση η ωρα στο Χαλανδρι σε Λ. Κηφισιας κτλπ δεν παλευοταν ιδιαιτερα, ωστοσο εκανα και καποια μικρα ανοιγμα. Σιγουρα το eco με το sport mode εχουν διαφορα ας πουμε που κανει μπαμ.

Το προβλημα ηταν η καταναλωση που γυρισα και σε μιση ωρα που το ειχα πηγαινοντας προς στο Mall μετα στενα και μετα Λ. Κηφισιας με κινηση εγραψε ~14L/100χλμ. Βεβαια το αμαξι ειναι ολοκαινουριο, σημερα ηρθε ή χθες απο τι καταλαβα. 44 χλμ ειχε με μεσο ορο καταναλωσης 11L/100χλμ. 

Το αμαξι μου αρεσει αρκετα αλλα για την χρηση που το θελω νομιζω αξιζει να δωσω καποια λεφτα παραπανω και να παω στο CHR τελικα γιατι θα τα παρω πισω απο την βενζινη και μαλιστα συντομα. Στο FB group που ρωτησα για καταναλωσεις εντος πολης ολοι μιλανε για 8-10.

Ωστοσο υπηρχε μια ενδιαφερουσα προοπτικη με καποια μεταχειρισμενα 1 ετους απο ανωτερα στελεχη που τα πουλανε για λογιστικους λογους και παιρνουν καινουρια κτλπ. Ειχε λοιπον GT line αυτοματο με τα 160 αλογα και ηλιοροφη στα 26300€ με 10k χλμ. Μου ανεφερε οτι ειχε και αλλα και θα παρω αυριο να τα εχει μπροστα του να μου πει εξοπλισμους, εκδοσεις κτλπ. 

Το σκεφτομαι με την λογικη οτι δεν θα παρω καν δανειο οποτε ας δινω καποια λεφτα παραπανω στην βενζινη δεν γ@μιετ@ι...Απο την αλλη ειναι αλλο πραγμα το ολοκαινουριο αμαξι. Ειμαι υπο σκεψεις, θα δω τι θα μου πει αυριο.

ΥΓ:Οσον αφορα σε παραδοσεις αν καποιος ενδιαφερεται εχει ήδη ενα μικρο στοκ σε χρωματα τυπου ασημι,ασπρα και μαυρα σε διαφορες εκδοσεις και κιβωτια. Θελουν κανα 3μηνο οτι δεν εχει και αν προσθεσεις εξτρα εξοπλισμο παει στο 5-6μηνο.

ΥΓ2: Περασα και απο Lexus να δω το LBX...ωραιο αλλα, χωραγα οριακα μεσα στην θεση του οδηγου (1,86 100 κιλα) ενω ειχα φουλ πισω το καθισμα με αποτελεσμα πισω μου να μην χωραει σχεδον κανεις. Αστειο μου φαινεται να δωσει καποιος τοσα λεφτα για τοσο μικρο εσωτερικο.

Επεξ/σία από Αλεξανδρος A.92
  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραίος. Συμβουλή για το επόμενο TD , να μπαίνεις Αττική οδό. Εγώ έτσι έκανα πριν πάρω το μοντέλο με τον προηγούμενο κινητήρα  στα 160. Εκεί είδα ότι το χειροκίνητο μου σκάλωνε η 4η στις γρήγορες και λόγω συνήθειας δεν έβαζα ποτέ 7η(υποθέτω αυτό θα έφτιαχνε την 1η βδομάδα) και μετά το αυτόματο ότι μπορεί να με ακολουθήσει σε γρήγορο ρυθμό στο sport και έτσι διάλεξα αυτό.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάνω μικτή χρήση επαρχία εθνική Αθήνα. ναι οικονομικό δεν το λες, 7.4 τώρα καλοκαίρι και 6.9 χωρίς κλιματισμό με βαρύ πόδι, το non hybrid

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, atrigane είπε

Ωραίος. Συμβουλή για το επόμενο TD , να μπαίνεις Αττική οδό.

Σωστος! Παντα ;) 

και δωρεαν αναστροφη στα ΣΕΑ ειτε ασπροπυργου ειτε μεσογείων

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Δημιουργία νέου...