Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εκανα χθες αυτοκινητο-βολτα με τον κολλητο σε 

Volvo, BMW, Mini, BYD, Peugeot, Citroen, Mazda, Lexus

είδαμε σχεδόν καθε εκθεμα σε Volvo, BMW, Lexus και πολλά στις άλλες με τιμες από 30 εως 130Κ.

Λοιπόν ειλικρινά, τα περισσότερα μου φάνηκαν τσίπικα σε ποιότητα εσωτερικού, τεράστια, και σχεδόν αποπνικτικά στο εσωτερικό με τεράστιες κονσόλες και αστείους χώρους πίσω με τις εξής εξαιρέσεις:

- Lexus RX450 με γήπεδο για τους πίσω επιβάτες αλλά πολύ άσχημο ταμπλό, και μικρό πορτ μπαγκάζ
- BMW X5 για τους μπροστά αλλά πολύ άβολο στους πίσω επιβάτες
- Volvo XC90 που ήταν μπόμπα σε χώρους εμπρός και καλούς πίσω (χειρότερο απο το Λέξους)
- Ioniq 6 πολύ άπλετοι χώροι αλλά πίσω και σε αυτό και στο seal ένιωθα να κάθομαι σε περίεργη γωνία πίσω + άβολο άνοιγμα πορτμπαγκαζ όπως και στον Κινέζο.
- C5X πολύ άνετο αλλά αστεία μηχανή με τα 130 αλογα που είχαν στην έκθεση

Γενικά τα λεφτά που ζητάνε όλα μέχρι 100Κ μου φαίνεται να μην αντικατοπτρίζεται κάπου η ποιότητα.

Μόνο RX450, XC90, X5 αλλά αυτά είναι 100+

Μεγάλες απογοητεύσεις τα Lexus LBX, NX, 5αρα, νέο (;) 3008, Mazda κάποιο απο τα SUV της (δε μπορώ να τα ξεχωρίσω), Citroen C5 που το θυμόμουν πολύ πιο άνετο μέσα.

Όλα δείχνουν να πάσχουν κάπου σε όποια τιμή και να φτάσεις.

Θωμά άδικα παιδεύεσαι.

  • Like 6
  • Απαντ. 7,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
53 λεπτά πριν, majnun είπε

Εκανα χθες αυτοκινητο-βολτα με τον κολλητο σε 

Volvo, BMW, Mini, BYD, Peugeot, Citroen, Mazda, Lexus

είδαμε σχεδόν καθε εκθεμα σε Volvo, BMW, Lexus και πολλά στις άλλες με τιμες από 30 εως 130Κ.

Λοιπόν ειλικρινά, τα περισσότερα μου φάνηκαν τσίπικα σε ποιότητα εσωτερικού, τεράστια, και σχεδόν αποπνικτικά στο εσωτερικό με τεράστιες κονσόλες και αστείους χώρους πίσω με τις εξής εξαιρέσεις:

- Lexus RX450 με γήπεδο για τους πίσω επιβάτες αλλά πολύ άσχημο ταμπλό, και μικρό πορτ μπαγκάζ
- BMW X5 για τους μπροστά αλλά πολύ άβολο στους πίσω επιβάτες
- Volvo XC90 που ήταν μπόμπα σε χώρους εμπρός και καλούς πίσω (χειρότερο απο το Λέξους)
- Ioniq 6 πολύ άπλετοι χώροι αλλά πίσω και σε αυτό και στο seal ένιωθα να κάθομαι σε περίεργη γωνία πίσω + άβολο άνοιγμα πορτμπαγκαζ όπως και στον Κινέζο.
- C5X πολύ άνετο αλλά αστεία μηχανή με τα 130 αλογα που είχαν στην έκθεση

Γενικά τα λεφτά που ζητάνε όλα μέχρι 100Κ μου φαίνεται να μην αντικατοπτρίζεται κάπου η ποιότητα.

Μόνο RX450, XC90, X5 αλλά αυτά είναι 100+

Μεγάλες απογοητεύσεις τα Lexus LBX, NX, 5αρα, νέο (;) 3008, Mazda κάποιο απο τα SUV της (δε μπορώ να τα ξεχωρίσω), Citroen C5 που το θυμόμουν πολύ πιο άνετο μέσα.

Όλα δείχνουν να πάσχουν κάπου σε όποια τιμή και να φτάσεις.

Θωμά άδικα παιδεύεσαι.

Τα λεω 3-4 χρονια, δεν υπαρχουν πλεον καθως πρεπει αμαξια...

  • Like 3
Δημοσ.
3 ώρες πριν, dtk-386 είπε

είστε υπερβολικοί. 

Κι όμως εάν είσαι λίγο απαιτητικός δεν βρίσκεις πλέον αυτοκίνητο που να σε καλύπτει 100%…

  • Like 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, majnun είπε

Όλα δείχνουν να πάσχουν κάπου σε όποια τιμή και να φτάσεις.

Θωμά άδικα παιδεύεσαι.

To έχω καταλάβει και εγώ δεν παιδεύομαι πλέον , αν έρθει η μπέμπα και με εξιτάρει μπορεί να κάνω κάποια κίνηση αλλιώς μένω ως έχει .

Η ηλιοροφή μου λείπει μόνο κατα τα άλλα είναι περισσότερα τα πλεονεκτήματα του Formentor απο τα μειονεκτήματα οπότε δεν τρελαίνομαι για αλλαγή

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.
On 21/07/2024 at 13:37, majnun said:

Εκανα χθες αυτοκινητο-βολτα με τον κολλητο σε 

Volvo, BMW, Mini, BYD, Peugeot, Citroen, Mazda, Lexus

είδαμε σχεδόν καθε εκθεμα σε Volvo, BMW, Lexus και πολλά στις άλλες με τιμες από 30 εως 130Κ.

Λοιπόν ειλικρινά, τα περισσότερα μου φάνηκαν τσίπικα σε ποιότητα εσωτερικού, τεράστια, και σχεδόν αποπνικτικά στο εσωτερικό με τεράστιες κονσόλες και αστείους χώρους πίσω με τις εξής εξαιρέσεις:

- Lexus RX450 με γήπεδο για τους πίσω επιβάτες αλλά πολύ άσχημο ταμπλό, και μικρό πορτ μπαγκάζ
- BMW X5 για τους μπροστά αλλά πολύ άβολο στους πίσω επιβάτες
- Volvo XC90 που ήταν μπόμπα σε χώρους εμπρός και καλούς πίσω (χειρότερο απο το Λέξους)
- Ioniq 6 πολύ άπλετοι χώροι αλλά πίσω και σε αυτό και στο seal ένιωθα να κάθομαι σε περίεργη γωνία πίσω + άβολο άνοιγμα πορτμπαγκαζ όπως και στον Κινέζο.
- C5X πολύ άνετο αλλά αστεία μηχανή με τα 130 αλογα που είχαν στην έκθεση

Γενικά τα λεφτά που ζητάνε όλα μέχρι 100Κ μου φαίνεται να μην αντικατοπτρίζεται κάπου η ποιότητα.

Μόνο RX450, XC90, X5 αλλά αυτά είναι 100+

Μεγάλες απογοητεύσεις τα Lexus LBX, NX, 5αρα, νέο (;) 3008, Mazda κάποιο απο τα SUV της (δε μπορώ να τα ξεχωρίσω), Citroen C5 που το θυμόμουν πολύ πιο άνετο μέσα.

Όλα δείχνουν να πάσχουν κάπου σε όποια τιμή και να φτάσεις.

Θωμά άδικα παιδεύεσαι.

Άμα θέλεις αμάξι 5 παρά μέτρα προφανώς και τα μικρότερα θα είναι απογοήτευση… 

Δημοσ.

Ρε παιδιά λίγο την άποψη σας γιατί έχω ζαλιστεί. Θεωρείτε ότι το focus τα αξίζει τα 27Κ που ζητάει;

Ήμουν πολύ κοντά στο να κλείσω fabia style ή ibiza fr και τα δύο κοντά στα 21.000 και λέω δεν πάω μια βόλτα από ford να δω και το focus, αν και ήξερα ότι ξεφεύγε σε τιμή. Τελικά μου άρεσε υπερβολικά και μέσα και έξω και το σκέφτομαι πολύ μόνο που οι γκασμάδες δεν έχουν την έκδοση με τα 125 άλογα για να κάνω test drive και αυτό με χάλαει λίγο ως αρκετά.

Τώρα θα μου πείτε γιατί πας focus και δεν πάς να δεις και το leon και το ένα και το άλλο. Το κάνω επειδή δεν μπορώ να δώσω όλα τα χρήματα μαζί και η ford αυτήν την περίοδο έχει ένα χρηματοδοτικό με πολύ χαμηλό επιτόκιο που δεν το έχει καμιά εταιρεία όσο και αν έψαξα. 

Δημοσ.

Για μένα μια χαρά τα αξίζει και όντως το χρηματοδοτικό της είναι απο τα καλύτερα αν οχι το καλύτερο της αγοράς.

Εναλλακτικές: i30, ΒΜW 1, ΚΙΑ Χceed, VW Golf facelift, Seat Leon
Όλα αυτά στα ίδια χρήματα θα βγουν πάνω κάτω αλλά με διαφορετικό εξοπλισμο (πχ το Λεον με πολλά εξτρα, η BMW σε εντελώς εισαγωγική έκδοση)

Παράταιρες φθηνότερες εναλλακτικές: Skoda Octavia, Toyota Corolla Sedan

  • Like 1
Δημοσ.
7 ώρες πριν, argimeg είπε

Ρε παιδιά λίγο την άποψη σας γιατί έχω ζαλιστεί. Θεωρείτε ότι το focus τα αξίζει τα 27Κ που ζητάει;

Ήμουν πολύ κοντά στο να κλείσω fabia style ή ibiza fr και τα δύο κοντά στα 21.000 και λέω δεν πάω μια βόλτα από ford να δω και το focus, αν και ήξερα ότι ξεφεύγε σε τιμή. Τελικά μου άρεσε υπερβολικά και μέσα και έξω και το σκέφτομαι πολύ μόνο που οι γκασμάδες δεν έχουν την έκδοση με τα 125 άλογα για να κάνω test drive και αυτό με χάλαει λίγο ως αρκετά.

Τώρα θα μου πείτε γιατί πας focus και δεν πάς να δεις και το leon και το ένα και το άλλο. Το κάνω επειδή δεν μπορώ να δώσω όλα τα χρήματα μαζί και η ford αυτήν την περίοδο έχει ένα χρηματοδοτικό με πολύ χαμηλό επιτόκιο που δεν το έχει καμιά εταιρεία όσο και αν έψαξα. 

Φυσικα και τα αξιζει

Οπως και αξιζει τα αντιστοιχα λεφτα που ζητάει η 116 στο βασικο της μοντελο (το οποιο δεν θα ειναι φτωχο)

  • Like 1
Δημοσ.
8 hours ago, argimeg said:

Ρε παιδιά λίγο την άποψη σας γιατί έχω ζαλιστεί. Θεωρείτε ότι το focus τα αξίζει τα 27Κ που ζητάει;

Ήμουν πολύ κοντά στο να κλείσω fabia style ή ibiza fr και τα δύο κοντά στα 21.000 και λέω δεν πάω μια βόλτα από ford να δω και το focus, αν και ήξερα ότι ξεφεύγε σε τιμή. Τελικά μου άρεσε υπερβολικά και μέσα και έξω και το σκέφτομαι πολύ μόνο που οι γκασμάδες δεν έχουν την έκδοση με τα 125 άλογα για να κάνω test drive και αυτό με χάλαει λίγο ως αρκετά.

Τώρα θα μου πείτε γιατί πας focus και δεν πάς να δεις και το leon και το ένα και το άλλο. Το κάνω επειδή δεν μπορώ να δώσω όλα τα χρήματα μαζί και η ford αυτήν την περίοδο έχει ένα χρηματοδοτικό με πολύ χαμηλό επιτόκιο που δεν το έχει καμιά εταιρεία όσο και αν έψαξα. 

Αξιζει, και το χρηματοδοτικο τους ειναι το καλυτερο της αγορας με διαφορα!

  • Like 2
Δημοσ.

Financially δεν αξίζει η αγορά αυτοκινήτου με χρηματοδοτικό 1000%. Παίρνεις κάτι το οποίο χάνει καθημερινά αξία, ενώ εσύ κάθε μήνα το πληρώνεις λες και αυξάνει την αξία του. Η χαρά των τραπεζών και των εταιρειών.

Θα σου πρότεινα να κινηθείς ανάλογα με το budget σου για πληρωμή μετρητοίς.

Στο θέμα μας όμως, μπορείς να δεις και το FL Golf που έχει έρθει στις αντιπροσωπείες, ξεκινάει από 23-24k και έχει αρκετά πλούσιο εξοπλισμό.

  • Like 1
Δημοσ.
54 minutes ago, thodoris20s said:

Financially δεν αξίζει η αγορά αυτοκινήτου με χρηματοδοτικό 1000%. Παίρνεις κάτι το οποίο χάνει καθημερινά αξία, ενώ εσύ κάθε μήνα το πληρώνεις λες και αυξάνει την αξία του. Η χαρά των τραπεζών και των εταιρειών.

Θα σου πρότεινα να κινηθείς ανάλογα με το budget σου για πληρωμή μετρητοίς.

Στο θέμα μας όμως, μπορείς να δεις και το FL Golf που έχει έρθει στις αντιπροσωπείες, ξεκινάει από 23-24k και έχει αρκετά πλούσιο εξοπλισμό.

Εγώ διαφωνώ στο παραπάνω.
Αν έχεις μια ανάγκη και δεν μπορείς να την καλύψεις χρειάζεσαι δάνειο. Προφανώς μέχρι εκεί που φτάνεις, όχι να αγοράσεις 100χιλ€ αυτοκίνητο με μηνιαίο εισόδημα 1000€. 

Και θα πρέπει να κάνεις έναν προυπολογισμό αν θα μπορείς να το πληρώνεις.


Ιδανικά το άτοκο αλλά και ένα μικρό τόκο να έχει πάλι αξίζει. Τώρα τα 10+% εκεί δεν αξίζει. Πάντως πλέον μετρητοίς δεν κάνουν εκπτώσεις αφού κερδίζουν περισσότερο από το δάνειο.

 

  • Like 5
Δημοσ.
1 ώρα πριν, thodoris20s είπε

Financially δεν αξίζει η αγορά αυτοκινήτου με χρηματοδοτικό 1000%. Παίρνεις κάτι το οποίο χάνει καθημερινά αξία, ενώ εσύ κάθε μήνα το πληρώνεις λες και αυξάνει την αξία του. Η χαρά των τραπεζών και των εταιρειών.

Θα σου πρότεινα να κινηθείς ανάλογα με το budget σου για πληρωμή μετρητοίς.

Στο θέμα μας όμως, μπορείς να δεις και το FL Golf που έχει έρθει στις αντιπροσωπείες, ξεκινάει από 23-24k και έχει αρκετά πλούσιο εξοπλισμό.

Διαφωνώ απόλυτα. Στο παρελθον είχα την ίδια λογική με εσένα βέβαια. Εάν μιλάμε για λογικά (<6%) και όχι ληστρικά επιτόκια είναι πολύ πιο λογικό να βάλεις ένα μέρος σε δανειοδότηση ακόμα και να έχεις τα χρήματα μόνο και μόνο για να μη δεσμεύσεις το κεφάλαιο σου (κ να το χρησιμοποιήσεις είτε σε μια ώρα ανάγκης είτε να το επενδύσεις κάπου άλλου που θα σου φέρει έσοδα κ όχι στις ρόδες)

  • Like 6
Δημοσ.

off topic για τα δάνεια:

Αν υπάρχει η δυνατότητα ολικής ή μερικής πρόωρη εξόφλησης στο 1/3 της διάρκειας του δανείου ώστε να γλιτώσεις περίπου τους μισούς τόκους. Από την άλλη αν έχεις ξεπεράσει τα 2/3 της διάρκειας δεν αξίζει πλέον να εξοφλήσεις πρόωρα γιατί η επιβάρυνση είναι πολύ μικρή από τόκους. Αν δεν έχεις penalty στην πρόωρη εξόφληση.

 

Ένα άλλο "τρικ" για να πληρώσεις τελικά λίγο λιγότερους τόκους είναι να επιμερίσεις σε κάθε μήνα το δανειζόμενο κεφάλαιο ισόποσα και να προσθέτεις τους τόκους κάθε μήνα. Έτσι ξεκινάς με μεγάλη δόση και καταλήγεις με μια σχετικά μικρότερη. Πάλι αν δεν έχεις penalty στις πρόωρες εξοφλήσεις κεφαλαίου.

  • Like 3
Δημοσ.

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Και δυο τελευταίες ερώτησης για όποιον γνωρίζει, το DSG7 του SKODA είναι αξιόπιστο; Είναι ίδιο με του VW και SEAT; Είδα σήμερα και το Scala το οποίο είναι ποιοτικότερο του Fabia και με χώρους και με DSG7 110HP μου βγαίνει στα 22.800€ είναι σε προσφορά για κάποιον λόγo αλλά η έκδοση Ambition. Το σκέφτομαι και αυτό αλλά το φοβάμαι το DSG7 από όσα έχω ακούσει και εδώ.

Με το Focus όλα καλά και μου αρέσει πολύ αλλά διάβασα για την αντλία λαδιού που έχει με ιμάντα και δεν ξέρω τι πρόβλημα και τι κόστος θα έχει για αλλαγή μιας και είναι αναλώσιμο. Έχει κανείς σας άποψη για αυτό; Ναι μεν ο 1000 ecoboost πήρε καδένα από το 2019 και μετά αλλά την αντλία λαδιού την έχουν με ιμάντα που πρέπει να αλλάζεις και το κόστος από ότι διαβάζω είναι πολύ μεγάλο. Έκανα ερώτηση στην αντιπροσωπεία και περιμένω επίσημη απάντηση, αν μου απαντήσουν.


  • Δημιουργία νέου...