Προς το περιεχόμενο

Ανησυχίες


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

με την αεροδυναμική και το βάρος περίπτερου ψιλο-λογική η κατανάλωση.

μόνο υβριδικά toyota suv όλοι οι άλλοι απλά καίνε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 7,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

8 ώρες πριν, kronos73 είπε

 Εγώ το δουλεύω 26-27 και ίσως σε κανά ταξίδι μεσημέρι να χρειαστεί να το βάλω λίγο πιο κάτω (άντε 24).

εγώ με 26-27 θα προτιμήσω να ανοίξω παράθυρο να μπει ο αέρας της Κηφησίας 18:30 το απόγευμα 🤣

  • Like 2
  • Haha 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 συνήθως το έχω όταν ειμαι μόνος, αλλιώς στους 24 με την οικογένεια μεσα και είναι μια χαρά. Εννοειται ότι δεν είναι ο μαμά κομπρεσορ (αλλαχθηκε στην τριετία).

Μου κόβει άλογα το άτιμο, και με την ζέστη είναι ήδη ξελιγωμένα και ψοφια…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γνωρίζουμε για αξιοπιστια του 0.9 twinair στην εκδοση με cng? Σε σχεση με τον 1000ρι του group? (παλι σε cng)

Οταν κοιταω σε πρακτικο μικρο πολης καταληγω η σε panda η σε up. Μια προτιμηση σε panda λογω καλυτερων χωρων

Επεξ/σία από imr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, imr είπε

Γνωρίζουμε για αξιοπιστια του 0.9 twinair στην εκδοση με cng? Σε σχεση με τον 1000ρι του group? (παλι σε cng)

Οταν κοιταω σε πρακτικο μικρο πολης καταληγω η σε panda η σε up. Μια προτιμηση σε panda λογω καλυτερων χωρων

τσιμπανε λαδακι απο οσο διαβαζω στο cng group

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, imr είπε

Γνωρίζουμε για αξιοπιστια του 0.9 twinair στην εκδοση με cng? Σε σχεση με τον 1000ρι του group? (παλι σε cng)

Οταν κοιταω σε πρακτικο μικρο πολης καταληγω η σε panda η σε up.

αλλαγή λαδιών ανα ~7000χλμ (ανάλογα τη χρήση) και έλεγχο μιας και τσιμπά λαδάκι

βλάβες για το μοτέρ ,που σπάνια έχουν αναφερθεί (άσχετα με cng) , τουρμπίνα και μονάδα multiair (κλάμα αν κάτσει στραβή)

κατα πάσα πιθανότητα, κάποια στιγμή θα σου βγάλει θέμα με το τιμόνι , με κόστος 80€-280€ (το έχω στα υπόψιν σαν έξοδο 😛)

Το up! είναι λίγο πιο άνετο για εκτός πόλης , το panda αρκετά πιο ψηλό αλλά χοροπηδά σαν κατσίκι .

Επίσης αν κοιτάς ωροσκόπους και αστέρια , έχει μηδέν σε ασφάλεια

Τέλος αν είσαι απο αυτούς που μόνο με τροχοβίλα κινούνται , δεν έχει τίποτα απο εξοπλισμό (φαντάζομαι δεν κοιτάς το τελευταίο μοντέλο cross που κυκλοφόρησε για κανα χρόνο) , μόνο BT radio , ούτε κάθισμα να ρυθμίσεις ύψος , ούτε καν ηλεκτρικούς καθρέφτες και μανιβέλα στα πίσω παράθυρα

Το μόνο (σοβαρό) θέμα που είχα ήταν τα άθλια φώτα (λάμπες, καθρέφτης και τζάμι) , αλλά απλά άλλαξα λάμπα και γίνεται δουλειά

1 ώρα πριν, imr είπε

Μια προτιμηση σε panda λογω καλυτερων χωρων

είσαι σίγουρος ? Οπτικά τουλάχιστον μου φαινόταν λίγο παραπάνω του up . Βασικά αν φορτώσεις μάρκετ , τα πίσω καθίσματα θα χρησιμοποιείς και με τα 2 😛

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, paylidis said:

τσιμπανε λαδακι απο οσο διαβαζω στο cng group

E αν ειναι λιγο δεν μας πειραζει

40 minutes ago, korakios said:

αλλαγή λαδιών ανα ~7000χλμ (ανάλογα τη χρήση) και έλεγχο μιας και τσιμπά λαδάκι

βλάβες για το μοτέρ ,που σπάνια έχουν αναφερθεί (άσχετα με cng) , τουρμπίνα και μονάδα multiair (κλάμα αν κάτσει στραβή)

κατα πάσα πιθανότητα, κάποια στιγμή θα σου βγάλει θέμα με το τιμόνι , με κόστος 80€-280€ (το έχω στα υπόψιν σαν έξοδο 😛)

Το up! είναι λίγο πιο άνετο για εκτός πόλης , το panda αρκετά πιο ψηλό αλλά χοροπηδά σαν κατσίκι .

Επίσης αν κοιτάς ωροσκόπους και αστέρια , έχει μηδέν σε ασφάλεια

Τέλος αν είσαι απο αυτούς που μόνο με τροχοβίλα κινούνται , δεν έχει τίποτα απο εξοπλισμό (φαντάζομαι δεν κοιτάς το τελευταίο μοντέλο cross που κυκλοφόρησε για κανα χρόνο) , μόνο BT radio , ούτε κάθισμα να ρυθμίσεις ύψος , ούτε καν ηλεκτρικούς καθρέφτες και μανιβέλα στα πίσω παράθυρα

Το μόνο (σοβαρό) θέμα που είχα ήταν τα άθλια φώτα (λάμπες, καθρέφτης και τζάμι) , αλλά απλά άλλαξα λάμπα και γίνεται δουλειά

είσαι σίγουρος ? Οπτικά τουλάχιστον μου φαινόταν λίγο παραπάνω του up . Βασικά αν φορτώσεις μάρκετ , τα πίσω καθίσματα θα χρησιμοποιείς και με τα 2 😛

To panda κοιταω μετα του 13, αυτο με τα στρογγυλεμενα φαναρια. 

Το panda για χωρους λεω για τον οδηγο στο υψος τουλαχιστον. Ειμαι 190 δεν μπορω χαμηλα αμαξια. Στο παντα βολευομαι μια χαρα, εχω οδηγησει νοικιαρικο καποιες φορες και δεν με χαλασε. Το up ειναι λιγο πιο στριμωγμενο.

Πορτμπαγκαζ δεν με νοιαζει για σουπερμαρκετ η ταξιδια εχουμε και το βανακι

 

Τα εξτρα δεν με νοιαζουν τοσο, ουτε τα αστερια .aircodition να εχει, να μην καει και να μην χαλαει

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνεχιζω να κοιταω αγγελιες σχεδον τα παντα..

 

Για twingo εχει καποιος γνωμη?

Ομορφο,μικρο πισωκινητο, 50-50 (οκ δεν παει βημα βεβαια) και βγαινει και σε καμπριο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως όσο βλέπω αγγελίες απογοητευομαι.. 

Για μικρό κουβα θέλεις σίγουρα 8κ για αυτοκίνητα που έκαναν 11 καινούργια.. 

Φεύγει η σκέψη για ένα μικρό για την πόλη, η πάω για κανονικό αυτοκίνητο που έχουν αντίστοιχες τιμές με τα μικρα η περιμένω για ηλεκτρικό 

  • Like 2
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, imr είπε

Πάντως όσο βλέπω αγγελίες απογοητευομαι.. 

Για μικρό κουβα θέλεις σίγουρα 8κ για αυτοκίνητα που έκαναν 11 καινούργια.. 

Φεύγει η σκέψη για ένα μικρό για την πόλη, η πάω για κανονικό αυτοκίνητο που έχουν αντίστοιχες τιμές με τα μικρα η περιμένω για ηλεκτρικό 

Το ατού στα μικρά αυτοκίνητα ήταν πάντα ότι είναι φθηνότερα. Αν με τα ίδια λεφτά βρίσκεις μεγαλύτερο και δεν έχεις θέμα χώρου γιατί να μην το προτιμήσεις?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 hours ago, tsofras said:

Το ατού στα μικρά αυτοκίνητα ήταν πάντα ότι είναι φθηνότερα. Αν με τα ίδια λεφτά βρίσκεις μεγαλύτερο και δεν έχεις θέμα χώρου γιατί να μην το προτιμήσεις?

Τα πλεονεκτήματα στα μικρά ήταν και άλλα, όπως η εύκολη κίνηση σε στενά πόλης και το πάρκινγκ. Αν μένεις Ζωγράφου και χρειάζεσαι αυτοκίνητο, όσο πιο μικρό τόσο πιο καλό. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 hours ago, tsofras said:

Το ατού στα μικρά αυτοκίνητα ήταν πάντα ότι είναι φθηνότερα. Αν με τα ίδια λεφτά βρίσκεις μεγαλύτερο και δεν έχεις θέμα χώρου γιατί να μην το προτιμήσεις?

 

1 hour ago, dstilio said:

Τα πλεονεκτήματα στα μικρά ήταν και άλλα, όπως η εύκολη κίνηση σε στενά πόλης και το πάρκινγκ. Αν μένεις Ζωγράφου και χρειάζεσαι αυτοκίνητο, όσο πιο μικρό τόσο πιο καλό. 

Πάντα είχαν υψηλή μεταπώληση τα μικρά. Για κατανάλωση κίνηση στην πόλη κτλ.

Αολα βλέπεις πχ ίδιες τιμές για aygo και giulietta ίδιας χρονιάς. Από τη στιγμή που στο κέντρο έτσι και αλλιώς θα πληρώνω πάρκινγκ ε θα πάω σε μεγαλύτερο αυτοκινητο

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Δημιουργία νέου...