tsofras Δημοσ. 9 Ιουλίου Μέλος Δημοσ. 9 Ιουλίου 20 λεπτά πριν, Grim Ripper είπε @tsofras Τελικά μεμβράνες έβαλες στο αμάξι ή όχι; Βάλαμε σήμερα στο civic, συγκεκριμένα μόνο στο παρμπρίζ για την ώρα. Στο tint town πήγαμε, μπήκε η XR Plus στα 150€. Απ' ότι μου είπαν (μιας και δεν μπόρεσα να πάω) τους έδειξαν όλες τις μεμβράνες που έχουν και τις έκαναν δοκιμή. Οι πιο απλές είναι σαν να βάζεις το χέρι σου μπροστά από την πόρτα του φούρνου, αυτή που μπήκε δεν ένιωθες τίποτα. Ο ένας ψήθηκε να βάλει στο αμάξι του που είναι παλιό και δεν λειτουργεί το κλιματιστικό μιας και ίσως δεν θα το χρειάζεται καν με τόσο που κόβει. 😅 Για 3-4 ημέρες να μην βάλουμε a/c και να μην την ακουμπήσουμε. Εάν αφήσουμε το αμάξι στον ήλιο θα είναι κομπλέ σε λίγες ώρες αλλά θα προτιμήσω να μην βάλω a/c για λίγες μέρες, ούτως ή άλλως η χρήση είναι μικρή οπότε δεν μας πειράζει. Κρατιέμαι μην μου έρθει να το πουλήσω πάλι και κλαίω το 500ρικο γιατί και εγώ tint town κοίταγα. Πήγα 2 φορές εξοχικό αυτά τα ΠΣΚ , ψήθηκα στο πήγαινε που έφυγα κατα τις 17.30 , αν θα αντέξω θα δω μετά το καλοκαίρι που θα έχω κάνει και διακοπές και θα έχω ολοκληρωμένη άποψη για το Formentor Προς το παρών είναι ιδανικό για εκδρομές , χώροι , βολεύει παραλία ως cross over , ανάρτηση αλοιφή δεν καταλαβαίνεις τίποτα , αυτόματο με σαγιονάρια (μικρή απόσταση ) κτλ Τούμπανο Στην εθνική όμως αυτή η βαβούρα λόγω ύψους είναι ενοχλητική και οκ οδηγικά είναι μία χαρά αλλά hatchback δεν είναι (ξέρω σας έχω ζαλίσει ) Απο την άλλη να χρεωθώ πάλι 40 χιλιάρικα δεν το κάνω , περιμένω να δω την σειρά 1 όταν έρθει , θα δω και εντυπώσεις απο το καλοκαίρι και αν το αποφασίσω θα βάλω φιμέ απο Σεπτέμβρη 12 λεπτά πριν, paylidis είπε Ειναι λιγο πονεμενη ιστορια αυτο, μιας και ολα μεταξυ τους ειναι ιδια κατηγορία (Β) και μεγεθος αλλα το τροκ θεωρητικα ειναι ενα σκαλοπατι επανω (αλλη πλατφορμα), αλλα ξεκαθαρα Β ειναι θωμα (4.24x1.82m). To Kamiq για την ακριβεια ειναι πρακτικά ιδιο με το T-Roc (4.24x1.79m). Το C suv τους ειναι το tiguan και το D ειναι το allspace. (για αυτο ξενερωσα και δε μου κανει) The Volkswagen T-Roc is a compact crossover SUV (C-segment)[8][9] manufactured by German automaker Volkswagen. It was unveiled at the 2017 Frankfurt Motor Show, and launched in November 2017. It is based on the Volkswagen Group MQB A1 platform, and generally has been considered as the SUV equivalent of the C-segment Golf. Εγώ ήξερα ότι το t-roc βασίζεται στην πλατφόρμα του golf , έτσι λέει και το wiki τώρα που το είδα Το Tiguan έχει την ίδια πλατφορμα με το allspace A common misconception is that the Tiguan is built on the MQB A1 chassis that underpins the Mk7 series Volkswagen Golf. While the MQB A2 chassis is based upon the MQB A1 platform, there are several differences between the more entry level MQB A1 and the mid range MQB A2.
dtk-386 Δημοσ. 9 Ιουλίου Δημοσ. 9 Ιουλίου Γεράσατε και αρχίσατε να μιλάτε για μαλακά πλαστικά και πριμιουμίλες βλέπω... 1 5
tsofras Δημοσ. 9 Ιουλίου Μέλος Δημοσ. 9 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 1 λεπτό πριν, dtk-386 είπε Γεράσατε και αρχίσατε να μιλάτε για μαλακά πλαστικά και πριμιουμίλες βλέπω... Εγώ πάντα τα κοίταγα τα πλαστικά Premium μάρκες δεν με ενδιέφεραν ποτέ όμως , προτιμούσα πάντα μη premium φορτωμένο , όπως κάνω και τώρα Επεξ/σία 9 Ιουλίου από tsofras 1
paylidis Δημοσ. 9 Ιουλίου Δημοσ. 9 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 38 λεπτά πριν, tsofras είπε Κρατιέμαι μην μου έρθει να το πουλήσω πάλι και κλαίω το 500ρικο γιατί και εγώ tint town κοίταγα. Πήγα 2 φορές εξοχικό αυτά τα ΠΣΚ , ψήθηκα στο πήγαινε που έφυγα κατα τις 17.30 , αν θα αντέξω θα δω μετά το καλοκαίρι που θα έχω κάνει και διακοπές και θα έχω ολοκληρωμένη άποψη για το Formentor Προς το παρών είναι ιδανικό για εκδρομές , χώροι , βολεύει παραλία ως cross over , ανάρτηση αλοιφή δεν καταλαβαίνεις τίποτα , αυτόματο με σαγιονάρια (μικρή απόσταση ) κτλ Τούμπανο Στην εθνική όμως αυτή η βαβούρα λόγω ύψους είναι ενοχλητική και οκ οδηγικά είναι μία χαρά αλλά hatchback δεν είναι (ξέρω σας έχω ζαλίσει ) Απο την άλλη να χρεωθώ πάλι 40 χιλιάρικα δεν το κάνω , περιμένω να δω την σειρά 1 όταν έρθει , θα δω και εντυπώσεις απο το καλοκαίρι και αν το αποφασίσω θα βάλω φιμέ απο Σεπτέμβρη πήγαινε βαλε ένα φθηνότερο σετ στην ανάγκη να μη κλαις τα 500 εάν σου μπει το μαμούνι κ θες να πουλήσεις. 38 λεπτά πριν, tsofras είπε The Volkswagen T-Roc is a compact crossover SUV (C-segment)[8][9] manufactured by German automaker Volkswagen. It was unveiled at the 2017 Frankfurt Motor Show, and launched in November 2017. It is based on the Volkswagen Group MQB A1 platform, and generally has been considered as the SUV equivalent of the C-segment Golf. Εγώ ήξερα ότι το t-roc βασίζεται στην πλατφόρμα του golf , έτσι λέει και το wiki τώρα που το είδα Το Tiguan έχει την ίδια πλατφορμα με το allspace A common misconception is that the Tiguan is built on the MQB A1 chassis that underpins the Mk7 series Volkswagen Golf. While the MQB A2 chassis is based upon the MQB A1 platform, there are several differences between the more entry level MQB A1 and the mid range MQB A2. Σαν πλατφόρμα διαφέρει από τα αλλά, είναι Γκολφω. Σαν μέγεθος όχι, είναι στο b segment και σε αυτό το πουλάνε στην Ελλάδα τουλάχιστον (δε στέκει να το βάλουμε στη c που ξεκινάει μετά το 4.35). Η βασική διαφορά που διακρίνεις με τη μια είναι το ηλεκτρικό χειρόφρενο. Σαν διάσταση παρόλα αυτά είναι ίδιο με το kamiq με μόνη διαφορά ότι το kamiq έχει καλύτερη καμπίνα ενώ το troc καλύτερο πορτ μπαγκαζ. Τεσπα κάπου βγηκα εκτός θέματος, πάντως ακόμα κ το τροκ να βγάλεις από την εξίσωση, το καμικ με το αρονα είναι ποιοτικά μερα-νύχτα! Γενικά για εμένα μιας κ το συζητάμε, ειναι μια απογοήτευση για τα λεφτά του το τροκ. χίλιες φορές το καμικ αν θες αμάξι αυτή τη κατηγορία. Το κιβώτιο χαρχαλο ακούς ώρες ώρες χρακαχρουκα, η οθόνη κολλαει, οι πίσω έχουν πρακτικά μηδενικό χωρο, η δε κατανάλωση του είναι στο θεό (παραπάνω από το κανονικό c suv μου που είναι κ κατά εκατοντάδες κιλά βαρύτερο). Απόλυτη μετριότητα. 32 λεπτά πριν, dtk-386 είπε Γεράσατε και αρχίσατε να μιλάτε για μαλακά πλαστικά και πριμιουμίλες βλέπω... Γελάμε με αυτά που βαφτίζουν πριμιουμ κ θα ξεχάσουμε κ αυτά που ξέρουμε 😂 Επεξ/σία 9 Ιουλίου από paylidis 2
tsofras Δημοσ. 9 Ιουλίου Μέλος Δημοσ. 9 Ιουλίου 2 ώρες πριν, paylidis είπε Γενικά για εμένα μιας κ το συζητάμε, ειναι μια απογοήτευση για τα λεφτά του το τροκ. χίλιες φορές το καμικ αν θες αμάξι αυτή τη κατηγορία. Το κιβώτιο χαρχαλο ακούς ώρες ώρες χρακαχρουκα, η οθόνη κολλαει, οι πίσω έχουν πρακτικά μηδενικό χωρο, η δε κατανάλωση του είναι στο θεό (παραπάνω από το κανονικό c suv μου που είναι κ κατά εκατοντάδες κιλά βαρύτερο). Απόλυτη μετριότητα. Γελάμε με αυτά που βαφτίζουν πριμιουμ κ θα ξεχάσουμε κ αυτά που ξέρουμε 😂 Εμ κάνε μας ένα review Αυτό για το κιβώτιο το αναφέρει και ένας στο φορουμ των 4Τ ότι το πήγε για φτιάξιμο και συνεχίζει να κάνει θόρυβο και του είπαν όλα έτσι κάνουν , τι μου θυμίζει τι μου θυμίζει Το δικό μου πάντως δεν κάνει κατι περαν των αλλαγών που μπορεί να ακούς , δεν ξέρω αν φταίει ότι είναι DQ381 2
paylidis Δημοσ. 9 Ιουλίου Δημοσ. 9 Ιουλίου 2 ώρες πριν, tsofras είπε Εμ κάνε μας ένα review Αυτό για το κιβώτιο το αναφέρει και ένας στο φορουμ των 4Τ ότι το πήγε για φτιάξιμο και συνεχίζει να κάνει θόρυβο και του είπαν όλα έτσι κάνουν , τι μου θυμίζει τι μου θυμίζει Το δικό μου πάντως δεν κάνει κατι περαν των αλλαγών που μπορεί να ακούς , δεν ξέρω αν φταίει ότι είναι DQ381 Χμμμ δεν είχα κάνει; Θα κάτσω να τα γραψω αν είναι κάποια στιγμή. καλαά αν βγάλει τετραετία θα είναι θαύμα. Θορύβους κάνει μια στις τόσες μεταξύ πρώτης Δευτέρας ειδικά στο σταμάτημα που κατεβάζει… μου μοιάζει με το θόρυβο που έλεγες ότι σου κάνει στην αλλαγή το λεον, αυτό το Κρακ Το μεταλλικο… άλλο σοβαρό θόρυβο δε κάνει… σε αλλά νέα ξέβαψε σε ένα σημείο ο προφυλακτήρας πισω κ μου είπαν να το πάω αντιπροσωπεία για εγγύηση… σκίζει από πριμιουμ ποιότητα 😂 1 2
atrigane Δημοσ. 9 Ιουλίου Δημοσ. 9 Ιουλίου 9 λεπτά πριν, paylidis είπε αλλά νέα ξέβαψε σε ένα σημείο ο προφυλακτήρας πισω κ μου είπαν να το πάω αντιπροσωπεία για εγγύηση… Σώπα ρε συ.. κατάλαβα τώρα τι εννοούσες πιο πάνω 2
NovaLacertae Δημοσ. 10 Ιουλίου Δημοσ. 10 Ιουλίου 6 ώρες πριν, tsofras είπε The Volkswagen T-Roc is a compact crossover SUV (C-segment)[8][9] manufactured by German automaker Volkswagen. It was unveiled at the 2017 Frankfurt Motor Show, and launched in November 2017. It is based on the Volkswagen Group MQB A1 platform, and generally has been considered as the SUV equivalent of the C-segment Golf. Εγώ ήξερα ότι το t-roc βασίζεται στην πλατφόρμα του golf , έτσι λέει και το wiki τώρα που το είδα Το Tiguan έχει την ίδια πλατφορμα με το allspace A common misconception is that the Tiguan is built on the MQB A1 chassis that underpins the Mk7 series Volkswagen Golf. While the MQB A2 chassis is based upon the MQB A1 platform, there are several differences between the more entry level MQB A1 and the mid range MQB A2. 6 ώρες πριν, paylidis είπε Σαν πλατφόρμα διαφέρει από τα αλλά, είναι Γκολφω. Σαν μέγεθος όχι, είναι στο b segment και σε αυτό το πουλάνε στην Ελλάδα τουλάχιστον (δε στέκει να το βάλουμε στη c που ξεκινάει μετά το 4.35). .... Δεν ξέρω τι παίζει με τις κατηγορίες πια, και εγώ είχα την εντύπωση ότι τα 4,35 ήταν το κάτω όριο της C segment (4,35 - 4,55 θυμάμαι να είχα διαβάσει παλαιότερα) τώρα βλέπω ότι σύμφωνα με τον Σ.Ε.Α.Α. (Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων) η C segment είναι από 4.251 mm έως 4.550 mm, (στα SUV + απόσταση από το έδαφος άνω των 160 mm) Αναφορά σε κείμενο Πώς χωρίζονται οι κατηγορίες αυτοκινήτων; Κατηγορία Α-Segment: Μήκος έως 3.700 mm, εκτός SUV Κατηγορία A-SUV: SUV με μήκος έως 3.700 mm, απόσταση από το έδαφος άνω των 160 mm Κατηγορία B-Segment: Μήκος από 3.701 mm έως 4.250 mm, εκτός SUV Κατηγορία B-SUV: SUV με μήκος από 3.701 mm έως 4.250 mm, απόσταση από το έδαφος άνω των 160 mm Κατηγορία C-Segment: Μήκος από 4.251 mm έως 4.550 mm, εκτός SUV Κατηγορία C-SUV: SUV με μήκος από 4.251 mm έως 4.550 mm, απόσταση από το έδαφος άνω των 160 mm Κατηγορία D-Segment: Μήκος από 4.551 mm έως 4.850 mm, εκτός SUV Κατηγορία D-SUV: SUV με μήκος από 4.551 mm έως 4.850 mm, απόσταση από το έδαφος άνω των 160 mm Κατηγορία E-Segment: Μήκος από 4.851 mm έως 4.950 mm, εκτός SUV Κατηγορία E-SUV: SUV με μήκος από 4.851 mm έως 4.950 mm, απόσταση από το έδαφος άνω των 160 mm Κατηγορία F-G-Segment: Μήκος από 4.951 mm και άνω, εκτός SUV Κατηγορία F-G-SUV: SUV με μήκος από 4.951 mm και άνω, απόσταση από το έδαφος άνω των 160 mm MPV: Πολυμορφικά οχήματα, πολλαπλών χρήσεων MPV-M/Combi: Επιβατικά οχήματα που βασίζονται σε πλατφόρμα Van Sports: Αυτοκίνητα με πλαίσιο coupe/roadster με 2 πόρτες https://www.caranddriver.gr/byuing_guide/arthro/etsi_katigoriopoioyntai_ta_montela_sta_segments_epibatikon_pinakas-7818039/ https://www.gocar.gr/useful/tips/43286,Kathgories_aytokinhtwn_Ellada.html 2
paylidis Δημοσ. 10 Ιουλίου Δημοσ. 10 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 12 ώρες πριν, NovaLacertae είπε Δεν ξέρω τι παίζει με τις κατηγορίες πια, και εγώ είχα την εντύπωση ότι τα 4,35 ήταν το κάτω όριο της C segment (4,35 - 4,55 θυμάμαι να είχα διαβάσει παλαιότερα) τώρα βλέπω ότι σύμφωνα με τον Σ.Ε.Α.Α. (Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων) η C segment είναι από 4.251 mm έως 4.550 mm, (στα SUV + απόσταση από το έδαφος άνω των 160 mm) https://www.caranddriver.gr/byuing_guide/arthro/etsi_katigoriopoioyntai_ta_montela_sta_segments_epibatikon_pinakas-7818039/ https://www.gocar.gr/useful/tips/43286,Kathgories_aytokinhtwn_Ellada.html shrinkflation και εδω... Ή βαφτίζουν τα μικρα μεγαλύτερα για λόγους πρεστίζ - σαν κάτι προμοσιον που δίνουν κ σε κάνουν κανατζερ του εαυτού σου με τα ίδια λεφτά κ περισσότερη δουλειά 😂😂😂 παντως και παλι 4.24 ειναι, ξεκαθαρα Β θεωρουνται αμφοτερα (κ Β ειναι, καλα καλα δε χωραμε) προσωπικα κατεληξα οτι χρειαζομαι D SUV... To Q3 που ειναι C ειναι οριακα οκ για την πληθωρικότητα μου 😅 Επεξ/σία 10 Ιουλίου από paylidis 4
majnun Δημοσ. 11 Ιουλίου Δημοσ. 11 Ιουλίου Μια χαρα C ειναι τα 4.2 μετρα. Τοσο ειναι πχ το golf 7 και τόσο ηταν η 147 που ειχαμε. Αλλο που τα εχουν ξεχειλωσει ολα. Σε άλλα νεα πολύ μου αρέσει το facelift του golf 8 εξω αλλα μεσα το βρισκω βαρετο. Με το 115 κινητηρα, μεσαια εκδοση και καποια εξτρα, 30Κ. Περαστικά μου. 3
argimeg Δημοσ. 12 Ιουλίου Δημοσ. 12 Ιουλίου Μεταξύ polo 95hp και fabia 110hp με πάνω κάτω τον ίδιο εξοπλισμό που θα πηγαίνατε; Αν μπορείτε να μου προτείνετε και κάτι άλλο που δεν θα περιμένω όμως 3-6 μήνες έως 22 χιλιάρικα max. 80% πόλη και 20% κανένα ταξιδάκι.
tsofras Δημοσ. 12 Ιουλίου Μέλος Δημοσ. 12 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, argimeg είπε Μεταξύ polo 95hp και fabia 110hp με πάνω κάτω τον ίδιο εξοπλισμό που θα πηγαίνατε; Αν μπορείτε να μου προτείνετε και κάτι άλλο που δεν θα περιμένω όμως 3-6 μήνες έως 22 χιλιάρικα max. 80% πόλη και 20% κανένα ταξιδάκι. Ανάμεσα στα 2 την Fabia εγώ , καλύτερος κινητήρας και μεγαλύτεροι χώροι , φρέσκο μοντέλο , φαντάζομαι και φθηνότερα service / ανταλλακτικά Αν σε ενδιαφέρουν και μεταχειρισμένα με λίγα χιλιόμετρα θα μπορούσες να δεις και το renault clio hybrid μιας και 80% θα είσαι σε πόλη, το κλασσικό toyota yaris και το Ford Fiesta Επεξ/σία 12 Ιουλίου από tsofras 3
paylidis Δημοσ. 12 Ιουλίου Δημοσ. 12 Ιουλίου Με 22Κ παιρνεις πολυ καλυτερα αυτοκινητα... Σιγουρα καμικ, βιτάρα, c3 aircross... ολα ετοιμοπαραδοτα ή σχεδον ετοιμοπαραδοτα (1-2 μηνες μαξ το βιταρα). 2
filarhos Δημοσ. 12 Ιουλίου Δημοσ. 12 Ιουλίου 3 hours ago, paylidis said: Με 22Κ παιρνεις πολυ καλυτερα αυτοκινητα... Σιγουρα καμικ, βιτάρα, c3 aircross... ολα ετοιμοπαραδοτα ή σχεδον ετοιμοπαραδοτα (1-2 μηνες μαξ το βιταρα). Ειδικά το c3 aircross, αν κι αλλάζει μοντέλο, αξίζει πολύ. 2
tsofras Δημοσ. 12 Ιουλίου Μέλος Δημοσ. 12 Ιουλίου 53 λεπτά πριν, filarhos είπε Ειδικά το c3 aircross, αν κι αλλάζει μοντέλο, αξίζει πολύ. Αξίζει αν θες χώρους , αλλιώς καλύτερα τα άλλα 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις