@pnea1973 Δημοσ. 2 Ιουλίου Δημοσ. 2 Ιουλίου 4 λεπτά πριν, dtk-386 είπε εμμμ όταν λένε ότι τα suvλάκια είναι η κατάρα της αυτοκίνησης εσείς θέτε χώρους .... Έχουν χώρους όμως... Πάντως και εμένα η αίσθηση από το jeep που είχα στο sedan που έχω είναι με διαφορά υπέρ του sedan.. Όχι ότι με το jeep πήγαινα άσχημα, ίσα ίσα, αλλά η απόσταση από το δρόμο και το μακρύ μεταξόνιο στα ταξίδια κάνουν την διαφορά! Βέβαια πάνε τα πεζοδρόμια και τα χώματα που πήγαινα με το jeep... Κάτι χάνεις κάτι κερδίζεις. 2
dtk-386 Δημοσ. 2 Ιουλίου Δημοσ. 2 Ιουλίου Καμία ισοπέδωση. Νόμοι της φυσικής. Δεν γίνεται ένα περίπτερο να έχει την ίδια αεροδυναμική με ένα χαμηλό. 1 1
jimmy213 Δημοσ. 2 Ιουλίου Δημοσ. 2 Ιουλίου 1 hour ago, @pnea1973 said: Έχουν χώρους όμως... Και τα station έχουν χώρους, αλλά Ελλάδα ποτέ δεν περπάτησαν σε σύγκριση με το εξωτερικό. 1 1
atrigane Δημοσ. 2 Ιουλίου Δημοσ. 2 Ιουλίου 28 λεπτά πριν, dtk-386 είπε Καμία ισοπέδωση. Νόμοι της φυσικής. Δεν γίνεται ένα περίπτερο να έχει την ίδια αεροδυναμική με ένα χαμηλό. Στις 30/6/2024 στις 11:31 ΠΜ, dtk-386 είπε no offence αλλά εντελώς ισοπεδωτικό αυτό που εγραψες. 28 λεπτά πριν, dtk-386 είπε Καμία ισοπέδωση. Νόμοι της φυσικής. Δεν γίνεται ένα περίπτερο να έχει την ίδια αεροδυναμική με ένα χαμηλό. Τα 15 εκατοστά διαφορά ύψος είναι "ένα περίπτερο" vs "ένα χαμηλο";;; αν μη τι άλλο εξαιρετικά υπερβολική παρομοίωση. 1
ProponitisTouKanape Δημοσ. 2 Ιουλίου Δημοσ. 2 Ιουλίου 17 λεπτά πριν, jimmy213 είπε Και τα station έχουν χώρους, αλλά Ελλάδα ποτέ δεν περπάτησαν σε σύγκριση με το εξωτερικό. Γενικά κάνουμε μικρότερα ταξίδια και έχουμε και στενότερες πόλεις σε σχέση με το εξωτερικό. Κι εγώ είχα estate στη Γερμανία και το κυκλοφορούσα και στο κέντρο της πόλης, άλλα τελείως διαφορετικοί οι δρόμοι για μεγάλα αυτοκίνητα. To (μικρό) SUV ως όχημα ταιριάζει καλύτερα στην Ελλάδα γιατί τείνει να ειναι μικρότερο σε μήκος έχοντας αρκετό χώρο παρ' όλα αυτά. 8
dtk-386 Δημοσ. 2 Ιουλίου Δημοσ. 2 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 21 λεπτά πριν, atrigane είπε Τα 15 εκατοστά διαφορά ύψος είναι "ένα περίπτερο" vs "ένα χαμηλο";;; αν μη τι άλλο εξαιρετικά υπερβολική παρομοίωση. άποψή σου. και τα 15 εκ δεν ισχύουν ....ένα hb i30 έχει 1.45μ και ένα Tucson 1,69μ ύψος.... και δεν είναι μόνο το συνολικό ύψος αλλά και η μετώπη, η ογκώδης μούρη κτλ. αν θεωρείτε ότι είναι το ίδιο .... Επεξ/σία 2 Ιουλίου από dtk-386
atrigane Δημοσ. 2 Ιουλίου Δημοσ. 2 Ιουλίου 5 λεπτά πριν, dtk-386 είπε άποψή σου. Αντικειμενικά μιλάμε για 15 εκατοστά. Άποψη σου είναι να λες το 1 περίπτερο κ το άλλο χαμηλό. 1
dtk-386 Δημοσ. 2 Ιουλίου Δημοσ. 2 Ιουλίου (επεξεργασμένο) επίσης είναι το βάρος, το μήκος το αποτύπωμα γενικά του αυτοκινητου είναι πολλά. τι συζητάμε τώρα.... Επεξ/σία 2 Ιουλίου από dtk-386
telis Δημοσ. 2 Ιουλίου Δημοσ. 2 Ιουλίου 3 ώρες πριν, dstilio είπε Κανεις όντως πολλά ταξίδια και χιλιόμετρα; Έχει ο πατέρας μου από τα 60κατι του ένα Ε200 με 180 άλογα. Μου φάνηκε πολύ γεροντε η φαση, αλλά πήγα ταξίδι μαζί του. Τι το ήθελα… Με έπιασε κατάθλιψη με το πιο καινουργιο SUV μου. Αυτά τα λιμό-σεντάν καταπίνουν χιλιόμετρα χάρη στην καλή απόσταση από το έδαφος. Οι νόμοι της φυσικής είναι ανίκητοι. επισης μπήκα σε ταρίφα που εφερε το αντίστοιχο του 2022. Πάλι η αίσθηση ήταν απίστευτη. Οποτε δεν το φοβάμαι το αυτοκίνητο σαν όχημα για ταξίδια. Το φοβάμαι όμως αν σκέφτεσαι να το κυκλοφορείς Αθήνα ή να παρκάρεις σε δρόμο με αυτό. Το όχημα είναι ξεκάθαρα για εθνική οδό. Έπισης: για την εισαγωγή από Γερμανία, να είσαι πολύ σίγουρος για όλες τις λεπτομέρειες. Έχω δει γνωστούς μου να την πατάνε με επιπλέον έξοδα τελωνείου που δεν τα είχαν υπολογίσει όταν μιλούσαν με τον «φίλο φίλου εισαγωγέα» Έχω άνθρωπο στην Γερμανία, όχι φίλο φίλου κλπ. Θα ελεγχθεί ενδελεχώς. Έγραψα ότι το θέλω για ταξίδια, για Αθήνα εχω άλλο μικρό. Ρώτησα αν γνωρίζει κάποιος για το αυτοκίνητο και το μοντέλο. 2
and_64 Δημοσ. 3 Ιουλίου Δημοσ. 3 Ιουλίου Η σειρά Ε είναι αποδεδειγμένα ταξιδιάρικη και άνετη, το θέμα ειναι αν και πόση εγγύηση θα εχει το υβριδικό σύστημα γιατί ενδεχόμενη βλάβη (δεν εννοώ απαραίτητα σε μπαταρία) δεν θα είναι φθηνή κατα πάσα πιθανότητα... Επίσης το plug in σαν φιλοσοφία για να έχει την καλύτερη κατανάλωση πρέπει να μπορείς να το φορτίζεις το βράδυ πχ ή οταν είσαι στη δουλειά, αν το κυκλοφορείς με άδεια μπαταρία απλά κουβαλάς έξτρα βάρος 5
filarhos Δημοσ. 3 Ιουλίου Δημοσ. 3 Ιουλίου + για τα plugin hybrid έχουν μεγάλη κατανάλωση ρεύματος. Μου λέει συνάδελφος με 3008 plugin hybrid ότι καίει παραπάνω από 20kw/100χλμ εντός πόλης, όταν το id είναι κάτω από 15...
filarhos Δημοσ. 3 Ιουλίου Δημοσ. 3 Ιουλίου 4 minutes ago, zanskou said: δεν είναι και το ίδιο βαρος όμως λογικά Βλέπω ότι έχουν μικρή διαφορά (τηρουμένων των αναλογιών), το id3 λέει 1850-1950κιλά και από το διαδίκτυο το 3008 1900-2300 κιλά. Σε αυτά τα νούμερα άρα το πολύ να έχει +15% μεγαλύτερο βάρος και αποτυπώνεται σε +25% κατανάλωση. Πολύ δεν είναι; Και το έχει και στο eco κάτι, ενώ εγώ στο comfort. Το κακό είναι ότι του είχαν πουλήσει ότι θα βγάζει 60-70χλμ ηλεκτρικά και τώρα βγάζει το πολύ 50 και καίει και λίγο βενζίνη... 2
paylidis Δημοσ. 3 Ιουλίου Δημοσ. 3 Ιουλίου 25 λεπτά πριν, filarhos είπε Το κακό είναι ότι του είχαν πουλήσει ότι θα βγάζει 60-70χλμ ηλεκτρικά και τώρα βγάζει το πολύ 50 και καίει και λίγο βενζίνη... αναμενομενο... στη πραξη με κλιματισμο αυτα που λενε 50-60 χλμ βγαζουν 30-35 απο οτι μου λενε συναδελφοι... 2
majnun Δημοσ. 3 Ιουλίου Δημοσ. 3 Ιουλίου Στις 29/6/2024 στις 5:57 ΜΜ, tsofras είπε Είναι περίεργη Θα βάλει αυτόματο με διακόπτες στο τιμόνι που σημαίνει m pack και είσαι κομπλέ από εξοπλισμό (32900€) Μετά πας στον εξοπλισμό και προσθέτεις ότι άλλο θες άσχετα από τα πακέτα. Όπως το είδα εγώ ηλιοροφή και πίσω τεμπέλης με άνοιγμα πάει γύρω στα 35 Eχω την εντύπωση οτι ειναι σταθερή πάντως και όχι ανοιγόμενη. Οπότε δεν προσφέρει τίποτα, στα μάτια μου.
Προτεινόμενες αναρτήσεις