tsofras Δημοσ. 17 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 17 Απριλίου (επεξεργασμένο) 24 λεπτά πριν, amfivolia είπε Δεν ειναι κακη ιδεα. Δεν εχω ακομη καταλαβει παντως τι κανουν τα κυβικα κ τι τα αλογα. Κοιτουσα το σαιτ της φιατ κ σχεδον ολα τα μοντελα της με βενζινη αυτη τη στιγμη ειναι με 1000 κυβικα. ξερουν κατι που δεν ξερουμε? (Ειπαμε ειμαι ασχετος με απο αμαξια) Τα 1000 κυβικά από μόνα τους δεν λένε κάτι, παίζει ρόλο αν είναι και τούρμπο και σε τι αμάξι τα έχουν βάλει 😅 Για αυτο που αναφέρεις φαντάζομαι είναι ατμοσφαιρικό Edit Γράψε λάθος στο επάνω σχόλιο, τούρμπο είναι 900cc με 105 άλογα, φαντάζομαι θα έχει γύρω στα 18-20 κιλά ροπής το πολύ. Οκ θα ξελιγωνεται στα ψηλά φαντάζομαι, με κλιματισμό σε ανηφόρα θα τρώει ζόρια Επεξ/σία 17 Απριλίου από tsofras 1
dtk-386 Δημοσ. 17 Απριλίου Δημοσ. 17 Απριλίου ένα 1000αρι turbo 120-130 ίππων χοντρικά έχει την δύναμη και ροπή ένος ατμοσφαιρικού 1800. 1
korakios Δημοσ. 17 Απριλίου Δημοσ. 17 Απριλίου 1 ώρα πριν, amfivolia είπε καλησπερα, ειπα να γραψω κι εγω στο σεντονι του tsofra (το ειχα διαβασει παλια,εχω χασει επεισοδια) κ να ζητησω την γνωμη σας για ενα αμαξι που μου αρεσε πολυ ειναι αυτο https://akonidis.car.gr/cars/view/338920765 Fiat 500L 11/2013 Trekking 0.9 TwinAir Start&Stopp,Panorama ειμαστε οικογενεια με 2 μικρα παιδια (χωρις καροτσια).κανω 12.000 χλμ περιπου το χρονο. 1 φορα την εβδομαδα διαδρομη 1 ωρας προς θεσσαλονικη κ 2-3 ταξιδακια τον χρονο. θα με καλυψει απο αποψη κυβικων ή και γενικώς? οσους ρωταω ,οι μισοι μου λεν " ασ'το, δεν θα σας σηκωνε κ θα ζοριζεται" κ οι αλλοι μισοι "μια χαρά θα εισαι κανενα προβλημα". θα μπορω να προσπερναω με αξιοπρεπεια ή να έχω κλιματισμο σε ενα ελαφρως ανηφορικο δρομο?επισης η μηχανη θα ζοριζεται σε ενα ταξιδι 4-5 ωρων? μια χαρά θα είσαι ,105 άλογα , αλλά προσοχή με τα λάδια σε αυτό το μοτέρ , πίνει (έτσι λειτουργεί) , άρα πρέπει να επαληθεύσεις οτι έκανε συχνές αλλαγές και όχι συμπληρώματα Βγαίνει και με cng σαν καύσιμο αλλά είναι λίγο ψόφιο (80 άλογα) 1
imr Δημοσ. 18 Απριλίου Δημοσ. 18 Απριλίου 1 hour ago, amfivolia said: καλησπερα, ειπα να γραψω κι εγω στο σεντονι του tsofra (το ειχα διαβασει παλια,εχω χασει επεισοδια) κ να ζητησω την γνωμη σας για ενα αμαξι που μου αρεσε πολυ ειναι αυτο https://akonidis.car.gr/cars/view/338920765 Fiat 500L 11/2013 Trekking 0.9 TwinAir Start&Stopp,Panorama ειμαστε οικογενεια με 2 μικρα παιδια (χωρις καροτσια).κανω 12.000 χλμ περιπου το χρονο. 1 φορα την εβδομαδα διαδρομη 1 ωρας προς θεσσαλονικη κ 2-3 ταξιδακια τον χρονο. θα με καλυψει απο αποψη κυβικων ή και γενικώς? οσους ρωταω ,οι μισοι μου λεν " ασ'το, δεν θα σας σηκωνε κ θα ζοριζεται" κ οι αλλοι μισοι "μια χαρά θα εισαι κανενα προβλημα". θα μπορω να προσπερναω με αξιοπρεπεια ή να έχω κλιματισμο σε ενα ελαφρως ανηφορικο δρομο?επισης η μηχανη θα ζοριζεται σε ενα ταξιδι 4-5 ωρων? τωρα εχω ενα corsa diesel 2007 1250 κυβικα-75 αλογα και ιδρωνω για ολα τα προαναφερθεντα. ελπιζω να μην ειναι πολυ ασχετο το ποστ μου. ευχαριστω εκ των προτερων! Μια χαρα θα εισαι, το συγκεκριμενο εχει απειρους χωρους και γενικα αρκετα βολικο.Το κοιταζα και εγω πριν 2 χρονια πριν καταληξω στο cmax. Για απλες μετακινησεις θα εισαι οκ, παιζει και με diesel μοτερ με αρκετα καλυτερες επιδοσεις.
dstilio Δημοσ. 18 Απριλίου Δημοσ. 18 Απριλίου 10 hours ago, amfivolia said: Δεν ειναι κακη ιδεα. Δεν εχω ακομη καταλαβει παντως τι κανουν τα κυβικα κ τι τα αλογα. Κοιτουσα το σαιτ της φιατ κ σχεδον ολα τα μοντελα της με βενζινη αυτη τη στιγμη ειναι με 1000 κυβικα. ξερουν κατι που δεν ξερουμε? (Ειπαμε ειμαι ασχετος με απο αμαξια) Τα κυβικά πλέον έχουν χάσει την αξία τους. Παλιότερα ήταν ξεκάθαρα συνδεδεμένα με τη δύναμη του αυτοκινήτου. Πλέον δεν είναι!λογω τεχνολογικών εξελίξεων. όπως σου είπε και ο Tsofras από 75 diesel σε 105 βενζίνη δε θα δεις αναβάθμιση λογικα. Για σίγουρα Θα πρέπει είτε να το οδηγήσεις είτε να ψάξουμε στα τεχνικά του κάθε κινητήρα να δούμε που βγάζει τη δύναμη.
filarhos Δημοσ. 18 Απριλίου Δημοσ. 18 Απριλίου 14 hours ago, dtk-386 said: ένα 1000αρι turbo 120-130 ίππων χοντρικά έχει την δύναμη και ροπή ένος ατμοσφαιρικού 1800. +1 Και απείρως πιο φιλικό στην χρήση το turbo. Εγώ έκανα σύγκριση το Punto πετρέλαιο με ατμοσφαιρικό Passat με 30 παραπάνω ίππους. Παντού ήταν πιο εύκολη η οδήγηση με το Punto. Ειδικά στο ταξίδι δεν άλλαζες ποτέ σχέση, ακόμα και για προσπέραση ήταν φουσκωμένο και πέρναγες αέρα. Υ.γ. όταν η σύζυγος είχε το Punto κι εγώ το passat έπρεπε να παίζω αρκετά με τις ταχύτητες για να είναι κοντά της. Ειδικά στις ανηφόρες έπρεπε να κατεβάζω από 6η ακόμα και σε 4η. Ενώ η ίδια πήγαινε με 5η σταθερά. Κι επειδή τα έχω δοκιμάσει σε διάφορα μοντέλα παρόμοιου βάρους 1100-1300 κιλά: Το 75αρι πετρέλαιο (κι αυτός της fiat είναι) είναι λίγο πιο αδύναμο από το 105 βενζίνης. Αυτό θα εισπράξεις στην αλλαγή απο το corsa στο 500l. Αλλά θα καίει 1-2 λίτρα περισσότερο καύσιμο το 500λ. Το ιδανικό, όπως αναφέρθηκε, είναι το 1.6 πετρέλαιο. Αλλά επειδή δεν κάνεις πολλά χλμ τον χρόνο η επιβάρυνση θα είναι 200-300€ τον χρόνο, η οποία βέβαια εξισορροπείται με μια αλλαγή dpf για μερικά χρόνια. Επιπλέον μπορείς να δεις την κάποιο συγκριτικό alfa romeo mito 1.3vs0.9 για να πάρεις μια ιδέα (πάνω κάτω τα ίδια είναι εκτός της κατανάλωσης). Μόνο που στην mito το πετρέλαιο είναι 95 ίππους κι όχι 75 όπως το δικό σου και το 0.9 είναι κι αυτο 95 όχι 105 που είναι το 500l. 3
amfivolia Δημοσ. 18 Απριλίου Δημοσ. 18 Απριλίου Εισασταν κατατοπιστικοτατοι! Ευχαριστώ. Μαλλον θα ψαχνω για την εκδοση με περισσότερα κυβικα πετρελαιο ή μια που εχει βγει νομιζω με βενζινη αεριο. 2
shikabalas Δημοσ. 18 Απριλίου Δημοσ. 18 Απριλίου Καλησπερα, αφου ο tsofras κατασταλλαξε, καιρος να λυσετε τον δικο μου γριφο για να κινειται το τοπικ 😄 Μετα απο 6 χρονια στη Γερμανια στα οποια ελιωσα ολα τα υπολοιπα μεταφορικα μεσα, ηρθε η ωρα και για αγορα αυτοκινητου. Γενικα το ειχα αφησει τοσον καιρο για μια σειρα απο λογους, το κυριοτερο οτι για την δουλεια μου κανω λιγοτερο χρονο με τα ΜΜΜ απο οτι με αμαξι, οποτε πρακτικα μες την βδομαδα δεν το χρειαζομουν καθολου. Οποτε σαν μεγαλο εξοδο και αγορα και συντηρησης, συνειδητα ειχα αποφασισει να μην παρω αμαξι μεχρι να χρειαστει. Πλεον ομως η κατασταση στο Μοναχο εχει γινει ανυποφορη με τα τρενα, αλλαζω δουλεια οποτε το αμαξι ισως βολευει πλεον και μετα την παντρεια ευελπιστω να εχουμε και τριτο μελος στην οικογενεια στο εγγυς μελλον. Φυσικα επειδη δεν εχω ασχοληθει με την αγορα τοσον καιρο, εκτος απο ενα διαστημα το 20-21 που βοηθησα τον πατερα μου στο ψαξιμο, ειμαι λιγο μπερδεμενος και χρειαζομαι τα φωτα σας. Αρχικα να πω οτι σκεφτομαι μεταχειρισμενο μιας και με τοσα χρονια σκουρια στην οδηγηση (αν και οδηγουσα οποτε κατεβαινα Ελλαδα) θελω κατι που να μην ειναι του κουτιου και να φοβαμαι καθε φορα μη το χτυπησω κτλ. Μπατζετ ειμαστε μεχρι 25 μαξ. Ειμαι γενικα της ανεσης στην οδηγηση και λογω θεματος με την μεση ειναι σημαντικο το μπες βγες να μη με κοψει στα δυο γιαυτο κοιταω κατηγορια μικρων SUV. Αυτο θα μου δωσει και καποιους χωρους για οταν με το καλο μεγαλωσει η οικογενεια. Επισης κλινω μαλλον προς αυτοματο για την ευκολια. Τι εχουμε με βαση αυτα τα κριτηρια? Α και πολυ σημαντικο για την αισθητικη μου, να μην υπαρχει αυτο το ταμπλετ στην κονσολα που πεταγεται σαν να μην πω τι. 😄 Θελω κατι οπως στο Audi Q3 που πηρε τελικα ο φαδερ ή οπως στο T-Roc να δενει αρμονικα η οθονη με το υπολοιπο αμαξι. 1
@pnea1973 Δημοσ. 18 Απριλίου Δημοσ. 18 Απριλίου Το tablet λίγο δύσκολο να μην το βρεις; Κανένα τύπου volvo xc40 πόσο το βρίσκεις;
paylidis Δημοσ. 19 Απριλίου Δημοσ. 19 Απριλίου 13 ώρες πριν, shikabalas είπε Α και πολυ σημαντικο για την αισθητικη μου, να μην υπαρχει αυτο το ταμπλετ στην κονσολα που πεταγεται σαν να μην πω τι. 😄 Θελω κατι οπως στο Audi Q3 που πηρε τελικα ο φαδερ ή οπως στο T-Roc να δενει αρμονικα η οθονη με το υπολοιπο αμαξι. ρισκο το αυτοματο+μεταχειρισμένο+VAG εκτος εαν πας σε καποιο μοντέλο (λογικα στο Q3 θα υπαρχει σε καποια ακριβη εκδοση) με dsg υγρου το Budget σου ειναι καλο, θα βρεις επιλογές... Καμια Χ1; 1
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 19 Απριλίου Δημοσ. 19 Απριλίου 9 λεπτά πριν, paylidis είπε εκτος εαν πας σε καποιο μοντέλο (λογικα στο Q3 θα υπαρχει σε καποια ακριβη εκδοση) με dsg υγρου Αυτο μπορεις να το εξηγησεις λιγο, πως το ξεχωριζουμε δηλαδη; Ειναι μια κατηγορια και κατω που ολα ειναι ξηρου ας πουμε απο A3 και κατω βλεπε Golf,leon,polo,ibiza, A1 έχουν όλα ξηρου τυπου ή μπορει το Golf GTI και το Cupra Leon 2.0 να έχουν υγρου?
paylidis Δημοσ. 19 Απριλίου Δημοσ. 19 Απριλίου 16 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε Αυτο μπορεις να το εξηγησεις λιγο, πως το ξεχωριζουμε δηλαδη; Ειναι μια κατηγορια και κατω που ολα ειναι ξηρου ας πουμε απο A3 και κατω βλεπε Golf,leon,polo,ibiza, A1 έχουν όλα ξηρου τυπου ή μπορει το Golf GTI και το Cupra Leon 2.0 να έχουν υγρου? Δεν είναι στάνταρ θέλει αρκετό ψάξιμο. Σκέψου ότι το q3 κανονικά ξηρού φοράει. Φυσικά κ όλα όσα ανέφερες φοράνε ξηρού με εξαίρεση όντως το κουπρα. θεωρητικα εκεί που μαζεύονται αρκετά άλογα/ροπη βάζουν το ξηρού τύπου Στο plug in q3 πχ έχει το υγρού 1 1
tsofras Δημοσ. 19 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 19 Απριλίου 16 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε Αυτο μπορεις να το εξηγησεις λιγο, πως το ξεχωριζουμε δηλαδη; Ειναι μια κατηγορια και κατω που ολα ειναι ξηρου ας πουμε απο A3 και κατω βλεπε Golf,leon,polo,ibiza, A1 έχουν όλα ξηρου τυπου ή μπορει το Golf GTI και το Cupra Leon 2.0 να έχουν υγρου? Συνήθως ότι έχει κινητήρα μέχρι 1.5 , 150 άλογα και 25 κιλά ροπής έχει του ξηρού τύπου. Εξαίρεση το 1.5 Formentor Δίλιτρα έχουν το 7αρι υγρού τύπου Τα plugin νομίζω έχουν 6αρι υγρού 1 λεπτό πριν, paylidis είπε Δεν είναι στάνταρ θέλει αρκετό ψάξιμο. Σκέψου ότι το q3 κανονικά ξηρού φοράει. Φυσικά κ όλα όσα ανέφερες φοράνε ξηρού με εξαίρεση όντως το κουπρα. θεωρητικα εκεί που μαζεύονται αρκετά άλογα/ροπη βάζουν το ξηρού τύπου Στο plug in q3 πχ έχει το υγρού Όπου μαζεύεται πάνω απο 25 κιλά ροπής βάζουν του υγρού Γιώργο αφού είναι το όριο του DQ200 3 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις