Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, paylidis είπε

 

 

 

34 λεπτά πριν, paylidis είπε

 

 

 

34 λεπτά πριν, paylidis είπε

επειδή έχω ζήσει σε νησί κ μου είχε τύχει βλάβη που δε μπορούσε να καλυφθεί τοπικά (είχε συνεργεία αλλά δε το είχε κανένας να το επισκευάσει) δεν είναι καθόλου ευχάριστο το να πρέπει να κανεις 200€+ έξοδα για να το στείλεις κάπου (ή να το μεταφέρεις εσυ) για μια επισκευη (χωρίς να υπολογίζω το χαμένο χρόνο) όποτε σωστη αυτή η παράμετρος 

Ναι. Σωστά. Ενώ είμαι έτοιμος να κάνω την κίνηση, άρχισα να σκέφτομαι τα πρακτικά θέματα. Και αυτό είναι θέμα.... 

 

Επεξ/σία από @pnea1973
  • Απαντ. 7,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Δυστυχώς το Xiaomi SU7 που είναι πανέμορφο και σε λογική τιμή, θα έρθει στην Ελλάδα σε 3 χρόνια.

Ήθελα να το προτείνω αλλά μετά είδα και εγώ πότε έρχεται Ελλάδα

  • Like 2
Δημοσ.
7 ώρες πριν, Nabuko είπε

Δυστυχώς το Xiaomi SU7 που είναι πανέμορφο και σε λογική τιμή, θα έρθει στην Ελλάδα σε 3 χρόνια.

Κακέκτυπο εμμμ....μίξη sic ....Porsche Taycan & McLaren ....ποια ομορφιά ρε παιδιά....

Δημοσ.
1 ώρα πριν, dtk-386 είπε

Κακέκτυπο εμμμ....μίξη sic ....Porsche Taycan & McLaren ....ποια ομορφιά ρε παιδιά....

Ε γούστα είναι αυτά :D

 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, @pnea1973 είπε

Ναι. Σωστά. Ενώ είμαι έτοιμος να κάνω την κίνηση, άρχισα να σκέφτομαι τα πρακτικά θέματα. Και αυτό είναι θέμα.... 

οι κινητηρες εσωτερικης καυσης εχουν πολλα περισσοτερα μηχανικα μερη τα οποια μπορουν να σε εγκαταλειψουν και να τρεχεις μετα..
αν το προβλημα της φορτισης αν εχεις λυμενο, εισαι σε καλο σημειο.. εδω στα περισσοτερα σοβαρα ηλεκτρικα, οι αναβαθμισεις πχ γινονται ΟΤΑ, δε χρειαζεται να πηγαινεις σε συνεργειο

Επεξ/σία από JailbrokenDiesel
  • Like 1
Δημοσ.

Υπαρκτό και ρεαλστικότατο σενάριο ειδικά όταν μιλάμε για κινέζικο: αν κολλήσει το update ΟΤΑ τι κάνεις? :ph34r: 

Τα υπόλοιπα που χρειάζονται συντήρηση γιατί after all μιλάμε για αυτοκίνητο? Μονο στο μοτέρ διαφέρουν.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Υπαρκτό και ρεαλστικότατο σενάριο ειδικά όταν μιλάμε για κινέζικο: αν κολλήσει το update ΟΤΑ τι κάνεις? :ph34r: 

Τα υπόλοιπα που χρειάζονται συντήρηση γιατί after all μιλάμε για αυτοκίνητο? Μονο στο μοτέρ διαφέρουν.

Φαντάζομαι θα κάνει roll back την προηγούμενη έκδοση. Στα τέσλα αν δεν κάνω λάθος τη κατεβάζει ξεχωριστά και επιλέγεις πότε να τη περάσει και αν γίνει κάτι ή διακοπή μένει με τη παλιά έκδοση.

 

 

Αλλιώς πάμε για hard reset. Συμπλέκτη γκάζι 3 κόρνες ταυτόχρονα.🤣🤣🤣🤣

  • Haha 8
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όσο πιο πολύ το τσεκάρω τόσο πιο πολύ μ' αρέσει το SU7. Μάλλον θα την κάνω την κίνηση όταν έρθει 😃

Ήδη ξεκίνησε το bullying στα Γερμανικά

xiaomi-su7-accident-1024x536-1.jpg

Επεξ/σία από Nabuko
  • Like 2
Δημοσ.
10 minutes ago, JailbrokenDiesel said:

οι κινητηρες εσωτερικης καυσης εχουν πολλα περισσοτερα μηχανικα μερη τα οποια μπορουν να σε εγκαταλειψουν και να τρεχεις μετα..
αν το προβλημα της φορτισης αν εχεις λυμενο, εισαι σε καλο σημειο.. εδω στα περισσοτερα σοβαρα ηλεκτρικα, οι αναβαθμισεις πχ γινονται ΟΤΑ, δε χρειαζεται να πηγαινεις σε συνεργειο

Για δες στατιστικά για ζημιές στα ηλεκτρικά. Η Tesla παίζει όλες τις τελευταίες χρονιές στις 3 πρώτες θέσεις με τα πιο ζημιάρικα αυτοκίνητα, και τα συνολικά κόστη για τις ζημιές.

Εκει ψηλά μαζί με την BMW.

Δεν είναι γνώμη. Είναι στατιστικά.

ψαξε για car reliability, car reliability reports, κυλ.

  • Like 1
Δημοσ.

Το θέμα δεν είναι μόνο οι σοβαρές ζημιές. Αλλά όπως ειπώθηκε κάτι το απλό. Δεν έχω ακόμα υποστήριξη στην πόλη μου, οπότε εαν συμβεί το πιο απλό θα πρέπει να κατέβω Αθήνα!

Και επανέρχομαι στο θέμα..

Μίλησα με τον γνωστό μου και μάλλον πάω για το Mach e (δεν το λέω Mustang!!!)..

Ενημέρωση σε λίγο μόλις γίνει το οικογενειακό συμβούλιο...

  • Like 6
Δημοσ.
3 ώρες πριν, dstilio είπε

Για δες στατιστικά για ζημιές στα ηλεκτρικά. Η Tesla παίζει όλες τις τελευταίες χρονιές στις 3 πρώτες θέσεις με τα πιο ζημιάρικα αυτοκίνητα, και τα συνολικά κόστη για τις ζημιές.

δεν εχω δει καποιο στατιστικο για ζημιες.. εκτος αν λες τα TUV που ειναι γερμανικα και κανουν οτι μπορουν να σωσουν την ασθμαινουσα ευρωπαικη αυτοκινητοβιομηχανια..

καλα εδω reports βγηκανε με bold τιτλους κιολας, οτι ανακαλει η Tesla 2Μ οχηματα, ενω η πραγματικοτητα ηταν μια αναβαθμιση ΟΤΑ 15'. τις μισες αναβαθμισεις τις κανει μονο του το αμαξι, την ωρα που κοιμασαι και φορτιζει. 

τωρα για θεματα συναρμολογησης, σιγουρα εχουν αρκετα θεματα, ειδικα της Αμερικης, ειναι τοσα βιντεακια κ φωτο στο διαδικτυο 


 

  • Like 1
Δημοσ.
5 minutes ago, JailbrokenDiesel said:

δεν εχω δει καποιο στατιστικο για ζημιες.. εκτος αν λες τα TUV που ειναι γερμανικα και κανουν οτι μπορουν να σωσουν την ασθμαινουσα ευρωπαικη αυτοκινητοβιομηχανια..

καλα εδω reports βγηκανε με bold τιτλους κιολας, οτι ανακαλει η Tesla 2Μ οχηματα, ενω η πραγματικοτητα ηταν μια αναβαθμιση ΟΤΑ 15'. τις μισες αναβαθμισεις τις κανει μονο του το αμαξι, την ωρα που κοιμασαι και φορτιζει. 

τωρα για θεματα συναρμολογησης, σιγουρα εχουν αρκετα θεματα, ειδικα της Αμερικης, ειναι τοσα βιντεακια κ φωτο στο διαδικτυο 


 

 

Όχι τα TUV.

Υπάρχουν στατιστικά και από έρευνες με απαντήσεις ιδιοκτητών αλλά και από δεδομένα που βγάζουν οι ασφαλιστικές με βάση τα διαφορά claims.

Η εικόνα περίπου ίδια. Δες εδώ ένα που βρήκα. Και τα υπόλοιπα που έχω δει είναι στο ίδιο μοτίβο:

https://www.jdpower.com/business/press-releases/2023-us-vehicle-dependability-studyvds

Όποτε ασχετα αν δε θέλει σέρβις για μηχανικά μέρη, θέλει φροντίδα το Τεσλα


  • Δημιουργία νέου...