@pnea1973 Δημοσ. 8 Απριλίου 2024 Δημοσ. 8 Απριλίου 2024 6 λεπτά πριν, dtk-386 είπε Τesla δεν είναι. Κοίτα και για τα tesla είχα διαβάσει διαφορά. Σε κάθε περίπτωση δεν μου αρέσει καθόλου σαν αυτοκίνητο. Έχει καλύτερη αυτονομία, καλύτερο χώρο αποσκευών αλλά το άλλο είναι πιο ευρωπαϊκό τουλάχιστο για το δικό μου γούστο πάντα..
dtk-386 Δημοσ. 8 Απριλίου 2024 Δημοσ. 8 Απριλίου 2024 2 λεπτά πριν, Nabuko είπε Και η VW δεν είναι Tesla επίσης. Τι να λέει αυτό? το ίδιο ισχύει και για τη VW. η Tesla είναι η πρωτοπόρος και αυτή που τρέχει το EV flawless..... οι κινέζοι στην γνωστή τακτική τους αντιγράφουν και αρκετές φορές με ατσαλο τρόπο. προτιμώ να πάω με τον αυθεντικό προσωπικά αλλά αυτή είναι η άποψή μου μιας και δεν γουστάρω ηλεκτρικά ούτως ή άλλως.
Nabuko Δημοσ. 8 Απριλίου 2024 Δημοσ. 8 Απριλίου 2024 1 λεπτό πριν, dtk-386 είπε προτιμώ να πάω με τον αυθεντικό προσωπικά Aυθεντικό κινέζικο Tesla? 😄 Tesla's Shanghai plant, its biggest globally, is capable of producing 1.1 million units of Model 3 and Model Y cars a year and besides China also supplies countries such as New Zealand, Australia and Europe
dtk-386 Δημοσ. 8 Απριλίου 2024 Δημοσ. 8 Απριλίου 2024 1 λεπτό πριν, Nabuko είπε Aυθεντικό κινέζικο Tesla? 😄 Tesla's Shanghai plant, its biggest globally, is capable of producing 1.1 million units of Model 3 and Model Y cars a year and besides China also supplies countries such as New Zealand, Australia and Europe Ναι. Και τα iphone κινέζικα είναι. Αφού το εργοστασιο του πλανήτη ΓΗ είναι η Κίνα. Το εργοστάσιο, όχι το σχεδιαστήριο.
tsofras Δημοσ. 8 Απριλίου 2024 Μέλος Δημοσ. 8 Απριλίου 2024 18 λεπτά πριν, Nabuko είπε To ότι η BYD έρχεται τώρα στην Ελλάδα δε σημαίνει ότι είναι και καινούρια εταιρία και με νέο αυτοκίνητο που δεν ξέρουμε τι να περιμένουμε. Είναι δοκιμασμένη εταιρία στον υπόλοιπο κόσμο. In the fourth quarter of 2023, BYD was the top-selling battery electric vehicle manufacturer in the world ahead of Tesla. BYD was also the best-selling car brand in China in 2023 Δεν διαφωνώ , εννοούσα να τσουλήσει Ελλάδα , πες ότι δεν έχει απήχηση εδώ και δεν πάει καλά τι γίνεται τότε ? 1
Nabuko Δημοσ. 8 Απριλίου 2024 Δημοσ. 8 Απριλίου 2024 Μόλις τώρα, tsofras είπε πες ότι δεν έχει απήχηση εδώ και δεν πάει καλά τι γίνεται τότε ? Θα έχεις ένα "συλλεκτικό" αυτοκίνητο 😅 1 4
dtk-386 Δημοσ. 8 Απριλίου 2024 Δημοσ. 8 Απριλίου 2024 ρε φίλε λίγο φαντασία όλα στην κόπια πια.... ακόμα και το ονομα άθλιο Build Your Dreams 🤣
@pnea1973 Δημοσ. 8 Απριλίου 2024 Δημοσ. 8 Απριλίου 2024 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, tsofras είπε Δεν διαφωνώ , εννοούσα να τσουλήσει Ελλάδα , πες ότι δεν έχει απήχηση εδώ και δεν πάει καλά τι γίνεται τότε ? Κοίτα νομίζω οτι δύσκολα θα βρεί μερίδιο, αν και στην αντιπροσωπεία όσες φορές έχω πάει και κίνηση έχει και πινακίδες για νέα έχουν βγάλει. Εγώ αν το πάρω Θα το κρατήσω 8 χρόνια και θα το δώσω κοψοχρονιά..😄 Σε 1η φάση πρέπει να ξεκαθαρίσω εαν θα πάω για 2ο αυτοκίνητο ή για 1.. Οπως είπα, αφού είμαι Αθήνα θα πάω να ΄δω και το Avenger και το Volvo ex30 (κινέζικο και αυτό!!!). Απλά τα βάζω στο configurator και μου βγαίνουν ίδια τιμή με το BYD... 2 ώρες πριν, dtk-386 είπε ρε φίλε λίγο φαντασία όλα στην κόπια πια.... ακόμα και το ονομα άθλιο Build Your Dreams 🤣 Εμένα πάντως μου αρέσει το BYD. Οσον αφορά το όνομα, πριν πολλά χρόνια μια κορεάτικη εταιρεία ήρθε στην Ελλάδα με το όνομα Life's Good. Που θέλω να καταλήξω.. Όσο φανατικός alfisti ήμουν, τόσο έχω αλλάξει τώρα που μεγάλωσα. Ναι η alfa είναι alfa αλλά η πχ tonale δεν είναι alfa.. Επίσης αυτό είναι το τωρινό Tesla, το οποίο μοιάζει στο byd το οποίο κυκλοφόρησε το 2022!!!!! Επεξ/σία 9 Απριλίου 2024 από @pnea1973 4
CorsarioJoao Δημοσ. 8 Απριλίου 2024 Δημοσ. 8 Απριλίου 2024 23 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε Κοίτα νομίζω οτι δύσκολα θα βρεί μερίδιο, αν και στην αντιπροσωπεία όσες φορές έχω πάει και κίνηση έχει και πινακίδες για νέα έχουν βγάλει. Εγώ αν το πάρω Θα το κρατήσω 8 χρόνια και θα το δώσω κοψοχρονιά..😄 Σε 1η φάση πρέπει να ξεκαθαρίσω εαν θα πάω για 2ο αυτοκίνητο ή για 1.. Οπως είπα, αφού είμαι Αθήνα θα πάω να ΄δω και το Avenger και το Volvo ex30 (κινέζικο και αυτό!!!). Απλά τα βάζω στο configurator και μου βγαίνουν ίδια τιμή με το BYD... Εμένα πάντως μου αρέσει το BYD. Επίσης αυτό είναι το τωρινό Tesla, το οποίο μοιάζει στο byd το οποίο κυκλοφόρησε το 2022!!!!! Αυτά που μου έχουν φανεί πιο ενδιαφέροντα από κοντά, τα είδα σε έκθεση στο εξωτερικό όμως, είναι τα Polestar. Βέβαια προς το παρόν, επίσημα, στην Ελλάδα δεν υπάρχουν οπότε ειναι εκτός συζήτησης. 2
paylidis Δημοσ. 8 Απριλίου 2024 Δημοσ. 8 Απριλίου 2024 Πάντως παιδιά και εγώ δε θα αγόραζα κινεζικό αμάξι που δεν έχει κυκλοφορήσει αρκετά στην Ελλάδα. Και αυτό δε το λέω μόνο για τα byd αλλα Κ τα mg-δε τα εμπιστεύομαι… όπως βέβαια δεν εμπιστεύομαι και τα αυτόματα του vag Δε χαρακτηρίζομαι βέβαια γενικά για την αποδοχή μου στους νεωτερισμούς ή τα ρίσκα 5
dstilio Δημοσ. 9 Απριλίου 2024 Δημοσ. 9 Απριλίου 2024 13 hours ago, dtk-386 said: Τα Tesla τα αναφερω όχι για το αισθητικό του θέματος αλλά για το ότι είναι μία έμπειρη καθιερωμένη EV φίρμα που οι κινέζοι αντιγράφουν ασύστολα αλλά το πρωτότυπο είναι πάντα καλύτερο. 12 hours ago, dtk-386 said: Τesla δεν είναι. Αντιφάσκεις. 1) Tesla δεν είναι: αυτό ειναι έκφραση που έχει να κάνει με το brand name. Αυτό ξέρω Αρα αυτό εμπιστεύομαι. Δεν σου συνιστώ αυτή την προσέγγιση όταν έχει να κάνει με τέτοια αγορά. καλο θα ήταν να το προσεγγίσεις με συγκεκριμένα κριτήρια. Επισης αν παρακολουθείς την αγορα, η BYD ισοφάρισε σε πωλήσεις τη Τεσλα και αναμένεται να την ξεπεράσει. 2) πάμε τώρα στα κριτήρια: επιδόσεις, χαρακτηριστικά, και υποστήριξη. Δεν βλέπω να υπολείπεται το BYD σε κάτι. Το αντίθετο. Μαλλιστα στην υποστήριξη, που είναι σημαντική καθώς τα Tesla είναι αρκετά ζημιάρικα (άσχετα με το παραμύθι ότι δε θέλουν service, ψάξε δεδομένα για ζημιές) θα σου έλεγα ότι φαίνεται σαφές προβάδισμα της BYD. Την φέρνει ο Σφακιανακης που έχει έτοιμο και τεσταρισμενο δίκτυο. Οποτε… Αν κάποιος πάει προς τα εκεί θα έλεγα να περάσει μια βόλτα να δει από κοντά τα αυτοκίνητα. Αν καταφέρει να βγάλει άκρη με την Τεσλα στην Ελλάδα βέβαια. 12 hours ago, tsofras said: Δεν διαφωνώ , εννοούσα να τσουλήσει Ελλάδα , πες ότι δεν έχει απήχηση εδώ και δεν πάει καλά τι γίνεται τότε ? Σφακιανακης από πίσω. Εγώ που είχα ξεμείνει με lancia κάποια στιγμή εμπιστεύομαι πιο πολύ αυτή την κινεζική εταιρεία που είναι πάνω στην φούρια της να επεκταθεί Ευρώπη. 11 hours ago, paylidis said: Πάντως παιδιά και εγώ δε θα αγόραζα κινεζικό αμάξι που δεν έχει κυκλοφορήσει αρκετά στην Ελλάδα. Και αυτό δε το λέω μόνο για τα byd αλλα Κ τα mg-δε τα εμπιστεύομαι… όπως βέβαια δεν εμπιστεύομαι και τα αυτόματα του vag Δε χαρακτηρίζομαι βέβαια γενικά για την αποδοχή μου στους νεωτερισμούς ή τα ρίσκα Εγώ θεωρω ότι η BYD θα επικρατήσει στην Ελλάδα όπως και σε όλη την Ευρώπη χάρη στο πολύ χάλια δίκτυο πωλήσεων και υποστήριξης της Tesla. 5
imr Δημοσ. 9 Απριλίου 2024 Δημοσ. 9 Απριλίου 2024 55 minutes ago, dstilio said: Αντιφάσκεις. 1) Tesla δεν είναι: αυτό ειναι έκφραση που έχει να κάνει με το brand name. Αυτό ξέρω Αρα αυτό εμπιστεύομαι. Δεν σου συνιστώ αυτή την προσέγγιση όταν έχει να κάνει με τέτοια αγορά. καλο θα ήταν να το προσεγγίσεις με συγκεκριμένα κριτήρια. Επισης αν παρακολουθείς την αγορα, η BYD ισοφάρισε σε πωλήσεις τη Τεσλα και αναμένεται να την ξεπεράσει. 2) πάμε τώρα στα κριτήρια: επιδόσεις, χαρακτηριστικά, και υποστήριξη. Δεν βλέπω να υπολείπεται το BYD σε κάτι. Το αντίθετο. Μαλλιστα στην υποστήριξη, που είναι σημαντική καθώς τα Tesla είναι αρκετά ζημιάρικα (άσχετα με το παραμύθι ότι δε θέλουν service, ψάξε δεδομένα για ζημιές) θα σου έλεγα ότι φαίνεται σαφές προβάδισμα της BYD. Την φέρνει ο Σφακιανακης που έχει έτοιμο και τεσταρισμενο δίκτυο. Οποτε… Αν κάποιος πάει προς τα εκεί θα έλεγα να περάσει μια βόλτα να δει από κοντά τα αυτοκίνητα. Αν καταφέρει να βγάλει άκρη με την Τεσλα στην Ελλάδα βέβαια. Σφακιανακης από πίσω. Εγώ που είχα ξεμείνει με lancia κάποια στιγμή εμπιστεύομαι πιο πολύ αυτή την κινεζική εταιρεία που είναι πάνω στην φούρια της να επεκταθεί Ευρώπη. Εγώ θεωρω ότι η BYD θα επικρατήσει στην Ελλάδα όπως και σε όλη την Ευρώπη χάρη στο πολύ χάλια δίκτυο πωλήσεων και υποστήριξης της Tesla. Ετσι ακριβως. Ο Σφακιανακης ειναι αρκετα σημαντικη εγγυηση για την BYD. Αν και ειμαι υπερ του μοντελου direct to consumer της tesla, ειδικα για τον πρωτο καιρο ειναι σημαντικο να υπαρχει ενα μεγαλο και δοκιμασμενο δικτυο. Πιστευω μολις ερθει το Dolphin θα γινει χαμος, τα τωρινα μοντελα ειναι εκτος της βασικης μαζας καταναλωτων λογω τιμων και πιο πολυ για να χτισει status. 2
@pnea1973 Δημοσ. 9 Απριλίου 2024 Δημοσ. 9 Απριλίου 2024 (επεξεργασμένο) Και εγώ γι αυτό το κοιτάω. Και ναι τα 3 μοντέλα που έχει είναι ακριβά. Αλλα αυτό που είδα πραγματικά για τα χρήματα που ζητάει είναι πάρα πολύ καλό.. Κι όπως ξαναείπα είναι κοντά στο αισθητικό κομμάτι που μου αρέσει Σας είπα, είμαι μπερδεμένος ακόμα. Θα ξαναπεράσω από εκεί πάλι!!! Επεξ/σία 9 Απριλίου 2024 από @pnea1973 1
kinq1 Δημοσ. 9 Απριλίου 2024 Δημοσ. 9 Απριλίου 2024 To BYD το βλέπω πολύ ακριβό για κινέζικο, δεν είναι κάποια τεράστια ευκαιρία. Επίσης, είναι σε υψηλό όριο τιμής, δηλαδή θα έπρεπε να έχει κάποιο μικρό μοντέλο κάτω από τα 30.000 και ίσως κάτω από 25.000 για να κάνει μαζικές πωλήσεις, να μαθευτεί η μάρκα και μετά να πάει στα ακριβότερα/μεγαλύτερα. Στα 35 και 45 χιλιάρικα πάει κάποιος σε ήδη γνωστές μάρκες, δεν ρισκάρει τόσα λεφτά σε κάτι που δεν γνωρίζει. 1
paylidis Δημοσ. 9 Απριλίου 2024 Δημοσ. 9 Απριλίου 2024 22 λεπτά πριν, kinq1 είπε To BYD το βλέπω πολύ ακριβό για κινέζικο, δεν είναι κάποια τεράστια ευκαιρία. Επίσης, είναι σε υψηλό όριο τιμής, δηλαδή θα έπρεπε να έχει κάποιο μικρό μοντέλο κάτω από τα 30.000 και ίσως κάτω από 25.000 για να κάνει μαζικές πωλήσεις, να μαθευτεί η μάρκα και μετά να πάει στα ακριβότερα/μεγαλύτερα. Στα 35 και 45 χιλιάρικα πάει κάποιος σε ήδη γνωστές μάρκες, δεν ρισκάρει τόσα λεφτά σε κάτι που δεν γνωρίζει. παιζει χοντρη μπαλα με βανακια η BYD, 3 απο τις 4 φορες που παρηγγειλα σουπερ μαρκετ ντελιβερι το τελευταιο διμηνο ήρθαν με BYD αλλα οπως λες και εσυ, ειναι μεγαλο το ρισκο ενω αν εφερνε ενα ηλεκτρικο πολης με 14-15Κ πχ θα γινοταν της κολασεως 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις