paylidis Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 2 ώρες πριν, turbat0s είπε Θυμήθηκα όταν είχα πάει το πόλο, πριν χρόνια, για mechatronic στον Φιλ...δη. "Πρώτη φορά βλέπω τέτοια βλάβη" ψέλλισε ο αρχιμαλ.. συγγνώμη ο αρχιμηχανικός! "Ίσως σε ένα golf πολύ παλιά να το είχαμε συναντήσει"... Ο κόσμος το έχει τούμπανο και ο Φιλ...δης κρυφό καμάρι -------------- πρώτη φορά ξαναγίνεται… τουλάχιστον σε εμένα ήταν ειλικρινείς, μου είπαν «έχει βελτιωθεί το dsg αλλά δεν είναι αυτό που θα έπρεπε ακόμα»… 2 ώρες πριν, turbat0s είπε Νοίκιασα το τετραήμερο ένα ID.4 Τι ωραίο αμαξάκι, πετάς μέσα οικογένεια και συμπράγκαλα και φεύγεις άνετο και αθόρυβο ταξιδάκι. Από προχτές που το επέστρεψα, κοιτάω όλα τα άλλα στο δρόμο με μια απέχθεια Έχουν φάση ρε γμτ αλλά προσωπικά ακόμα δε μπορώ να πειστώ για τους περιορισμούς τους Πως σου φάνηκε από πάτημα στο δρόμο; Βέβαια από ότι καταλαβαίνω με τα παιδιά μέσα δε το κυνήγησες… 2 ώρες πριν, XronisR είπε το θεμα ειναι οτι το πληρωσαμε αναγκαστικα και ξερουμε οτι ειναι μια κοροιδια. Ειλικρινά δε ξέρω αν θα μπορούσε κάποιος να το αποφύγει κ να πει απλά φέρτε το οπως είναι να φύγω … πρακτικα πλέον καταλαβαίνω ότι δε γίνεται εφοσον περιλαμβάνει κ κάποια Χ κωδικοποίηση 1
atrigane Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 (επεξεργασμένο) 23 ώρες πριν, paylidis είπε Ανεξαρτήτως χρημάτων το qc τους είναι σεατ, Τότε τι στο κέρατο χρεώνουν τόσο πολύ;; μόνο το design; Επεξ/σία 21 Μαρτίου 2024 από atrigane
tsofras Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 Μέλος Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 5 λεπτά πριν, atrigane είπε Τότε τι στο κέρατο χρεώνουν τόσο πολύ;; μόνο το design; Εντάξει και ποιοτικά είναι καλύτερο από το Seat όπως και σε εξοπλισμό Αλλά οκ premium δεν είναι ούτως η άλλως 1
atrigane Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 7 λεπτά πριν, tsofras είπε Αλλά οκ premium δεν είναι ούτως η άλλως Είχα ακριβώς την αντίθετη άποψη (χωρίς να έχω προσωπική εμπειρία)
JailbrokenDiesel Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 3 ώρες πριν, turbat0s είπε Θυμήθηκα όταν είχα πάει το πόλο, πριν χρόνια, για mechatronic στον Φιλ...δη. "Πρώτη φορά βλέπω τέτοια βλάβη" ψέλλισε ο αρχιμαλ.. συγγνώμη ο αρχιμηχανικός! "Ίσως σε ένα golf πολύ παλιά να το είχαμε συναντήσει"... Ο κόσμος το έχει τούμπανο και ο Φιλ...δης κρυφό καμάρι χαχαχ τα ιδια και με γρυλο παραθυρου που κακαρωσε σε ΤΚρος 9μηνων Γρυλοςςς;;; αποκριθηκε ο αρχιδ... αρχιμηχανικος της Καρεντα, αποκλειεται, ειναι παθογενειες του '00 τα εχει ξεπερασει ο ομιλος αυτα!! 🤮 6
tsofras Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 Μέλος Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 15 λεπτά πριν, atrigane είπε Είχα ακριβώς την αντίθετη άποψη (χωρίς να έχω προσωπική εμπειρία) Αμάξι premium κάτω απο 50αρικο δεν νομίζω να υπάρχει (και μάλλον λέω και λίγα) Είναι ποιοτικά αρκετά ανώτερο απο Seat , αλλά το να μην έχει σκληρά πλαστικά σε κάποια σημεία δεν το κάνει premium 3
tsofras Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 Μέλος Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 2 λεπτά πριν, dtk-386 είπε Ακόμα πλαστικά ζουλατε ρε; Γερασατε....😆 Πάντα και με όλα τα μέρη του σώματος 🤣 7
turbat0s Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 3 ώρες πριν, paylidis είπε Έχουν φάση ρε γμτ αλλά προσωπικά ακόμα δε μπορώ να πειστώ για τους περιορισμούς τους Πως σου φάνηκε από πάτημα στο δρόμο; Βέβαια από ότι καταλαβαίνω με τα παιδιά μέσα δε το κυνήγησες… Έτσι νόμιζα και γώ, αλλά τελικά για το δικό μου προφίλ χρήσης κανέναν περιορισμό δεν ένιωσα. Μου φάνηκε ιδανικό οικογενειακό αυτοκίνητο που το επέστρεψα με ~400 χλμ μικτής χρήσης με υπόλοιπο το 30% της μπαταρίας. Η ανάκτηση δουλεύει καλά, κατεβαίνεις βουνό και γεμίζεις. Φρένο πατάς ελάχιστα μόνο όταν θέλεις να ακινητοποιηθείς. Εννοείται ότι δεν είναι αυτοκίνητο για τρεχαλητό, ζυγίζει πάνω από 2 τόνους, με μεγάλους χώρους, τεράστιο μεταξόνιο, αλλά παρόλα αυτά στις στροφές έχει ελάχιστες κλίσεις, ενώ απορροφάει (σχετικά) αθόρυβα τα κατσαρά. Όποιος πιτσιρικάς ψάχνει οδηγικές συγκινήσεις προφανώς δεν θα πάει να φορτωθεί ένα μεγάλο SUV. Εξαιρετικά φώτα το βράδυ και ο κλιματισμός πολύ αποτελεσματικός. Φυσικά το μεγάλο του ατού είναι, εκτός από την αθόρυβη κύλιση, η αβίαστη επιτάχυνση σε κάθε πάτημα - ανεξαρτήτως κλίσης εδάφους. Γενικά προσπερνάς σε dt σχεδόν οποιοδήποτε καθημερινό θερμικό κυκλοφορεί έξω. Τα πλαστικά είναι σκληρά στην αφή αλλά τρώγονται. Επίσης ακουγόταν και ένα ψιλοτρίξιμο κάπου πίσω στο πορτμπαγκάζ, ενώ και το park assist που το δοκίμασα θέλει αρκετή βελτίωση. Τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά δεν τα πολυενόχλησα και δεν έχω γνώμη. Η οθόνη... μπέρδεμα, τα μενού θέλουν εξοικείωση. Μεγάλη γυφτιά οι μόνο 2 διακόπτες στον οδηγό για τα 4 παράθυρα. Αυτά... θα το ξαναπάρω σε επόμενη οικογενειακή εξόρμηση! 6 2
paylidis Δημοσ. 22 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2024 9 ώρες πριν, turbat0s είπε Έτσι νόμιζα και γώ, αλλά τελικά για το δικό μου προφίλ χρήσης κανέναν περιορισμό δεν ένιωσα. Μου φάνηκε ιδανικό οικογενειακό αυτοκίνητο που το επέστρεψα με ~400 χλμ μικτής χρήσης με υπόλοιπο το 30% της μπαταρίας. Η ανάκτηση δουλεύει καλά, κατεβαίνεις βουνό και γεμίζεις. Φρένο πατάς ελάχιστα μόνο όταν θέλεις να ακινητοποιηθείς. Εννοείται ότι δεν είναι αυτοκίνητο για τρεχαλητό, ζυγίζει πάνω από 2 τόνους, με μεγάλους χώρους, τεράστιο μεταξόνιο, αλλά παρόλα αυτά στις στροφές έχει ελάχιστες κλίσεις, ενώ απορροφάει (σχετικά) αθόρυβα τα κατσαρά. Όποιος πιτσιρικάς ψάχνει οδηγικές συγκινήσεις προφανώς δεν θα πάει να φορτωθεί ένα μεγάλο SUV. Εξαιρετικά φώτα το βράδυ και ο κλιματισμός πολύ αποτελεσματικός. Φυσικά το μεγάλο του ατού είναι, εκτός από την αθόρυβη κύλιση, η αβίαστη επιτάχυνση σε κάθε πάτημα - ανεξαρτήτως κλίσης εδάφους. Γενικά προσπερνάς σε dt σχεδόν οποιοδήποτε καθημερινό θερμικό κυκλοφορεί έξω. Τα πλαστικά είναι σκληρά στην αφή αλλά τρώγονται. Επίσης ακουγόταν και ένα ψιλοτρίξιμο κάπου πίσω στο πορτμπαγκάζ, ενώ και το park assist που το δοκίμασα θέλει αρκετή βελτίωση. Τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά δεν τα πολυενόχλησα και δεν έχω γνώμη. Η οθόνη... μπέρδεμα, τα μενού θέλουν εξοικείωση. Μεγάλη γυφτιά οι μόνο 2 διακόπτες στον οδηγό για τα 4 παράθυρα. Αυτά... θα το ξαναπάρω σε επόμενη οικογενειακή εξόρμηση! εχουμε περιπου την ιδια αποψη λοιπον, εγω ειχα δοκιμασει το ID3... εγω το κυνηγαω το αμαξι οποτε με απογοητευσε στις στροφές και στο φρεναρισμα αλλα κατα τα αλλα το ειχα βρει ικανοποιητικο και ευχαριστο
Parolos4 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2024 Spoiler https://m.mobile.de/auto-inserat/bmw-330e-limousine-m-sport-gestiksteuerung-head-up-ansbach/387833204.html?ref=srp&refId=242e1f50-5829-17c9-c497-a443d1995558&searchId=242e1f50-5829-17c9-c497-a443d1995558&type=ad https://m.mobile.de/auto-inserat/bmw-330e-luxury-line-laser-acc-key-go-head-up-8-fach-bayreuth/386762855.html?ref=srp&refId=242e1f50-5829-17c9-c497-a443d1995558&searchId=242e1f50-5829-17c9-c497-a443d1995558&type=ad Τόσο καιρό δηλαδή δεν μπορείτε να βρείτε το απόλυτο αυτοκίνητο στα 35Κ και να έχει και ηλιοροφή? 😇 1
terry308 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2024 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, Parolos4 είπε Απόκρυψη περιεχομένων https://m.mobile.de/auto-inserat/bmw-330e-limousine-m-sport-gestiksteuerung-head-up-ansbach/387833204.html?ref=srp&refId=242e1f50-5829-17c9-c497-a443d1995558&searchId=242e1f50-5829-17c9-c497-a443d1995558&type=ad https://m.mobile.de/auto-inserat/bmw-330e-luxury-line-laser-acc-key-go-head-up-8-fach-bayreuth/386762855.html?ref=srp&refId=242e1f50-5829-17c9-c497-a443d1995558&searchId=242e1f50-5829-17c9-c497-a443d1995558&type=ad Τόσο καιρό δηλαδή δεν μπορείτε να βρείτε το απόλυτο αυτοκίνητο στα 35Κ και να έχει και ηλιοροφή? 😇 Χωρίς τελωνείο 35Κ με τελωνείο 40+Κ Κουκλακια ομως... Το είχα γράψει προ καιρού για DS ή Alfa Romeo για τον Θωμά, δε ξέρω εάν τα καλοβλεπει πλέον Επεξ/σία 23 Μαρτίου 2024 από terry308
tsofras Δημοσ. 23 Μαρτίου 2024 Μέλος Δημοσ. 23 Μαρτίου 2024 28 λεπτά πριν, terry308 είπε Χωρίς τελωνείο 35Κ με τελωνείο 40+Κ Κουκλακια ομως... Το είχα γράψει προ καιρού για DS ή Alfa Romeo για τον Θωμά, δε ξέρω εάν τα καλοβλεπει πλέον Τι τιμές δεν καλοβλέπω Αααχ μου λείπει η ηλιοροφούμπα 1 2
Parolos4 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2024 Όχι ρε παιδιά τελειωμένα 35 με τελωνείο βγαίνουν αυτά. Είναι υβριδικά και τα δύο. 1
zanskou Δημοσ. 23 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2024 (επεξεργασμένο) . Επεξ/σία 23 Μαρτίου 2024 από zanskou λαθος
Προτεινόμενες αναρτήσεις