Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, tsofras είπε

Ορίστε βρήκα λόγω πώλησης

Λέω τι μου τραβάει τις τρίχες στο πόδι όταν το κουνάω?

Κολλάνε οι τρίχες επάνω στην κονσόλα επειδή είναι ψηλότερα

IMG_20231013_165638.jpg.ebdbb3a4e8fc6abd8ae8ed16d5b714e4.jpg

Κουράγιο, έρχεται Χειμώνας και θα φοράς μακρύ παντελόνι!  :lol:  

  • Απαντ. 7,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το λοιπόν

Οι τρίχες κολλάνε γιατί έχει μείνει η κόλλα του προστατευτικού επάνω, οπότε θα το καθαρίσω 😅

Ήρθα εκδρομή σήμερα

Εκπληκτικό το ACC σε συνδιασμό με το αυτόματο κιβώτιο, φρένο πάτησα μόνο στα διόδια, πολύ ξεκούραστη οδήγηση με αυτόν τον τρόπο

Μέχρι τα 130 δεν έχει αεροδυναμικους θορύβους, το αμάξι είναι σταθερό και η ανάρτηση όσο άνετη και σκληρή ταυτόχρονα χρειάζεται

Κάθισμα μία από τα ίδια πιασμένος-μουδιασμενος στη πρώτη ώρα

Σε γενικές γραμμές άνετο, ευχάριστο ταξίδι, δείχνει το βάρος του στις επιταχύνσεις, τα φρένα του αν και ανταποκρίνονται μία χαρά η αίσθηση τους ειδικά όταν φρενάρεις από μεγαλύτερη ταχύτητα δεν είναι ωραία ( όπως και στις χαμηλές το είχα παρατηρήσει και στο test drive )

Οπότε, δεν ξέρω τι θα λέω σε ένα μήνα λόγω συνήθειας, τώρα που έχω φρέσκα και τα 2 , με εξαίρεση τις ράγες οροφής και το μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ, πιστεύω το Leon δίλιτρο με ίδια ανάρτηση, εξοπλισμό, κιβώτιο θα ήταν καλύτερο σύνολο με περισσότερη δύναμη, λιγότερο βάρος και καλύτερη οδηγική αίσθηση

Αυτά 

  • Like 3
Δημοσ.

Παίξε με το κάθισμα, δοκίμασε να καθίσεις λιγο πιο όρθιος, οχι 90 μοίρες αλλά οχι ξάπλα.

Φρένα δεν παίζει να εχουν πατήσει καν, ρίξτους λίγο ξύλο να πατήσουν τα τακάκια. Είναι ίσως το πιο εύκολα αναβαθμίσιμο πράγμα στο vag group, στο golf εβαλα gti μπρος-πίσω οταν έπρεπε να αλλάξω δίσκους.

Μπροστά θα κουμπώνουν bolt on του 2λιτρου πιθανότατα (οχι τα akebono!) 

Γενικώς μια χαρά το ακούω....σε βλέπω βόλτα τις εκθέσεις απο βδομάδα 😝

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, tsofras είπε

 

 

Οπότε, δεν ξέρω τι θα λέω σε ένα μήνα λόγω συνήθειας, τώρα που έχω φρέσκα και τα 2 , με εξαίρεση τις ράγες οροφής και το μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ, πιστεύω το Leon δίλιτρο με ίδια ανάρτηση, εξοπλισμό, κιβώτιο θα ήταν καλύτερο σύνολο με περισσότερη δύναμη, λιγότερο βάρος και καλύτερη οδηγική αίσθηση

Αυτά 

Γιατί δεν πήρες το λεον το 2λιτρο τότε;

Πήγες με την μόδα των σουβ . Εγώ σουβ ,ψευτοσουβ , κρος κλπ δεν.Μια φορά έκανα το λάθος. Οδηγική αίσθηση όπως λες σωστά δεν σου βγάζουν Αυτά τα αυτοκίνητα.

9 λεπτά πριν, and_64 είπε

 

Γενικώς μια χαρά το ακούω....σε βλέπω βόλτα τις εκθέσεις απο βδομάδα 😝

Ήθελα να το πω αλλά περίμενα να το πει κάποιος πρώτος.  Τον βλέπω να κάνει υπομονή ώσπου να βγει το cupra Leon . 

Επεξ/σία από mp123
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σκέψου όλα αυτά με το χαμηλό crοssover. Αν έπαιρνε SUV στην εβδομάδα πάνω θα το γύρναγε πίσω. :lol:

Επεξ/σία από dtk-386
Δημοσ.
34 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Σκέψου όλα αυτά με το χαμηλό crοssover. Αν έπαιρνε SUV στην εβδομάδα πάνω θα το γύρναγε πίσω. :lol:

Αν είχα πάρει θα το είχα γυρίσει την ίδια μέρα

Αφού με ξέρω για αυτό ήμουν διστακτικός τόσο καιρό

Και πλέον δεν μιλάμε για συνήθειας, απλά δεν μπορεί να φτάσει την αίσθηση του hatchback

Τεσπα κλαψα off θα δείξει το μέλλον απλά είπα θα σας ενημερώσω μετά από ταξίδι

@mp123 είπα να δοκιμάσω την άνεση και εγώ, τουλάχιστον τώρα γνωρίζω για το μέλλον. Ήμουν οριακά να πάρω φορτωμένο το δικό μου που βρήκα, αλλά σκέφτηκα την άνεση τους χώρους και αφου πληρώνω πάλι ας αλλάξω μοντέλο.

Μην παρεξηγηθω το αμάξι είναι τούμπανο εγώ από μικρός είχα θέμα με χαμηλή θέση οδήγησης και ακόμη δεν μου έχει φύγει. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, tsofras είπε

Αν είχα πάρει θα το είχα γυρίσει την ίδια μέρα

Αφού με ξέρω για αυτό ήμουν διστακτικός τόσο καιρό

Και πλέον δεν μιλάμε για συνήθειας, απλά δεν μπορεί να φτάσει την αίσθηση του hatchback

Τεσπα κλαψα off θα δείξει το μέλλον απλά είπα θα σας ενημερώσω μετά από ταξίδι

@mp123 είπα να δοκιμάσω την άνεση και εγώ, τουλάχιστον τώρα γνωρίζω για το μέλλον. Ήμουν οριακά να πάρω φορτωμένο το δικό μου που βρήκα, αλλά σκέφτηκα την άνεση τους χώρους και αφου πληρώνω πάλι ας αλλάξω μοντέλο.

Μην παρεξηγηθω το αμάξι είναι τούμπανο εγώ από μικρός είχα θέμα με χαμηλή θέση οδήγησης και ακόμη δεν μου έχει φύγει. 

Σοβαρά απορώ πως λες πως το αμάξι έχει όγκο. Εγώ διαβάζω το λεον είναι 9 πόντους πιο μακρύ, οκ 3 πόντους πιο φαρδύ.  Εινσι 19 πόντους πιο ψηλό. Εκεί σε ξεγελάει.

Ακουσεμε ψάξε κάνα καλό με αναρτήσεις να το χαμηλώσεις 5 6  πόντους κσι θα δεις άλλο αυτοκίνητο. Το έχω δει σε  x1 που εινσι χάλια και χαμηλωμένο έδειχνε πολύ ωραίο. Μην ακούσω τώρα χαλάει η γεωμετρία κλπ αηδίες.  Ψάξτο.  Οκ θέλει χρήματα. Κάνα 1κ το κόβω αλλά θα έχεις τότε ότι ζητάς.

Δεν με ακους ποτέ. Κάνε αυτό κσι είσαι κομπλέ . Να  ησυχάσουμε από εσένα επιτέλους.

Μην σου περνάει από το μυαλό καν να το δώσεις. Είναι ωραίο αμαξάκι σοβαρα καγκουρικο. Χαμηλωμα θέλει μόνο. Δες πόσο μπορείς και ψάξτο  . Πόσο θα σου πάει στην τελική; Αν δεν μείνεις ευχαριστημένος βάζεις τα παλιά επάνω.

 

Επεξ/σία από mp123
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

αν το χαμηλώσει θα χαλάσει το setup και την άνεση.

Γιατί ; Δεν λέω να αλλάξει ελλατηρια . Όλο το αμορτησερ. Η διαδρομή θα είναι ίδια με του λεον.πως θα χαλάσει η άνεση;ίδια ανάρτηση με το λεον θα έχει. Τώρα το set up πως το εννοείς;  Δεν είναι wrc f1 η έσω κάτι πάνω από 300 άλογα να αλλάξει κάτι. Με 180 το πολύ θα πηγαίνει. Τίποτα δεν θα αλλάξει. 

Το λέω πάλι όχι ελλατηρια φτηνοδουλεια που κάνουν όλοι. Όλο το αμορτησερ με κάτι καλό ρυθμιζόμενο.

Επεξ/σία από mp123
  • Like 1
Δημοσ.

ΔΕΝ έχει νόημα να το χαμηλώσει. Ότι κέρδισε που έδωσε 37Κ θα πάει στράφι μόνο μεγάλος χώρος αποσκευών θα του μείνει. Απλά πρέπει να το συνηθίσει…

  • Like 2
Δημοσ.

Ανάρτηση δεν έχω πειράξει ποτέ σε αμάξι, καλύτερη μελέτη από του κατασκευαστή πιστεύω δεν μπορεί να κάνει καμία εταιρεία aftermarket και δεν θέλω να κάνω δοκιμές και να πετάω λεφτά από εδώ και από εκεί ( τα πετάω να αλλάξω όλο το αμάξι 🤣)

Το θέμα μου δεν είναι να χαμηλώσει το αμάξι, αλλά η αίσθηση που νιώθεις όταν είσαι μέσα. Τρεις πόντοι διαφορά είναι από το έδαφος αλλά φαντάζομαι ξεκινάει σε πιο ψηλή θέση το κάθισμα του Formentor

Τσιτ τσατ κάνουμε τώρα βέβαια είπαμε θα δείξει μετά από λίγο καιρό 

  • Like 1
Δημοσ.
2 hours ago, mp123 said:

Γιατί ; Δεν λέω να αλλάξει ελλατηρια . Όλο το αμορτησερ. Η διαδρομή θα είναι ίδια με του λεον.πως θα χαλάσει η άνεση;ίδια ανάρτηση με το λεον θα έχει. Τώρα το set up πως το εννοείς;  Δεν είναι wrc f1 η έσω κάτι πάνω από 300 άλογα να αλλάξει κάτι. Με 180 το πολύ θα πηγαίνει. Τίποτα δεν θα αλλάξει. 

Το λέω πάλι όχι ελλατηρια φτηνοδουλεια που κάνουν όλοι. Όλο το αμορτησερ με κάτι καλό ρυθμιζόμενο.

 

2 hours ago, tsofras said:

Ανάρτηση δεν έχω πειράξει ποτέ σε αμάξι, καλύτερη μελέτη από του κατασκευαστή πιστεύω δεν μπορεί να κάνει καμία εταιρεία aftermarket και δεν θέλω να κάνω δοκιμές και να πετάω λεφτά από εδώ και από εκεί ( τα πετάω να αλλάξω όλο το αμάξι 🤣)

Το θέμα μου δεν είναι να χαμηλώσει το αμάξι, αλλά η αίσθηση που νιώθεις όταν είσαι μέσα. Τρεις πόντοι διαφορά είναι από το έδαφος αλλά φαντάζομαι ξεκινάει σε πιο ψηλή θέση το κάθισμα του Formentor

Τσιτ τσατ κάνουμε τώρα βέβαια είπαμε θα δείξει μετά από λίγο καιρό 

Το μελετάει ο κατασκευαστής αλλά πάει κάπου με βάση το κόστος. 

Αν πας σε μια σοβαρή ανάρτηση full ρυθμιζόμενη bilstein b14 πχ θα έχεις άλλο αμάξι και πετυχαίνεις το αποτέλεσμα σε κρατημα/άνεση που θα θέλεις.

Απλά πρέπει να δεις σε έναν σοβαρό ανάρτησα τι σου ταιριάζει. Κόστος σίγουρα ένα χιλιάρικο για σοβαρή λύση. 

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, tsofras είπε

Ανάρτηση δεν έχω πειράξει ποτέ σε αμάξι, καλύτερη μελέτη από του κατασκευαστή πιστεύω δεν μπορεί να κάνει καμία εταιρεία aftermarket και δεν θέλω να κάνω δοκιμές και να πετάω λεφτά από εδώ και από εκεί ( τα πετάω να αλλάξω όλο το αμάξι 🤣)

Το θέμα μου δεν είναι να χαμηλώσει το αμάξι, αλλά η αίσθηση που νιώθεις όταν είσαι μέσα. Τρεις πόντοι διαφορά είναι από το έδαφος αλλά φαντάζομαι ξεκινάει σε πιο ψηλή θέση το κάθισμα του Formentor

Τσιτ τσατ κάνουμε τώρα βέβαια είπαμε θα δείξει μετά από λίγο καιρό 

Η αίσθηση που λες αυτό είναι. Το χαμηλωμα. Τι εινσι το φορμεντορ στην τελική; . Ένα λεον 7 πόντους πιο ψηλό.Χαμηλωνεις και τα έχεις όλα μετά   , χώρους και αίσθηση 

Αχ χαμήλωσει αλλάζει όλη η αίσθηση. 

Τώρα στις τιμές μαλακιες λέω. Κάνα 2κ θα παει η δουλειά τουλαχιστον. Δοκίμασε να την βγάλεις φτηνά με κάνα ελλατηριο στο 400ρι κσι αν σου αρέσει πας στο φουλ κανονικό.

Δεν με ακούτε. Κσι εμένα έτσι μου έλεγαν με τις μηχανές. Μην πειράζεις κλπ μαλακιες. Ρε σεις δεν θα πάτε πίστα.  Κάντε ότι θέλετε.

2 ώρες πριν, imr είπε

 

Το μελετάει ο κατασκευαστής αλλά πάει κάπου με βάση το κόστος. 

Αν πας σε μια σοβαρή ανάρτηση full ρυθμιζόμενη bilstein b14 πχ θα έχεις άλλο αμάξι και πετυχαίνεις το αποτέλεσμα σε κρατημα/άνεση που θα θέλεις.

Απλά πρέπει να δεις σε έναν σοβαρό ανάρτησα τι σου ταιριάζει. Κόστος σίγουρα ένα χιλιάρικο για σοβαρή λύση. 

Και λεγα έλεγα. Εδώ στο χορνετ θέλω να βάλω 1 μόνο αμορτησερ κομπλέ ρυθμιζόμενο κσι πάει 700.  Πες 2κ να είσαι μέσα σε κάτι πιο φτηνο

Έτσι όπως πάει θα ρίξω κάνα 2. 5 κ έξτρα στο χορνετ έτσι όπως το θέλω. Μια εξατμηση και ένα ελλατηριο κσι κάτι ψιλά.

Επεξ/σία από mp123
  • Δημιουργία νέου...