telis Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 1 ώρα πριν, imr είπε Μηπως εχουν πεθανει απο την βαρεμαρα? 🤣 Όχι
dstilio Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 Άλλο 150, άλλο 180-200. Και στα δυο βέβαια δεν το πας το αμάξι με τέτοια ταχύτητα, το αμάξι σε πηγαίνει. Δεν έχεις έλεγχο σε αυτές τις ταχύτητες αν γίνει κάτι. Οτι αυτοκίνητο και αν είναι, με 4 λάστιχα ακουμπάει το δρόμο, που δεν είναι πάντα σε καλή κατάσταση. Και αν χαθεί αυτή η επαφή για κάποιο λόγο… Ναι εγώ το παίζω τροχονόμος γιατί έχω δει το γίνεται σε αυτές τις ταχύτητες με τα ίδια μου τα μάτια. Αλίμονο να χάσουμε το δικαίωμα να μιλάμε για κάτι παράλογο σαν να είμαστε εμείς οι παράξενοι. Αφου θέλετε να πάμε στο θέμα μας… Τα υβριδικά ως γνωστόν καίνε λίγο μέσα στην πόλη. Όχι στην εθνική. Σε κάθε αυτοκίνητο υπάρχουν προδιαγραφές σε ποιες συνθήκες συμμετέχει ο ηλεκτροκινητήρας. 9
mp123 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 5 ώρες πριν, marios1515 είπε εγω παλι θα ελεγα αναλογως το αμαξι και το δρομο, Στην εθνικη με καποια Α6, Α8, E class, S class θα μπορουσες να πας ασφαλως με 180-200. Με αλλο αυτοκινητο ή σε αλλο δρομο και τα 150 ειναι υπερβολικα Ακριβώς έτσι. Αλλά υπερβάλεις λίγο στην κατηγορία βάλε πχ ένα α3 η μια α κλας αέρα στεκετε εκεί.Αν έχουν 160 άλογα και πάνω φυσικά. 1
atrigane Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 Από δική μου εμπειρία το passat στα 140 χιλιόμετρα ταξιδεύει με κάτω από 3.000 στροφές και λόγω υγραερίου δεν καταλαβαίνω διαφορά στην κατανάλωση με τα 120 χιλιόμετρα. Άντε και στα 150 να πω ότι η διαφορά είναι ελάχιστη. Με το που θα πατήσει τις 3000 στροφές καίει αισθητά και βενζίνη. Γνωρίζω καλά την αίσθηση του 180 και να νομίζεις ότι βολτάρεις. Αλλά στα 180 δεν θα μείνει τίποτα..
telis Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 13 λεπτά πριν, atrigane είπε Από δική μου εμπειρία το passat στα 140 χιλιόμετρα ταξιδεύει με κάτω από 3.000 στροφές και λόγω υγραερίου δεν καταλαβαίνω διαφορά στην κατανάλωση με τα 120 χιλιόμετρα. Άντε και στα 150 να πω ότι η διαφορά είναι ελάχιστη. Με το που θα πατήσει τις 3000 στροφές καίει αισθητά και βενζίνη. Γνωρίζω καλά την αίσθηση του 180 και να νομίζεις ότι βολτάρεις. Αλλά στα 180 δεν θα μείνει τίποτα.. Η αεροδυναμική αντίσταση αυξάνει ανάλογα με το τετράγωνο της ταχύτητας, δεν υπάρχει περίπτωση να μην βλέπεις σοβαρή διαφορά στην κατανάλωση απο τα 120 στα 150. Οι νόμοι της φυσικής δεν αλλάζουν Βέβαια αν κοιτάζεις την μέση κατανάλωση μόνο μπερδεύεσαι,εκεί θα δείξει μικρή διαφορά, το θέμα είναι ποιά είναι η πραγματική στην ίδια διαδρομή με μηδενισμό όλων των μετρήσεων 1
mp123 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, ideal09 είπε 160 για οικονομία; Μου θύμισες κάτι καγκουρόβλαχους στα σχολικά μου χρόνια που λέγανε τέτοιες υπερβολές. Ας είμαστε λίγο σοβαροί. Σοβαροί είμαστε. Μέσα στην πόλη έχω 8 πλας , άρα τα 7.5 καίω πιο λίγο και το χαιρωμε. Πάρτε το όπως θέλετε. Ανάλογα τι αμάξι έχω έτσι το πάω. Έχω συμβιβαστεί με 100 μαξιμουμ εθνική ( ι10 ) αλλά έχω χαρεί και 220 230 ( ρχ8 ) πορεία σε ταξίδια. Προσαρμοζομε πολύ εύκολα. Δεν έχω θέμα ούτε προκαταλειψεις για εταιρίες. Υ.γ Όταν λέω ταξίδια εθνική εγώ βγαίνω όταν οι περισσότεροι είναι στις δουλειές τους Δεν θα βγω Π σ κ που βγαίνουν όλοι. Καθημερινές βγαίνω που είναι άδειοι οι δρόμοι. Όταν όλοι πάνε Λόγο εορτών η τριημέρου εγώ καθομε αθηνα. Θα παωτις διακοπές μου όταν έχουν γυρίσει. Πιο καλά θα περάσω τότε. Επεξ/σία 9 Οκτωβρίου 2023 από mp123
djuan1988 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 17 minutes ago, mp123 said: Σοβαροί είμαστε. Μέσα στην πόλη έχω 8 πλας , άρα τα 7.5 καίω πιο λίγο και το χαιρωμε. Πάρτε το όπως θέλετε. Ανάλογα τι αμάξι έχω έτσι το πάω. Έχω συμβιβαστεί με 100 μαξιμουμ εθνική ( ι10 ) αλλά έχω χαρεί και 220 230 ( ρχ8 ) πορεία σε ταξίδια. Προσαρμοζομε πολύ εύκολα. Δεν έχω θέμα ούτε προκαταλειψεις για εταιρίες. Υ.γ Όταν λέω ταξίδια εθνική εγώ βγαίνω όταν οι περισσότεροι είναι στις δουλειές τους Δεν θα βγω Π σ κ που βγαίνουν όλοι. Καθημερινές βγαίνω που είναι άδειοι οι δρόμοι. Όταν όλοι πάνε Λόγο εορτών η τριημέρου εγώ καθομε αθηνα. Θα παωτις διακοπές μου όταν έχουν γυρίσει. Πιο καλά θα περάσω τότε. Αν πηγαίνεις με 180 km/h κανείς 50 m/s. Αν γίνει κάτι που θα χρειαστεί να αντιδράσεις και θα πάρει 3 δευτερόλεπτα, θα έχεις κάνει ήδη 150m. Πρακτικά δεν μπορείς να αντιδράσεις. Ας μη μιλήσω για την ορμή που έχεις εκείνη την ώρα και τι θα πάθεις αν σκάσεις κάπου. Τώρα δικαιολογίες του τύπου εγώ τα κάνω σε άδειους δρόμους, το αμάξι μου είναι καλό, εγώ οδηγώ σαν τον Schumacher κτλ, τις θεωρώ ανούσιες. 11
poihths Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 38 minutes ago, mp123 said: Σοβαροί είμαστε. Μέσα στην πόλη έχω 8 πλας , άρα τα 7.5 καίω πιο λίγο και το χαιρωμε. Πάρτε το όπως θέλετε. Ανάλογα τι αμάξι έχω έτσι το πάω. Έχω συμβιβαστεί με 100 μαξιμουμ εθνική ( ι10 ) αλλά έχω χαρεί και 220 230 ( ρχ8 ) πορεία σε ταξίδια. Προσαρμοζομε πολύ εύκολα. Δεν έχω θέμα ούτε προκαταλειψεις για εταιρίες. Υ.γ Όταν λέω ταξίδια εθνική εγώ βγαίνω όταν οι περισσότεροι είναι στις δουλειές τους Δεν θα βγω Π σ κ που βγαίνουν όλοι. Καθημερινές βγαίνω που είναι άδειοι οι δρόμοι. Όταν όλοι πάνε Λόγο εορτών η τριημέρου εγώ καθομε αθηνα. Θα παωτις διακοπές μου όταν έχουν γυρίσει. Πιο καλά θα περάσω τότε. είναι λυπηρό να διαβάζω τέτοια ποστς ειδικά από ανθρώπους που είναι ανω των 18. Να πας με 230 σε πιστα και όχι να παιζεις με τις ζωές των άλλων. 8
paylidis Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 Δε το παίζω ειρηνιστής αλλά το έχω ξαναγράψει τουλ άλλες 3-4 φορές η αλήθεια είναι κάπου στη μέση. Το 120 είναι αναχρονιστικό. Το 100 πολυ επικίνδυνο (για τους υβριδικούς που πάνε με 100 στην αριστερή ή μεσαία το λέω). Το 170-180+ εξίσου επικίνδυνο. Προσωπικά θεωρώ ότι θα ήταν οκ η κίνηση σε μια ταχύτητα της τάξης των 140 χαω και κατά 99% έτσι ταξιδεύω. Πρακτικά αν υπολογίσεις το κλέψιμο των κοντέρ είναι γύρω στα 135-136, είναι μια χαρά-η διαφορά με το 150 είναι χονδρικά 10 χαω, αμελητέα κοινώς σε μια διαδρομή της τάξης των 500 χλμ και κάτω… Προφανώς δε κρίνω ούτε θα το παίξω αστυνόμος, πολλές φορές έχω πάει και με 230-240 για κάποια λεπτά, αλλά είναι υπερβολή και λάθος γιατί όσο καλός οδηγός και αν είμαι εγώ μπορεί να πέσω πάνω σε έναν ηλιθιο που πάει πχ με 100 στη μέση δυο λωρίδων με σβηστά φώτα κλπ 9 1
james01gr Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 15 ώρες πριν, mp123 είπε Συνδυαστική είναι. Ο θερμικός κινητήρα ειχει 98 άλογα. Τα υπόλοιπα είναι από το ηλεκτρικό μοτέρ.Αν βγάλεις και τα 140 η τα 190 της άλλης έκδοσης στον τροχο θα κάψουν πιο πολύ από έναν συμβατικό 2λιτρο στα αντίστοιχα άλογα. Με λίγα λόγια καλό χρυσό το hybrid αλλά σε όσους πάνε το πολύ ως 100 βαριά 120. Για εμάς που έχουμε λίγο βαρύ το δεξί πόδι όχι. Με τα 2 3κ παραπάνω που έχει το hybrid τα χαλάω σε βενζίνη. Πιο φτηνά θα μου έρθει ένα συμβατικό. Χώρια που εγώ είμαι λόγο δουλειάς της άποψης όσο πιο απλό τόσο πιο καλό και αξιόπιστο. Εγώ σας λέω ταξίδι με 180 200 , κάπου στα 9 έχω κατανάλωση. Αν κάνω οικονομία και πάω 160 ςχω 7.5. Όλα αυτά στο κουπερ 136 hp. Είμαι πολύ περίεργος να δω τι κατανάλωση έχουν σε αυτές τις ταχύτητες τα κορολα ,γιαρις Κρος χαιμπριντ. Είμαι 100% σίγουρος πως είμαστε στα ιδια στην καλύτερη, αν και πιστεύω πως θα καίνε παραπάνω. Άρα τι να το κάνω το hybrid ; πεταμένα χρήματα για τα δικά μου θέλω. Τα hybrid πάνω από κάποιες ταχύτητες είναι σα να έχεις (τουλάχιστον έναν) έξτρα επιβάτη στο αυτοκίνητο. Πράγμα που σου επιβαρύνει την κατανάλωση. Να πάρεις υβριδικό είναι μόνο εάν κανείς πολλά χλμ αυστηρά σε πόλη. Εάν πας Αττική, εθνική κτλ, άστο για υβριδικό. Μπλέκεις. 3
c-max Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 Πήγα με την γυναίκα και είδα το 3008 από κοντά. Μετά πάω καπάκι στο corolla cross .. Δεν ξέρω από αξιοπιστία και τα υπόλοιπα αλλά από αίσθηση εσωτερικού είναι δύο σκάλες πάνω το 3008. Μου πετάει και η γυναίκα ότι το φοκούς είναι καλύτερο από το cross και να πω την αλήθεια σε εμένα το ίδιο αισθάνομαι. Και εδώ έπεσα στην παγίδα του τσοφρα, άλλα λέει καρδιά και άλλα η λογική 😆
tsofras Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 1 ώρα πριν, c-max είπε Πήγα με την γυναίκα και είδα το 3008 από κοντά. Μετά πάω καπάκι στο corolla cross .. Δεν ξέρω από αξιοπιστία και τα υπόλοιπα αλλά από αίσθηση εσωτερικού είναι δύο σκάλες πάνω το 3008. Μου πετάει και η γυναίκα ότι το φοκούς είναι καλύτερο από το cross και να πω την αλήθεια σε εμένα το ίδιο αισθάνομαι. Και εδώ έπεσα στην παγίδα του τσοφρα, άλλα λέει καρδιά και άλλα η λογική 😆 Έλα περίμενε λίγο να πάρεις το Formentor 🤣 1
paylidis Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 5 λεπτά πριν, tsofras είπε Έλα περίμενε λίγο να πάρεις το Formentor 🤣 Ειδαλλωσ @c-max περίμενε λίγο μήπως βαρεθώ και δώσω το Audi. Με τσοφρισια χλμ κ εγγυημένα θα μυρίζει ακόμα καινουργιο 😂😂😂
mp123 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 1 ώρα πριν, james01gr είπε Τα hybrid πάνω από κάποιες ταχύτητες είναι σα να έχεις (τουλάχιστον έναν) έξτρα επιβάτη στο αυτοκίνητο. Πράγμα που σου επιβαρύνει την κατανάλωση. Να πάρεις υβριδικό είναι μόνο εάν κανείς πολλά χλμ αυστηρά σε πόλη. Εάν πας Αττική, εθνική κτλ, άστο για υβριδικό. Μπλέκεις. Εσύ με καταλαβαίνεις γιατί οι περισσότεροι νομίζουν πως η μπαταρία του hybrid φορτίζει από μόνη της χωρίς κατανάλωση ενέργειας. Πολύ μπούγιο το μηχανοστασιο κάτω από το καπω , γεννητρια , ηλεκτρικο μοτερ , pcu ,κιβωτια κλπ συν πίσω η μπαταρία πολύ βάρος, πολλά ηλεκτρονικά. Όταν λήξει η εγγύηση και πάθει κάτι αμφιβάλω αν μπορούν να το φτιάξουν.Αντε το 10% των συνεργείων να έχουν τις τεχνικές γνώσεις, χώρια φυσικά το κόστος. Εγώ θέλω απλότητα.Οτι και να πάθει να έχω την οικονομική άνεση να το φτιάξω . Η οικονομία εινσι σχετική και ο καθένας το βλέπει αλλοιως . Εγώ δεν βλέπω τα hybrid . 3
paylidis Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, mp123 είπε Εσύ με καταλαβαίνεις γιατί οι περισσότεροι νομίζουν πως η μπαταρία του hybrid φορτίζει από μόνη της χωρίς κατανάλωση ενέργειας. Πολύ μπούγιο το μηχανοστασιο κάτω από το καπω , γεννητρια , ηλεκτρικο μοτερ , pcu ,κιβωτια κλπ συν πίσω η μπαταρία πολύ βάρος, πολλά ηλεκτρονικά. Όταν λήξει η εγγύηση και πάθει κάτι αμφιβάλω αν μπορούν να το φτιάξουν.Αντε το 10% των συνεργείων να έχουν τις τεχνικές γνώσεις, χώρια φυσικά το κόστος. Εγώ θέλω απλότητα.Οτι και να πάθει να έχω την οικονομική άνεση να το φτιάξω . Η οικονομία εινσι σχετική και ο καθένας το βλέπει αλλοιως . Εγώ δεν βλέπω τα hybrid . Έχεις απόλυτο δίκιο. Όταν φτιαχτεί μπαταρια που φορτίζεται «μόνη της» όπως θεωρούν τότε θα είναι όντως βιομηχανική επανάσταση. Για την ώρα δεν υφίσταται αυτό. οσον αφορά αυτό που λες για τα συνεργεία επίσης έχεις απόλυτο δίκιο. Έχω γνωστό καλό μάστορα που έκανε 200 ώρες σεμινάρια για υβριδικά/μπαταρίες Κλπ και μετά από ώριμη σκέψη αποφάσισε να μην ασχολείται στην επιχείρηση του με αυτά. Θα επανεξετάσει το θέμα σε μια πενταετια όπως μου είπε κατά λέξη… ομοιως στο αντίστοιχο για ηλεκτρικά ενώ είχε αρχικά γραφτεί, απέσυρε την αίτηση του, ας πάνε στην αντιπροσωπεία ακόμα και για τακάκια αν είναι να κινδυνεύει να μη γυρίσει σπίτι του… κ μιλάμε για μάστορα με άνησυχιες!!! Επεξ/σία 9 Οκτωβρίου 2023 από paylidis 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις