Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, paylidis είπε

Παίζει την ώρα που πηγές να μιλούσα με το διευθυντή. Ήμασταν κανένα μισάωρο στο τηλέφωνο. Να σου κανόνιζα να πάρεις ένα td Παρασκευή με Δευτέρα πρωί να αποκρυσταλλώσεις άποψη 

 

Πάντως τα βλέπω και τα ξαναβλέπω στο δρόμο, μεταξύ των δύο ισχυρότερων επίλογων σου προτιμώ το μίνι οπτικά. Βασικά ακόμα και τουοτα προτιμώ οπτικά από το φορμεντορ. Έκανες το c5 test drive?

To mini είπαμε μου αρέσει εξωτερικά αλλά όχι εσωτερικά

Το C5 το είχα κάνει σε χειροκίνητο , δεν το έχω οδηγήσει σε αυτόματο. Τότε επαρκής μου είχε φανεί ο κινητήρας , τώρα τι θα κάνει σε καμία ανηφόρα δεν ξέρω

4 επιλογές βλέπω σε ετοιμοπαράδοτα

Kia Xceed GT line 32000

Hyundai Tucson Distinctive 33500 (9.000χλμ test drive)

Cupra Formentor 34.500

Cupra Formentor Pack 36.900

Η αλήθεια είναι ότι μάλλον πρέπει να απεξαρτηθώ απο την μάρκα

Με χαλάει το Tucson που είναι test drive , παράδοση πάει 6μήνες+

  • Απαντ. 7,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
48 minutes ago, tsofras said:

Το C5 το είχα κάνει σε χειροκίνητο , δεν το έχω οδηγήσει σε αυτόματο. Τότε επαρκής μου είχε φανεί ο κινητήρας , τώρα τι θα κάνει σε καμία ανηφόρα δεν ξέρω

Αρχικά, αν το αποφασίσεις μη κάνεις το λάθος και το πάρεις χωρίς τις μπάρες. Πραγματικά ειναι αθλιο εμφανισιακά χωρίς 😕

Επίσης είχε την μεγάλη οθόνη μέσα?

Στα καθίσματα είχε τα Advanced Comfort ή τα απλά?

και ήταν το νέο μοτέρ το mild hubrid με το διπλου συμπλέκτη και τα 136hp ή το 130άρι με το aisin?

Για τον κινητήρα τα λέγαμε και τις προάλλες, είναι παραπάνω απο επαρκής...έχει ένα πάρκινγκ εδώ που χρησιμοποιώ συχνά και κάθε φορά λέω να βγάλω ένα βίντεο να στο στείλω, ανεβαίνει τύπου 4 ορόφους σε ευθεία με μεγάλη κλίση. Κανένα απολύτως πρόβλημα.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, tsofras είπε

To mini είπαμε μου αρέσει εξωτερικά αλλά όχι εσωτερικά

Το C5 το είχα κάνει σε χειροκίνητο , δεν το έχω οδηγήσει σε αυτόματο. Τότε επαρκής μου είχε φανεί ο κινητήρας , τώρα τι θα κάνει σε καμία ανηφόρα δεν ξέρω

4 επιλογές βλέπω σε ετοιμοπαράδοτα

Kia Xceed GT line 32000

Hyundai Tucson Distinctive 33500 (9.000χλμ test drive)

Cupra Formentor 34.500

Cupra Formentor Pack 36.900

Η αλήθεια είναι ότι μάλλον πρέπει να απεξαρτηθώ απο την μάρκα

Με χαλάει το Tucson που είναι test drive , παράδοση πάει 6μήνες+

Πήγε πλέον το xceed gtline 32000€?

Πωωω, και εγώ όταν είχα δώσει την παραγγελία πριν κάνα χρόνο σχεδόν ήταν στα 29000€

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, lefkrc είπε

Αρχικά, αν το αποφασίσεις μη κάνεις το λάθος και το πάρεις χωρίς τις μπάρες. Πραγματικά ειναι αθλιο εμφανισιακά χωρίς 😕

Επίσης είχε την μεγάλη οθόνη μέσα?

Στα καθίσματα είχε τα Advanced Comfort ή τα απλά?

και ήταν το νέο μοτέρ το mild hubrid με το διπλου συμπλέκτη και τα 136hp ή το 130άρι με το aisin?

Για τον κινητήρα τα λέγαμε και τις προάλλες, είναι παραπάνω απο επαρκής...έχει ένα πάρκινγκ εδώ που χρησιμοποιώ συχνά και κάθε φορά λέω να βγάλω ένα βίντεο να στο στείλω, ανεβαίνει τύπου 4 ορόφους σε ευθεία με μεγάλη κλίση. Κανένα απολύτως πρόβλημα.

Την 8αρα είχε

Advanced Comfort

130αρι Aisin

1 λεπτό πριν, polyvios είπε

Πήγε πλέον το xceed gtline 32000€?

Πωωω, και εγώ όταν είχα δώσει την παραγγελία πριν κάνα χρόνο σχεδόν ήταν στα 29000€

To αυτόματο έτσι ? 31500 απλά βάζω μέσα πινακίδες-χρώμα

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ρε συ το c5 αυτόματο στα 32 είναι πολλυυυ καλή τιμή. 

Και το αυτοκίνητο ειναι το ιδανικό για ανεση

Επεξ/σία από imr
  • Like 3
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, imr είπε

Ρε συ το c5 αυτόματο στα 32 είναι πολλυυυ καλή τιμή. 

Και το αυτοκίνητο ειναι το ιδανικό για ανεση

Α ξέχασα να πω , είναι ασημί 😐

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, tsofras είπε

Την 8αρα είχε

Advanced Comfort

130αρι Aisin

To αυτόματο έτσι ? 31500 απλά βάζω μέσα πινακίδες-χρώμα

Α οκ! λέω και εγώ!!!

Δημοσ.

Aν δεν με προβλημάτιζε η άνεση θα έκλεινα προς το X-Ceed , αλλά έχω ακούσει για τα καθίσματα του GT -Line ότι δεν είναι άνετα

Έχει τα πάντα , οδηγικά δεν θα με απασχολεί όπως τα SUV και είναι και δυνατό

Τα 32 σαν τιμή είναι και το sweet spot απο ότι βλέπω , 300ε δόση για 2 χρόνια να ξεμπερδεύω

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, NobodyRankXV είπε

Car.gr - Alfa Romeo Tonale '23 1.5 130HP MHEV SUPER DDCT

Το έχει βάλει και άλλος , το χεις κάνει κάνα test? ίσως αξίζει η υπέρβαση βέβαια βλέπω 42κ η ti εκδοση με τα 160 αλογα κούτα

Ξέρεις ποιο είναι το θέμα; η tonale γνώμη μου είναι πολύ ωραίο αυτοκίνητο. Για μένα μάλλον το ομορφότερο που κυκλοφορεί στην κατηγορία του με πολύ ωραίο και εσωτερικο. Το θέμα είναι στα 42 που έχει, παίρνεις το q3 διλιτρο ντίζελ με αυτόματο κιβωτιο, έκδοση advanced και του βάζεις και κάποια extra. Που μάλλον θα είναι και πιο διασκεδαστικό ως αυτοκίνητο γιατί είναι και πολύ πιο γρήγορο. 

ΣΥΝ μεταπωλητικα, μάλλον θα είναι πιο εύκολο να φύγει το q3. 

Επεξ/σία από james01gr
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, james01gr είπε

Ξέρεις ποιο είναι το θέμα; η tonale γνώμη μου είναι πολύ ωραίο αυτοκίνητο. Για μένα μάλλον το ομορφότερο που κυκλοφορεί στην κατηγορία του με πολύ ωραίο και εσωτερικο. Το θέμα είναι στα 42 που έχει, παίρνεις το q3 διλιτρο ντίζελ με αυτόματο κιβωτιο, έκδοση advanced και του βάζεις και κάποια extra. Που μάλλον θα είναι και πιο διασκεδαστικό ως αυτοκίνητο γιατί είναι και πολύ πιο γρήγορο. 

ΣΥΝ μεταπωλητικα, μάλλον θα είναι πιο εύκολο να φύγει το q3. 

Ε εκεί είναι θέμα το δίλιτρο για Ελλάδα, κατά τα άλλα συμφωνώ 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, tsofras είπε

Aν δεν με προβλημάτιζε η άνεση θα έκλεινα προς το X-Ceed , αλλά έχω ακούσει για τα καθίσματα του GT -Line ότι δεν είναι άνετα

Έχει τα πάντα , οδηγικά δεν θα με απασχολεί όπως τα SUV και είναι και δυνατό

Τα 32 σαν τιμή είναι και το sweet spot απο ότι βλέπω , 300ε δόση για 2 χρόνια να ξεμπερδεύω

 

Με το xceed κάνε καλή οδική καλού κακού αν αποφασισεις να μπλέξεις. 😂

51 λεπτά πριν, james01gr είπε

Ξέρεις ποιο είναι το θέμα; η tonale γνώμη μου είναι πολύ ωραίο αυτοκίνητο. Για μένα μάλλον το ομορφότερο που κυκλοφορεί στην κατηγορία του με πολύ ωραίο και εσωτερικο. Το θέμα είναι στα 42 που έχει, παίρνεις το q3 διλιτρο ντίζελ με αυτόματο κιβωτιο, έκδοση advanced και του βάζεις και κάποια extra. Που μάλλον θα είναι και πιο διασκεδαστικό ως αυτοκίνητο γιατί είναι και πολύ πιο γρήγορο. 

ΣΥΝ μεταπωλητικα, μάλλον θα είναι πιο εύκολο να φύγει το q3. 

Το κακό στο q3 είναι το ξηρού τύπου dsg ειδάλλως θα το είχε πάρει εδώ και 2 χρόνια..! Το δίλιτρο πετρέλαιο ξηρού δεν έχει ;

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, paylidis είπε

Με το xceed κάνε καλή οδική καλού κακού αν αποφασισεις να μπλέξεις. 😂

Το κακό στο q3 είναι το ξηρού τύπου dsg ειδάλλως θα το είχε πάρει εδώ και 2 χρόνια..! Το δίλιτρο πετρέλαιο ξηρού δεν έχει ;

Τα δίλιτρα όχι και ειδικά πετρέλαιο λόγω ροπής αποκλείεται να έχει ξηρού για 25 κιλά ροπής

  • Like 1
Δημοσ.

Η Audi μας έχει μπερδέψει με τα s-tronic ή μήπως το μπέρδεμα έγινε εξ αρχής από την VW που έβαλε στα 7ρια ξηρού, μετά τα 6ρια υγρού στα 2λιτρα και στα πιο δυνατά μοντέλα τα 7ρια υγρού. Εδώ λέει ότι όλα εκτός από το q3 35 που φοράει το 6ρι ξηρού(παραλλαγή του 7ρι ξηρού της VW) όλα τα άλλα φοράνε το 7ρι υγρού της AUDI, ειδικά τα quattro(και 4motion). Αν έχω καταλάβει καλά δεν υπάρχει 4χ4 με ξηρού στο VAG group

https://www.audi-mediacenter.com/en/family-suv-and-all-round-talent-the-new-audi-q3-11020/powertrain-11034

Two variants of the compact, rapidly-shifting dual-clutch transmission are used. With all engines – except the Q3 35 TFSI – the seven-speed S tronic has wet clutches.

Δημοσ.
26 λεπτά πριν, atrigane είπε

Η Audi μας έχει μπερδέψει με τα s-tronic ή μήπως το μπέρδεμα έγινε εξ αρχής από την VW που έβαλε στα 7ρια ξηρού, μετά τα 6ρια υγρού στα 2λιτρα και στα πιο δυνατά μοντέλα τα 7ρια υγρού. Εδώ λέει ότι όλα εκτός από το q3 35 που φοράει το 6ρι ξηρού(παραλλαγή του 7ρι ξηρού της VW) όλα τα άλλα φοράνε το 7ρι υγρού της AUDI, ειδικά τα quattro(και 4motion). Αν έχω καταλάβει καλά δεν υπάρχει 4χ4 με ξηρού στο VAG group

https://www.audi-mediacenter.com/en/family-suv-and-all-round-talent-the-new-audi-q3-11020/powertrain-11034

Two variants of the compact, rapidly-shifting dual-clutch transmission are used. With all engines – except the Q3 35 TFSI – the seven-speed S tronic has wet clutches.

Πρώτα έβγαλε τα 6αρια υγρού και μετά έβγαλε τα 7αρια υγρού. Δεν πρέπει να υπάρχει πλέον 6αρι υγρού

Και επειδή το 7αρι ξηρού έχει 25 κιλά ροπή αντοχή , συνήθως το παντρεύει με μικρά μοτέρ μέχρι τα 1500.

Υποψιάζομαι ότι στο 1800 που είχα εγώ με τα 180 άλογα επίτηδες το έβγαλαν με 25 κιλά ροπής για να του βάλουν του ξηρού τύπου . Αποκλείεται να μην έβγαζε παραπάνω

Τα τετρακίνητα συνήθως πάνε και με καλύτερο κινητήρα οπότε δεν θα μπορούσαν να βάλουν ξηρού .

Όλα τα παραπάνω είναι η δική μου άποψη :D

  • Like 1
Δημοσ.

Επίσης άσχετο με το ζήτημα που ταλανίζει το θέμα τις τελευταίες ημέρες-το παρακολουθώ στενά αλλά δεν έχω να προτείνω κάτι Θωμά, είναι αδιέξοδο, πρέπει κάτι να αφήσεις πίσω από απαιτήσεις-αλλά θέλω να το μοιραστώ γιατί "γκρεμίστηκε" ο κόσμος μου, έμαθα-επιβεβαιωμένα πλέον-ότι το δικό μου, passat του 2007 2.0 tfsi δεν φοράει το dq250 αλλά το aq250 Aisin μονού δίσκου, υγρού τύπου και αυτό.

  • Like 3
  • Δημιουργία νέου...