antonio91tech Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2023 Στις 10/9/2023 στις 11:38 ΠΜ, paylidis είπε Σε καινουργιο αμάξι δεν θα έβαζα aftermarket αισθητήρες για να είμαι ειλικρινής. Τρυπες σε προφυλακτηρεσ, ρεύμα από τη λάμπα (σε εποχές canbus k led), και αμφίβολη ακρίβεια σε σχέση με τους γνήσιους. Στο καμικ μας τους είχαν βάλει κ ήταν εντάξει-σε αυτό θα είναι..; Παίζει ρόλο το σετ που θα μπει. Πίεσε για τη κάμερα, συνήθως την έχουν άμεσα διαθέσιμη, απλά θέλει μια μερα εργασια σχεδόν για να μπει. Την κάμερα θα την βάλουν απλά δεν είναι άμεσα διαθέσιμη την κάνανε παραγγελία. Όταν έρθει θα πάω να την βάλω. Πήρα σήμερα και τους είπα να μου περάσουν κ τους αισθητήρες ελπίζω να γίνει καλή δουλειά μόνο. Τώρα είναι χωρίς επιστροφή. 4
paylidis Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2023 43 λεπτά πριν, antonio91tech είπε Την κάμερα θα την βάλουν απλά δεν είναι άμεσα διαθέσιμη την κάνανε παραγγελία. Όταν έρθει θα πάω να την βάλω. Πήρα σήμερα και τους είπα να μου περάσουν κ τους αισθητήρες ελπίζω να γίνει καλή δουλειά μόνο. Τώρα είναι χωρίς επιστροφή. Μακάρι, με το καλό η παραλαβή 1
zanskou Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2023 ρε 'σείς στα περισσότερα αυτό΄κινητά έχουν σημάδια οι προφυλακτήρες από πίσω στα σημεία που είναι οι θέσεις των αισθητήρων. δεν πάει ο μάστορας με το μάτι κι ότι βγει 1
tsofras Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2023 6 λεπτά πριν, zanskou είπε ρε 'σείς στα περισσότερα αυτό΄κινητά έχουν σημάδια οι προφυλακτήρες από πίσω στα σημεία που είναι οι θέσεις των αισθητήρων. δεν πάει ο μάστορας με το μάτι κι ότι βγει Από την μέσα πλευρά? Δεν το γνώριζα αυτό
zanskou Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2023 30 λεπτά πριν, tsofras είπε Από την μέσα πλευρά? Δεν το γνώριζα αυτό Ναι αλλιώς αντε να τρυπησεις με ακρίβεια Δεν παίζει να μην γίνει λάθος. 1
mp123 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2023 5 ώρες πριν, terry308 είπε Το νέο Jazz που γράφτηκε σε άλλο θέμα προχθές; Τι τζαζ .Τζιζ έπρεπε να το ελεγαν . Σιγά μην δώσω 30κ για τζαζ. 5 ώρες πριν, paylidis είπε Puma ρε 8 χρόνια εγγύηση νορμαλ μέγεθος, όχι πικαντο αμαρτία. Καλύτερα ας κρατήσει το παλιό μινι Εγώ αμάξι εκτός εγγύησης δεν κρατάω. Ειδικά το Κούπερ. ξερω τι αγορασα. Αυτα τα αμαξια δεν τα κρατας οταν δεν εχεις εγγυηση.Έχω ακόμα 20 μήνες εγγύηση άρα του χρόνου τέτοια εποχή θα ψάχνω όπως ο Θωμάς. Το πουμα είναι μεγάλο με τιποτα.. Αλλά το λέω αν ήθελα τώρα αμάξι με τις τιμές που έχουν πάει στο πικαντο θα πήγαινα . Εγώ μηχανές οδηγαω τώρα τα τελευταία 4 χρόνια. Με το nt1100 μια χαρά ειμαι. 4 ώρες πριν, imr είπε Καλα ρε συ, θα δωσεις το κουπερ για να παρεις πικαντο? Καλυτερα Γιαρις 🤣 Ρε γαμωτο όσο κσι να θέλω να το χωνέψω αυτό το αμάξι καλό χρυσό εγγύηση εχει , δεν μου αρέσει με τίποτα.
majnun Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2023 Το εσωτερικό τι έχει και λες ότι είναι ήδη χαλιά; Το θυμάμαι ως το πιο ποιοτικό που έχω μπει χωρίς να έχω μπει στο τελευταίο πόλο
paylidis Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2023 9 ώρες πριν, zanskou είπε ρε 'σείς στα περισσότερα αυτό΄κινητά έχουν σημάδια οι προφυλακτήρες από πίσω στα σημεία που είναι οι θέσεις των αισθητήρων. δεν πάει ο μάστορας με το μάτι κι ότι βγει 8 ώρες πριν, tsofras είπε Από την μέσα πλευρά? Δεν το γνώριζα αυτό Ναι ισχυει, ειδικα στα γερμανικά υπηρχαν απο το 2005 περιπου αυτα τα σημαδια... το θεμα ειναι οτι κ παλι ο αλμπανης μαστορας θα παει να τρυπησει ραντομ, στη καλυτερη με ενα πατρον που εφτιαξε απο χαρτονι για το συγκεκριμένο αμαξι... γιατι για να βρει τα σημαδια πρεπει να βγαλει προφυλακτηρα (σιγα μη μπουν στη διαδικασία οταν εχουν να βαλουν 10 σετ τη μερα)
zanskou Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2023 30 λεπτά πριν, paylidis είπε Ναι ισχυει, ειδικα στα γερμανικά υπηρχαν απο το 2005 περιπου αυτα τα σημαδια... το θεμα ειναι οτι κ παλι ο αλμπανης μαστορας θα παει να τρυπησει ραντομ, στη καλυτερη με ενα πατρον που εφτιαξε απο χαρτονι για το συγκεκριμένο αμαξι... γιατι για να βρει τα σημαδια πρεπει να βγαλει προφυλακτηρα (σιγα μη μπουν στη διαδικασία οταν εχουν να βαλουν 10 σετ τη μερα) στα περισσότερα αυτοκίνητα (αν οχι ολα) δεν μπορούν να περαστούν οι αισθητήρες αν δεν βγει ο προφυλακτήρας ομως οπότε αν το μαστόρι δεν εχει λόγο να φυλάει ποιος ξέρει ποσα χαρτόνια στην άκρη για κάθε μοντέλο ξεχωριστά. 1
dstilio Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2023 18 hours ago, tsofras said: Καλησπέρα 1. Θέλουμε να αποφύγουμε του ξηρού τύπου τα DSG , BMW/Mini (τελευταίας γενιάς) μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει αναφορά σε κάποιο σοβαρό πρόβλημα Έπιασα κουβέντα με δυο ιδιοκτήτες (ταυτόχρονα οι τρεις μας). - ο ένας έχει το mini τρίπορτο. - ο άλλος έχει την x1 έσω και 3-4 χρόνια. Και οι δυο σχολίασαν πολύ αρνητικά τη φαση με τα σέρβις. Πολύ έντονα ομωσ, και δεν τους λείπουν τα χρήματα. Υπερχρεωμένα τα πάντα. Ο τύπος με τη BMW έχει βουλκανιζατέρ, ανέφερε ότι σε κουβέντα με Γερμανό που δουλεύει στην BMW του ανέφερε ότι η Ελλάδα είναι πρωταθλήτρια στην παραγγελία ανταλλακτικών, δυσανάλογα με τον αριθμό αυτοκινήτων που έχει. Με αλλά λόγια, οι Έλληνες BMW μάστορες σε βάζουν να αλλάξεις ανταλλακτικά για πλάκα, κερδίζοντας έτσι και από το ανταλλακτικό και από την εργασία. Και μου πέρασε μια σκέψη για Mini… μου έφυγε μετά από αυτή την κουβέντα. 1
paylidis Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2023 4 λεπτά πριν, dstilio είπε Έπιασα κουβέντα με δυο ιδιοκτήτες (ταυτόχρονα οι τρεις μας). - ο ένας έχει το mini τρίπορτο. - ο άλλος έχει την x1 έσω και 3-4 χρόνια. Και οι δυο σχολίασαν πολύ αρνητικά τη φαση με τα σέρβις. Πολύ έντονα ομωσ, και δεν τους λείπουν τα χρήματα. Υπερχρεωμένα τα πάντα. Ο τύπος με τη BMW έχει βουλκανιζατέρ, ανέφερε ότι σε κουβέντα με Γερμανό που δουλεύει στην BMW του ανέφερε ότι η Ελλάδα είναι πρωταθλήτρια στην παραγγελία ανταλλακτικών, δυσανάλογα με τον αριθμό αυτοκινήτων που έχει. Με αλλά λόγια, οι Έλληνες BMW μάστορες σε βάζουν να αλλάξεις ανταλλακτικά για πλάκα, κερδίζοντας έτσι και από το ανταλλακτικό και από την εργασία. Και μου πέρασε μια σκέψη για Mini… μου έφυγε μετά από αυτή την κουβέντα. Αυτό είναι σχετικό. Όλες οι αντιπροσωπείες είναι πλέον ακριβές στο σέρβις, ανεξαρτήτως μάρκας. Νούμερα ανά σέρβις σου είπαν ή απλά γκρίνια; Γιατί εκεί είναι το προκείμενο… 7 λεπτά πριν, zanskou είπε στα περισσότερα αυτοκίνητα (αν οχι ολα) δεν μπορούν να περαστούν οι αισθητήρες αν δεν βγει ο προφυλακτήρας ομως οπότε αν το μαστόρι δεν εχει λόγο να φυλάει ποιος ξέρει ποσα χαρτόνια στην άκρη για κάθε μοντέλο ξεχωριστά. Τα περνάνε με ατσάλινα τα καλώδια, Ασε πολλά έχουν δει τα μάτια μου 😂 ειδικά σε αντιπροσωπεία που γίνεται χαμός με τους δώρο συναγερμούς κ αισθητήρες δε φαντάζεσαι τι γίνεται, βάζουν δυο πιτσιρικάδες να βγάλουν 10 εγκαταστάσεις την ημέρα… σιγά μη βγάλουν προφυλακτήρα, πατρόν χαρτόνι με χαρτοταινία, ποτήροτρυπάνο και γεια σας επόμενος… ούτως η αλλιώς 4-5 μοντέλα μαξ δουλεύουν έτσι, τα πολύ ακριβά έχουν από τη βασική αισθητήρες 1
zanskou Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2023 14 λεπτά πριν, dstilio είπε Έπιασα κουβέντα με δυο ιδιοκτήτες (ταυτόχρονα οι τρεις μας). - ο ένας έχει το mini τρίπορτο. - ο άλλος έχει την x1 έσω και 3-4 χρόνια. Και οι δυο σχολίασαν πολύ αρνητικά τη φαση με τα σέρβις. Πολύ έντονα ομωσ, και δεν τους λείπουν τα χρήματα. Υπερχρεωμένα τα πάντα. Ο τύπος με τη BMW έχει βουλκανιζατέρ, ανέφερε ότι σε κουβέντα με Γερμανό που δουλεύει στην BMW του ανέφερε ότι η Ελλάδα είναι πρωταθλήτρια στην παραγγελία ανταλλακτικών, δυσανάλογα με τον αριθμό αυτοκινήτων που έχει. Με αλλά λόγια, οι Έλληνες BMW μάστορες σε βάζουν να αλλάξεις ανταλλακτικά για πλάκα, κερδίζοντας έτσι και από το ανταλλακτικό και από την εργασία. Και μου πέρασε μια σκέψη για Mini… μου έφυγε μετά από αυτή την κουβέντα. δίκιο έχουν οι φίλοι σου. εγω τα λέω χρόνια τώρα. και δεν είναι μόνο τα bmw. παντού ισχύει αυτό στα premium. σε μάρκα (ας μην πω ποια) που παίζει και στην κανονική αγορά και στην premium, ένα ανταλλακτικό με την απλή ετικέτα έχει Χ τιμή και το ΑΚΡΙΒΩΣ ΙΔΙΟ με το premium αυτοκόλλητο 3 φορές πάνω. δεν φταίνε όμως μόνο οι μάστορες. φταίει και το αθάνατο ελληνικό επιχειρηματικό δαιμόνιο και τα σαϊνια των εισαγωγικών που για πληρώσουν σοβαρές προμήθειες βάζουν τρελούς στόχους στα συνεργεία οπότε πάει αλυσίδα το πράγμα. plus οτι στα επίσημα συνεργεία της κάθε εταιρείας βάση των προτύπων που έχει καθεμια είναι υποχρεωμένοι να χρεώνουν συγκεκριμένες ώρες για κάθε εργασία ακόμη κι αν αυτή έχει τελειώσει νωρίτερα (όπως επισης περίπου συγκεκριμένο ειναι και το κόστος της εργατοώρας). οπότε μετά ο πελάτης μπορεί να βασιστεί μόνο στη σχέση του (αν έχει) με το συνεργείο μπας και πάρει κανενα 10-15% έκπτωση στην εργασία ή τα ανταλλακτικά 1
telis Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2023 Στο μεταξύ εδώ μέσα η κουβέντα γυρίζει γύρω από τα ίδια αυτοκίνητα και τις ιδέες μαρκες και η Ford απουσιάζει πανηγυρικά. Κάτι ψυχολογικά με τους 1.0 κινητήρες διαβάζω επειδή είναι λέει μόνο 1 λίτρο ενώ η απόδοση τους σκίζει. Τα αυτόματα κιβώτια τους είναι γαματα, το τιμόνι και το στήσιμο από τα καλύτερα, αξιοπιστία από τις καλύτερες, εγγύηση 8 χρόνια, δηλαδή τι φάση δεν καταλαβαίνω. Έχω εταιρικό το fiesta 1.0 με 125 άλογα αυτόματο, του έχω κάνει σχεδόν 18.000 χλμ σε ένα χρόνο με πολύ Αθήνα μέσα, είμαι υπερευχαριστημενος. Το δε αυτόματο τρομερό. Vag και κουραφέξαλα 1
terry308 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 25 λεπτά πριν, telis είπε Έχω εταιρικό το fiesta 1.0 με 125 άλογα αυτόματο, του έχω κάνει σχεδόν 18.000 χλμ σε ένα χρόνο με πολύ Αθήνα μέσα, είμαι υπερευχαριστημενος. Το δε αυτόματο τρομερό. Vag και κουραφέξαλα Τα έξοδα του, τα πληρώνει ο εργοδότης όμως,δεν έχεις να σκέφτεσαι ότι είναι οχήμα της οικογένειας , τυχόν βλάβες θα καλυφθούν από το οικογενειακά budget κτλ κτλ Όλα τα αμάξια είναι καλά...αλλά... Επεξ/σία 13 Σεπτεμβρίου 2023 από terry308 1
tsofras Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2023 27 λεπτά πριν, telis είπε Στο μεταξύ εδώ μέσα η κουβέντα γυρίζει γύρω από τα ίδια αυτοκίνητα και τις ιδέες μαρκες και η Ford απουσιάζει πανηγυρικά. Κάτι ψυχολογικά με τους 1.0 κινητήρες διαβάζω επειδή είναι λέει μόνο 1 λίτρο ενώ η απόδοση τους σκίζει. Τα αυτόματα κιβώτια τους είναι γαματα, το τιμόνι και το στήσιμο από τα καλύτερα, αξιοπιστία από τις καλύτερες, εγγύηση 8 χρόνια, δηλαδή τι φάση δεν καταλαβαίνω. Έχω εταιρικό το fiesta 1.0 με 125 άλογα αυτόματο, του έχω κάνει σχεδόν 18.000 χλμ σε ένα χρόνο με πολύ Αθήνα μέσα, είμαι υπερευχαριστημενος. Το δε αυτόματο τρομερό. Vag και κουραφέξαλα Δεν είναι ψυχολογικό ο χιλιάρης ecoboost που εκκρεμούν δικαστήρια και όποιος τον έχει ανοίξει καταλαβαίνει γιατί σπάει. Τα γαμάτα αυτόματα κιβώτια δεν τα ξέρω τα τελευταία , τα προηγούμενα powershift ήταν χειρότερα και απο DSG , νομίζω εκκρεμεί δικαστήριο και για αυτά. Έβαλε για 2 χρόνια τα καλά πλανητικά και τώρα έχει πάλι δικό της διπλοσύμπλεκτο , δεν ξέρω τι λένε απο αξιοπιστία Είναι ψυχολογικό όμως όταν ζητάει 35 χιλιάρικα για χιλιάρη τρικύλινδρο Τέλος πως να την εμπιστευτείς σαν εταιρία , 100 αλλαγές σε τιμές και εξοπλισμούς , για ένα χρόνο δεν είχε βγάλει τιμές , ξέχασε το fiesta και το focus και ασχολήθηκε μόνο με το Puma 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις