Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, tsofras είπε

Ειλικρινά?

Μπιπ το ένα, μπιπ και το άλλο.

Την ίδια δουλειά θα κάνουν

Απλά στο μαμά θα βλέπεις και απόσταση από την οθόνη, όσο να ναι άλλο το εργοστασιακό

Λεπτομέρειες, όπως το νιώθεις 

Άμα βγάζει το group vag αισθητήρες παρακαρισματος ευχαριστώ δεν θα πάρω.. Θα προτιμήσω aftermarket. 

DAS AUTO.

  • Απαντ. 7,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, mp123 είπε

Άμα βγάζει το group vag αισθητήρες παρακαρισματος ευχαριστώ δεν θα πάρω.. Θα προτιμήσω aftermarket. 

DAS AUTO.

Αυτοί δουλεύουν, ψώνισε άφοβα 🤣

  • Like 2
Δημοσ.
10 ώρες πριν, antonio91tech είπε

Θα κανω μια ερώτηση ποσο παιζει να πάει το εργοστασιακο. Αν κ μ ειπε οτι μπροστα δεν αναλαμβανουν να βάλουν αισθητηρες λόγω του pre-sense Πως λεγεται που ειναι για περιπτωση ατυχηματος. Μην γινει καμια στραβη.

Πάντως απορια έχω ποσο μπορεί να κοστίζει η διαφορά. Πραγματικα. 


Αν όχι, ας τους βάλει λεω εγώ να εχω κάτι για αρχή μεχρι να μπει η κάμερα, και ισως της περάσω αργοτερα καπου εξω σε καποια εταιρεια οπως την απο πανω που ανέφερα :)

Σε καινουργιο αμάξι δεν θα έβαζα aftermarket αισθητήρες για να είμαι ειλικρινής. Τρυπες σε προφυλακτηρεσ, ρεύμα από τη λάμπα (σε εποχές canbus k led), και αμφίβολη ακρίβεια σε σχέση με τους γνήσιους. Στο καμικ μας τους είχαν βάλει κ ήταν εντάξει-σε αυτό θα είναι..; Παίζει ρόλο το σετ που θα μπει.
Πίεσε για τη κάμερα, συνήθως την έχουν άμεσα διαθέσιμη, απλά θέλει μια μερα εργασια σχεδόν για να μπει. 

Δημοσ.
28 λεπτά πριν, koeltzakoatl είπε

@tsofras θύμισε μας, το RAV4 το έχουμε….αναλύσει ;;

 

3 λεπτά πριν, paylidis είπε

Νομίζω δίλιτρο 

Η τιμή του με χαλάει , μία χαρά κοιτάω και τα δίλιτρα αλλά στα 40 και δίλιτρο μαζί με τόκους και φόρο θα βγεί 45+

Τίποτα έχω πονοκεφαλιάσει γιατί αρνούμαι να πω ότι θα πάρω κάτι άνετο να κάνω την δουλειά μου

SUV άνετο και χώρους , φοβάμαι το bodyroll και τον αχρείαστο όγκο + την μειωμένη οδηγική αίσθηση

Formentor +15 χιλιάρικα για ένα ίδιο εσωτερικό , με πιθανά προβλήματα που γνωρίζω (αν και δεν υπάρχει τελικά μοντέλο που να μπήκα σε ευρωπαικά γκρουπ και να μην είδα προβλήματα) , αλλά μου αρέσει σε άνεση/χώρους/εμφάνιση/οδήγηση

Countryman θα το έβλεπα πιο σοβαρά αν είχε auto hold (έλεος)

BMW 118 γκολ απο τα αποδυτήρια λόγω καθίσματος

Μέσα σε όλα ακόμη και να κρατήσω το δικό μου και να τελειώνω ήρθαν να ανακοινώσουν ότι θα σταματήσει η Seat οπότε μπήκε και το άγχος μην το βάλω εκεί που ξέρετε όλοι 🤣

Οικονομοτεχνικά  , κρατάω το Seat μέχρι να σαπίσει , και η εταιρεία να κλείσει , το βγάζει και η Cupra οπότε θα έχω και ανταλλακτικά και τα πάντα

Η κάψα βέβαια δεν θα μου φύγει αφού θέλω αυτόματο και λίγους παραπάνω χώρους

Μπαίνεις στο κλασικό τρυπάκι και μετά λες ας δω το ένα και το άλλο , αχ 37 χιλιάρικα για Cupra ας δω premium , εκεί δεν βρίσκεις τίποτα να σε καλύπτει ... φαύλος κύκλος (όπως φαίνεται και απο τις συζητήσεις)

Αν δεν φοβόμουν τόσο το ξηρό DSG θα έπερνα το δικό μου σε Cupra , χωρίς ηλιοροφή και θα πέταγα μπαγκαζίερα. Αλλά ακόμη και αυτό είναι +10 χιλιάρικα επάνω. Τα αξίζει ? Όχι

Χάνω την τύχη που είχα να πάρω αμάξι πριν πάνε οι τιμές στον θεό , έπρεπε τότε να είχα κάνει καλύτερη επιλογή

  • Like 4
Δημοσ.

Το υβριδικο RAV4 το ειχα οδηγησει 2 φορες προπερσι γιατι το ειχα στα υποψηφια.

Αν θυμαμαι καλα ειναι 2.5 λιτρα. Ειχε καποια συν σε σχεση με το CR-V π.χ. καμια δεκαρια αλογα παραπανω, μεγαλυτερος χωρος αποσκευων, ωραιες γκατζετιες με τον καθρεφτη-καμερα, ακομα χαμηλοτερη καταναλωση (πραγματικα εντυπωσιαζομαι με την εξελιξη της τεχνολογιας που επιτρεπει τετοια αυτοκινητα-θηρια μπορουν να κινουνται τοσο οικονομικα στο δρομο). Στα αρνητικα θυμαμαι τον κινητηρα να κανει λιγο μεγαλυτερο θορυβο οταν χρειαζοσουν δυναμη, την ποιοτητα στο εσωτερικο να υπολειπεται του CR-V και στο δευτερο test drive κατι ψιλοετριζε, αλλα δεν εντοπισαμε τι. Αλλα το σημαντικοτερο, το ενιωθα λιγο πιο μαουνα στις στροφες σε σχεση με το CR-V που ηταν καρφωμενο στο δρομο.

  • Like 2
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Giama είπε

Το υβριδικο RAV4 το ειχα οδηγησει 2 φορες προπερσι γιατι το ειχα στα υποψηφια.

Αν θυμαμαι καλα ειναι 2.5 λιτρα. Ειχε καποια συν σε σχεση με το CR-V π.χ. καμια δεκαρια αλογα παραπανω, μεγαλυτερος χωρος αποσκευων, ωραιες γκατζετιες με τον καθρεφτη-καμερα, ακομα χαμηλοτερη καταναλωση (πραγματικα εντυπωσιαζομαι με την εξελιξη της τεχνολογιας που επιτρεπει τετοια αυτοκινητα-θηρια μπορουν να κινουνται τοσο οικονομικα στο δρομο). Στα αρνητικα θυμαμαι τον κινητηρα να κανει λιγο μεγαλυτερο θορυβο οταν χρειαζοσουν δυναμη, την ποιοτητα στο εσωτερικο να υπολειπεται του CR-V και στο δευτερο test drive κατι ψιλοετριζε, αλλα δεν εντοπισαμε τι. Αλλα το σημαντικοτερο, το ενιωθα λιγο πιο μαουνα στις στροφες σε σχεση με το CR-V που ηταν καρφωμενο στο δρομο.

Ναι όντως βλέπω 2.5 λίτρα είναι , η πρώτη έκδοση στα 39 ούτε αισθητήρες δεν έχει

Ουρτ

Υ.Γ. Μάλλον το CVT άκουγες να μουγκρίζει

  • Like 3
Δημοσ.

Ντάξει αν είναι να "φορτωθείς" 2.5lt στην Ελλάδα να πάρεις κανα rs3 να το καταλάβω, για rav.... ΟΥΤΕ ΚΑΝ😂

  • Like 6
Δημοσ.
1 ώρα πριν, paylidis είπε

Ρε σύ θωμα αφού απελπίστηκες που απελπίστηκες, μήπως να έβλεπες το Subaru που λέγαμε; Κ ας μην έχει turbo…

Αν λες για το xv1 ούτε οι απελπισμένοι δεν το παίρνουν. 

Υ.γ εδώ παίρνουν το αρκανα στο xv1 θα κολλήσουν.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, paylidis είπε

Ρε σύ θωμα αφού απελπίστηκες που απελπίστηκες, μήπως να έβλεπες το Subaru που λέγαμε; Κ ας μην έχει turbo…

Η απελπισία έχει και όρια :D

Όχι ότι δεν είναι καλό αμάξι , ίσα ίσα , εξωτερικό απο τα καλύτερα λένε ότι είναι

Ελλάδα το παντρεύεσαι

Δημοσ.
4 ώρες πριν, tsofras είπε

 

Η τιμή του με χαλάει , μία χαρά κοιτάω και τα δίλιτρα αλλά στα 40 και δίλιτρο μαζί με τόκους και φόρο θα βγεί 45+

Τίποτα έχω πονοκεφαλιάσει γιατί αρνούμαι να πω ότι θα πάρω κάτι άνετο να κάνω την δουλειά μου

SUV άνετο και χώρους , φοβάμαι το bodyroll και τον αχρείαστο όγκο + την μειωμένη οδηγική αίσθηση

Formentor +15 χιλιάρικα για ένα ίδιο εσωτερικό , με πιθανά προβλήματα που γνωρίζω (αν και δεν υπάρχει τελικά μοντέλο που να μπήκα σε ευρωπαικά γκρουπ και να μην είδα προβλήματα) , αλλά μου αρέσει σε άνεση/χώρους/εμφάνιση/οδήγηση

Countryman θα το έβλεπα πιο σοβαρά αν είχε auto hold (έλεος)

BMW 118 γκολ απο τα αποδυτήρια λόγω καθίσματος

Μέσα σε όλα ακόμη και να κρατήσω το δικό μου και να τελειώνω ήρθαν να ανακοινώσουν ότι θα σταματήσει η Seat οπότε μπήκε και το άγχος μην το βάλω εκεί που ξέρετε όλοι 🤣

Οικονομοτεχνικά  , κρατάω το Seat μέχρι να σαπίσει , και η εταιρεία να κλείσει , το βγάζει και η Cupra οπότε θα έχω και ανταλλακτικά και τα πάντα

Η κάψα βέβαια δεν θα μου φύγει αφού θέλω αυτόματο και λίγους παραπάνω χώρους

Μπαίνεις στο κλασικό τρυπάκι και μετά λες ας δω το ένα και το άλλο , αχ 37 χιλιάρικα για Cupra ας δω premium , εκεί δεν βρίσκεις τίποτα να σε καλύπτει ... φαύλος κύκλος (όπως φαίνεται και απο τις συζητήσεις)

Αν δεν φοβόμουν τόσο το ξηρό DSG θα έπερνα το δικό μου σε Cupra , χωρίς ηλιοροφή και θα πέταγα μπαγκαζίερα. Αλλά ακόμη και αυτό είναι +10 χιλιάρικα επάνω. Τα αξίζει ? Όχι

Χάνω την τύχη που είχα να πάρω αμάξι πριν πάνε οι τιμές στον θεό , έπρεπε τότε να είχα κάνει καλύτερη επιλογή

Στον ασσο τόσο πολύ σε χαλάει το κάθισμα; αλλάξετα στην τελική .


  • Δημιουργία νέου...