Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, tsofras είπε

Το βρήκα σήμερα , Πας στο σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος --> επιλογές κάτω δεξιά --> Απενεργοποίηση του φρένου σε ελιγμούς

Θα το ψάξω λίγο καλύτερα, στα συστήματα υποβοήθησης δεν βρήκα τέτοια επιλογή

  • Like 1
  • Απαντ. 7,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 hours ago, tsofras said:

Aisin μόνο C5 aircross μεγάλο και ακριβό το 1.6 γιατί το άλλο θα είναι τάφος

Χρωστάω φωτό, θα ανέβουν λίαν συντόμως.

Μετά απο 1700 χμ - συντηρητικά ομολογουμένως- και ένα μεγάλο ταξίδι με μπόλικο αυτοκινητόδρομο αλλά και επαρχιακό με λίγο βουνό, δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα θέμα με την απόδοση του μοτέρ συγκριτικά με το βάρος και το μέγεθος του αυτοκινήτου.

Κατάλαβα μόνο π.χ. ότι σε αυτοκινητόδρομο με αρκετή ανηφόρα, κατέβασε απο 8η σε 6η για να διατηρήσει τα (πολύ αυστηρα) 110 που είχε όριο εκεί.

Βασικά αυτό που έχω καταλήξει είναι ότι με την οικογένεια μέσα δεν θέλω και δεν μπορώ κάτι παραπάνω (κίνδυνος, ζαλάδες κλπ). Παρόλα αυτά δεν έχω νιώσει να μου λείπει και δύναμη ή να δυσκολεύεται κάπου σοβαρά και να πω ότι έπρεπε να πάρω το 1,6 (που βγαίνει μόνο PHEV πλέον και ξεφεύγει).

Το προηγούμενο ήταν 207 RC οπότε δεν παίζει θέμα σύγκρισης και κυρίως εκρηκτικότητας αλλά δεν νιώθω να μου λείπει κάτι απο δύναμη. Αυτό που μου κόστισε σε σχέση με το RC ειναι ότι κουνάει λίγο παραπάνω στον αυτοκινητόδρομο, αλλά βέβαια πάλι η σύγκριση ειναι άκυρη γιατί το RC ειναι σπορ αμάξι, δεν νιώθει η ανάρτηση :) . Όταν μεγαλώσει λίγο η μικρή θα σας πω κι αν ζαλίζεται, η γυναίκα πάντως που ζαλίζεται εύκολα, δεν είχε θέμα.

Επίσης τα όρια εδώ (Βέλγιο) ειναι πάρα πολύ αυστηρα οπότε και να 'θελα...

Επεξ/σία από lefkrc
  • Like 3
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, thodoris20s είπε

Θα το ψάξω λίγο καλύτερα, στα συστήματα υποβοήθησης δεν βρήκα τέτοια επιλογή

Δεν το έχει στα γενικά που είναι το Front Assist , Lane assist

Το έχει κάτω δεξιά στην κάμερα

1 λεπτό πριν, lefkrc είπε

Χρωστάω φωτό, θα ανέβουν λίαν συντόμως.

Μετά απο 1700 χμ - συντηρητικά ομολογουμένως- και ένα μεγάλο ταξίδι με μπόλικο αυτοκινητόδρομο αλλά και επαρχιακό με λίγο βουνό, δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα θέμα με την απόδοση του μοτέρ συγκριτικά με το βάρος και το μέγεθος του αυτοκινήτου.

Κατάλαβα μόνο π.χ. ότι σε αυτοκινητόδρομο με αρκετή ανηφόρα, κατέβασε απο 8η σε 6η για να διατηρήσει τα (πολύ αυστηρα) 110 που είχε όριο εκεί.

Βασικά αυτό που έχω καταλήξει είναι ότι με την οικογένεια μέσα δεν θέλω και δεν μπορώ κάτι παραπάνω (κίνδυνος, ζαλάδες κλπ). Παρόλα αυτά δεν έχω νιώσει να μου λείπει και δύναμη ή να δυσκολεύεται κάπου σοβαρά και να πω ότι έπρεπε να πάρω το 1,6 (που βγαίνει μόνο PHEV πλέον και ξεφεύγει).

Το προηγούμενο ήταν 207 RC οπότε δεν παίζει θέμα σύγκρισης και κυρίως εκρηκτικότητας αλλά δεν νιώθω να μου λείπει κάτι απο δύναμη. Αυτό που μου κόστισε σε σχέση με το RC ειναι ότι κουνάει λίγο παραπάνω στον αυτοκινητόδρομο, αλλά βέβαια πάλι η σύγκριση ειναι άκυρη γιατί το RC ειναι σπορ αμάξι, δεν νιώθει η ανάρτηση :) . Όταν μεγαλώσει λίγο η μικρή θα σας πω κι αν ζαλίζεται, η γυναίκα πάντως που ζαλίζεται εύκολα, δεν είχε θέμα.

Επίσης τα όρια εδώ (Βέγλιο) ειναι πάρα πολύ αυστηρα οπότε και να 'θελα...

Μωρέ και εγώ δεν τρέχω το έχω ξαναπεί , θέλω την δύναμη για καμία προσπέραση και για κανα περίεργο δρόμο

Μου έτυχε τώρα που πήγα μία τεράστια ανηφόρα και με άσφαλτο με χάλια πρόσφυση , θέλω να μπορεί να ανταπεξέλθει το αμάξι

  • Like 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, tsofras είπε

Δεν το έχει στα γενικά που είναι το Front Assist , Lane assist

Το έχει κάτω δεξιά στην κάμερα

Δεν έχει κάμερα εμένα, μόνο περιμετρικούς αισθητήρες

  • Like 1
Δημοσ.
45 minutes ago, tsofras said:

Μου έτυχε τώρα που πήγα μία τεράστια ανηφόρα και με άσφαλτο με χάλια πρόσφυση , θέλω να μπορεί να ανταπεξέλθει το αμάξι

Δε νομίζω ότι χρειάζεσαι άλογα σε αυτή τη περίπτωση πάντως, μόνο μια καλή ροπή (και καλά λάστιχα βεβαίως βεβαίως).  😜

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, tzampatzis είπε

Δε νομίζω ότι χρειάζεσαι άλογα σε αυτή τη περίπτωση πάντως, μόνο μια καλή ροπή (και καλά λάστιχα βεβαίως βεβαίως).  😜

E αν δεν είσαι diesel πακέτο πάνε τα άλογα με την αντίστοιχη ροπή και το βάρος του αυτοκινήτου , για αυτό το ανέφερα

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, tsofras said:

Μωρέ και εγώ δεν τρέχω το έχω ξαναπεί , θέλω την δύναμη για καμία προσπέραση και για κανα περίεργο δρόμο

Μου έτυχε τώρα που πήγα μία τεράστια ανηφόρα και με άσφαλτο με χάλια πρόσφυση , θέλω να μπορεί να ανταπεξέλθει το αμάξι

Σε μεγάλη ανηφόρα απο πάρκινγκ (μεγάλη σε μήκος και με έντονη κλίση) που βγήκα δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα. Σε αντίστοιχη χωρίς καλή πρόσφυση δεν μου έχει τύχει, αλλά δεν ξερω αν θα βοηθούσε η παράπανω δύναμη. Άμα ποτέ κατέβω Πήλιο ξανά θα σου πω!

Για προσπέραση επίσης δεν μπορώ να σου πω, στον αυτοκινητόδρομο πάντως στο 90-120 μια χαρά ανεβάζει!

Επεξ/σία από lefkrc
  • Thanks 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, lefkrc είπε

Σε μεγάλη ανηφόρα απο πάρκινγκ (μεγάλη σε μήκος και με έντονη κλίση) που βγήκα δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα. Σε αντίστοιχη χωρίς καλή πρόσφυση δεν μου έχει τύχει, αλλά δεν ξερω αν θα βοηθούσε η παράπανω δύναμη. Άμα ποτέ κατέβω Πήλιο ξανά θα σου πω!

Για προσπέραση επίσης δεν μπορώ να σου πω, στον αυτοκινητόδρομο πάντως στο 90-120 μια χαρά ανεβάζει!

Απο κλίσεις πως το βλέπεις στις στροφές ?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 minutes ago, tsofras said:

E αν δεν είσαι diesel πακέτο πάνε τα άλογα με την αντίστοιχη ροπή και το βάρος του αυτοκινήτου , για αυτό το ανέφερα

Ναι ισχύει, πάντως αυτό που ουσιαστικά θέλω να πω είναι ότι δε πιστεύω να έχεις θέμα με ένα σύγχρονο τούρμπο κινητήρα σε τέτοιες καταστάσεις (για ξεκίνημα σε ανηφόρα εννοώ). Το Suzuki πάντως ξεκινάει πολύ άνετα, αν και προφανώς δεν είναι τόσο βαρύ όσο το c5. Με τα παλιά ατμοσφαιρικά, 16βάλβιδα και μη, ήταν ζόρικα. 

Επεξ/σία από tzampatzis
  • Like 1
Δημοσ.
Just now, tsofras said:

Απο κλίσεις πως το βλέπεις στις στροφές ?

Στις στροφές με ομαλή οδήγηση δεν είχα θέμα. Δεν αισθάνθηκα κάπου ανασφάλεια, δεν έγυρε κάπου πολύ να με τρομάξει, δεν με ενεπνευσε βέβαια και να πιέσω αλλά δεν το επέτρεπαν και τα όρια.

Στον αυτοκινητόδρομο εντόπισα μια ευπάθεια ετσι σε άνεμο, μια μικρή πλεύση αλλά και πάλι ξαναλέω, το μέτρο σύγκρισης ειναι το RC οπότε....

Εν τω μεταξύ, αλλάζει το συνδυασμό μοτέρ κιβώτιο, το πάει στα 136 hp mild hybrid με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη...το οποίο δεν ξέρω κι όλας αν είναι ξηρού ή υγρού τύπου., Εκεί δεν ξέρω αν θα το έπαιρνα αυτόματο.

  • Thanks 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, lefkrc είπε

Στις στροφές με ομαλή οδήγηση δεν είχα θέμα. Δεν αισθάνθηκα κάπου ανασφάλεια, δεν έγυρε κάπου πολύ να με τρομάξει, δεν με ενεπνευσε βέβαια και να πιέσω αλλά δεν το επέτρεπαν και τα όρια.

Στον αυτοκινητόδρομο εντόπισα μια ευπάθεια ετσι σε άνεμο, μια μικρή πλεύση αλλά και πάλι ξαναλέω, το μέτρο σύγκρισης ειναι το RC οπότε....

Εν τω μεταξύ, αλλάζει το συνδυασμό μοτέρ κιβώτιο, το πάει στα 136 hp mild hybrid με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη...το οποίο δεν ξέρω κι όλας αν είναι ξηρού ή υγρού τύπου., Εκεί δεν ξέρω αν θα το έπαιρνα αυτόματο.

Ναι πάνε τα aisin στο PSA θα γυρίσουν όλα σε διπλού συμπλέκτη δυστυχώς

Εν τω μεταξύ διαβάζω για το αυτόματο του X-Ceed υστέρηση του κιβωτίου απο κατόχους και απο reviews (+ θέματα με πολλαπλασιαστές και το τιμόνι που έχει και το i30)

Αν είχε autohold το Countryman μπορεί να πήγαινα σε αυτό , αλλιώς μας έμεινε ή το δικό μου ή σειρά 1

  • Like 1
Δημοσ.

Άτιμη ψαροκωσταινα…

ειμαι ταξίδι στη Γερμανία και μπαίνω στα ταξί που είναι όλα Mercedes με το τελευταίο ταμπλό, βγαίνουν εθνική και δεν ακούω τίποτα από θόρυβο, και σκεφτομαι τον @tsofras ακόμα να προσπαθεί να βρει το αμαξι με το οποίο θα γεράσει…

 

εδω στα τρία χρόνια τα τάξη είναι παλιά και τα αλλάζουν… θα ψώνιζα…

  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, dstilio είπε

Άτιμη ψαροκωσταινα…

ειμαι ταξίδι στη Γερμανία και μπαίνω στα ταξί που είναι όλα Mercedes με το τελευταίο ταμπλό, βγαίνουν εθνική και δεν ακούω τίποτα από θόρυβο, και σκεφτομαι τον @tsofras ακόμα να προσπαθεί να βρει το αμαξι με το οποίο θα γεράσει…

 

εδω στα τρία χρόνια τα τάξη είναι παλιά και τα αλλάζουν… θα ψώνιζα…

Δεν θέλω να γεράσω με αυτό , να το απολαμβάνω στο έπακρο όσο το έχω.

Απλά επειδή έτσι είμαι σαν χαρακτήρας , αν το βρω παίζει να γεράσω με αυτό

Αν το προηγούμενο δεν μου είχε βγάλει θέμα θα το κράταγα μέχρι να θεωρούσα ότι δεν ήταν πλέον ασφαλές

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Nabuko είπε

Του προτείνεις να αγοράσει δηλαδή γερμανικό ταξί μερσεντέ? 

Το λες και πιο αξιόπιστο από το Seat που έχει τώρα. 😛


  • Δημιουργία νέου...