Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Νομίζω η εντελώς όρθια θέση οδήγησης παλι άβολη είναι, θέλει μια κλίση στο κάθισμα.

Ωστόσο αυτό πχ της σειράς  1 που κάνεις βουτιά για να μπεις και είσαι χαμηλά/ξαπλωτός είναι ο,τι χειρότερο για το σώμα.

Τα SUV υστερούν λογικά σε επαρχιακο δρόμο με στροφές σε σχέση με τα sedan.  Για οδήγηση στην εθνική οδό δεν ξερω αν εχει τόση διαφορά.

 

  • Like 1
  • Απαντ. 7,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, john1987 είπε

Νομίζω η εντελώς όρθια θέση οδήγησης παλι άβολη είναι, θέλει μια κλίση στο κάθισμα.

Ωστόσο αυτό πχ της σειράς  1 που κάνεις βουτιά για να μπεις και είσαι χαμηλά/ξαπλωτός είναι ο,τι χειρότερο για το σώμα.

Τα SUV υστερούν λογικά σε επαρχιακο δρόμο με στροφές σε σχέση με τα sedan.  Για οδήγηση στην εθνική οδό δεν ξερω αν εχει τόση διαφορά.

 

3 χρόνια τωρα δεν εχω νιωσει αβολα, σιγουρα εχω μια μικρη κλιση στο καθισμα αλλα παντα τερμα ψηλα... με το προηγουμενο (E87 lci) εφτυνα αιμα στο μπες βγες και στην οδηγηση πανω απο μιση ωρα... ενα κουτι αντιφλεγμονώδη το διμηνο ετρωγα για τη μεση μου 😅

  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, john1987 είπε

Νομίζω η εντελώς όρθια θέση οδήγησης παλι άβολη είναι, θέλει μια κλίση στο κάθισμα.

Ωστόσο αυτό πχ της σειράς  1 που κάνεις βουτιά για να μπεις και είσαι χαμηλά/ξαπλωτός είναι ο,τι χειρότερο για το σώμα.

Τα SUV υστερούν λογικά σε επαρχιακο δρόμο με στροφές σε σχέση με τα sedan.  Για οδήγηση στην εθνική οδό δεν ξερω αν εχει τόση διαφορά.

 

Επειδή με το 2008 τα παιδιά ζαλιζόντουσαν πίσω τα έχω πάρει λίγο απο φόβο . Δεν θέλω να πάω να χρεωθώ πάλι και να ξερνάνε τα παιδιά στις στροφές, οκ δεν πάω και για ανάβαση σε βουνά , μιλάμε ότι ανακατευόντουσαν μέχρι τα Καμένα Βούρλα που ο περισσότερος δρόμος είναι ευθεία και έχει λίγες στροφές εθνικής

Δημοσ.
11 minutes ago, tsofras said:

Επειδή με το 2008 τα παιδιά ζαλιζόντουσαν πίσω τα έχω πάρει λίγο απο φόβο . Δεν θέλω να πάω να χρεωθώ πάλι και να ξερνάνε τα παιδιά στις στροφές, οκ δεν πάω και για ανάβαση σε βουνά , μιλάμε ότι ανακατευόντουσαν μέχρι τα Καμένα Βούρλα που ο περισσότερος δρόμος είναι ευθεία και έχει λίγες στροφές εθνικής

Για αυτο δοκιμασε και κανα πιο μεγαλο suv ενα σκ σε ταξιδι. Το 2008 δεν εχει και χωρους πισω οποτε ισως δεν καθοντουσα/βολευοντουσαν σωστα

Σε νορμαλ κινηση και εθνικη δεν εχουν ουσιαστικη διαφορα απο ενα χατς

 

  • Like 2
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, imr είπε

Για αυτο δοκιμασε και κανα πιο μεγαλο suv ενα σκ σε ταξιδι. Το 2008 δεν εχει και χωρους πισω οποτε ισως δεν καθοντουσα/βολευοντουσαν σωστα

Σε νορμαλ κινηση και εθνικη δεν εχουν ουσιαστικη διαφορα απο ενα χατς

 

Το 2008 ειναι οντως τραγικο, σα βαρκα στο καβο ντορο... το ειχα γραψει και προ καιρου, και φιλος εχει προβλημα με τη κορη του με το συγκεκριμενο, πολυ ξερατο... αντιθετα σε άλλο αμαξι 20ετιας που εχει ειναι μια χαρα το παιδι...

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βγαίνει η βαρκούλα, βγαίνει η βαρκούλα του ψαρά…

3008/5008 αλλά ίσως και η τελευταία έκδοση του 2008 να είναι καλύτερα. Πάντως αφού δεν έκανες κίνηση να φτιάξεις το κάθισμα σωστα στο 2008 τη στιγμή που το είχες αγοράσει, δε ξέρω τι θα αλλάξει τώρα. Εγώ το έχω ξαναπεί δεν το κατάλαβα ποτέ αυτό με το 2008 που έκανες. Μπαμ μπαμ και το καθάρισες. Αλλά εκεί δεν ήταν μόνο η θέση ήταν και το ζαλισμα πίσω, όποτε πάω πάσο.

Δες νοικιαρικο Citroen που σου είπαν. Ίδιο με το Peugeot μηχανικά αλλά διαφορετικά εσωτερικά, και άλλη ρύθμιση στην ανάρτηση. Ίσως σε βολέψει πιο σωστα.

Επεξ/σία από dstilio
  • Like 1
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, dstilio είπε

Βγαίνει η βαρκούλα, βγαίνει η βαρκούλα του ψαρά…

3008/5008 αλλά ίσως και η τελευταία έκδοση του 2008 να είναι καλύτερα. Πάντως αφού δεν έκανες κίνηση να φτιάξεις το κάθισμα σωστα στο 2008 τη στιγμή που το είχες αγοράσει, δε ξέρω τι θα αλλάξει τώρα. Εγώ το έχω ξαναπεί δεν το κατάλαβα ποτέ αυτό με το 2008 που έκανες. Μπαμ μπαμ και το καθάρισες. Αλλά εκεί δεν ήταν μόνο η θέση ήταν και το ζαλισμα πίσω, όποτε πάω πάσο.

Δες νοικιαρικο Citroen που σου είπαν. Ίδιο με το Peugeot μηχανικά αλλά διαφορετικά εσωτερικά, και άλλη ρύθμιση στην ανάρτηση. Ίσως σε βολέψει πιο σωστα.

Στο 2008 το θέμα ήταν και το τιμόνι , δεν μπορούσα να κάτσω ψηλότερα γιατί το είχα δοκιμάσει και κρέμαγαν οι ώμοι μου

Δημοσ.
7 ώρες πριν, tsofras είπε

Σε δουλειά να βρισκόμαστε , αφού έχουν πέσει τα πάντα στο τραπέζι , θέλουμε out of the box προτάσεις πλέον 🤣

Εντάξει κουβέντα κάνουμε , σίγουρα δεν θα δώσω πάνω απο 31-32 χιλιάρικα (και παίζει να μην δώσω και τίποτα όπως πάει η κατάσταση)

https://www.youtube.com/watch?v=pMFyIMX5OOg&ab_channel=ΒασίληςΣαρημπαλίδης

  

Το πρώτο ηλεκτρικό στην ιστορία της Jeep ήρθε στην Ελλάδα || JEEP AVENGER

  • Like 1
Δημοσ.

Παίδες είναι και το ίδιο το κάθισμα που παίζει μεγάλο ρόλο.

Εγω που γουστάρω χαμηλά γενικά, σε πολύωρο ταξίδι βγαίνω πιο ανετος απο το allroad που εχει recaro κάθισμα (τα ίδια με s3 πρώτης γενιάς - επεκτείνεται κιολας για να στηρίζει γόνατα) σε σχέση με τη cla. Με ζορίζει που δεν το έχει αυτό παρότι επίσης φουλ ηλεκτρικό κάθισμα με ορθοπεδικές ρυθμίσεις κλπ.

Οχι οτι το audi είναι κανένα range rover αλλά σίγουρα κάθεσαι ψηλότερα σε σχέση με τη merc

  • Like 2
Δημοσ.
On 14/07/2023 at 14:44, paylidis said:

Εχω ακουσει μολις 1 σπασμενο κιβωτιο ολα αυτα τα χρονια σε volvo... καποιος συμφορουμιτης ομως ανεφερε προ ημερων τραγικα προβληματα (μηχανικα), ψαξε το μηνυμα εαν μιλατε για το ιδιο μοντελο

Το εψαξα λιγο. Aisin κιβωτιο εχει.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, paylidis είπε

Euroncap πήρε ή το απέφυγαν γιατι θα είναι σαν το πάντα 0 αστέρια;; 😂

δυστυχώς θα είναι φουλ απο μπλιμπλίκια άρα δεν παίζει μηδέν

4 ώρες πριν, terry308 είπε

  

Το πρώτο ηλεκτρικό στην ιστορία της Jeep ήρθε στην Ελλάδα || JEEP AVENGER

jeep και όχι τετρακίνητο 😂

  • Like 1
Δημοσ.

Όταν σε αυτά τα λεφτά έχει έρθει το volvo ex30, δεν βλέπω γιατί να περπατήσει εμπορικά το jeep με τον ανεμικό ηλεκτροκινητήρα.

  • Like 3
Δημοσ.

Έκλεισα την αλλη Τετάρτη test drive για το Corolla Cross, ας δούμε και ένα toyota να ακούσω και αυτό το CVT που λέτε όλοι

  • Like 9

  • Δημιουργία νέου...