Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 7,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
28 λεπτά πριν, tsofras είπε

Καλά εσένα σου αρέσει το t-roc cabrio δεν μετράει η γνώμη σου 🤣

Όντως. Αν είχε hard top το είχα ήδη αγοράσει!!! 😂

Δημοσ.
53 minutes ago, paylidis said:

Όντως. Αν είχε hard top το είχα ήδη αγοράσει!!! 😂

Αν έχεις πάρκινγκ είναι καλύτερο το soft top. 

Κερδίζεις και χώρους και πιο εύκολο και αξιόπιστο μηχανισμο

  • Like 2
Δημοσ.
42 λεπτά πριν, paylidis είπε

Όντως. Αν είχε hard top το είχα ήδη αγοράσει!!! 😂

Ωραίο κάμπριο.

Για να το νοικιάζεις σε γάμους να πηγαίνει την νύφη και τον γαμπρό καλό είναι. 

  • Like 1
Δημοσ.
32 minutes ago, imr said:

Αν έχεις πάρκινγκ είναι καλύτερο το soft top. 

Κερδίζεις και χώρους και πιο εύκολο και αξιόπιστο μηχανισμο

Ισχύει! Αν δεν είσαι κανίβαλος γενικά τύπου να το πλένεις σε βούρτσες και περάσεις μια νανο προστασία στην κουκούλα, θα βγάλει πολλά χρόνια, ειδικά στις premium μάρκες

  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, imr είπε

Αν έχεις πάρκινγκ είναι καλύτερο το soft top. 

Κερδίζεις και χώρους και πιο εύκολο και αξιόπιστο μηχανισμο

Έχω κακη εμπειρία από soft top. Και ο μηχανισμός μου είχε χαλάσει (φυσικά εκτος Εγγύησης) και ένα σκίσιμο στη ζελατίνα είχα στα 3 χρόνια που το είχα. Σίγουρα όμως θέλει λιγότερη συντήρηση και είναι θεωρητικα πιο ανθεκτικός σα μηχανισμός 

1 ώρα πριν, mp123 είπε

Ωραίο κάμπριο.

Για να το νοικιάζεις σε γάμους να πηγαίνει την νύφη και τον γαμπρό καλό είναι. 

Το έχω σκεφτεί αλλά θα λυπάμαι το μαγαρισμα 😂

απο κανπριο μου αρέσει πολύ η clk και η Ε

  • Like 2
Δημοσ.
58 minutes ago, paylidis said:

Έχω κακη εμπειρία από soft top. Και ο μηχανισμός μου είχε χαλάσει (φυσικά εκτος Εγγύησης) και ένα σκίσιμο στη ζελατίνα είχα στα 3 χρόνια που το είχα. Σίγουρα όμως θέλει λιγότερη συντήρηση και είναι θεωρητικα πιο ανθεκτικός σα μηχανισμός 

Το έχω σκεφτεί αλλά θα λυπάμαι το μαγαρισμα 😂

απο κανπριο μου αρέσει πολύ η clk και η Ε

Ε το θέμα είναι ότι σου χαλάσει σε hard top είναι κλάμα. Πολύ πιο περίπλοκος μηχανισμός.

Εγω αν επερνα κάμπριο μόνο soft top θα ηταν

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, imr είπε

Ε το θέμα είναι ότι σου χαλάσει σε hard top είναι κλάμα. Πολύ πιο περίπλοκος μηχανισμός.

Εγω αν επερνα κάμπριο μόνο soft top θα ηταν

Ναι η αλήθεια είναι ότι στο soft top όλος ο μηχανισμός μου βγήκε επισκευη με εργασία 700€ (με μεταχειρισμένα τα μισά ανταλλακτικά)-δε θέλω να ξέρω το hardtop ποσό θα πήγαινε. Το βασικό στο soft είναι οι ντιζες και είναι σχετικά φθηνές, το hard έχει και υδραυλικά-αντίο ζωή. Το κακό είναι στο σκίσιμο. Εκεί παίζει κλάμα. Για τη ζελατίνα εμένα ήθελε όλη η κουκούλα, πήγαινε 1400+εργασια€, η ασφαλιστική αρνήθηκε, και το πήγα για επισκευη σε κάποιον ταπετσερη αλλά δεν έγινε ποτε όπως ήταν εξαρχής… για αυτό δε ξαναπαίρνω σοφτ

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δυστυχώς με την λαίλαπα των (ο Θεός να τα κάνει) SUV, εξαφανίζονται ολόκληρες κατηγορίες όπως 3πορτα, hot hatch, station wagon και cabrio...

Το μόνο πραγματικά θετικό τους είναι το ότι μπαίνεις όρθιος ουσιαστικά, ο πεθερός μου πχ δεν κοίταξε καν για χαμηλά αυτοκίνητα λόγω μέσης, κατευθείαν σε ψηλό πήγε. Όσες φορές το πήρα, αδιάφορο οδηγικά και σε ταξίδι καμία σχέση με το passat που έχω.

Μόλις έρθουν και τα euro 7 και δεν θα συμφέρουν ούτε και τα μικρά (καλά, ήδη με λεφτά που πριν λίγα χρόνια έπαιρνες hatch τώρα παίρνεις μικρό με ελάχιστο εξοπλισμό), τότε οι επιλογές θα είναι ακόμα λιγότερες.

Μόνη ελπίδα ίσως με την μαζική έλευση ηλεκτρικών να εξαφανιστούν επιτέλους τα ψευτοSUV. 

Εμένα προσωπικά αγαπημένο setup τώρα θα ήταν ένα station wagon στυλ passat, με γυάλινη πανοραμική οροφή, ίσως μπαταρία για καμιά 50-60 χιλιόμετρα που θα με βολεύει να πηγαινοέρχομαι καθημερινά στη δουλειά και στις υποχρεώσεις των μικρών (φορτίζω και στην δουλειά) και λογική τιμή (εδώ γελάμε) αλλά μάλλον θα παραμείνει όνειρο θερινής νυκτός...

Επεξ/σία από oykas2001
  • Like 3
Δημοσ.
1 hour ago, oykas2001 said:

Εμένα προσωπικά αγαπημένο setup τώρα θα ήταν ένα station wagon στυλ passat, με γυάλινη πανοραμική οροφή, ίσως μπαταρία για καμιά 50-60 χιλιόμετρα που θα με βολεύει να πηγαινοέρχομαι καθημερινά στη δουλειά και στις υποχρεώσεις των μικρών (φορτίζω και στην δουλειά) και λογική τιμή (εδώ γελάμε) αλλά μάλλον θα παραμείνει όνειρο θερινής νυκτός...

Volvo V60 Recharge PHEV, μας τα χαλάει στην τιμή βέβαια.

  • Like 1
Δημοσ.

Το όλο θέμα με τα suv είναι οι χώροι και το μέγεθος που συνδιάζονται. Η μεγάλη διαφορά σε σχέση με τα πολυμορφικά που υπήρχαν πολλά χρόνια είναι ότι τώρα τελευταία τα suv τα λες και όμορφα ( puma, 2008 ), οπότε τραβάνε και κόσμο που δεν χρειάζεται ουσιαστικά τους παραπάνω χώρους. Βάλε σε αυτό και την πολύ καλύτερη ορατότητα μέσα στα στενά και την ίδια κατανάλωση με τα hatchback και βγαίνει η άσκηση. 

Την καλύτερη οδική συμπεριφορά του hatchback ελάχιστοι θα την καταλάβουν - εκτιμήσουν, ακόμα και αυτό πάλι είναι ανάλογα με την μάρκα - μοντέλο.

Εγώ μετά από δύο χρόνια συμβίωσης με το 2008, όσο είμαι μέσα πόλη ή εθνική είμαι χαρούμενος με την επιλογή μου, όταν πάω σε κάνα ωραίο επαρχιακό με στροφές ( Μάνδρα - Θήβα, Βίλια ) λέω το επόμενο δεν θα είναι suv για κανένα λόγο.... Ίσως η λύση είναι να πείσω τη σύζυγό να πάρει κάνα Mini :P

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 minutes ago, djuan1988 said:

Volvo V60 Recharge PHEV, μας τα χαλάει στην τιμή βέβαια.

481 λίτρα μόνο (wtf)? Τιμή με πακέτα άστα να πάνε Μπάνε, προτιμώ tesla y!!!!

Επίσης δεν μου αρέσει το δίδυμο αεραγωγοί κάθετοι και οθόνη...

Επεξ/σία από oykas2001
Δημοσ.

Εγω θεωρώ ότι το suv ενδεχομενως σου αλλάζει και την οδική συμπεριφορά προς τη χαλαρή οδήγηση.

Παντως υπάρχει κάποιος που πήγε σε suv και γύρισε σε hatchback/sedan;

  • Like 2
Δημοσ.
8 minutes ago, john1987 said:

Εγω θεωρώ ότι το suv ενδεχομενως σου αλλάζει και την οδική συμπεριφορά προς τη χαλαρή οδήγηση.

Τα ηλεκτρικά SUV πάντως πάνε τρένο στον δρόμο, λόγω βάρους / σκληρών αναρτήσεων.

  • Δημιουργία νέου...