Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καταναλώσεις τα δικά μου

Honda supercub 125   9 hp   1.9 

Honda nt1100 dct   105 hp     4.7

Mini cooper   136 hp    8.6

Απ Όλα  έχει το μαγαζί.. Δεν έχω παράπονο 

Επεξ/σία από mp123
  • Like 3
  • Απαντ. 7,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, mp123 είπε

Καταναλώσεις τα δικά μου

Honda supercub 125   9 hp   1.9 

Honda nt1100 dct   105 hp     4.7

Mini cooper   136 hp    8.6

Απ Όλα  έχει το μαγαζί.. Δεν έχω παράπονο 

Σα το παπί δεν έχει τίποτα 😎

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, tsofras είπε

Υποκειμενικό είναι το σχεδιαστικό για εμένα ομορφότερα όλων είναι το Leon σε έκδοση FR Plus ή το Α3 σε έκδοση S-Line.

Αν είναι να πας σε CC..... χίλιες φορές το Formentor. Το ένα είναι άγευστο οπτικά το άλλο είναι suv που δείχνει τον σπορ χαρακτήρα του σχεδιαστικά.

Επεξ/σία από dtk-386
  • Like 1
Δημοσ.
2 hours ago, tsofras said:

Απο την άλλη όπως είχα πει για το συγκεκριμένο το 100-0 σε φρένα 43 μέτρα

Αυτό για το Corolla Cross, το έχεις δει κάπου; Μου κάνει εντύπωση το τόσο μεγάλο νούμερο.

Εδώ δε συμφωνούν μαζί σου:

https://zeperfs.com/en/fiche10798-toyota-corolla-cross-2-0-hybrid-cvt.htm

Δημοσ.
28 λεπτά πριν, and_64 είπε

Ναι το είδα διψασμένο γενικα 😂 Εννοείται οτι δεν ασχολούμαι και πολύ ούτε εγω απλά αφου το είχα στα χέρια μου είπα να δω τι κάνει. Σε σχέση με cla πχ με παρόμοια άλογα/σασμάν είναι 1λίτρο πάνω. 

Επίσης το start stop το είχα σπάνια ενεργοποιημένο στο audi, στη merc είναι πάντα κλειστό + δεν εχω κατσει να τα μετρήσω με γεμίσματα να δω αν και πόσο μας κοροιδεύουν οι Γερμανοί γενικότερα...

1 ώρα πριν, tsofras είπε

Νομίζω κανείς δε θα πρέπει να πιστεύει ή να βασίζεται στις μετρήσεις του εργοστασίου. Ειδικά στο Q3 το σκάφος είναι υπερβολικά βαρύ και ίσως θα έλεγα και οριακό το μοτέρ για το συγκεκριμένο. Θα προτιμούσα κοινώς μια εξέλιξη του 1.8 20vt για αυτό το σκάφος αλλά τι να κανείς που έχεις την παράμετρο των ρύπων. Επιπλεον, εμένα τσίμπησε λίγο στη κατανάλωση και από τον κοτσαδόρο που έβαλα λόγω έξτρα βάρους. 
Το skoda από την άλλη με μεγαλύτερο σκάφος μου καίει περίπου ένα λίτρο λιγότερο (λογικά ελαφρύτερο λόγω υλικών) βέβαια έχει και λιγότερους ίππους/κυβικα. 
 

για το 1.5 μοτέρ πάντως παίζει ροκο στη κατανάλωση και η γενιά, εμένα είναι το DADA που είναι πρακτικά η πρώτη γενιά του, η αμέσως επόμενη έχει την απενεργοποίηση 2 κυλίνδρων υπό προϋποθέσεις, όποτε ίσως καίει λιγότερο. 
Το start stop σε οποίο αμάξι και αν είχα από ένα σημείο και μετά (όταν είδα ότι ανά τρίμηνο-τετράμηνο έκαιγε πολλαπλασιαστή το Bmw) το έκλεισα κ είναι το πρώτο πράγμα που κάνω μετά τη ζώνη. 

  • Like 4
Δημοσ.
1 hour ago, mp123 said:

Την έχει δει πριμιουμ. Αν έβγαζε giulieta σήμερα θα ξεκίναγε τα ίδια με bmw και audi . Τι να λεμε τώρα τέλος η άλφα. Όσοι πήρανε giulieta  να τα συντηρούν να τα έχουν γιατί δεν ξαναβγαίνει τέτοια αυτοκίνητο  

Δεν είναι άσχημη η τιμολογιακή πολιτική της σε σχέση πάντα με την εποχή και τον ανταγωνισμό. Η tonale έχει λίγο κάτω από 40κ.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, golden33 είπε

Δεν είναι άσχημη η τιμολογιακή πολιτική της σε σχέση πάντα με την εποχή και τον ανταγωνισμό. Η tonale έχει λίγο κάτω από 40κ.

Ούτε αισθητήρες παρκαρίσματος με 40 χιλιάρικα όμως

  • Like 1
Δημοσ.
17 minutes ago, dtk-386 said:

Γιατί δεν είναι;

Γιατί δε διατηρεί όλες τις παραμέτρους (που επηρεάζουν το φρενάρισμα) σταθερές μεταξύ των διαφορετικών αυτοκινήτων φυσικά:

Ενδιεκτικά:

Θερμοκρασία αέρα, θερμοκρασία οδοστρώματος, κατάσταση ελαστικών, τύπος/μάρκα ελαστικών, θερμοκρασία ελαστικών, ποιότητα οδοστρώματος, καταπόνηση φρένων κτλ.

Τα σοβαρά περιοδικά (πλέον μόνο του εξωτερικού) έχουν διαδικασίες που εξασφαλίζουν τα περισσότερα από τα παραπάνω να είναι ίδια για τα αυτοκίνητα που ελέγχουν.

  • Like 1
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, sargus είπε

Γιατί δε διατηρεί όλες τις παραμέτρους (που επηρεάζουν το φρενάρισμα) σταθερές μεταξύ των διαφορετικών αυτοκινήτων φυσικά:

Ενδιεκτικά:

Θερμοκρασία αέρα, θερμοκρασία οδοστρώματος, κατάσταση ελαστικών, τύπος/μάρκα ελαστικών, θερμοκρασία ελαστικών, ποιότητα οδοστρώματος, καταπόνηση φρένων κτλ.

Τα σοβαρά περιοδικά (πλέον μόνο του εξωτερικού) έχουν διαδικασίες που εξασφαλίζουν τα περισσότερα από τα παραπάνω να είναι ίδια για τα αυτοκίνητα που ελέγχουν.

Ο συγκεκριμένος όμως μέτρησε σε πόσα μέτρα ακινητοποιείται μέσω του οργάνου που δεν αμφισβητείται η εγκυρότητα του. Αν δεν έπιασε τα μέτρα που πιάνουν οι Ευρωπαίοι στους δρόμους τους σημαίνει ότι δεν είναι σοβαρό; Πάτησε φρένο σε ελληνικό δρόμο 43 μέτρα. Αν δεν σταματήσει θα πούμε στον μέσο Έλληνα οδηγό ναι αλλά δεν τηρείς τις παραμέτρους της διαδικασίας;;

Δημοσ.

Ρε φίλε μου, αλήθεια δεν καταλαβαίνεις ή με δουλεύεις;

Το ίδιο αυτοκίνητο, αν το μετρούσε σε άλλο δρόμο, με άλλα ελαστικά και άλλη θερμοκρασία, μπορεί να έγραφε 35 μέτρα και να έβγαινε το καλύτερο από όλα. Ενώ φυσικά και δεν είναι. Δεν πάει έτσι. Δεν μετράμε έτσι πράγματα με τα οποία συγκρίνουμε διαφορετικά αυτοκίνητα μεταξύ τους. Το ίδιο ισχύει και για το 0-100 που κάνει ο συγκεκριμένος.

Αυτού του είδους οι μετρήσεις είναι αναξιόπιστες. Ρώτα και τον ίδιο και θα σου πει το ίδιο πράγμα καθώς είναι γνώστης. Απλά τις κάνει για να εμπλουτίζει το κανάλι του. Δεν προσφέρουν στην ουσία κάτι όμως. 

Το όργανο φυσικά και μετράει σωστά. Που κολλάει αυτό;

  • Like 2
Δημοσ.

Συμφωνείτε ότι διαφωνείτε :D

Και οι 2 απόψεις έχουν λογική

Η μία λέει ότι σε ίδιες συνθήκες για να ξέρεις το απόλυτο νούμερο χωρίς άλλους παράγοντες όπως είπε ο Sargus

Η άλλη λέει έχω το εργαλείο που μετράει σωστά , έτσι πήρα το αμάξι με αυτά τα ελαστικά , στον ελληνικό δρόμο και σταματάω σε 43 μέτρα όπως λέει ο dtk

Συμφωνώ και με τις 2 , γιατί ο ίδιος τύπος μέτρησε και το Leon eHybrid και το έβγαλε 37


  • Δημιουργία νέου...