Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εντός πολης τα 8-9-10 παίζουν για πλάκα στον 1.5 του γκρουπ…… ειδικά αν έχεις λίγο βαρύ πόδι κ σε ζεις χωρίς κλιμα όπως εγώ…

  • Απαντ. 7,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όπως είπε και ο tsof η μεγάλη διαφορά είναι στις εκπομπές! Την τσέπη μας την επιβάρυναν και στο κόστος κτήσης αλλά και στο κόστος χρήσης.

Οπότε ψάχνοντας λόγο για αλλαγή σε καινούριο, βλακείες λέω δεν ψάχνω απλώς οδηγώ ή συνοδηγώ φίλων και συγγενών και συγκρίνω. Τα μόνα που μου λείπουν στα δύο που έχω είναι το αυτόματο φρενάρισμα και το cc στο passat, το punto έχει. Αν τα είχα αυτά δεν θα το σκεφτόμουν καθόλου.

Αλλά σε συγκεκριμένη διαδρομή προς το χωριό (λίγο πόλη, λίγο εθνική και λίγο επαρχιακή οδός 2x150χλμ) είχα τις εξής καταναλώσεις με όσο πιο ήρεμη οδήγηση με σκοπό την οικονομία (τουλάχιστον δύο φορές η κάθε διαδρομή, τρομερή στατιστική σου λέω):

punto πετρέλαιο: 3.1-3.3λ/100χλμ

passat 1.6 fsi: 4,8-5,1λ/100χλμ

xc40 t3 auto: 5,5-5,7λ/100χλμ

c5 aircross 1,6t auto: 6+ λ/100χλμ

Με μεγάλη χαρά θα άλλαζα τα δύο επάνω που μου ανήκουν με ένα από τα δύο κάτω και ένα μικρό κι ας ανέβαινε το κόστος τουλάχιστον 20%. Με το xc40 μου έτυχε και πετάχτηκε αγροτικό και με πρόλαβε στο φρενάρισμα. Αλλά θα ήθελα 45-50χιλ€ που δεν υπάρχουν τώρα...

 

 

ανησυχίες filarhos:

Έχω γεμίσει πολλά φύλλα με excel και προσπαθώ να πεισθώ αφενός ότι βγαίνω με χρηματοδότηση και ότι πραγματικά θα έχω κάποιο κέρδος στα επόμενα χρόνια. 

Όλα καταλήγουν να μείνω στην κατάσταση που είμαι και να περιμένω τις εξελίξεις (κυρίως μειώσεις τιμών στα υβριδικά και ηλεκτρικά).

Θα έπαιρνα άνετα ένα ηλεκτρικό αντί για το punto, με αυτονομία ~250χλμ (μέσα στην πόλη και μέχρι το χωριό) και ένα plugin υβριδικό για όλα τα άλλα (όταν πάει η γυναίκα μου δουλειά παίρνει το μικρό). Αλλά το excel μου, μου βγάζει απόσβεση λίγο πάνω 20χρόνια😁.

Υ.Γ. 1 Υπολογίζω νυχτερινό, φόρτιση στο κτήμα με αγροτικό τιμολόγιο, φόρτιση στη δουλειά κάποιες φορές και κατανάλωση καυσίμων μόνο στα ταξίδια... Μήπως ξεχνάω κάτι να το βάλω μπας και πέσει κάτω από 20;

 

Υ.γ. 2 Συχωρέστε με για το σεντόνι, δεν κοιμήθηκα το βράδυ πολύ και έχω ήδη πιεί 3 καφέδες οπότε είμαι σε υπερένταση...

Επεξ/σία από filarhos
  • Like 3
Δημοσ.
2 ώρες πριν, filarhos είπε

Όπως είπε και ο tsof η μεγάλη διαφορά είναι στις εκπομπές! Την τσέπη μας την επιβάρυναν και στο κόστος κτήσης αλλά και στο κόστος χρήσης.

Οπότε ψάχνοντας λόγο για αλλαγή σε καινούριο, βλακείες λέω δεν ψάχνω απλώς οδηγώ ή συνοδηγώ φίλων και συγγενών και συγκρίνω. Τα μόνα που μου λείπουν στα δύο που έχω είναι το αυτόματο φρενάρισμα και το cc στο passat, το punto έχει. Αν τα είχα αυτά δεν θα το σκεφτόμουν καθόλου.

Αλλά σε συγκεκριμένη διαδρομή προς το χωριό (λίγο πόλη, λίγο εθνική και λίγο επαρχιακή οδός 2x150χλμ) είχα τις εξής καταναλώσεις με όσο πιο ήρεμη οδήγηση με σκοπό την οικονομία (τουλάχιστον δύο φορές η κάθε διαδρομή, τρομερή στατιστική σου λέω):

punto πετρέλαιο: 3.1-3.3λ/100χλμ

passat 1.6 fsi: 4,8-5,1λ/100χλμ

xc40 t3 auto: 5,5-5,7λ/100χλμ

c5 aircross 1,6t auto: 6+ λ/100χλμ

Με μεγάλη χαρά θα άλλαζα τα δύο επάνω που μου ανήκουν με ένα από τα δύο κάτω και ένα μικρό κι ας ανέβαινε το κόστος τουλάχιστον 20%. Με το xc40 μου έτυχε και πετάχτηκε αγροτικό και με πρόλαβε στο φρενάρισμα. Αλλά θα ήθελα 45-50χιλ€ που δεν υπάρχουν τώρα...

 

 

ανησυχίες filarhos:

Έχω γεμίσει πολλά φύλλα με excel και προσπαθώ να πεισθώ αφενός ότι βγαίνω με χρηματοδότηση και ότι πραγματικά θα έχω κάποιο κέρδος στα επόμενα χρόνια. 

Όλα καταλήγουν να μείνω στην κατάσταση που είμαι και να περιμένω τις εξελίξεις (κυρίως μειώσεις τιμών στα υβριδικά και ηλεκτρικά).

Θα έπαιρνα άνετα ένα ηλεκτρικό αντί για το punto, με αυτονομία ~250χλμ (μέσα στην πόλη και μέχρι το χωριό) και ένα plugin υβριδικό για όλα τα άλλα (όταν πάει η γυναίκα μου δουλειά παίρνει το μικρό). Αλλά το excel μου, μου βγάζει απόσβεση λίγο πάνω 20χρόνια😁.

Υ.Γ. 1 Υπολογίζω νυχτερινό, φόρτιση στο κτήμα με αγροτικό τιμολόγιο, φόρτιση στη δουλειά κάποιες φορές και κατανάλωση καυσίμων μόνο στα ταξίδια... Μήπως ξεχνάω κάτι να το βάλω μπας και πέσει κάτω από 20;

 

Υ.γ. 2 Συχωρέστε με για το σεντόνι, δεν κοιμήθηκα το βράδυ πολύ και έχω ήδη πιεί 3 καφέδες οπότε είμαι σε υπερένταση...

Μας αρέσουν τα σεντόνια 🤣

Ε κοίτα όπως τα γράφεις προφανώς να είναι να το κάνεις απόσβεση σε 20 χρόνια δεν αξίζει. Άντε πες ότι θα γλυτώσεις και περιφερειακά στα service του ηλεκτρικού που είναι φθηνότερα αλλά σε ενδεχόμενη αλλαγή των μπαταριών στην 20ετια πάλι στα ίδια θα καταλήξεις.

Αν δεν κάνεις απόσβεση τότε αλλάζεις για το γούστο όπως εγώ.

Αλλιώς μένεις με ότι έχεις και σε σε λίγα χρόνια πας σε ηλεκτρικό που θεωρητικά θα έχουν πέσει οι τιμές και θα έχουν καλύτερη αυτονομία

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, tsofras είπε

Μας αρέσουν τα σεντόνια 🤣

Ε κοίτα όπως τα γράφεις προφανώς να είναι να το κάνεις απόσβεση σε 20 χρόνια δεν αξίζει. Άντε πες ότι θα γλυτώσεις και περιφερειακά στα service του ηλεκτρικού που είναι φθηνότερα αλλά σε ενδεχόμενη αλλαγή των μπαταριών στην 20ετια πάλι στα ίδια θα καταλήξεις.

Αν δεν κάνεις απόσβεση τότε αλλάζεις για το γούστο όπως εγώ.

Αλλιώς μένεις με ότι έχεις και σε σε λίγα χρόνια πας σε ηλεκτρικό που θεωρητικά θα έχουν πέσει οι τιμές και θα έχουν καλύτερη αυτονομία

Έκανα "κακή" επιλογή με το πετρέλαιο punto... Με κακόμαθε σε αστείο κόστος μετακίνησης...

Ενώ δεν έκανα πάνω από 10χιλ χλμ η προσφορά ήταν φοβερή και δεν μπόρεσα να κρατηθώ. Σε σχέση με το βενζινοκίνητο punto η διαφορά στην τιμή ήταν <800€ τα οποία τα ''πήρα" πίσω από τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας. 

Τελικά έφτασα να ξεπερνάω τα 20χιλχλμ αφού όπου και δουλειά άλλαξα και σπίτι...

Και όταν χρειαστήκαμε δεύτερο είχε ο πατέρας μου για πούλημα το passat οπότε μου το χάρισε με λιγότερα από 80χιλχλμ... Οπότε δεν μου πάει καρδιά να το σκοτώσω και να δώσω και άλλα 20 για να πάρω κάτι που είναι οριακά καλύτερο πχ octavia combi (εκτός του αυτόματου φρεναρίσματος και του cc). 

 

Υ.Γ. Αλλά τα γούστα πληρώνονται... Θα κάνω υπομονή!!! Τα είπα και ανακουφίστηκα... Αυτά που έχω αντέχουν μια δεκαετία και βλέπουμε...

Επεξ/σία από filarhos
  • Like 2
Δημοσ.
Στις 15/8/2021 στις 8:08 ΜΜ, tsofras είπε

Ετοιμαστείτε :

Το λοιπόν , ας πάρουμε από την αρχή το ταξίδι και την εμπειρία των διακοπών με το Leon. Δεν θα τα σπάσω σε κατηγορίες απλά θα σας κάνω αναφορά τις σκέψεις που είχα κατά την διάρκεια του ταξιδιού.

Μπορεί να βγεί μεγάλο το ποστ και επειδή ήθελα να σας το περιγράψω όπως το βίωσα για αυτό διάλεξα να τα γράψω σε αυτό το ποστ που είναι περισσότερο προσωπικό και γράφω όπως αναφέρει και ο τίτλος τις ανησυχίες μου .

Ξεκινάμε λοιπόν πριν από 2 εβδομάδες για τις καλοκαιρινές διακοπές στη Ζάκυνθο , εφόσον ψάχναμε έναν νησιώτικο προορισμό χωρίς όμως να χρειάζεται να κάνουμε μεγάλο ταξίδι με καράβι (λόγω των ιλίγγων στεριάς)

Λίγο πριν φύγω για το ταξίδι είχα βάλει αγγελία την μπαγκαζίερα που είχα γιατί μου είχε κάνει λακκούβες στο προηγούμενο Leon από υπερφόρτωση και δεν ήθελα να το διακινδυνέψω πάλι.

Θεωρήσαμε με την γυναίκα ότι θα τα καταφέρουμε και θα πάμε πιο μίνιμαλ από ότι πηγαίνουμε συνήθως διακοπές , σκεφτήκαμε περίπου τι θα πάρουμε οπότε κατέβηκα με τις βαλίτσες που θα πέρναμε για να δώ αν μας χωράει.

Προσωπικά δεν έχω παράπονο , η γυναίκα μου όμως ζορίστηκε λίγο γιατί βγήκαν κανα 2 τσάντες παραπάνω που τις είχε στα πόδια της (για την ακρίβεια κάτω από τα πόδια της γιατί δεν χώραγαν αλλιώς)

Για τα 380 λίτρα του Leon έμεινα πολύ ικανοποιημένος με την διάταξη του πορτ μπαγκαζ .

Έβγαλα την εταζέρα τελείως και φορτώθηκαν  

  •     Μία μεγάλη ομπρέλα θαλάσσης
  •     Ένα κρουστικό
  •     2 μεσαία καρεκλάκια
  •     Ένα μεσαίο σακ βουαγιάζ
  •     1 μεγάλη βαλίτσα
  •     2 μεσαίες βαλίτσες
  •     2 back pack
  •     1 τσάντα θάλασσας  
  •     2 μεσαίες σανίδες

Οπότε από την μία δεν ήταν απαραίτητη η μπαγκαζίερα από την άλλη θα ήμασταν λίγο πιο άνετοι χωρίς να παίζω tetris με το πορτ μπαγκαζ και η γυναίκα μου δεν θα καθόταν λες και έκανε yoga . Toν μεγάλο χώρο τον έπιαναν η ομπρέλα με τα καρεκλάκια και τις σανίδες αλλιώς θα ήμασταν άρχοντες.

Φορτώνω λοιπόν το αμάξι και ξεκινάμε για το ταξίδι (επιτέλους θα λέτε τόση ώρα διαβάζουμε και ακόμη δεν έχει ξεκινήσει το ταξίδι :D )

H πρώτη ξενέρα έρχεται ενώ μπαίνω στο αμάξι , βγάζω την βάση με την βεντούζα και σκέφτομαι …. Όχι ρε φίλε , 24.000ε και πάλι με την βεντούζα είμαι …..

Τεσπα το καταπίνω , βάζω το κινητό στη βάση , έτοιμη λίστα από Spotify για να ακούμε μέσω Bluetooth και λιμάνι Κυλλήνης στο GPS (βασικά έκανα μία στάση στο Κιάτο για μία ημέρα για να μην το πάρω συνεχόμενα και με πιάσει κανας ίλιγγος από το ταξίδι αλλά για την συντομία του ποστ το ξεπερνάω) .

Αρχίζει να παίζει η μουσική μέσω Spotify , άλλο τραγούδι δείχνει στο κινητό , άλλο δείχνει στην οθόνη του infotainment άλλο δείχνει στο ψηφιακό καντράν που έχει και εκεί ένα widget που δείχνει τι τραγούδι ακούς. Ωραία υλοποίηση σκέφτομαι έκαναν πάλι , αλλά οκ δεν έδωσα και πολύ σημασία.

Κατά τα άλλα το ταξίδι μέχρι Κυλλήνη σχετικά ξεκούραστο, έφτασα και δεν είχα καμία ενόχληση σε μέση , αυχένα , χέρια , πόδια . Είχα δει και κάτι βίντεο με κάτι ειδικούς που έδειχναν κάτι διατάσεις που μπορείς να κάνεις κατά την διάρκεια της οδήγησης , ρύθμισα και τιμόνι – κάθισμα καλύτερα και έδειξε ότι δούλεψε.

Φτάνει η ώρα να μπώ στο πλοίο και με βάζουν επάνω στη ράμπα για να ανέβω στο επάνω παρκινγκ ,  τι ωραία σκέφτηκα θα ήταν να ήμουν με το DSG να μην μυρίζει ο δίσκος όσο περιμένω στην ανηφόρα. Αφήνω τα του πλοίου εφόσον δεν έχουν κάτι σχετικό με το αμάξι.

Φτάνω λοιπόν στην Ζάκυνθο , φτάνω και στο δωμάτιο και ξεφορτώνω. Εμπειρίες για το νησί ευχαρίστως αν θέλετε θα σας γράψω , τις αφήνω έξω από αυτό το ποστ.

Φτάνει η επόμενη ημέρα λοιπόν και λέμε να πάμε σε κάποια παραλία  , άντε πάλι βεντούζα , gps από το κινητό , μουσική να βάζει η γυναίκα από το κινητό αφού έπρεπε να κάνει 10 κινήσεις να το συγχρονίσει με το αμάξι εφόσον δεν ήταν το κινητό μου που είναι συνδεδεμένο με το προφιλ μου. Από τα πιο εκνευριστικά πράγματα και έβριζα κάθε μέρα που δεν έχω το Full link και έπρεπε να μπαίνω συνέχεια σε αυτή τη διαδικασία .

Τις πρώτες 5 ημέρες που έκανα συγκεκριμένες διαδρομές χωρίς πολλά στροφιλίκια και με ταχύτητες των 50χλμ που ήταν συνήθως το όριο δεν σκέφτηκα καν το αυτόματο εφόσον το έχω συνηθίσει . Έβαζα 4η και πήγαινα χαλάρα με κάτω απο 2000 στροφές .

Οι ποτηροθήκες μπορώ να πώ ότι είναι άθλιες. Εμποδίζουν στις αλλαγές ταχυτήτων , η μία είναι πάρα πολύ βαθιά οπότε έχεις τον φόβο να βγεί το καπάκι του καφέ , η άλλη είναι πάρα πολύ ρηχή οπότε σου αχρηστεύει τον τεμπέλη.

Οι λακούβες του νησιού ήταν ενοχλητικές με την ανάρτηση του Leon αλλά όχι σε βαθμό να περνάνε μέσα κραδασμοί από όταν είχα φτιάξει τον αέρα.

Επίσης το δέρμα που έχει στο χερούλι στις πόρτες έπρεπε να είναι πιο αφράτο γιατί κατάλαβα ότι τελικά το πατάει τόσο ο αγκώνας μου που το βρίσκει το πλαστικό κάτω από το δέρμα και ενοχλεί.

Το αμάξι δεν πέρναγε αδιάφορο στο νησί , το κοίταγε γενικά κόσμος με περιέργεια και θαυμασμό , ειδικά το βράδυ που έχει και τις ανάλογες καγκουριές με τα φώτα και τις χαιρετούρες κάτω από τους καθρέφτες. Και εγώ όποτε το πλησίαζα για να μπω το κοίταγα με τον ανάλογο θαυμασμό.

Ήρθε και η στιγμή που πήγα σε στριφτερή διαδρομή , όταν πήγαινα επειδή τα παιδιά ήταν ξύπνια και ήθελα να “οδηγήσω” λίγο δεν με πείραξε το χειροκίνητο κιβώτιο. Στην επιστροφή όμως που τα παιδιά κοιμόντουσαν μου έλειψε το DSG που απλά έκανες την βόλτα σου στις στροφές χωρίς να σε απασχολεί η σχέση του κιβωτίου και δεν αναγκάζεσαι να κάνεις κομπολόι τον λεβιέ για να ανεβοκατεβάζεις ταχύτητες .

Την 3η ημέρα έπαθα κρίση στη μέση επειδή έπαιζα με τα παιδιά μέσα στη θάλασσα και έψαχνα να βρώ φαρμακείο για να κάνω ένεση να την παλέψω. Από τότε το αμάξι δεν μου φαινόταν τόσο άνετο για να κάτσω και να οδηγήσω. Έχω καταλάβει ότι όταν έχω θέμα με την μέση δεν μπορώ να βολευτώ με τίποτα στο Leon και ζοριζόμουν αρκετά στο μπες - βγες .

Εκεί άρχισα να σκέφτομαι ότι από τη μία χαίρομαι το Leon στις στροφές , σπορ οδήγηση , έχει αυτό το WOW factor που το έβλεπα και μου αρέσει ακόμη και παρκαρισμένο , αλλά από την άλλη σκεφτόμουν πόσο πιο άνετος μπορεί να ήμουν με ένα C3 Aircross , θα είχα και περισσότερους χώρους να πετάω μέσα την κουλούρα των παιδιών που είχα φουσκώσει, θα έμπαινα - έβγαινα άνετα και θα δεν θα με κούραζε τόσο το κάθισμα.

Θα μου πείς για τις 10 ημέρες των διακοπών θα άφηνες τα καλά του Λεόντα ? Δεν ξέρω. Το Λεον είναι ένα πανέμορφο (στα μάτια μου αυτοκίνητο) , σπορ , με ωραία ποιότητα κύλισης και ωραίους χώρους για τους επιβάτες.  

Δεν θα το έλεγα όμως “εκδρομικό” , με κουράζει όταν έχω θέμα με την μέση , μου την σπάει που δεν έχω το full link , μου την σπάνε οι ποτηροθήκες και τέλος μου την σπάει αυτό το εκνευριστικό κλακ κλακ που όταν άνοιξα όλα τα παράθυρα και την ηλιοροφή ένα βράδυ που έκανε επιτέλους δροσιά μετά από 5 ημέρες , απλά τα ξαναέκλεισα όλα γιατί δεν μπορούσα να το ακούω.

Για να είμαστε δίκαιοι μία χαρά πήγα τις διακοπές μου με το αμάξι , έκανα τις βόλτες μου και το ευχαριστήθηκα . Αν είχα το C3 Aircross μπορεί σε κάποια θέματα να ήταν καλύτερα και σε κάποια άλλα χειρότερα.

Δεν ξέρω αν θα καταλήξω να το αλλάξω το αμάξι , προσωπικά περίμενα ότι το μεγαλύτερο θέμα μου θα ήταν το κιβώτιο. Αυτό που είδα όμως είναι ότι έστω και με μηχανικό αν είχα και ACC μπορώ να το καταπιώ , την άνεση όμως θα την ζητάω.

Συγνώμη για το τεράστιο ποστ , προσπάθησα να σας δώσω ένα συνολικό review μετά από το ταξίδι και να είναι χρονικά όσο ποιο κοντά γίνεται στην πραγματικότητα.

Αυτά 😀 

Το spotify μέσω bluetooth δούλεψε απευθείας? Γιατί εγώ κάτι λάθος έκανα μάλλον και δεν τα κατάφερα..

Δημοσ.
44 λεπτά πριν, ge-lyk είπε

Το spotify μέσω bluetooth δούλεψε απευθείας? Γιατί εγώ κάτι λάθος έκανα μάλλον και δεν τα κατάφερα..

Ναι απλά το συνδέεις με το Bluetooth πατάς play στο Spotify από το κινητό και αν δεν παίζει μπαίνεις στο infotainment -- μέσα ( έτσι το γράφει για τις άλλες πηγές) και πατάς play

  • Thanks 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, filarhos είπε

Υ.Γ. 1 Υπολογίζω νυχτερινό, φόρτιση στο κτήμα με αγροτικό τιμολόγιο, φόρτιση στη δουλειά κάποιες φορές και κατανάλωση καυσίμων μόνο στα ταξίδια... Μήπως ξεχνάω κάτι να το βάλω μπας και πέσει κάτω από 20;

τις μπαταρίες , αν κάτσει στραβή θα σου στοιχίσουν όσο το μισό+ αμάξι

Αν το passat παίρνει υγραέριο άνετα ,τότε βάλτου ένα καλό σύστημα , αλλιώς βλέπεις και για μτχ φυσικό αέριο, (octavia , leon ) ,αν βολεύει όμως πρατήριο , μέχρι να εξελιχθούν τα ηλεκτρικά

  • Like 2
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, korakios είπε

τις μπαταρίες , αν κάτσει στραβή θα σου στοιχίσουν όσο το μισό+ αμάξι

Αν το passat παίρνει υγραέριο άνετα ,τότε βάλτου ένα καλό σύστημα , αλλιώς βλέπεις και για μτχ φυσικό αέριο, (octavia , leon ) ,αν βολεύει όμως πρατήριο , μέχρι να εξελιχθούν τα ηλεκτρικά

Το passat έχει περίεργο κινητήρα και όταν οι μισοί λένε μπαίνει και οι άλλοι μισοί λένε με τίποτα, δεν μου αρέσει... Έκανα υπολογισμό για δύο ακριβά συστήματα, 1500 με 2000€ έφταναν, και η απόσβεση θα γίνει σε 5 χρόνια... Αν δεν πάθει κάτι ο κινητήρας που έχει θέματα επικαθίσεων και άλλα...

Δεν το ρισκάρω προτιμώ να πληρώσω 300-400€ παραπάνω σε καύσιμα και να είμαι ήσυχος ότι θα έχω μόνο τις συνηθισμένες βλάβες.

Υ.Γ. Οι υπολογισμοί έγιναν με 10χιλχχλμ τον χρόνο. Τιμή βενζίνης 1,55 και υγραερίου 0,85. 1500€ η το σύστημα υγραερίου. Κατανάλωση 7λ/100χλμ βενζίνη, ενώ στο υγραέριο 15% περισσότερο ~8λ/100χλμ + 1λ/100χλμ βενζίνη. Έτσι βγαίνει απόσβεση της μετατροπής σε ~5 χρόνια. Ενώ αν δεν καίει βενζίνη, απίθανο, κάτι παραπάνω από 3χρόνια. (κόστος ανά 10χιλχλμ 1155-850-685€ αντίστοιχα). Βέβαια πιο συχνά παίρνω το πούντο οπότε δεν φτάνει τα 10χιλχλμ τον χρόνο μάλλον προς 5χιλχλμ πάμε...

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, filarhos είπε

Το passat έχει περίεργο κινητήρα και όταν οι μισοί λένε μπαίνει και οι άλλοι μισοί λένε με τίποτα, δεν μου αρέσει...

οχι LΡG στον FSI, ειναι ήδη προβληματικοι απο τη φύση τους..

 

ασε που θέλουν "ειδικο" συστημα αεριου...

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 2
Δημοσ.

Άσχετο ξέχασα να αναφέρω στο review μου και τα 2 παρακάτω :

1) Είμαι πολύ ευχαριστημένος με την επιλογή του χρώματος , κρατάει την "αγριάδα" λόγω του σκούρου χρώματος και είναι πολύ ανεκτικό στο μάτι στην βρωμιά της σκόνης. 12 ημέρες μέσα στην σκόνη χώμα και έπρεπε να το πλησιάσεις την ημέρα για να το καταλάβεις . Το βράδυ ήταν λες και είναι πλυμένο

2) Ευτυχώς που έβαλα τις μεμβράνες. Τρελή διαφορά όλη την ημέρα μέσα στον ήλιο , έμπαινες μετά απο την Θάλασσα και δεν έκαιγε τίποτα και ο κλιματισμός δεν είχε απώλειες. Ειδικά την τελευταία ημέρα που ήμασταν 2 ώρες μέσα στο αμάξι στο καραφλό λιμάνι και περιμέναμε το καράβι , καθόσουν άνετα χωρίς να ενοχλεί ο ήλιος. Μέχρι και η γυναίκα μου το σχολίασε και μου είπε ευτυχώς που τις έβαλες.

Σε γενικές γραμμές το αγάπησα το αμάξι πάντως , μου έφυγαν οι ιδέες για αλλαγή του αυτοκινήτου. Αν έρθει και το full link και περάσει λίγο ο καιρός θα του βάλω ένα προγραμματάκι περισσότερο για την ροπή , έτσι για καμία στριφτερή διαδρομή για να αρπάζει λίγο καλύτερα.

Θα ψαχτώ και για την ενεργοποίηση του ACC γιατί μου είχε πει ο πωλητής ότι μπορούσε να μπεί και μετά

  • Like 7
Δημοσ.
4 ώρες πριν, filarhos είπε

Έκανα "κακή" επιλογή με το πετρέλαιο punto... Με κακόμαθε σε αστείο κόστος μετακίνησης......

Που να σκεφτείς να πας σε φυσικό αέριο... 

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάντως και εγώ που είχα για 3,5 χρόνια εταιρικό auris diesel, είχα καλομαθει με την κατανάλωση. Πραγματικά ότι και να έκανα, είτε σε πόλη είτε σε εθνική πάνω από 6.8 λίτρα δεν είχα δει ποτέ. 

Για Κιάτο με τις ταχύτητες του τσοφ, είχα 4,7.

Επεξ/σία από telis
  • Like 1
Δημοσ.

Άσχετο με το αμάξι ρε παιδιά αλλά ήθελα να μοιραστώ μαζί σας ότι άλλη μία φορά κατάλαβα και αυτό το καλοκαίρι ότι αυτή η δουλειά που κάνω με καταστρέφει.

Αυτό το καθισιο τελικά δεν μου κάνει καθόλου καλό, βλέπω ότι στις διακοπές που είμαι όλη μέρα στο πόδι με μπάνια και περπάτημα, αν εξαιρέσεις την μέση που συνήθως μου την βγάζουν τα παιδιά, ούτε αυχένας, ούτε πονοκεφάλους, ούτε μουδιάσματα σε χέρια και πόδια.

Με το που γύρισα σπίτι και άρχισε να με τρώει το καθισιο σιγά σιγά αρχίζω να μαγκωνω πάλι.

Μήπως να άλλαζα δουλειά 🤣

Αυτά

  • Like 3
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, tsofras είπε

Άσχετο με το αμάξι ρε παιδιά αλλά ήθελα να μοιραστώ μαζί σας ότι άλλη μία φορά κατάλαβα και αυτό το καλοκαίρι ότι αυτή η δουλειά που κάνω με καταστρέφει.

Αυτό το καθισιο τελικά δεν μου κάνει καθόλου καλό, βλέπω ότι στις διακοπές που είμαι όλη μέρα στο πόδι με μπάνια και περπάτημα, αν εξαιρέσεις την μέση που συνήθως μου την βγάζουν τα παιδιά, ούτε αυχένας, ούτε πονοκεφάλους, ούτε μουδιάσματα σε χέρια και πόδια.

Με το που γύρισα σπίτι και άρχισε να με τρώει το καθισιο σιγά σιγά αρχίζω να μαγκωνω πάλι.

Μήπως να άλλαζα δουλειά 🤣

Αυτά

Δεν ξέρω αν έχω απαντήσει στο θέμα σου αλλά σε αυτό το συμπέρασμα έχω καταλήξει και  εγώ για το θέμα μου με κήλες σε αυχένα+μέση. Οπότε γενικά μείωσα την χρήση κινητού+υπολογιστή στο απολύτως απαραίτητα. Μονο δουλειά, όχι χαζολόγημα (μικρά ποστ στο insomnia lol), 0 social media, όρθιoς εναλλαξ, διαλειμματα, ζήτησα λιγότερο φόρτο στην δουλεία,  μπάνιο σχεδόν κάθε μέρα, κα. Εδώ και ένα χρόνο είμαι σχεδόν 100% back μετά από χρόνια ταλαιπωρίας.

  • Like 3
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, tsofras είπε

Άσχετο με το αμάξι ρε παιδιά αλλά ήθελα να μοιραστώ μαζί σας ότι άλλη μία φορά κατάλαβα και αυτό το καλοκαίρι ότι αυτή η δουλειά που κάνω με καταστρέφει.

Αυτό το καθισιο τελικά δεν μου κάνει καθόλου καλό, βλέπω ότι στις διακοπές που είμαι όλη μέρα στο πόδι με μπάνια και περπάτημα, αν εξαιρέσεις την μέση που συνήθως μου την βγάζουν τα παιδιά, ούτε αυχένας, ούτε πονοκεφάλους, ούτε μουδιάσματα σε χέρια και πόδια.

Με το που γύρισα σπίτι και άρχισε να με τρώει το καθισιο σιγά σιγά αρχίζω να μαγκωνω πάλι.

Μήπως να άλλαζα δουλειά 🤣

Αυτά

Βαλε την ασκηση στη ζωη σου φιλε μου. Οχι περπατημα, δεν εισαι ηλικιωμενος, δεν φτανει. Λιγο πολυ ολοι καθιστικη δουλεια κανουμε. Οσοι ειμαστε πανω απο 40. Βρες κατι να γυμναζεσαι σταθερα και με προγραμμα ωστε οχι μονο να ισορροπησεις τη ζημια που γινεται στο σωμα σου απτη δουλεια αλλα και να γειρεις τη ζυγαρια υπερ της κινησης.

  • Like 3

  • Δημιουργία νέου...