Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, tsofras είπε

Γύρισα από διακοπές θα σας κάνω ένα review αύριο για το Leon

Ωραίος, ταξιδεύω αύριο οπότε θα έχω κάτι για διάβασμα. 😛

Επεξ/σία από Grim Ripper
  • Απαντ. 7,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
15 ώρες πριν, Grim Ripper είπε

Ωραίος, ταξιδεύω αύριο οπότε θα έχω κάτι για διάβασμα. 😛

Θα αργήσω να γράψω προς το παρών μου βγήκε ο πάτος 2 ώρες να σκουπίσω-καθαρισω το εσωτερικό με όλη την άμμο σκόνη που είχε.

Μου βγήκε η μέση αυχένας, ξεκουράζομαι λίγο και πάω για εξωτερικό πλύσιμο

  • Like 5
Δημοσ.

Παίδες κάντε υπομονή γιατί θα είναι σεντόνι το ποστ και σήμερα ταβάνιασα. 'Εχω αρχίσει να το γράφω σε word (looool) για να μην το χάσω , αύριο ελπίζω να το ποστάρω.

Sorry @Grim Ripper δεν μπόρεσα να σου κρατήσω παρέα. Μπορείς να μην το διαβάσεις όμως για να έχεις κάτι για τον γυρισμό :D Καλά να περάσεις στις διακοπές σου (και σε όλους φυσικά)

  • Like 3
Δημοσ.

Ετοιμαστείτε :

Το λοιπόν , ας πάρουμε από την αρχή το ταξίδι και την εμπειρία των διακοπών με το Leon. Δεν θα τα σπάσω σε κατηγορίες απλά θα σας κάνω αναφορά τις σκέψεις που είχα κατά την διάρκεια του ταξιδιού.

Μπορεί να βγεί μεγάλο το ποστ και επειδή ήθελα να σας το περιγράψω όπως το βίωσα για αυτό διάλεξα να τα γράψω σε αυτό το ποστ που είναι περισσότερο προσωπικό και γράφω όπως αναφέρει και ο τίτλος τις ανησυχίες μου .

Ξεκινάμε λοιπόν πριν από 2 εβδομάδες για τις καλοκαιρινές διακοπές στη Ζάκυνθο , εφόσον ψάχναμε έναν νησιώτικο προορισμό χωρίς όμως να χρειάζεται να κάνουμε μεγάλο ταξίδι με καράβι (λόγω των ιλίγγων στεριάς)

Λίγο πριν φύγω για το ταξίδι είχα βάλει αγγελία την μπαγκαζίερα που είχα γιατί μου είχε κάνει λακκούβες στο προηγούμενο Leon από υπερφόρτωση και δεν ήθελα να το διακινδυνέψω πάλι.

Θεωρήσαμε με την γυναίκα ότι θα τα καταφέρουμε και θα πάμε πιο μίνιμαλ από ότι πηγαίνουμε συνήθως διακοπές , σκεφτήκαμε περίπου τι θα πάρουμε οπότε κατέβηκα με τις βαλίτσες που θα πέρναμε για να δώ αν μας χωράει.

Προσωπικά δεν έχω παράπονο , η γυναίκα μου όμως ζορίστηκε λίγο γιατί βγήκαν κανα 2 τσάντες παραπάνω που τις είχε στα πόδια της (για την ακρίβεια κάτω από τα πόδια της γιατί δεν χώραγαν αλλιώς)

Για τα 380 λίτρα του Leon έμεινα πολύ ικανοποιημένος με την διάταξη του πορτ μπαγκαζ .

Έβγαλα την εταζέρα τελείως και φορτώθηκαν  

  •     Μία μεγάλη ομπρέλα θαλάσσης
  •     Ένα κρουστικό
  •     2 μεσαία καρεκλάκια
  •     Ένα μεσαίο σακ βουαγιάζ
  •     1 μεγάλη βαλίτσα
  •     2 μεσαίες βαλίτσες
  •     2 back pack
  •     1 τσάντα θάλασσας  
  •     2 μεσαίες σανίδες

Οπότε από την μία δεν ήταν απαραίτητη η μπαγκαζίερα από την άλλη θα ήμασταν λίγο πιο άνετοι χωρίς να παίζω tetris με το πορτ μπαγκαζ και η γυναίκα μου δεν θα καθόταν λες και έκανε yoga . Toν μεγάλο χώρο τον έπιαναν η ομπρέλα με τα καρεκλάκια και τις σανίδες αλλιώς θα ήμασταν άρχοντες.

Φορτώνω λοιπόν το αμάξι και ξεκινάμε για το ταξίδι (επιτέλους θα λέτε τόση ώρα διαβάζουμε και ακόμη δεν έχει ξεκινήσει το ταξίδι :D )

H πρώτη ξενέρα έρχεται ενώ μπαίνω στο αμάξι , βγάζω την βάση με την βεντούζα και σκέφτομαι …. Όχι ρε φίλε , 24.000ε και πάλι με την βεντούζα είμαι …..

Τεσπα το καταπίνω , βάζω το κινητό στη βάση , έτοιμη λίστα από Spotify για να ακούμε μέσω Bluetooth και λιμάνι Κυλλήνης στο GPS (βασικά έκανα μία στάση στο Κιάτο για μία ημέρα για να μην το πάρω συνεχόμενα και με πιάσει κανας ίλιγγος από το ταξίδι αλλά για την συντομία του ποστ το ξεπερνάω) .

Αρχίζει να παίζει η μουσική μέσω Spotify , άλλο τραγούδι δείχνει στο κινητό , άλλο δείχνει στην οθόνη του infotainment άλλο δείχνει στο ψηφιακό καντράν που έχει και εκεί ένα widget που δείχνει τι τραγούδι ακούς. Ωραία υλοποίηση σκέφτομαι έκαναν πάλι , αλλά οκ δεν έδωσα και πολύ σημασία.

Κατά τα άλλα το ταξίδι μέχρι Κυλλήνη σχετικά ξεκούραστο, έφτασα και δεν είχα καμία ενόχληση σε μέση , αυχένα , χέρια , πόδια . Είχα δει και κάτι βίντεο με κάτι ειδικούς που έδειχναν κάτι διατάσεις που μπορείς να κάνεις κατά την διάρκεια της οδήγησης , ρύθμισα και τιμόνι – κάθισμα καλύτερα και έδειξε ότι δούλεψε.

Φτάνει η ώρα να μπώ στο πλοίο και με βάζουν επάνω στη ράμπα για να ανέβω στο επάνω παρκινγκ ,  τι ωραία σκέφτηκα θα ήταν να ήμουν με το DSG να μην μυρίζει ο δίσκος όσο περιμένω στην ανηφόρα. Αφήνω τα του πλοίου εφόσον δεν έχουν κάτι σχετικό με το αμάξι.

Φτάνω λοιπόν στην Ζάκυνθο , φτάνω και στο δωμάτιο και ξεφορτώνω. Εμπειρίες για το νησί ευχαρίστως αν θέλετε θα σας γράψω , τις αφήνω έξω από αυτό το ποστ.

Φτάνει η επόμενη ημέρα λοιπόν και λέμε να πάμε σε κάποια παραλία  , άντε πάλι βεντούζα , gps από το κινητό , μουσική να βάζει η γυναίκα από το κινητό αφού έπρεπε να κάνει 10 κινήσεις να το συγχρονίσει με το αμάξι εφόσον δεν ήταν το κινητό μου που είναι συνδεδεμένο με το προφιλ μου. Από τα πιο εκνευριστικά πράγματα και έβριζα κάθε μέρα που δεν έχω το Full link και έπρεπε να μπαίνω συνέχεια σε αυτή τη διαδικασία .

Τις πρώτες 5 ημέρες που έκανα συγκεκριμένες διαδρομές χωρίς πολλά στροφιλίκια και με ταχύτητες των 50χλμ που ήταν συνήθως το όριο δεν σκέφτηκα καν το αυτόματο εφόσον το έχω συνηθίσει . Έβαζα 4η και πήγαινα χαλάρα με κάτω απο 2000 στροφές .

Οι ποτηροθήκες μπορώ να πώ ότι είναι άθλιες. Εμποδίζουν στις αλλαγές ταχυτήτων , η μία είναι πάρα πολύ βαθιά οπότε έχεις τον φόβο να βγεί το καπάκι του καφέ , η άλλη είναι πάρα πολύ ρηχή οπότε σου αχρηστεύει τον τεμπέλη.

Οι λακούβες του νησιού ήταν ενοχλητικές με την ανάρτηση του Leon αλλά όχι σε βαθμό να περνάνε μέσα κραδασμοί από όταν είχα φτιάξει τον αέρα.

Επίσης το δέρμα που έχει στο χερούλι στις πόρτες έπρεπε να είναι πιο αφράτο γιατί κατάλαβα ότι τελικά το πατάει τόσο ο αγκώνας μου που το βρίσκει το πλαστικό κάτω από το δέρμα και ενοχλεί.

Το αμάξι δεν πέρναγε αδιάφορο στο νησί , το κοίταγε γενικά κόσμος με περιέργεια και θαυμασμό , ειδικά το βράδυ που έχει και τις ανάλογες καγκουριές με τα φώτα και τις χαιρετούρες κάτω από τους καθρέφτες. Και εγώ όποτε το πλησίαζα για να μπω το κοίταγα με τον ανάλογο θαυμασμό.

Ήρθε και η στιγμή που πήγα σε στριφτερή διαδρομή , όταν πήγαινα επειδή τα παιδιά ήταν ξύπνια και ήθελα να “οδηγήσω” λίγο δεν με πείραξε το χειροκίνητο κιβώτιο. Στην επιστροφή όμως που τα παιδιά κοιμόντουσαν μου έλειψε το DSG που απλά έκανες την βόλτα σου στις στροφές χωρίς να σε απασχολεί η σχέση του κιβωτίου και δεν αναγκάζεσαι να κάνεις κομπολόι τον λεβιέ για να ανεβοκατεβάζεις ταχύτητες .

Την 3η ημέρα έπαθα κρίση στη μέση επειδή έπαιζα με τα παιδιά μέσα στη θάλασσα και έψαχνα να βρώ φαρμακείο για να κάνω ένεση να την παλέψω. Από τότε το αμάξι δεν μου φαινόταν τόσο άνετο για να κάτσω και να οδηγήσω. Έχω καταλάβει ότι όταν έχω θέμα με την μέση δεν μπορώ να βολευτώ με τίποτα στο Leon και ζοριζόμουν αρκετά στο μπες - βγες .

Εκεί άρχισα να σκέφτομαι ότι από τη μία χαίρομαι το Leon στις στροφές , σπορ οδήγηση , έχει αυτό το WOW factor που το έβλεπα και μου αρέσει ακόμη και παρκαρισμένο , αλλά από την άλλη σκεφτόμουν πόσο πιο άνετος μπορεί να ήμουν με ένα C3 Aircross , θα είχα και περισσότερους χώρους να πετάω μέσα την κουλούρα των παιδιών που είχα φουσκώσει, θα έμπαινα - έβγαινα άνετα και θα δεν θα με κούραζε τόσο το κάθισμα.

Θα μου πείς για τις 10 ημέρες των διακοπών θα άφηνες τα καλά του Λεόντα ? Δεν ξέρω. Το Λεον είναι ένα πανέμορφο (στα μάτια μου αυτοκίνητο) , σπορ , με ωραία ποιότητα κύλισης και ωραίους χώρους για τους επιβάτες.  

Δεν θα το έλεγα όμως “εκδρομικό” , με κουράζει όταν έχω θέμα με την μέση , μου την σπάει που δεν έχω το full link , μου την σπάνε οι ποτηροθήκες και τέλος μου την σπάει αυτό το εκνευριστικό κλακ κλακ που όταν άνοιξα όλα τα παράθυρα και την ηλιοροφή ένα βράδυ που έκανε επιτέλους δροσιά μετά από 5 ημέρες , απλά τα ξαναέκλεισα όλα γιατί δεν μπορούσα να το ακούω.

Για να είμαστε δίκαιοι μία χαρά πήγα τις διακοπές μου με το αμάξι , έκανα τις βόλτες μου και το ευχαριστήθηκα . Αν είχα το C3 Aircross μπορεί σε κάποια θέματα να ήταν καλύτερα και σε κάποια άλλα χειρότερα.

Δεν ξέρω αν θα καταλήξω να το αλλάξω το αμάξι , προσωπικά περίμενα ότι το μεγαλύτερο θέμα μου θα ήταν το κιβώτιο. Αυτό που είδα όμως είναι ότι έστω και με μηχανικό αν είχα και ACC μπορώ να το καταπιώ , την άνεση όμως θα την ζητάω.

Συγνώμη για το τεράστιο ποστ , προσπάθησα να σας δώσω ένα συνολικό review μετά από το ταξίδι και να είναι χρονικά όσο ποιο κοντά γίνεται στην πραγματικότητα.

Αυτά 😀 

  • Like 15
Δημοσ.

Να προσθέσω και τις καταναλώσεις που ενδιαφέρει κάποιους.

4 άτομα - γεμάτο πορτ μπαγκάζ με κλιματισμό

Με 100αρα

Αθήνα - Κιάτο 6.8

Κιάτο - Κυλλήνη 6.5

Με 95αρα (δεν βρήκα 100αρα όταν άναψε λαμπάκι στη Ζάκυνθο)

Κυλλήνη - Κιάτο 7.1

Κιάτο - Αθήνα 6.6

Όλα με cruise control και τα όρια ταχυτήτων (οκ στο Πάτρα Κυλλήνη επειδή τις περισσότερες φορές είχε 50 όριο πήγαινα με 65)

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, tsofras είπε

Να προσθέσω και τις καταναλώσεις που ενδιαφέρει κάποιους.

4 άτομα - γεμάτο πορτ μπαγκάζ με κλιματισμό

Με 100αρα

Αθήνα - Κιάτο 6.8

Κιάτο - Κυλλήνη 6.5

Με 95αρα (δεν βρήκα 100αρα όταν άναψε λαμπάκι στη Ζάκυνθο)

Κυλλήνη - Κιάτο 7.1

Κιάτο - Αθήνα 6.6

Όλα με cruise control και τα όρια ταχυτήτων (οκ στο Πάτρα Κυλλήνη επειδή τις περισσότερες φορές είχε 50 όριο πήγαινα με 65)

 

Όταν λες με τα όρια ταχύτητας που έχει ο αυτοκινητόδρομος, εννοείς ΑΚΡΙΒΏΣ τα όρια; Δηλαδή όπου έλεγε 120 τι έβαζες στο 120; Γιατί η πραγματική ταχύτητα είναι μικρότερη από όσα δείχνει το ταχύμετρο. Συνήθως τα 120 είναι 112 πραγματικά.

 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, telis είπε

Όταν λες με τα όρια ταχύτητας που έχει ο αυτοκινητόδρομος, εννοείς ΑΚΡΙΒΏΣ τα όρια; Δηλαδή όπου έλεγε 120 τι έβαζες στο 120; Γιατί η πραγματική ταχύτητα είναι μικρότερη από όσα δείχνει το ταχύμετρο. Συνήθως τα 120 είναι 112 πραγματικά.

 

Ναι ακριβώς στα όρια βασικά και εκεί που είχε όριο τα 130 εγώ πήγαινα με 120.

Μπορεί να είμαι και υπερβολικός αλλά από όταν έκανα τα παιδιά περισσότερο αγχώνομαι και με κουράζει ακόμη και αν πηγαίνω με 130 οπότε πάω με 120 σταθερά.

Οκ στα σημεία από Πάτρα και μετά θεωρώ ότι τα 50 είναι υπερβολικά μεν από την άλλη πετάχτηκαν 2 τρακτέρ από το πουθενά

Δημοσ.
7 ώρες πριν, tsofras είπε

Ναι ακριβώς στα όρια βασικά και εκεί που είχε όριο τα 130 εγώ πήγαινα με 120.

Μπορεί να είμαι και υπερβολικός αλλά από όταν έκανα τα παιδιά περισσότερο αγχώνομαι και με κουράζει ακόμη και αν πηγαίνω με 130 οπότε πάω με 120 σταθερά.

Οκ στα σημεία από Πάτρα και μετά θεωρώ ότι τα 50 είναι υπερβολικά μεν από την άλλη πετάχτηκαν 2 τρακτέρ από το πουθενά

Λοιπόν, εγώ έχω ένα superb 2005 ABT με τα κλασσικά 193 άλογα. Καράβι κανονικό, είχα ενδιάμεσα και εταιρικά αυτοκίνητα, οπότε δεν το χρησιμοποιούσα πολύ. Τα τελευταία 2,5 χρόνια έχω μόνο αυτό και κάνω πολλά ταξίδια.

Η κατανάλωση που έχω στην διαδρομή Αθήνα-Κιάτο με τις συνθήκες που αναφέρεις (φορτωμένος με ΑC) και 95αρα (δεν του βάζω ποτέ 100αρα)  και με CC στα 120 είναι 8,3.

Κινητήρας σχεδιασμού του περασμένου αιώνα ο 1.8 20V turbo.

Ναι οκ ξέρω μέσα στην πόλη άστα να πάνε, δεν είναι συγκρίσιμα τα μεγέθη (είμαι στα 11-12), ενώ το ίδιο συμβαίνει και με τους ρύπους. 

Διάβαζα το τεστ του tucson βενζίνη 1,6 Τ με 180 άλογα. Έλεγαν σε μικτή χρήση η κατανάλωση ήταν γύρω στα 9-9,5. Ε, δεν το λες και επιτυχία για ολοκαίνουργιο κινητήρα. 

 

Δεν μου κάνει η όλη ιστορία και καμιά τεράστια επανάσταση με τους κινητήρες βενζίνης ως προς την κατανάλωση.

  • Like 2
Δημοσ.
28 λεπτά πριν, telis είπε

Λοιπόν, εγώ έχω ένα superb 2005 ABT με τα κλασσικά 193 άλογα. Καράβι κανονικό, είχα ενδιάμεσα και εταιρικά αυτοκίνητα, οπότε δεν το χρησιμοποιούσα πολύ. Τα τελευταία 2,5 χρόνια έχω μόνο αυτό και κάνω πολλά ταξίδια.

Η κατανάλωση που έχω στην διαδρομή Αθήνα-Κιάτο με τις συνθήκες που αναφέρεις (φορτωμένος με ΑC) και 95αρα (δεν του βάζω ποτέ 100αρα)  και με CC στα 120 είναι 8,3.

Κινητήρας σχεδιασμού του περασμένου αιώνα ο 1.8 20V turbo.

Ναι οκ ξέρω μέσα στην πόλη άστα να πάνε, δεν είναι συγκρίσιμα τα μεγέθη (είμαι στα 11-12), ενώ το ίδιο συμβαίνει και με τους ρύπους. 

Διάβαζα το τεστ του tucson βενζίνη 1,6 Τ με 180 άλογα. Έλεγαν σε μικτή χρήση η κατανάλωση ήταν γύρω στα 9-9,5. Ε, δεν το λες και επιτυχία για ολοκαίνουργιο κινητήρα. 

 

Δεν μου κάνει η όλη ιστορία και καμιά τεράστια επανάσταση με τους κινητήρες βενζίνης ως προς την κατανάλωση.

Μη κανεις καμια πλακα και το αλλαξεις 😅

Το γκαζι του 20VT για να το βρεις σε συγχρονο αμαξι θα πας σε πολλα παραπάνω κυβικά και 40Κ+

Σκεψου ότι ψαχνω που κ που για κανενα 20VT για Fun car...

  • Like 3
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, paylidis είπε

Μη κανεις καμια πλακα και το αλλαξεις 😅

Το γκαζι του 20VT για να το βρεις σε συγχρονο αμαξι θα πας σε πολλα παραπάνω κυβικά και 40Κ+

Σκεψου ότι ψαχνω που κ που για κανενα 20VT για Fun car...

Μα να σου πω τα ίδια μου λέει και ο μηχανικός μου. " Αν βγάλεις πολλά λεφτά, αλλά πραγματικά πολλά, να το αλλάξεις. Αλλιώς μην το κάνεις" 

Στο μεταξύ το είχα πάει σε έναν ηλεκτρολόγο για να αλλάξω το 2ο βεντιλατέρ και μου είπε ακριβώς την κουβέντα σου, πάνω από 40+ για να πας σε κάτι καινούργιο. 

  • Like 3
Δημοσ.
Στις 16/8/2021 στις 10:10 ΠΜ, telis είπε

Λοιπόν, εγώ έχω ένα superb 2005 ABT με τα κλασσικά 193 άλογα. Καράβι κανονικό, είχα ενδιάμεσα και εταιρικά αυτοκίνητα, οπότε δεν το χρησιμοποιούσα πολύ. Τα τελευταία 2,5 χρόνια έχω μόνο αυτό και κάνω πολλά ταξίδια.

Η κατανάλωση που έχω στην διαδρομή Αθήνα-Κιάτο με τις συνθήκες που αναφέρεις (φορτωμένος με ΑC) και 95αρα (δεν του βάζω ποτέ 100αρα)  και με CC στα 120 είναι 8,3.

Κινητήρας σχεδιασμού του περασμένου αιώνα ο 1.8 20V turbo.

Ναι οκ ξέρω μέσα στην πόλη άστα να πάνε, δεν είναι συγκρίσιμα τα μεγέθη (είμαι στα 11-12), ενώ το ίδιο συμβαίνει και με τους ρύπους. 

Διάβαζα το τεστ του tucson βενζίνη 1,6 Τ με 180 άλογα. Έλεγαν σε μικτή χρήση η κατανάλωση ήταν γύρω στα 9-9,5. Ε, δεν το λες και επιτυχία για ολοκαίνουργιο κινητήρα. 

 

Δεν μου κάνει η όλη ιστορία και καμιά τεράστια επανάσταση με τους κινητήρες βενζίνης ως προς την κατανάλωση.

Λιγο πιο κατω ειμαι και γω με την kompressor του ‘03. 
 

Ειναι να απορεις. 

  • Like 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, xgol είπε

Λιγο πιο κατω ειμαι και γω με την kompressor του ‘03. 
 

Ειναι να απορεις. 

Προσωπική μου άποψη είναι ότι η επανάσταση είναι στους ρύπους και στα 2l διαφοράς στη κατανάλωση

  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, tsofras είπε

Προσωπική μου άποψη είναι ότι η επανάσταση είναι στους ρύπους και στα 2l διαφοράς στη κατανάλωση

Μα δε βλεπεις ουσιαστική διαφορα στην καταναλωση. Εχω μεσο ορο 8.1lt στο τριπ. Σε αρκετα βαρυ αμαξι, 1800cc

Δημοσ.
Μόλις τώρα, xgol είπε

Μα δε βλεπεις ουσιαστική διαφορα στην καταναλωση. Εχω μεσο ορο 8.1lt στο τριπ. Σε αρκετα βαρυ αμαξι, 1800cc

Για εκτός λέω εγώ βασικά , σε αστικό κύκλο συμφωνώ ότι βλακείες βλέπεις σε διαφορά

  • Like 1

  • Δημιουργία νέου...