Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, imr είπε

Σε 2-3 χρόνια θα παίρνεις ηλεκτρικο τυπου γκολφ με 20-25κ.

Θα ήθελες.....Με την καμία δεν θα γίνει σε αυτή την τιμή.

  • Απαντ. 7,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Θα ήθελες.....Με την καμία δεν θα γίνει σε αυτή την τιμή.

https://www.volkswagen-newsroom.com/en/press-releases/world-premiere-of-the-id-2all-concept-the-electric-car-from-volkswagen-costing-less-than-25000-euros-15625

 

Χωρίς επιδότηση. 

Και ίδια σχέδια έχει η τεσλα που έχει μεγαλύτερα περιθώρια για μείωση τιμων από την vw

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, imr είπε

https://www.volkswagen-newsroom.com/en/press-releases/world-premiere-of-the-id-2all-concept-the-electric-car-from-volkswagen-costing-less-than-25000-euros-15625

 

Χωρίς επιδότηση. 

Και ίδια σχέδια έχει η τεσλα που έχει μεγαλύτερα περιθώρια για μείωση τιμων από την vw

Good luck τότε. Εδώ είμαστε και θα διαβάζουμε τα αψεγάδιαστα ηλεκτρικά ....:rolleyes:

Επεξ/σία από dtk-386
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν νομίζω να φτιάξουν κάτι τόσο mainstream όπως είναι το αυτοκίνητο και η συντήρησή του να είναι οικονομική. Αλλά ακόμα και έτσι να γίνει, θα τα σκάμε και με το παραπάνω σε μηνιαίες υπηρεσίες που τώρα δεν μπορούμε να φανταστούμε. Τύπου θες να παίζεις μουσική δυνατά στο αμάξι σου; μηνιαία συνδρομή για να το ξεκλειδώσεις. Μπορείς να είναι άκυρο σαν παράδειγμα αλλά νομίζω καταλαβαίνετε τι θέλω να πω.

Επεξ/σία από atrigane
  • Like 3
Δημοσ.

Η μπαταρία λέτε ότι πρέπει να είναι 20-80% για να διατηρήσει την υγεία της. Αρα αμέσως αμέσως χάνουμε ένα 20% (100%-->80%) από την αυτονομία. Λεει ο κατασκευαστής ονομαστική ΧΧΧ χλμ το οποίο είναι σε ιδανικές συνθήκες. Αρα έχουμε μείωση και από εκεί. Βάλε και την φθορά την πρώτη 2ετία που θα την ρίχνει παρακάτω, καλά θα πάει αυτό.

Και όλα αυτά αν έχετε δικό σας φορτιστή. Αν πάμε σε ταχυφορτιστή, έξτρα σημαντικό κόστος φόρτισης και μεγαλύτερη φθορά.

Μου αρέσει που ένα ρημαδοsmartphone δεν κατάφεραν να το κάνουν να κρατάει 1 εβδομάδα, 9 στους 10 αγχώνεστε με την υγεία της μπαταρίας του iphone και πιστεύετε εσείς ότι με τα αυτοκίνητα θα είστε trouble free? :lol:

 

  • Like 2
  • Thanks 2
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Μου αρέσει που ένα ρημαδοsmartphone δεν κατάφεραν να το κάνουν να κρατάει 1 εβδομάδα, 9 στους 10 αγχώνεστε με την υγεία της μπαταρίας του iphone και πιστεύετε εσείς ότι με τα αυτοκίνητα θα είστε trouble free? :lol:

Ε μα

Δημοσ.
54 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Η μπαταρία λέτε ότι πρέπει να είναι 20-80% για να διατηρήσει την υγεία της. Αρα αμέσως αμέσως χάνουμε ένα 20% (100%-->80%) από την αυτονομία. Λεει ο κατασκευαστής ονομαστική ΧΧΧ χλμ το οποίο είναι σε ιδανικές συνθήκες. Αρα έχουμε μείωση και από εκεί. Βάλε και την φθορά την πρώτη 2ετία που θα την ρίχνει παρακάτω, καλά θα πάει αυτό.

Και όλα αυτά αν έχετε δικό σας φορτιστή. Αν πάμε σε ταχυφορτιστή, έξτρα σημαντικό κόστος φόρτισης και μεγαλύτερη φθορά.

Μου αρέσει που ένα ρημαδοsmartphone δεν κατάφεραν να το κάνουν να κρατάει 1 εβδομάδα, 9 στους 10 αγχώνεστε με την υγεία της μπαταρίας του iphone και πιστεύετε εσείς ότι με τα αυτοκίνητα θα είστε trouble free? :lol:

 

audience applause sound effect - YouTube

Δημοσ.
1 ώρα πριν, dtk-386 είπε

Η μπαταρία λέτε ότι πρέπει να είναι 20-80% για να διατηρήσει την υγεία της. Αρα αμέσως αμέσως χάνουμε ένα 20% (100%-->80%) από την αυτονομία. Λεει ο κατασκευαστής ονομαστική ΧΧΧ χλμ το οποίο είναι σε ιδανικές συνθήκες. Αρα έχουμε μείωση και από εκεί. Βάλε και την φθορά την πρώτη 2ετία που θα την ρίχνει παρακάτω, καλά θα πάει αυτό.

 

δεν ειναι ακριβως ετσι αλλα οκ.. εσυ δλδ καθε μερα πας και φουλαρεις βενζινη πχ;; 
με μια φορτιση στο 80% μπορεις πχ να εχεις +200χλμ αυτονομια. 
θα κανεις περισσοτερα μεσα στη μερα/καθημερινιτητα σου;; φορτισε μεχρι 100% να παρεις εξτρα χιλιομετρα. 

οταν χαλασουν κυψελες μπαταριας, αλλαζεις οτι χαλασει, οχι ολη την μπαταρια 

οπως κ αν εχει,  πρεπει να συμβαδιζει με την χρηση που κανεις, οπως και να κανεις τους αντιστοιχους συμβιβασμους..
στο εξωτερικο υπαρχει μεγαλη στροφη προς την ηλεκτοκινηση εδω και χρονια..  το 2018 πηγα Οσλο, Νορβηγια κ ειχα παθει σοκ μονο κ μονο π εβλεπα το Leaf πρωτη φορα κ καποια Τεσλα σκορπια εδω κι εκει.. 
Πηγα για δουλεια ξανα τον Νοεμβριο κ επαθα σοκ απο την τρομακτικη ανοδο των ηλεκτρικων, πραγματικα τα Tesla λες κ βλεπεις τα yaris εδω..

  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, JailbrokenDiesel είπε

δεν ειναι ακριβως ετσι αλλα οκ.. εσυ δλδ καθε μερα πας και φουλαρεις βενζινη πχ;; 
με μια φορτιση στο 80% μπορεις πχ να εχεις +200χλμ αυτονομια. 
θα κανεις περισσοτερα μεσα στη μερα/καθημερινιτητα σου;; φορτισε μεχρι 100% να παρεις εξτρα χιλιομετρα. 

οταν χαλασουν κυψελες μπαταριας, αλλαζεις οτι χαλασει, οχι ολη την μπαταρια 

οπως κ αν εχει,  πρεπει να συμβαδιζει με την χρηση που κανεις, οπως και να κανεις τους αντιστοιχους συμβιβασμους..
στο εξωτερικο υπαρχει μεγαλη στροφη προς την ηλεκτοκινηση εδω και χρονια..  το 2018 πηγα Οσλο, Νορβηγια κ ειχα παθει σοκ μονο κ μονο π εβλεπα το Leaf πρωτη φορα κ καποια Τεσλα σκορπια εδω κι εκει.. 
Πηγα για δουλεια ξανα τον Νοεμβριο κ επαθα σοκ απο την τρομακτικη ανοδο των ηλεκτρικων, πραγματικα τα Tesla λες κ βλεπεις τα yaris εδω..

Όταν γίνουμε και εμείς Νορβηγία στις υποδομές , μισθούς κτλ. τότε ας γεμίσουμε και εμείς ηλεκτρικά

 

  • Like 4
  • Thanks 2
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, tsofras είπε

Όταν γίνουμε και εμείς Νορβηγία στις υποδομές , μισθούς κτλ. τότε ας γεμίσουμε και εμείς ηλεκτρικά

 

μα δεν το εγραψα για να συγκρινουμε αγοραστικη δυναμη.. αλιμονο αν τολμουσα.
ακομη κ τοτε το 2018 με τις πολυ υποδεεστερες μπαταριες, καποιοι ειχαν ξεκινησει να εμπιστευονται την νεα τεχνολογια. 


δεν χρειαζεται να δαιμονοποιουμε τις νεες τεχνολογιες, αυτο λεω εγω..

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στην Νορβηγία επιδοτούνταν η αγορά Tesla κατά τεράστιο ποσοστό από το κράτος. Δεν έχει καμία σχέση με Ελλάδα. Μην πω και υπόλοιπη Ευρώπη. Εγώ πιο πολύ τα γράφω γιατί κάποιοι νομίζουν ότι θα φύγουν από προβληματικά θερμικά και θα σωθούν με τα ηλεκτρικά. Δεν είναι έτσι.

Επεξ/σία από dtk-386
  • Like 5
Δημοσ.
1 ώρα πριν, JailbrokenDiesel είπε

δεν ειναι ακριβως ετσι αλλα οκ.. εσυ δλδ καθε μερα πας και φουλαρεις βενζινη πχ;; 
με μια φορτιση στο 80% μπορεις πχ να εχεις +200χλμ αυτονομια. 
θα κανεις περισσοτερα μεσα στη μερα/καθημερινιτητα σου;; φορτισε μεχρι 100% να παρεις εξτρα χιλιομετρα. 

οταν χαλασουν κυψελες μπαταριας, αλλαζεις οτι χαλασει, οχι ολη την μπαταρια 

οπως κ αν εχει,  πρεπει να συμβαδιζει με την χρηση που κανεις, οπως και να κανεις τους αντιστοιχους συμβιβασμους..
στο εξωτερικο υπαρχει μεγαλη στροφη προς την ηλεκτοκινηση εδω και χρονια..  το 2018 πηγα Οσλο, Νορβηγια κ ειχα παθει σοκ μονο κ μονο π εβλεπα το Leaf πρωτη φορα κ καποια Τεσλα σκορπια εδω κι εκει.. 
Πηγα για δουλεια ξανα τον Νοεμβριο κ επαθα σοκ απο την τρομακτικη ανοδο των ηλεκτρικων, πραγματικα τα Tesla λες κ βλεπεις τα yaris εδω..

Κι αυτό που λέει ο φίλος παρακάτω ισχύει αλλά παιζουν πολλά ακόμα ρόλο. Η γεωγραφική κατανομή του πληθυσμού, οι αποστάσεις, το αν μένουν σε σπίτια ή διαμερίσματα, οι προτιμότεροι τρόποι μετακίνησης μεταξύ περιοχών κ.α. Ξέχωρα απο την αγοραστική δύναμη. Και ίδια να ειναι.

Αυτός που μένει στο Όσλο και θέλει να πάει στο Μπεργκεν ή στο Σταβάνγκερ (ελέγχομαι για την προφορά μου :P ) θα πάρει αεροπλάνο γιατι δεν υπάρχει αυτοκινητόδρομος με την έννοια που έχουμε στην υπόλοιπη Ευρώπη. Άρα οι μετακινήσεις του θα ειναι γύρω γύρω απο το Όσλο που θα τον καλύπτει το Τέσλα που θα το φορτίζει στη μονοκατοικία του ή τη δουλειά του με τους ταχυφορτιστές. Ούτε θα πάρει την οικογένεια να την παει road trip 700-800χλμ όπως θα κάνει ενας Γάλλος ή ενας Γερμανός που ξεκινάει απο το Μόναχο το πρωί και βραδάκι τρώει πίτσα στην Μπολόνια. 

Αυτη τη στιγμή με τις τιμές που έχει το ρεύμα και στην Ευρώπη και τις τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και τους περιορισμούς που αυτά έχουν, τα ηλεκτρικά παραμένουν για ανθρώπους που έχουν λύσει το οικονομικό τους πρόβλημα και μπορούν να υπερηφανεύονται πως σώζουν το περιβάλλον. 

41 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Στην Νορβηγία επιδοτούνταν η αγορά Tesla κατά τεράστιο ποσοστό από το κράτος. Δεν έχει καμία σχέση με Ελλάδα. Μην πω και υπόλοιπη Ευρώπη. Εγώ πιο πολύ τα γράφω γιατί κάποιοι νομίζουν ότι θα φύγουν από προβληματικά θερμικά και θα σωθούν με τα ηλεκτρικά. Δεν είναι έτσι.

 

  • Like 5
  • Thanks 1
Δημοσ.

λοιπόν, σήμερα είχα την ευκαιρία και οδήγησα για αρκετή ώρα ένα Gold 1.5 DSG 150HP eTSI

Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος το "e" τι σημαίνει ; :P

Ωραία ποιότητα κύλισης, πιο ευρύχωρο πίσω από την Corolla hatchback που επισης εχω δοκιμάσει και τιμιότατο εσωτερικο , αλλά ρε παιδιά αυτό to DSG γιατί το προσκυνάτε ; ωρες ωρες εκανε κατι ανεβοκατεβάσματα εντελώς άκυρα λες κι είχε πιει 5-6 τσιπουράκια πριν δουλέψει. καμία σχέση με τη γραμμικότητα του  CVT (ειδικά του Corolla Cross που το εχω και το οδηγώ καθημερινά). και δεν θα το έλεγα και αθόρυβο όταν ανέβαζε στροφές. 

Επίσης, αν και οι οθόνες είχαν εξαιρετική ευκρίνεια μου φάνηκε τελείως δύσχρηστη η παντελής απουσία πλήκτρων. δηλαδή αν πηγαίνω με 140 στην εθνική (θα πρέπει να πάρω τα μάτια μου πόση ώρα από το δρόμο για να βρω πώς θα ανάψω το κλίμα ; ) 

 

  • Like 6
  • Thanks 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, zanskou είπε

λοιπόν, σήμερα είχα την ευκαιρία και οδήγησα για αρκετή ώρα ένα Gold 1.5 DSG 150HP eTSI

Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος το "e" τι σημαίνει ; :P

Ωραία ποιότητα κύλισης, πιο ευρύχωρο πίσω από την Corolla hatchback που επισης εχω δοκιμάσει και τιμιότατο εσωτερικο , αλλά ρε παιδιά αυτό to DSG γιατί το προσκυνάτε ; ωρες ωρες εκανε κατι ανεβοκατεβάσματα εντελώς άκυρα λες κι είχε πιει 5-6 τσιπουράκια πριν δουλέψει. καμία σχέση με τη γραμμικότητα του  CVT (ειδικά του Corolla Cross που το εχω και το οδηγώ καθημερινά). και δεν θα το έλεγα και αθόρυβο όταν ανέβαζε στροφές. 

Επίσης, αν και οι οθόνες είχαν εξαιρετική ευκρίνεια μου φάνηκε τελείως δύσχρηστη η παντελής απουσία πλήκτρων. δηλαδή αν πηγαίνω με 140 στην εθνική (θα πρέπει να πάρω τα μάτια μου πόση ώρα από το δρόμο για να βρω πώς θα ανάψω το κλίμα ; ) 

 

Το e σημαίνει eco TSI λόγω του mild hybrid

Το DSG δεν το προσκυνάμε για την κίνηση το προσκυνάμε για την γρήγορη οδήγηση

Οι οθόνες είναι μία μάπα και μισή απο άποψη πρακτικότητας, αν την συνηθίσεις όπως εγώ μετά βλέπεις αμάξια με κουμπιά και σου φαίνονται φορτωμένα

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.

Για να είμαι και εγώ ειλικρινής δε τρελάθηκα με το dsg - αρκετές αχρείαστες αλλαγές… νομίζω τα είχα γράψει πριν κανένα μήνα που το δοκίμασα… περισσότερα σε λίγο καιρό 😉

έχω καταλήξει ότι το καλύτερο αυτοματο by far είναι της Citroen, ακολουθεί πολύ κοντά της bmw κ έπειτα της Mercedes… από εκεί κ κάτω ένα χάσμα έως το dsg…


  • Δημιουργία νέου...