Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν ειναι περιοδος για αυτοκινητα, ειναι πολυ νωρις για ηλεκτρικα και πολυ αργα για θερμικα.

 

Με 40 πας σε tesla/ αλλο ηλεκτρικο και δεν σε απασχολει αν θα σκασει το dsg η ποσα θα θελει η αντιπροσωπεια για αλλαγη λαδιων

  • Like 2
  • Απαντ. 7,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
33 λεπτά πριν, imr είπε

Δεν ειναι περιοδος για αυτοκινητα, ειναι πολυ νωρις για ηλεκτρικα και πολυ αργα για θερμικα.

 

Με 40 πας σε tesla/ αλλο ηλεκτρικο και δεν σε απασχολει αν θα σκασει το dsg η ποσα θα θελει η αντιπροσωπεια για αλλαγη λαδιων

Σε απασχολεί αν θα φτάσεις εκεί που θέλεις , πως θα το φορτίζεις σε πολυκατοικία , πόσα λεφτά θα χάσεις σε μεταπώληση επειδή η μπαταρίες κοστίζουν όσο το αμάξι

  • Thanks 1
Δημοσ.
19 ώρες πριν, tsofras είπε

Αφού το 80% το χιλιομέτρων που κάνω είναι τα ταξίδια , για αυτό δεν το πήρα και πριν 2 χρόνια που τα λέγαμε

μεγαλώνω και παθσινω διαλειψεις .

Anyway άσε το τρανσφορμερ.τζαμπα 36κ και που θα βρεις μετά να το πουλήσεις. 

 

 

 

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, tsofras είπε

Σε απασχολεί αν θα φτάσεις εκεί που θέλεις , πως θα το φορτίζεις σε πολυκατοικία , πόσα λεφτά θα χάσεις σε μεταπώληση επειδή η μπαταρίες κοστίζουν όσο το αμάξι

Για αυτο ειναι νωρις ακομα αλλα σε μερικα χρονια που θα εχουμε γεμισει ταχυφορτιστες δεν θα ειναι θεμα.

Αντιστοιχα και τα θερμικα δεν ξερω τι μεταπωληση θα εχουν εφοσον τα εγκαταλειπει η αυτοκινητοβιομηχανια

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, tsofras είπε

Σε απασχολεί αν θα φτάσεις εκεί που θέλεις , πως θα το φορτίζεις σε πολυκατοικία , πόσα λεφτά θα χάσεις σε μεταπώληση επειδή η μπαταρίες κοστίζουν όσο το αμάξι

Το θέμα μεταπώληση είναι σχετικό με τις σημερινές τιμές/συνθήκες. Γνωρίζει κανείς σε 3-4 χρόνια πως θα κυμανθούν οι τιμές στα νέα οχήματα (και γενικότερα); Νομίζω αυτή η περίοδος δεν είναι τόσο καλή για αγορά αυτοκινήτου και αν κάποιος δεν το έχει απόλυτη ανάγκη καλύτερα να περιμένει.

8 λεπτά πριν, imr είπε

Για αυτο ειναι νωρις ακομα αλλα σε μερικα χρονια που θα εχουμε γεμισει ταχυφορτιστες δεν θα ειναι θεμα.

Αντιστοιχα και τα θερμικα δεν ξερω τι μεταπωληση θα εχουν εφοσον τα εγκαταλειπει η αυτοκινητοβιομηχανια

Τα θερμικά δεν θα εγκαταληφθούν τόσο εύκολα. Εχουν πολύ μέλλον ακόμη. Μπορεί να γίνει στη Δυτική Ευρώπή και τη Βόρεια Αμερική αλλά μην ξεχνάμε και τα δις ανθρώπων που ζουν σε χώρες που αυτές οι τεχνολογίες θα υιοθετηθούν (αν υπάρχουν) μετά απο 50 χρόνια όταν χτιστούν και οι αντίστοιχες υποδομές. Πιθανότατα τα ηλεκτρικά ειναι μια ενδιάμεση λύση μέχρι να βρεθεί κάτι φιλικό στο περιβάλλον που θα έχει και την αντίστοιχη αυτονομία με τα θερμικά.

Επεξ/σία από BTL
  • Like 1
Δημοσ.

Ρε παιδιά επειδή θέλω να αγοράσω ένα σμαρτ για πήγαινε έλα από το μαγαζί και σούπερ μαρκετ και κοιτάω το 451 ποιος έχει εμπειρία από το συγκεκριμένο μοντέλο και τι να προσέξω; το αμαξι δεν θα κάνει άλλη δουλειά μόνο αυτή που ειπα

Δημοσ.
44 λεπτά πριν, polyvios είπε

 

Τα 38.450€ για την βασική του Sportage που τα βρήκαν ?  31.190€ έχει. Είπαμε οτι έχουν φτάσει στο θεό οι τιμές αλλά στο autotriti το ξέχεσαν.

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Lamogio01 είπε

 

Τα 38.450€ για την βασική του Sportage που τα βρήκαν ?  31.190€ έχει. Είπαμε οτι έχουν φτάσει στο θεό οι τιμές αλλά στο autotriti το ξέχεσαν.

Σωστοτατο!

Εμένα που είναι η μεσαία έκδοση κάνει 34.500€

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, polyvios είπε

Σωστοτατο!

Εμένα που είναι η μεσαία έκδοση κάνει 34.500€

Η καλύτερη έκδοση είναι αυτή που πήρες από άποψη εξοπλισμού και τιμής. Μακάρι να μπορούσα να δώσω το ceed στην αντιπροσωπία και να τσιμπήσω το Sportage. Αλλά είναι μεγάλη η διαφορά στην τιμή. 😥

  • Thanks 1
Δημοσ.

Παιδιά εγώ επιβεβαιώνω Θωμά για τις τιμές σερβις σε νεα σειρά 1 (έχει ο αδερφός μου).

Ζητάνε στην επίσημη αντιπροσωπεία σχεδόν 300αρι για το απλό σερβις (που ανέφερε ένας φίλος παραπάνω) και 300 για αλλαγή σε μπροστινά τακάκια στα 25χιλ χλμ (δηλαδή 600 για μπρος/πισω)!

Λόγω του αυτόματου (που σε βάζει mode νεκρός για εξοικονόμηση) το τακάκια φθείρονται πολύ πιο γρήγορα.

  • Like 1
  • Sad 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, john1987 είπε

Λόγω του αυτόματου (που σε βάζει mode νεκρός για εξοικονόμηση) το τακάκια φθείρονται πολύ πιο γρήγορα.

Το εξηγείς λίγο αυτό; Για ποιο λόγο να φθείρονται πολύ πιο γρήγορα;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, jimmy213 είπε

Το εξηγείς λίγο αυτό; Για ποιο λόγο να φθείρονται πολύ πιο γρήγορα;

Γιατί δε φρενάρει καθόλου το μοτέρ ή ελάχιστα και όλο το φρενάρισμα γίνεται με τα φρένα κατα 95% σε αντίθεση με το χειροκίνητο που συνήθως ρολάρεις με ταχύτητα μεχρι να σταματήσεις ή/και κατεβάζεις (και στο αυτόματο μπορεις να το κάνεις με τη χειροκίνητη λειτουργία αλλά γι αυτό παίρνεις αυτόματο in the first place...it beats the purpose!)

Ετσι κι αλλιώς με το αυτόματο τρώς πιο γρήγορα τα φρένα αλλά πλεον στα καινούρια το εχουν ξεφτυλίσει με τη χαρτογράφηση, αλλάζουν στις 1200 λες και έχουν κανα 5λιτρο κάτω απο το καπό 😛

Πάντως στο golf με dsg δεν έχω αλλάξει ποτέ τακάκια κάτω απο 40κ χλμ ακόμα και τότε που το έσκιζα επανειλημμένα και είχε ανεβοκατέβει όλη την Ελλάδα 4 φορές μεσα σε ενα χρόνο, σχεδόν πάντα φορτωμένο και σχεδόν ποτέ ήσυχα (νομίζω '17-'18 ήταν)

Επεξ/σία από and_64
  • Like 3

  • Δημιουργία νέου...