tsofras Δημοσ. 12 Μαρτίου 2023 Μέλος Δημοσ. 12 Μαρτίου 2023 30 λεπτά πριν, paylidis είπε Ένα υγ πάντως Θωμά. Στη bmw τακάκια δισκους άλλαξα μια μολις φορά στα 9 χρόνια περίπου στις 15000. Παίζει κ αυτό το ρόλο του στη τιμή Στα 24-25κ γράφουν
NTC Labs Δημοσ. 12 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2023 Στις 11/3/2023 στις 12:24 ΜΜ, tsofras είπε Καλημέρες Έχω μπεί στο FB club της BMW F40 , διαβάζω για τριξίματα στο ταμπλό , λάστιχα που κόβονται στις πόρτες , γνωστό θέμα με κροτάλισμα στην wastegate όταν το προφιλ είναι σε eco / comfort απο το κλαπέτο Καλά πάει και αυτή Επίσης διαβάζω για 300ε για λάδια-φίλτρα μόνο 🤣 εσυ δεν βαζεις μυαλο
paylidis Δημοσ. 12 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2023 10 λεπτά πριν, tsofras είπε Στα 24-25κ γράφουν Δε στέκουν αυτά Θωμά. Τόσες bmw άλλαξα σε καμία δεν άλλαξα τακάκια σε τόσα λίγα χλμ. Στην Ε60 ήταν κάπου στις 60-70Κ αλλά ήταν τραινο σε βάρος όποτε πάει κ έρχεται. Κάτι δε στέκει. Εκτός εάν χάλασε κ σε αυτό η bmw τι να πω…
george kesoglu Δημοσ. 12 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2023 (επεξεργασμένο) Bmw x1 18i 2021 μοντέλο , πρώτο Σερβις στα δυο χρόνια αλλαγη λαδιων φιλτρο λαδιού φιλτρο καμπίνας (διπλό) 267,82€ Επεξ/σία 12 Μαρτίου 2023 από george kesoglu 1
imr Δημοσ. 12 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2023 57 λεπτά πριν, paylidis είπε Ένα υγ πάντως Θωμά. Στη bmw τακάκια δισκους άλλαξα μια μολις φορά στα 9 χρόνια περίπου στις 150000 χλμ. Προφανώς εκτός αντιπροσωπείας λόγω ηλικίας. Παίζει κ αυτό το ρόλο του στη τιμή. σε άλλες μάρκες ανά 40Κ θες τακάκια και γύρω στις 90000 δισκους 26 λεπτά πριν, tsofras είπε Στα 24-25κ γράφουν Δεν παιζει σε 24κ τακακια. Σε οτι αυτοκινητο ειχα τακακια πηγαιναν 70κ χλμ+ 1
djuan1988 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2023 5 λεπτά πριν, imr είπε Δεν παιζει σε 24κ τακακια. Σε οτι αυτοκινητο ειχα τακακια πηγαιναν 70κ χλμ+ Έχω αλλάξει στα 35k περίπου, αλλά τότε έμενα στην Άνω Πόλη (Θεσσαλονίκη) που όλοι οι δρόμοι είναι σαν ορθές γωνίες και πατάς φρένο στο 80% του χρόνου οδήγησης. 25k μου φαίνεται αδύνατο για "κανονική" οδήγηση. 1
tsofras Δημοσ. 12 Μαρτίου 2023 Μέλος Δημοσ. 12 Μαρτίου 2023 21 λεπτά πριν, george kesoglu είπε Bmw x1 18i 2021 μοντέλο , πρώτο Σερβις στα δυο χρόνια αλλαγη λαδιων φιλτρο λαδιού φιλτρο καμπίνας (διπλό) 267,82€ Αντιπροσωπεία Αθήνα ? 19 λεπτά πριν, imr είπε Δεν παιζει σε 24κ τακακια. Σε οτι αυτοκινητο ειχα τακακια πηγαιναν 70κ χλμ+ 12 λεπτά πριν, djuan1988 είπε Έχω αλλάξει στα 35k περίπου, αλλά τότε έμενα στην Άνω Πόλη (Θεσσαλονίκη) που όλοι οι δρόμοι είναι σαν ορθές γωνίες και πατάς φρένο στο 80% του χρόνου οδήγησης. 25k μου φαίνεται αδύνατο για "κανονική" οδήγηση. Το ξέρω ρε παιδιά , δεν είπα ότι χρειάζονται αλλαγή , απλά σου λένε ότι χρειάζεται απο αντιπροσωπεία για να στα πάρουν
paylidis Δημοσ. 12 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2023 (επεξεργασμένο) Έχουν αισθητήρες όταν ανάψει τα αλλάζεις. Εάν αλλάζει κάποιος τακάκια επειδή του το είπε η αντιπροσωπεία πολύ απλά του τον πιάνουν και πιθανώς δε του αλλάζουν καν τα λάδια 😂 ξερω παρόμοια περίπτωση σε κοντινό μου άτομο σε αντιπροσωπεία τουοτα που χρέωσαν στην εταιρεία leasing τακάκια δίσκοπλάκες κ δε τα άλλαξαν ποτε και 1 μήνα μετά αναψε ένδειξη κ έκαναν τους κινέζους - τους περιποιήθηκε η εταιρεία μίσθωσης κ έκοψαν τη συνεργασία… την είχα γράψει στο αρχικό νήμα αναλυτικά. Δε παίζονται οι τυποι 🤷🏻♂️ ομοιως αυτο με τα λάδια δε το λέω τυχαία. Μου το είχαν κάνει κ εμενα τουλάχιστον μια και ίσως δυο φορές - την εποχή που άφηνα το αμάξι κ έφευγα. Πλέον οποίος δε δέχεται να βλέπω από μακρυά σταματάω να πηγαίνω Επεξ/σία 12 Μαρτίου 2023 από paylidis 1 1
and_64 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2023 (επεξεργασμένο) 8 ώρες πριν, generalb31 είπε Εχετε δει τιμες στα μεταχειρισμενα/καινουρια??? Μεχρι 10.000 με χωρους και αξιοπρεπες επιδοσεις τι αγοραζεις? Για μενα στα 8.500-9000 αν ειναι ατρακαριστο ,ναι! Παιζει ρολο και η ποιοτητα ενος αυτοκινητου παντα....καμια σχεση τα τοτε μερσεντες με τα φτηνα τωρινα μοντελα.... Φυσικά αλλά για αρχή δε μιλάμε ούτε για sl ούτε για s class, για clk είπε οκ μην τρελαθούμε... Επίσης επειδή αγοράστηκε πρόσφατα αυτόματο παλιό (με αρκετά χιλιόμετρα βέβαια) είχε χτυπήσει σασμάν επειδή ακριβώς δεν ειχαν αλλαχτεί ποτέ λάδια γι αυτό και ρώτησα, πολλοί τα θεωρούν "lifetime" με ότι αυτο συνεπάγεται Απο κει και πέρα το οτι εχουν όλοι καβαλήσει και τσιμπησαν 2-5000 στις τιμές δεν σημαίνει οτι είναι και "σωστές" αυτές. Όποιος καίγεται φυσικά και δεν έχει άλλη επιλογή θα ψωνίσει αλλά έτσι σαν random αγορά αν δεν είναι τόσο σπέσιαλ για τον οποιοδήποτε λόγο (αχρησιμοποίητο, σπάνια εκδοση/εξοπλισμός/whatever) δεν μου κανει και πολύ λογική αυτή η τιμή προσωπικά. Επίσης τα χιλιόμετρα απο μονα τους δεν μου λενε κάτι, σίγουρα θα θέλει μαζέματα σε πράγματα που κουράζονται απο τα χρόνια (ανάρτηση/τσιμούχες ειδικά λογω frameless παραθύρων στη clk/διάφορα ηλεκτρικά/βάσεις-κολάρα κλπ στο μοτέρ που ξεραίνονται απο τις θερμοκρασίες) Επεξ/σία 13 Μαρτίου 2023 από and_64 2
mp123 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2023 Στις 12/3/2023 στις 5:51 ΜΜ, paylidis είπε Ένα υγ πάντως Θωμά. Στη bmw τακάκια δισκους άλλαξα μια μολις φορά στα 9 χρόνια περίπου στις 150000 χλμ. Προφανώς εκτός αντιπροσωπείας λόγω ηλικίας. Παίζει κ αυτό το ρόλο του στη τιμή. σε άλλες μάρκες ανά 40Κ θες τακάκια και γύρω στις 90000 δισκους το να αλλάζεις τακάκια ( ένταξη μιλάμε τώρα για μικροποσα) παίζει ρόλο ο οδηγός. Εγω αν το πάρουμε προσωπικά χρησιμοποιώ τα φρένα όσο μπορώ λιγότερο, πιο πολύ αφήνω το γκάζι και το κοντρολάρω ετσι πριν φτάσω στο στοπ πατάω μαλακά το φρένο. Η γυναίκα και πιστεύω όλες οι γυναίκες δεν ξέρουν τι σημαίνει αφήνω τα πεντάλ. Η θα πατάνε φρένο η γκάζι και ιδιαίτερα το φρένο το πατάνε χωρίς αύριο.
george kesoglu Δημοσ. 13 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2023 12 ώρες πριν, tsofras είπε Αντιπροσωπεία Αθήνα ? Ναι Αθήνα Επίσημο , το μονο που με παρηγορεί ειναι οτι ειναι καθε δυο χρονια οποτε γλυκαίνει το πραγμα. 1
telis Δημοσ. 13 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2023 17 ώρες πριν, tsofras είπε Καλά δεν σημαίνει ότι θέλουν τακάκια , στα 25000χλμ διάβασα τους έλεγαν για αλλαγή 17 ετών αμάξι ρε μαν , δεν ξέρω εγώ δεν θα έδινα ούτε 2000ε για 17 ετων αμάξι Δηλαδή το μοναδικό κριτήριο είναι η ηλικία του αυτοκινήτου; πολύ κοντόφθαλμη προσέγγιση ρε συ
tsofras Δημοσ. 13 Μαρτίου 2023 Μέλος Δημοσ. 13 Μαρτίου 2023 12 λεπτά πριν, telis είπε Δηλαδή το μοναδικό κριτήριο είναι η ηλικία του αυτοκινήτου; πολύ κοντόφθαλμη προσέγγιση ρε συ Και όμως , και στο C3 της γυναίκας μου στα 4 χρόνια με 22.000χλμ μας είπαν τακάκια. Ευτυχώς το είχα πάει εγώ και τους είπα όχι και δεν τα άλλαξαν Στον πατέρα μου με το Clio τα ίδια ακριβώς. Ο πατέρας μου εν τω μεταξύ κάνει ρεκορ μία ζωή με τακάκια επειδή δεν τρέχει και δεν πατάει αποτόμα φρένα , εγώ είμαι πιο κανίβαλος. Έχει βγάλει πάνω απο 80.000χλμ σε όλα τα αμάξια 2
dstilio Δημοσ. 13 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2023 Εξουσιοδοτημένο της Renault κάποτε που ήμουν μικρός με είχε σκίσει. Απεξω να πέρναγα με χρέωνε τακάκια και βάση μηχανής. καποια στιγμή μου έγινε ζημιά στο καρτερ που δεν φτιαχνόταν με τίποτα μέχρι που βρήκα μεταχειρισμένο ο ίδιος και τρόμαξε ο συνεργείος για κάποιο λόγο. Εκεί ξαφνικά φτιάχτηκε το παλιό με μια συγκόλληση, αλλά πλήρωσα πολυ γιατί είχε κατεβάσει λέει τη μηχανή. Κατάλαβα το κλέψιμο και από τότε έμαθα για αυτοκίνητα. Πολλά συνεργεία έχουν τη νοοτροπία scammer δυστυχώς χωρίς κανέναν να τους ελέγχει και με έλλειψη γνώσης του κόσμου. Χρειάζεται να πάρεις δεύτερη γνώμη για το ζημιά σαν να πηγαίνεις σε ορθοπεδικό για εγχείρηση. 1 1
paylidis Δημοσ. 13 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2023 7 ώρες πριν, mp123 είπε το να αλλάζεις τακάκια ( ένταξη μιλάμε τώρα για μικροποσα) παίζει ρόλο ο οδηγός. Εγω αν το πάρουμε προσωπικά χρησιμοποιώ τα φρένα όσο μπορώ λιγότερο, πιο πολύ αφήνω το γκάζι και το κοντρολάρω ετσι πριν φτάσω στο στοπ πατάω μαλακά το φρένο. Η γυναίκα και πιστεύω όλες οι γυναίκες δεν ξέρουν τι σημαίνει αφήνω τα πεντάλ. Η θα πατάνε φρένο η γκάζι και ιδιαίτερα το φρένο το πατάνε χωρίς αύριο. Έτσι ακριβώς. Ειδικά στα μανιουαλ το φρενάρισμα γίνεται κατά βάση από το κιβώτιο… Η πλάκα είναι ότι τα πίσω τακάκια σε όλα μου τα αμαξια τα άλλαζα πακέτο με τα μπροστά και ποτε δεν ήθελαν αλλαγή. Το μόνο αμάξι που δεν άλλαξα τακάκια όσα χρόνια το είχα ήταν η w169 (βέβαια δεν έμεινε κ πολύ, κάπου 30 μήνες μετά το σπασμένο κιβώτιο δεν ήθελα να την βλέπω) Λοιπον Θωμά, μίλησα με γνωστό που έχει ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ το οποίο είναι κ ακριβό. Για αρχή μου είπε ότι κάτω από 50000 δεν παίζει τακάκια στον ασσο, τους κοροϊδεύουν και ίσως να μη τα αλλάζουν καν. Κατά δεύτερον, με textar (που είναι τα γνήσια) κόστος υλικών 80€ κόστος εργασίας 40€, είτε μπρος είτε πίσω ίδια τιμή. Με τα γνήσια bmw απλά ανεβαίνουν τα υλικά στα 105€ περίπου. Κοινώς μπροστά πίσω 290€ (κ ξαναλέω είναι ακριβός). Τώρα αν η αντιπροσωπεία καταφέρνει και παίρνει 600€ από κάποιους κ μάλιστα άνευ λόγου να μου τους γνωρίσετε γιατί έχω κάτι έξοδα να τους δαγκώσω κ εγώ λίγο. Ένα υγ. Τα 600€ μου είπε είναι απολύτως λογικά εάν μιλαμε για Μ φρένα καθώς τα τακάκια τους έχουν διπλή τιμή. 4 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις