Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε

1800kg. Συγγνώμη, το ίδιο έχουμε ή έχετε κάποιο άλλο; 

Αναφέρομαι στο 45 tfsi e tronic (phev).

35 tfsi manual. Θα έπρεπε να έχει μεγαλύτερη κατανάλωση το δικό μου ως μη υβριδικό, χειροκίνητο και 1.500 κυβικα. 1700 κιλά είναι το δικό μου. Μικρή η διαφορά δε δικαιολογεί αυτή τη κατανάλωση. 

  • Απαντ. 7,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, paylidis είπε

35 tfsi manual. Θα έπρεπε να έχει μεγαλύτερη κατανάλωση το δικό μου ως μη υβριδικό, χειροκίνητο και 1.500 κυβικα. 1700 κιλά είναι το δικό μου. Μικρή η διαφορά δε δικαιολογεί αυτή τη κατανάλωση. 

Ναι. Το θέμα είναι ότι όλος ο στόλος των q3 της εταιρείας, ίδια κατανάλωση παρουσιάζει. Όποιον συνάδελφο και αν ρωτήσαμε, λίγο πολύ, εκεί βρίσκεται.

  • Sad 1
Δημοσ.
26 λεπτά πριν, paylidis είπε

Εμένα είναι με τον 1.5 tfsi, μονίμως κάτω από 8.5 κατανάλωση (αν μπλέξω στην άπειρη κίνηση αντε να πάει 9 κ όλα αυτά με κλειστό start stop) εντός πόλης και σημειωτέον έχω πολύ βαρύ πόδι. 

τέτοια κατανάλωση έχω άνετα με τον 1.8 tfsi σε Α4 (B8)...

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε

Ναι. Το θέμα είναι ότι όλος ο στόλος των q3 της εταιρείας, ίδια κατανάλωση παρουσιάζει. Όποιον συνάδελφο και αν ρωτήσαμε, λίγο πολύ, εκεί βρίσκεται.

Τεράστια αποτυχία τότε… ασχολείται η εταιρεία όμως με καταναλώσεις;

Μόλις τώρα, dtk-386 είπε

τέτοια κατανάλωση έχω άνετα με τον 1.8 tfsi σε Α4 (B8)...

Ε ναι, 20vt μέχρι να σβήσει ο ήλιος 😎 οικολογία κ μλκς αυτό ήτανε μοτέρ 

  • Like 3
Δημοσ.

@paylidis Για αυτό ανέφερα ότι όσο φορτιζει το αυτοκίνητο, όλα καλά (είτε ως αμιγώς ηλεκτρικό είτε ως υβριδικό). 

Όταν τελειώσει το ρεύμα, καληνύχτα ζωή. Δεν δουλεύει σαν υβριδικό αλλά σαν αμιγώς βενζινοκίνητο (εντός πόλης μιλώντας πάντα).

1 λεπτό πριν, paylidis είπε

Τεράστια αποτυχία τότε… ασχολείται η εταιρεία όμως με καταναλώσεις;

Ναι, μάλλον δεν το διατύπωσα με σαφήνεια : η εταιρεία (στην οποία εργάζεται η σύζυγος) και η οποία έχει εξοπλίσει τον στόλο της με το εν λόγω μοντέλο (περίπου 6-8 αυτοκίνητα).

  • Like 3
Δημοσ.

Τραγικη καταναλωση και εγω λογω κινησης κυριως. Κινουμαι απο 7.5-10 αναλογα την κινηση και τον δρομο.

Για MMI κανενα απολυτως παραπονο οπως και γενικα με το αυτοκινητο, το απολαμβανω.

Αν θα ηθελα κατι θα ηταν καλυτερη επιταχυνση (35 TFSI), αλλα δε μπορουμε να τα εχουμε ολα.

 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, ritualistic είπε

Τραγικη καταναλωση και εγω λογω κινησης κυριως. Κινουμαι απο 7.5-10 αναλογα την κινηση και τον δρομο.

Για MMI κανενα απολυτως παραπονο οπως και γενικα με το αυτοκινητο, το απολαμβανω.

Αν θα ηθελα κατι θα ηταν καλυτερη επιταχυνση (35 TFSI), αλλα δε μπορουμε να τα εχουμε ολα.

 

Καλά θυμόμουν παίζεις υπό προϋποθέσεις 1 λίτρο κάτω από εμένα..!

Για το ΜΜΙ την καταλαβαίνω, το Audi δεν έχει κουμπιά για να πας από λειτουργία σε λειτουργία σε αντίθεση με τα σκοντα που έχουν.
 

κ εγώ καμία 30 άλογα ακόμα θα ήθελα αλλά μικρό το κακό 

44 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε

 

@paylidis Για αυτό ανέφερα ότι όσο φορτιζει το αυτοκίνητο, όλα καλά (είτε ως αμιγώς ηλεκτρικό είτε ως υβριδικό).

 

Κατάλαβα. Πάντως όσο δουλεύει ο βενζινοκινητήρας θα έπρεπε να είναι γύρω στο 8 όχι παραπάνω 

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, paylidis είπε

Κατάλαβα. Πάντως όσο δουλεύει ο βενζινοκινητήρας θα έπρεπε να είναι γύρω στο 8 όχι παραπάνω 

Μπορεί και να φτάσει, όταν στρώσει κάπως η μηχανή (εαν υφίσταται τέτοια διαδικασία πια). Έχει 3000χλμ. μέχρι στιγμής.

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε

Μπορείτε και ναι φτάσει, οταν στρώσεις κάπως η μηχανή (εαν υφίσταται τέτοια διαδικασία πια). Έχει 3000χλμ. μέχρι στιγμής.

Ότι υφίσταται υφίσταται και το λέει και στο μανιουαλ. Θεωρώ πάντως πως ένα λογικό νούμερο ειναι γύρω στα 8-8.5/100 με τον 1400 σε αυτό το βάρος 

  • Like 1
Δημοσ.

@paylidis Μια ερώτηση ακόμα : δεδομένης της εν εξελίξει χιονόπτωσης, κατέβηκα για να σηκώσω τους υαλοκαθαριστηρες στο Q3. Διαπίστωσα όμως, ότι οι μπροστινοί βρίσκουν στο καπό του αυτοκινήτου (!!), ενώ μόνο ο οπίσθιος μπορεί να σηκωθεί.
 

Έχετε υπόψη, τι μπορεί να συμβαίνει; Είναι φυσιολογικό; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε

@paylidis Μια ερώτηση ακόμα : δεδομένης της εν εξελίξει χιονόπτωσης, κατέβηκα για να σηκώσω τους υαλοκαθαριστηρες στο Q3. Διαπίστωσα όμως, ότι οι μπροστινοί βρίσκουν στο καπό του αυτοκινήτου (!!), ενώ μόνο ο οπίσθιος μπορεί να σηκωθεί.
 

Έχετε υπόψη, τι μπορεί να συμβαίνει; Είναι φυσιολογικό; 

Υπάρχει από επιλογή της οθόνης για θέση υαλοκαθαριστήρων σε κατάσταση service. Ή με έναν συγκεκριμένο χειρισμό από τους μοχλούς για να πάνε πάλι σε κατάσταση srvice. Δεν θυμάμαι στο δικό σου πως είναι.

Θα τους φέρει στην μέση και θα σταματήσει, για να έχεις πρόσβαση να τους σηκώσεις και να αλλάξεις μάκτρα 

Επεξ/σία από polyvios
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, polyvios είπε

Θα τους φέρει στην μέση και θα σταματήσει, για να έχεις πρόσβαση να τους σηκώσεις και να αλλάξεις μάκτρα 

Με σβηστή μηχανή, παρατεταμένο κράτημα του διακόπτη υαλοκαθαριστήρων προς τα κάτω και τους φέρνει σχεδόν σε ορθή γωνία.

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, MauroPaltoudias είπε

Διαπίστωσα όμως, ότι οι μπροστινοί βρίσκουν στο καπό του αυτοκινήτου (!!), ενώ μόνο ο οπίσθιος μπορεί να σηκωθεί.

Και στα ibiza μας(2018) έτσι είναι 

Προσωπικά όταν σταθμευω,σβήνω το αμάξι, βγάζω κλειδί -βάζω κλειδί γυρνάω θέση on - κλείνω και κάνω το μοχλο υαλοκαθαριστηρων προς τα κάτω.

Θέση service το είχα βρει σε βίντεο 

Επεξ/σία από terry308
  • Like 4
Δημοσ.
2 ώρες πριν, MauroPaltoudias είπε

@paylidis Μια ερώτηση ακόμα : δεδομένης της εν εξελίξει χιονόπτωσης, κατέβηκα για να σηκώσω τους υαλοκαθαριστηρες στο Q3. Διαπίστωσα όμως, ότι οι μπροστινοί βρίσκουν στο καπό του αυτοκινήτου (!!), ενώ μόνο ο οπίσθιος μπορεί να σηκωθεί.
 

Έχετε υπόψη, τι μπορεί να συμβαίνει; Είναι φυσιολογικό; 

 

48 λεπτά πριν, terry308 είπε

Και στα ibiza μας(2018) έτσι είναι 

Προσωπικά όταν σταθμευω,σβήνω το αμάξι, βγάζω κλειδί -βάζω κλειδί γυρνάω θέση on - κλείνω και κάνω το μοχλο υαλοκαθαριστηρων προς τα κάτω.

Θέση service το είχα βρει σε βίντεο 

Εγώ τι να πω που στο δικό μου (Ibiza 6F) παρότι ο βενζινάς είδε πως βρίσκουν στο καπό επέμενε και τους σήκωσε για να καθαρίσει τα τζάμια με αποτέλεσμα να γδάρει την άκρη του καπό με τους υαλοκαθαριστήρες από την μέσα μεριά; (πάλι καλά δεν φαίνεται τόσο και είναι σε σημείο που πρέπει να το παρατηρήσεις πολύ για να το δεις)

  • Confused 1
  • Sad 3
  • Δημιουργία νέου...