NTC Labs Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2023 Μόλις τώρα, atrigane είπε Ο 3ος κύλινδρος δεν ήταν που είχε χαμηλότερη συμπίεση; δεν θυμάμαι ακριβώς μονο? κατι σιροκο ψαχνουν σπασμενα εμβολα 1 1
Peugeot208 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2023 9 ώρες πριν, zanskou είπε Πραγματικά δεν θέλω να πιστέψω ότι ισχύει έστω και μια στο εκατομμύριο αυτό που έγραψες Μα, γιατί; Αφού με αυτή την εξωγήινη τεχνολογία το αυτοκίνητο αντέχει μεγαλύτερη ροπή. Ξεκιναω να ξηλώνω...
paylidis Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2023 Η φάση ειναι εγω έχω ένα γρανάζι παραπάνω… 😂😂😂 Ρε μη γελάτε όντως έχω 😂😂😂 Δε παίζονται πάντως, πρακτικά Β διαλογής σασμάν βάζουν στη θυγατρική για να μειώσουν το κόστος (ποσό; 20€ ανά αμάξι; ίσως λέω και πολλά) χωρίς να τους νοιάζει καν η ποιότητα και τυχόν προβλήματα.
Astreos Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2023 Καλημέρα, παιδιά, Να σας πω και εγώ τις δικές μου ανησυχίες. Στο κοντινό ή μακρινό μέλλον, θα αγοράσω αυτοκίνητο. Προς το παρόν βολεύομαι με ένα παλιό που έχω, αλλά σε κάποια φάση θέλω να το αντικαταστήσω. Απαιτήσεις δεν έχω πολλές, αλλά και εγώ σαν τον @tsofras θέλω όταν ανεβαίνω στο αυτοκίνητο να το γουστάρω και να μου αρέσει. Δεν καλύπτει δηλαδή τόσο λειτουργικές ανάγκες, όσο άλλες ανάγκες 🙂. Βρίσκομαι, λοιπόν σε διαδικασία αναζήτησης, χωρίς όμως να καίγομαι κιόλας. Είμαι υπέρ του καινούργιου, αλλά, προς θεού, οι τιμές έχουν καταντήσει απαγορευτικές και στρέφομαι αναγκαστικά στην αγορά των μεταχειρισμένων. Κοιτάζω συνέχεια και την εγχώρια αγορά, αλλά και τη δυνατότητα μήπως κατεβάσω κάτι από Γερμανία. Το budget μου δε θέλω να ξεπεράσει τις 20.000. Σε πρώτη φάση, θέλω τις απόψεις σας για το σκεπτικό που ανέφερα παραπάνω (μεταχειρισμένο, Γερμανία). Σε δεύτερη φάση, θέλω τις γνώμες σας για τα αυτοκίνητα από Leasing? Για παράδειγμα, Έχω βάλει στο μάτι αυτό: https://www.car.gr/classifieds/cars/view/325344782-seat-ateca το οποίο είναι από Leasing για 4 χρόνια. Από τη μια τα Leasing έχουν κακό όνομα ότι δεν τα καλομεταχειρίζονται τα αυτοκίνητα, επειδή δεν είναι δικά τους, αλλά από την άλλη το Leasing υποδηλώνει ότι τα χιλιόμετρα το πιθανότερο είναι ότι θα έχουν γίνει σε ανοιχτούς δρόμους και δε θα έχει επιβαρυνθεί το diesel. Απόψεις? 1
and_64 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2023 3 ώρες πριν, Astreos είπε αλλά από την άλλη το Leasing υποδηλώνει ότι τα χιλιόμετρα το πιθανότερο είναι ότι θα έχουν γίνει σε ανοιχτούς δρόμους και δε θα έχει επιβαρυνθεί το diesel. Απόψεις? Αυτό είναι μια περίπτωση τόσο πιθανή όσο το να κινούταν κάθε μέρα μεσα στην πόλη και να μην έχει περάσει ποτέ στη ζωή του τα 120 χλμ 😛 Δεν μπορείς να ξέρεις τι χρήση είχε γίνει στο αυτοκίνητο δυστυχώς...αυτό που εγώ προσωπικά στοιχηματίζω είναι ότι δεν παίζει να έχει αλλάξει λάδια πάνω απο 2 φορές στα 100κ χλμ
Astreos Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2023 10 λεπτά πριν, and_64 είπε Αυτό είναι μια περίπτωση τόσο πιθανή όσο το να κινούταν κάθε μέρα μεσα στην πόλη και να μην έχει περάσει ποτέ στη ζωή του τα 120 χλμ 😛 Δεν μπορείς να ξέρεις τι χρήση είχε γίνει στο αυτοκίνητο δυστυχώς...αυτό που εγώ προσωπικά στοιχηματίζω είναι ότι δεν παίζει να έχει αλλάξει λάδια πάνω απο 2 φορές στα 100κ χλμ Κατάλαβα, τόσο κακή φήμη τα Leasing?
zanskou Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2023 παιδια δεν ειναι ολα τα leasing ιδια. ο γενικός κανόνας ωστόσο ειναι οτι σε καμια περίπτωση (είτε leasing είτε από ιδιώτη, είτε οτιδήποτε) δεν μπορεις να εισαι σίγουρος αν το αυτοκίνητο το έχει καλομεταχειριστεί ή οχι. υπάρχουν εντελώς κάγκουρες ιδιώτες και υπάρχουν και εταιρείες leasing που ακολουθούν το προγραμμα συντήρησης ευλαβικά και πάντα στα συνεργεία της μαμας (όπως και το αντίστροφο). Ένας καλός τεχνικός έλεγχος είναι πάντα απαραίτητος για να πάρεις μια καλή εικόνα. (οχι με απόλυτη ακρίβεια φυσικα). Από μια απλή αγγελία στο car συμπέρασμα δεν πρόκειται να βγει 2
sargus Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2023 Όντως. Υπάρχουν εταιρίες που αναγκαζουν τους κατόχους να πηγαίνουν το αμάξι σε εξουσιοδοτημενο για τα σέρβις στην ώρα τους . Και αυτό γιατί το αμάξι τους ανήκει και άρα έχουν συμφέρον να το προσέξουν. Από μια τέτοια αγόρασα και εγώ. @Astreos μπορείς να κάνεις ότι έκανα και εγώ. Να πας σε μια εταιρεία μεταχειρισμενων που σέβεται τη φήμη της και προσέχει τα αμάξια που πουλάει όπως η spotawheel και η stockcenter (από εδώ ψώνισα εγώ) που δίνουν και εγγύηση. Έτσι θεωρώ ότι μειωνεις τις πιθανότητες να αγοράσεις πατάτα! 1
and_64 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, zanskou είπε παιδια δεν ειναι ολα τα leasing ιδια. Πάσο, η δικιά μου εμπειρία απο 2 συγγενείς που έχουν leasing αυτοκίνητα (διαφορετικές εταιρίες) είναι οτι εχει γίνει ποτέ σωστή συντήρηση. Όταν δίνει πχ η vw αλλαγή λαδιών καθε 30κ χλμ την ενδιαφέρει πιστεύεις αν το μοτέρ θα σκορπίσει στα 120-150κ? Έχοντας την εμπειρία του tsi με τις καδένες μπορώ να σου πω πως αμφιβάλω πάρα πολύ... Ο ένας απο τους 2 προαναφερθέντες δε ειναι τελείως κανίβαλος, το ανεβάζει πεζοδρόμια οπου να ναι, σκαει σε οτι λακουβα υπαρχει στο δρόμο γιατί η λογική είναι "δεν είναι δικό μου" Αυτό το αυτοκίνητο θα θέλει ενα χιλιάρικο για πλάκα σε αναρτήσεις και περιφερειακά όταν το αγοράσεις μετά, εκτός αν το κυκλοφορείς με όλα να κοπανάνε και δεν νιώθεις μία! Απο κει και πέρα σαφώς το μεταχειρισμένο θα είναι πάντα μεταχειρισμένο και η αγορά σήμερα είναι πολύ περίεργη οπότε ο καθένας παίζει ανάλογα το budget και τις επιλογές που έχει την δεδομένη στιγμή @sargus όντως εχοντας μια εγγύηση είσαι πιο ασφαλής τουλάχιστον το πρώτο διάστημα απλά θελει προσοχή τι καλύπτει αυτή και τι όχι. Επίσης η spotawheel δεν είναι δυστυχώς το ίδιο με όταν ξεκίνησε Επεξ/σία 26 Ιανουαρίου 2023 από and_64 2
zanskou Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) το ότι κάποιοι τα πάνε σαν κανίβαλοι δεν σημαίνει οτι δεν θα πληρώσουν και το κόστος των ενδεχόμενων ζημιων. όταν το αυτοκίνητο παραδίδεται πίσω στην εταιρεία leasing γίνεται και έλεγχος και οτι στραβό βρεθεί χρεώνεται στον πελάτη σύμφωνα με το συμβόλαιό του. άρα ο δικός σου θα την φάει αργά ή ΄γρηγορα ή αν δεν τη φάει ο ίδιος θα την φάει η εταιρεία του που του παρέχει το αυτοκίνητο. για τις εταιρείες leasing τα αυτοκίνητα αυτά ειναι περιουσία. μετά τη μίσθωση θα το δώσουν είτε σε rent a car είτε θα το πουλήσουν ως μτχ και το τελευταίο που θέλουν είναι να βρεθεί κάποιος που να τους τρέχει γιατί του έδωσαν προβληματικό αυτοκίνητο. Επεξ/σία 26 Ιανουαρίου 2023 από zanskou 1
and_64 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 17 λεπτά πριν, zanskou είπε το ότι κάποιοι τα πάνε σαν κανίβαλοι δεν σημαίνει οτι δεν θα πληρώσουν και το κόστος των ενδεχόμενων ζημιων. όταν το αυτοκίνητο παραδίδεται πίσω στην εταιρεία leasing γίνεται και έλεγχος και οτι στραβό βρεθεί χρεώνεται στον πελάτη σύμφωνα με το συμβόλαιό του. άρα ο δικός σου θα την φάει αργά ή ΄γρηγορα ή αν δεν τη φάει ο ίδιος θα την φάει η εταιρεία του που του παρέχει το αυτοκίνητο. για τις εταιρείες leasing τα αυτοκίνητα αυτά ειναι περιουσία. μετά τη μίσθωση θα το δώσουν είτε σε rent a car είτε θα το πουλήσουν ως μτχ και το τελευταίο που θέλουν είναι να βρεθεί κάποιος που να τους τρέχει γιατί του έδωσαν προβληματικό αυτοκίνητο. Το γνωρίζω αυτό και είναι λογικό αλλιώς θα είχαν γίνει όλα βίδες. Από την άλλη το ότι η εταιρία θα χρεώσει/εισπράξει για τις ζημιές δεν σημαίνει οτι θα τις φτιάξει κιολας! Και πάλι δεν εννοώ να στάζει λάδια απο κάτω, αλλά πχ "κουρασμένα" σινεμπλόκ...στους 100 θα το καταλάβουν οι 10 και ίσως λέω πολλούς Επίσης βάλε στην εξίσωση οτι δεν πουλιούνται ολα τα leasing σαν μεταχειρισμένα κάτω απο το ίδιο brand (εννοώ οτι η κάθε εταιρία δεν πουλάει μόνο απο τις μάντρες της τα "approved", δίνει και σε πόσες άλλες μάντρες) Δυστυχώς ή ευτυχώς έχω κολλητό φίλο με εταιρία ενοικιάσεων που παίρνει αυτοκίνητα απο εταιρίες leasing (αγορές αλλά και υπενοικιάσεις) κάθε χρόνο. ΚΑΘΕ χρονιά την τελευταία σχεδόν δεκαετία που το κάνει αυτο, στα 8-10 αυτοκίνητα που υπενοικιάζει τουλάχιστον 2 θα γυρίσουν πίσω για αλλαγή μεσα στη σεζόν με βλάβες που ξεκινάνε απο στραβή ζάντα που δεν κρατάει πια αέρα μέχρι καδένες/ιμάντες και καρφωμένα μοτέρ. Ειδικά τα παλαιότερα αυτοκίνητα (>4ετιας) αν προέρχονται απο leasing, υπάρχει πολύ μεγάλη πιθανότητα να εχουν κάνει τις διακοπές τους στις Κυκλάδες για 2-3 χρόνια μέχρι να πουληθούν (εξαρτάται πάντα και τον τύπο/μέγεθος χωρίς να είναι απόλυτο) Επεξ/σία 26 Ιανουαρίου 2023 από and_64
paylidis Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2023 Θα σας πω το πιο απλό περί λιζινγκ, όταν εμείς ως ιδιώτες έχουμε 15000 χλμ σέρβις οι εταιρείες λιζινγκ τα έχουν κάνει πλακάκια και με παραθυράκι long life λαδιών κάνουν το σέρβις στις 30000 χλμ χωρίς να επηρεαστεί η εγγύηση κλπ. κατα τα αλλά ναι το πάμε αντιπροσωπεία αλλά δε μας πιέζουν κιόλας να το πάμε, ευθύνη μας είναι κ αν δε το πάμε πρόβλημα μας αυτοί δεν ιδρώνουν καν 1
zanskou Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2023 10 λεπτά πριν, paylidis είπε Θα σας πω το πιο απλό περί λιζινγκ, όταν εμείς ως ιδιώτες έχουμε 15000 χλμ σέρβις οι εταιρείες λιζινγκ τα έχουν κάνει πλακάκια και με παραθυράκι long life λαδιών κάνουν το σέρβις στις 30000 χλμ χωρίς να επηρεαστεί η εγγύηση κλπ. κατα τα αλλά ναι το πάμε αντιπροσωπεία αλλά δε μας πιέζουν κιόλας να το πάμε, ευθύνη μας είναι κ αν δε το πάμε πρόβλημα μας αυτοί δεν ιδρώνουν καν δεν ειναι έτσι όπως το λες. τουλάχιστον όχι απόλυτα. εξαρτάται από το συμβόλαιο. γιατι όταν η Χ leasing εταιρεία κανει πχ μια συμφωνία με έναν έμπορο ή πολύ περισσότερο μια εισαγωγική υπογράφεται ένα συμβόλαιο όπου και οι δύο πλευρές κοιτάνε να μεγιστοποιήσουν το κέρδος τους. και από την πλευρά της πωλήτριας εταιρείας πολλές φορές μπαίνουν και συγκεκριμένοι τζίροι που πρέπει να γίνουν στα συνεργεία, ποσοστά εκπτώσεων κλπ. Επίσης καμια εταιρεία δεν την συμφέρει να μην κάνει σέρβις καθώς την όποια ζημία μπορεί να προκύψει δεν την καλύπτει καμία εγγύηση
paylidis Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2023 42 λεπτά πριν, zanskou είπε δεν ειναι έτσι όπως το λες. τουλάχιστον όχι απόλυτα. εξαρτάται από το συμβόλαιο. γιατι όταν η Χ leasing εταιρεία κανει πχ μια συμφωνία με έναν έμπορο ή πολύ περισσότερο μια εισαγωγική υπογράφεται ένα συμβόλαιο όπου και οι δύο πλευρές κοιτάνε να μεγιστοποιήσουν το κέρδος τους. και από την πλευρά της πωλήτριας εταιρείας πολλές φορές μπαίνουν και συγκεκριμένοι τζίροι που πρέπει να γίνουν στα συνεργεία, ποσοστά εκπτώσεων κλπ. Επίσης καμια εταιρεία δεν την συμφέρει να μην κάνει σέρβις καθώς την όποια ζημία μπορεί να προκύψει δεν την καλύπτει καμία εγγύηση Προφανώς και είναι συμφωνία. Στο δικό μου σκοντα όμως ως ιδιώτης ήταν ρητό ότι τα σέρβις είναι ανά 15000 ενώ στο leasing μου ανά 30000. Το ίδιο ισχύει και σε Vw συναδέλφου. Προφανώς είναι στα πλαίσια συμφωνίας κ όχι αυθαίρετο αλλά οποίος έχει έστω κ λίγο αίσθηση του το τραβάει το λάδι καταλαβαίνει ότι στις 30000 είναι πλέον νερό (όσο υπάρχει κιόλας ακόμα μέσα), και νομίζω ότι επ αυτού συμφωνείς… 1
zanskou Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2023 26 λεπτά πριν, paylidis είπε Προφανώς και είναι συμφωνία. Στο δικό μου σκοντα όμως ως ιδιώτης ήταν ρητό ότι τα σέρβις είναι ανά 15000 ενώ στο leasing μου ανά 30000. Το ίδιο ισχύει και σε Vw συναδέλφου. Προφανώς είναι στα πλαίσια συμφωνίας κ όχι αυθαίρετο αλλά οποίος έχει έστω κ λίγο αίσθηση του το τραβάει το λάδι καταλαβαίνει ότι στις 30000 είναι πλέον νερό (όσο υπάρχει κιόλας ακόμα μέσα), και νομίζω ότι επ αυτού συμφωνείς… τι να σου πω. δεν μου έχει τύχει να το ξανακούσω αυτό που λες αλλά ίσως φταίει και το ότι από VAG group δεν περνάω ούτε απ'εξω προφανώς δεν το αμφισβητώ ωστόσο Παίζει βέβαια μήπως να ήταν βενζίνη το ένα και πετρέλαιο το άλλο (ή πετρέλαια και τα δύο); γιατί έτσι θα είχε μια λογική
Προτεινόμενες αναρτήσεις