zanskou Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 15 λεπτά πριν, djuan1988 είπε Σε ποια έκδοση; Στη βασική; σε ολες ρε συ
zio10 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 23 λεπτά πριν, FiLw είπε Νομίζω πως ήδη υπάρχει η τάση για "κοινά" πράγματα(ή αλλιώς as a service). Έχει και μια λογική από πίσω. Οι πόροι του πλανήτη είναι πεπερασμένοι. Οι άνθρωποι αυξάνονται συνεχώς. Αν δεν γίνει κάτι συνταρακτικό με νέες τεχνολογίες το να ανοίγουμε κινητό για να νοικιάσουμε ένα αυτοκίνητο για μία διαδρομή θα γίνει η νέα πραγματικότητα(και μάλλον ένα μικρό ποσοστό θα έχει δικό του ). Επίσης για τα ηλεκτρικά έχω καταλάβει πως το μεγαλύτερο θέμα είναι η παραγωγή της ενέργειας και η αποθήκευσή της(και γενικότερα η μπαταρία από την παραγωγή έως την απόρριψη-ανακύκλωση). Τα υπόλοιπα έχουν να κάνουν με "μαρκετινγκ" ώστε να πειστεί ο κόσμος να κάνει τη μετάβαση. Φυσικά είναι και πρακτικό το θέμα φόρτισης-εμβέλειας αλλά μας αγγίζει προσωπικά ενώ η παραγωγή-αποθήκευση μας σφαλιαρίζει συλλογικά 😅 Αυτό είναι πιαωγύρισμα, δεν πιστεύω ότι θα γίνει. Είναι σα να λέμε ότι δεν θα έχουμε τηλέφωνα και θα έχει ένα στο καφενείο όπως παλιά
FiLw Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 11 λεπτά πριν, zio10 είπε Αυτό είναι πιαωγύρισμα, δεν πιστεύω ότι θα γίνει. Είναι σα να λέμε ότι δεν θα έχουμε τηλέφωνα και θα έχει ένα στο καφενείο όπως παλιά Spoiler Spoiler Επεξ/σία 13 Ιανουαρίου 2023 από FiLw
majnun Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 Το θέμα ειναι οτι οπως και στην περίπτωση της Α κλασε, ασχέτως του οτι περνουν σε διαφορετικούς κινητήρες με το facelift, τα +11 χιλιαρικα της κορόλα, και τα +17 χιλιάρικα της Α κλάσε το προϊόν γίνεται απρόσιτο για ΠΑΡΑ πολύ κόσμο πια. Θα έπρεπε να μας ανησυχεί σαν ανθρώπους και οι καταναλωτές να σταματήσουμε εντελώς για ενα τριμηνο μπας και ελθουν στα συγκαλά τους οι εκάστοτε ιθύνοντες. Αλλά δε θα συμβεί τίποτα απο τα δύο. 6
djuan1988 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 1 ώρα πριν, zanskou είπε σε ολες ρε συ Για την cross μιλούσα. Εγώ κοιτούσα μέσα στον configurator του Cross, ακόμη 31200 το βγάζει.
zanskou Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 μηπως να κανεις ενα καθαρισμα τα cookies ; τι να πω. απο pc που το κοιτάω δειχνει τα σωστα. και από το κινητό που μολις τσέκαρα πάλι σωστά τα δειχνει
dtk-386 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 1 ώρα πριν, zanskou είπε σε ολες ρε συ η sedan πήρε 4 χιλιάρικα πάνω η entry level .... μάλιστα....
paylidis Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 3 λεπτά πριν, dtk-386 είπε η sedan πήρε 4 χιλιάρικα πάνω η entry level .... μάλιστα.... Όσο ανεβαίνουν τα τουοτα ανεβάζω κ εγώ τιμή στο car 😂 δε το δέχομαι αυτό !
djuan1988 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 27 λεπτά πριν, zanskou είπε μηπως να κανεις ενα καθαρισμα τα cookies ; τι να πω. απο pc που το κοιτάω δειχνει τα σωστα. και από το κινητό που μολις τσέκαρα πάλι σωστά τα δειχνει Τώρα που μπήκα ξανά έγιναν άσπρα και ανέβηκε η τιμή. Τι να πω πραγματικά έχει ξεφύγει η κατάσταση.
ProponitisTouKanape Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 1 ώρα πριν, zanskou είπε εχεις δει που παίζουν τα υπόλοιπα της κατηγορίας και τι προσφέρουν ; προφανως δεν ειναι χαμηλό το κόστος, και ειδικά σε σχέση με το προηγούμενο ειναι και σημαντικη η διαφορά αλλα οταν ο ανταγωνισμός πουλάει συμβατικα χειροκινητα, με μικροτερη εγγυηση στα ιδια ή και περισσότερα χρηματα προφανώς η εταιρεία θα τοποθετηθει αναλογως. ποιο ειναι το παραλογο ; μην βγαζετε οπαδισμο. μακαρι να πεφταν ολες οι τιμες σε επιπεδα 2014. προφανως αυτό θέλουμε όλοι αλλά άλλο αυτό και άλλο ο οπαδισμός και οι παρωπίδες. Φίλε Corolla εχω, δε βγάζω οπαδισμό. Οπαδισμό συνηθως οι τζαπανόφιλοι βγάζουν. Αλλά μιλάμε για ενα αυτοκίνητο που πριν 1-1.5 χρονο έπαιρνες με ~20Κ (έστω και με λιγο φτωχότερο εξοπλισμό) και τώρα η φθηνότερη έκδοση που φέρνει ο εισαγωγέας είναι 40% πάνω και το οποίο δεν εχει χώρους για οικογενειακό. Κι επίσης ένα προτέρημα της Τογιότα στην Ελλάδα ήταν η ανταγωνιστική τιμολόγηση, τώρα την έκαψε κι αυτή. 9
BTL Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 27 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε Φίλε Corolla εχω, δε βγάζω οπαδισμό. Οπαδισμό συνηθως οι τζαπανόφιλοι βγάζουν. Αλλά μιλάμε για ενα αυτοκίνητο που πριν 1-1.5 χρονο έπαιρνες με ~20Κ (έστω και με λιγο φτωχότερο εξοπλισμό) και τώρα η φθηνότερη έκδοση που φέρνει ο εισαγωγέας είναι 40% πάνω και το οποίο δεν εχει χώρους για οικογενειακό. Κι επίσης ένα προτέρημα της Τογιότα στην Ελλάδα ήταν η ανταγωνιστική τιμολόγηση, τώρα την έκαψε κι αυτή. Το μέλλον του Corolla HB είναι αμφίβολο διότι οπως σωστά είπες δεν έχει χώρους ενώ υπάρχει και ο εσωτερικός ανταγωνισμός: οσοι θέλουν χώρους θα κατευθυνθούν στο Corolla Cross (ειδικά αν βγει η 1.8L που με βάση τους υφιστάμενους τιμοκαταλόγους θα ειναι 2.5Κ φθηνότερο και από οτι διάβασα Made in Japan) ενώ οι υπόλοιποι στο Yaris Cross. Επεξ/σία 13 Ιανουαρίου 2023 από BTL 2
djuan1988 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 1 ώρα πριν, zanskou είπε μηπως να κανεις ενα καθαρισμα τα cookies ; τι να πω. απο pc που το κοιτάω δειχνει τα σωστα. και από το κινητό που μολις τσέκαρα πάλι σωστά τα δειχνει Στο μεταξύ στη μεγάλη έκδοση πήρε 1,5k τώρα που το ξανακοίταξα στο PC.
tsofras Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 20 λεπτά πριν, djuan1988 είπε Στο μεταξύ στη μεγάλη έκδοση πήρε 1,5k τώρα που το ξανακοίταξα στο PC. Σταμάτα να κοιτάς και εσύ, με κάθε κλικ πάει+1.5 2
terry308 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 59 λεπτά πριν, djuan1988 είπε Στο μεταξύ στη μεγάλη έκδοση πήρε 1,5k τώρα που το ξανακοίταξα στο PC. 37 λεπτά πριν, tsofras είπε Σταμάτα να κοιτάς και εσύ, με κάθε κλικ πάει+1.5 Και πέρνα να δεις το Ds4 😂😎
tsofras Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2023 1 λεπτό πριν, terry308 είπε Και πέρνα να δεις το Ds4 😂😎 Ωραίο το άτιμο, κάπου διάβασα όμως για κάτι ατέλειες που έχει από εργοστάσιο, το παρατήρησε και κάτοχος
Προτεινόμενες αναρτήσεις