Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Να προσθέσω και κάτι τελευταίο , άσχετο με το KIA , τελικά αν έχεις κάποιο αμάξι τελευταίας τεχνολογίας , μάλλον πρέπει να μπείς σε κάτι πάρα πολύ ανώτερο για να σε εξιτάρει . Με εξαίρεση δλδ το αυτόματο κιβώτιο , ότι έχω οδήγησει μετά το Leon , το νιώθεις "απλά" ένα διαφορετικό αμάξι.

Δηλαδή πολύ ωραίο και το Formentor όταν το οδήγησα και το Q3 , αλλά τα 10.000 + που ζητάνε δεν ξέρω κατα πόσο τα "αξίζουν" τελικά

Και μάλλον κάποια στιγμή πρέπει να μου φύγει αυτό το κόλλημα με το κιβώτιο αφού απο τα 5.000χλμ που κάνω ετησίως άντε να είναι τα 1000 στην πόλη και τα άλλα σε ταξίδια (για κάποιο λόγο όμως είμαι βλάκας και εκεί επιμένω να πάω να ξαναχρεωθώ για αυτά τα 1000 χλμ :D )

  • Like 3
  • Απαντ. 7,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 ώρες πριν, djuan1988 είπε

Δε μίλησε κανένας για αξιοπιστία ρε παιδιά. Για την ποιότητα των υλικών μιλάμε, για τη συναρμογή και φυσικά και για το brandname, ας μην κοροϊδευόμαστε μετράει για τους περισσότερους. 

Τα Mazda έχουν γίνει πραγματικά premium με την αντίστοιχη τιμή βέβαια. Προσωπικά μου αρέσουν και εξωτερικά και εσωτερικά.

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την πρόταση, αλλά δυστυχώς μένω Θεσσαλονίκη.

Στην αντιπροσωπεία του Βόλου είχα αυτή την αντιμετώπιση.

Πάντως στην αντιπροσωπεία της Λάρισας (που την έχει ο ιδιος με το Βολο) είναι πάρα πολύ φιλικοί και πρόθυμοι. Εμενα μου έκαναν την καλυτερη τιμή και μπόλικα δώρα  όταν αγόρασα στα μέσα του 21. Ο ψηλός που εχει σημάδια απο ακμή είναι ο ιδιοκτήτης και ειναι πολύ κομπλέ τύπος

1 ώρα πριν, tsofras είπε

Το λοιπόν ήρθα αντιπροσωπεία Συγγρού πολύ φιλικός και ευγενικός ο πωλητής.

Πολύ άνετο το αμάξι ως ανάρτηση, δεν ετριζε τίποτα, μία χαρά και στις στροφές.

Ωραίο το DCT σχεδόν σαν DSG , θεωρώ το DSG λίγο ανώτερο σε λειτουργία.

Χώρος στο πορτ μπαγκαζ ανύπαρκτος λόγω μπαταρίας, τα 380 είναι με τον χώρο κάτω από το κάλυμμα, αντίο ζωή.

H μπαταρία 48v κοστίζει 500ε και έχει 2 χρόνια εγγύηση

Τα μεγάλα μειων

1) Τιμόνι. Αν και σκληρό μου φάνηκε πολύ ασαφές, καμία σχέση με του Leon, δεν μπορώ να το εξηγήσω αλλά δεν μου άρεσε καθόλου.

2) Και το πιο σημαντικό τέρμα άβολα καθίσματα και θέση οδήγησης, βγήκα πιασμένος με μουδιασμενα πόδια. Είναι τελικά βέβαιο ότι εκτός από hatchback η μέση μου δεν δέχεται SUVοειδη θέση οδήγησης. Εκτός απο άβολα , μάλλον το ύφασμα που έχει δεν αναπνέει καθόλου οπότε βγήκα με ιδρωμένα πόδια και ποπό :D

3) Ποιοτικά μέσα ( οπτικά κυρίως) είναι κατώτερο από το Leon, αν και ξαναλέω δεν ετριζε τίποτα.

28300 η έκδοση Platinum με αρκετές ελλείψεις σε εξοπλισμό, έψαχνα start button και προσπαθούσα να φύγω με ανεβασμένο χειρόφρενο.

Οπότε αρκετά καλό σαν σύνολο αλλά για τα δικά μου δεδομένα το Leon σε DSG του ρίχνει στα αυτιά,. Βασικά ακόμη και σε χειροκίνητο.

Αλλά αυτό είναι δική μου άποψη που είμαι κολλημένος

Α να προσθέσω ωραίος ο ήχος του κινητήρα του KIA , καλύτερος σε λειτουργία του Seat, πιο σπιρτοζικος

To δοκίμασα και στο normal και στο sport προφιλ οδήγησης , στο σπορτ το κιβώτιο κρατάει πιο ψηλά τις στροφές , εκεί η αλήθεια είναι με ενόχλησε λίγο ο θόρυβος του κινητήρα που πέρναγε στην καμπίνα

Αυτά


Έτσι για την σύγκριση αυτή τη στιγμή το Leon (DSG) κοστίζει 29650 και έχει ηλεκτρικούς καθρέφτες, ψηφιακό καντράν, start-stop button , ηλεκτρικό χειρόφρενο , τριζωνικό κλιματισμό με αεραγωγούς στα πίσω καθίσματα, οσφυϊκή υποστήριξη (και μπορεί και κάτι παραπάνω)

Αν εξαιρέσουμε την εγγύηση και το σκεφτούμε μόνο οδηγικά αλλά ακόμη και σε χώρους , πιστεύω το Leon είναι καλύτερη επιλογή.

Έχει περισσότερους χώρους για τους επιβάτες και στο πορτ-μπαγκαζ , καλύτερο εξοπλισμό και καλύτερη οδηγική αίσθηση.

Γνωρίζετε ότι δεν ευλογάω τα γένια μου για αυτό και σας τα γράφω , αν κάποιον τον απασχολεί περισσότερο η αξιοπιστία πιθανών να είναι καλύτερη λύση το Xceed .

Σίγουρα όμως για τον όγκο του , με εξαίρεση ότι έχεις ράγες οροφής , του λείπουν οι χώροι

Το προτέρημα που μπορεί να έχει ενας κορεάτης ειναι το vfm, αν το χάνει κι αυτό, είτε απο τιμή, είτε απο εξοπλισμό, είτε κι απο τα δύο, τότε δεν εχει κάποιο συγκριτικό πλεονέκτημα σε σχέση με τον ανταγωνισμό. 

Θέση οδήγησης δεν ήταν χαμηλά; Γιατι συνηθως σε τέτοια "ενδιάμεσα" αυτοκίνητα βάζουν τη θέση περίπου στο ίδιο ύψος με το αντίστοιχο χατσμπακ. Ή ήταν ψηλά, στο θεό;

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Πάντως στην αντιπροσωπεία της Λάρισας (που την έχει ο ιδιος με το Βολο) είναι πάρα πολύ φιλικοί και πρόθυμοι. Εμενα μου έκαναν την καλυτερη τιμή και μπόλικα δώρα  όταν αγόρασα στα μέσα του 21. Ο ψηλός που εχει σημάδια απο ακμή είναι ο ιδιοκτήτης και ειναι πολύ κομπλέ τύπος

Το προτέρημα που μπορεί να έχει ενας κορεάτης ειναι το vfm, αν το χάνει κι αυτό, είτε απο τιμή, είτε απο εξοπλισμό, είτε κι απο τα δύο, τότε δεν εχει κάποιο συγκριτικό πλεονέκτημα σε σχέση με τον ανταγωνισμό. 

Θέση οδήγησης δεν ήταν χαμηλά; Γιατι συνηθως σε τέτοια "ενδιάμεσα" αυτοκίνητα βάζουν τη θέση περίπου στο ίδιο ύψος με το αντίστοιχο χατσμπακ. Ή ήταν ψηλά, στο θεό;

Είχε ρύθμιση και την έβαλα στο πιο χαμηλό , δεν είναι τόσο το πως βλέπεις αλλά σε τι στάση καταλήγει να είναι το σώμα σου. Σε εμένα έχει δείξει ότι με βολεύει να κάθομαι με μεγαλύτερη γωνία (λίγο πιο ξαπλωτός δηλαδή) απο το να είμαι κοντά σε ορθή γωνία

Τίποτα δείχνει ότι όντως το Leon είναι το ιδανικό για εμένα.

Θα κοιτάω μήπως πετύχω 1.5 ή 2λιτρο σε καλή τιμή , νομίζω δεν έχει πλέον ουσία το να ψάχνω άλλα αμάξια.

Τουλάχιστον άσχετο απο την κλάψα μάλλον πέτυχα αυτό που ζήταγα

  • Like 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, tsofras είπε

Το λοιπόν ήρθα αντιπροσωπεία Συγγρού πολύ φιλικός και ευγενικός ο πωλητής.

Πολύ άνετο το αμάξι ως ανάρτηση, δεν ετριζε τίποτα, μία χαρά και στις στροφές.

Ωραίο το DCT σχεδόν σαν DSG , θεωρώ το DSG λίγο ανώτερο σε λειτουργία.

Χώρος στο πορτ μπαγκαζ ανύπαρκτος λόγω μπαταρίας, τα 380 είναι με τον χώρο κάτω από το κάλυμμα, αντίο ζωή.

H μπαταρία 48v κοστίζει 500ε και έχει 2 χρόνια εγγύηση

Τα μεγάλα μειων

1) Τιμόνι. Αν και σκληρό μου φάνηκε πολύ ασαφές, καμία σχέση με του Leon, δεν μπορώ να το εξηγήσω αλλά δεν μου άρεσε καθόλου.

2) Και το πιο σημαντικό τέρμα άβολα καθίσματα και θέση οδήγησης, βγήκα πιασμένος με μουδιασμενα πόδια. Είναι τελικά βέβαιο ότι εκτός από hatchback η μέση μου δεν δέχεται SUVοειδη θέση οδήγησης. Εκτός απο άβολα , μάλλον το ύφασμα που έχει δεν αναπνέει καθόλου οπότε βγήκα με ιδρωμένα πόδια και ποπό :D

3) Ποιοτικά μέσα ( οπτικά κυρίως) είναι κατώτερο από το Leon, αν και ξαναλέω δεν ετριζε τίποτα.

28300 η έκδοση Platinum με αρκετές ελλείψεις σε εξοπλισμό, έψαχνα start button και προσπαθούσα να φύγω με ανεβασμένο χειρόφρενο.

Οπότε αρκετά καλό σαν σύνολο αλλά για τα δικά μου δεδομένα το Leon σε DSG του ρίχνει στα αυτιά,. Βασικά ακόμη και σε χειροκίνητο.

Αλλά αυτό είναι δική μου άποψη που είμαι κολλημένος

Α να προσθέσω ωραίος ο ήχος του κινητήρα του KIA , καλύτερος σε λειτουργία του Seat, πιο σπιρτοζικος

To δοκίμασα και στο normal και στο sport προφιλ οδήγησης , στο σπορτ το κιβώτιο κρατάει πιο ψηλά τις στροφές , εκεί η αλήθεια είναι με ενόχλησε λίγο ο θόρυβος του κινητήρα που πέρναγε στην καμπίνα

Αυτά


Έτσι για την σύγκριση αυτή τη στιγμή το Leon (DSG) κοστίζει 29650 και έχει ηλεκτρικούς καθρέφτες, ψηφιακό καντράν, start-stop button , ηλεκτρικό χειρόφρενο , τριζωνικό κλιματισμό με αεραγωγούς στα πίσω καθίσματα, οσφυϊκή υποστήριξη (και μπορεί και κάτι παραπάνω)

Αν εξαιρέσουμε την εγγύηση και το σκεφτούμε μόνο οδηγικά αλλά ακόμη και σε χώρους , πιστεύω το Leon είναι καλύτερη επιλογή.

Έχει περισσότερους χώρους για τους επιβάτες και στο πορτ-μπαγκαζ , καλύτερο εξοπλισμό και καλύτερη οδηγική αίσθηση.

Γνωρίζετε ότι δεν ευλογάω τα γένια μου για αυτό και σας τα γράφω , αν κάποιον τον απασχολεί περισσότερο η αξιοπιστία πιθανών να είναι καλύτερη λύση το Xceed .

Σίγουρα όμως για τον όγκο του , με εξαίρεση ότι έχεις ράγες οροφής , του λείπουν οι χώροι

 

που φτάσαμε 30k για ένα Leon....

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

που φτάσαμε 30k για ένα Leon....

Δυστυχώς 28500 για ένα xceed, 26000 για ένα duster, 35000 για ένα Astra, 40000 για ένα Qasqhai, 30.000 για ένα Puma κτλ. 

Τουλάχιστον τα Leon, Focus , Astra δεν είναι υπερυψωμένα μικρά που τα βάφτισαν SUV από Ibiza, Corsa και Fiesta και ουσιαστικά πληρώνεις 30 χιλιάρικα για ένα μικρό αμάξι.

Αλλά ναι συμφωνώ

 

 

 

  • Like 3
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, tsofras είπε

Δυστυχώς 28500 για ένα xceed, 26000 για ένα duster, 35000 για ένα Astra, 40000 για ένα Qasqhai, 30.000 για ένα Puma κτλ. 

Τουλάχιστον τα Leon, Focus , Astra δεν είναι υπερυψωμένα μικρά που τα βάφτισαν SUV από Ibiza, Corsa και Fiesta και ουσιαστικά πληρώνεις 30 χιλιάρικα για ένα μικρό αμάξι.

Αλλά ναι συμφωνώ

Συμφωνώ απολύτως! Ειδικά το Astra έχει ξεφύγει εντελώς!

Κι είμαι των χατσμπακς. Δεν γουστάρω αυτή την μόδα των υπερυψωμένων SUV και μη.

  • Like 2
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Συμφωνώ απολύτως! Ειδικά το Astra έχει ξεφύγει εντελώς!

Κι είμαι των χατσμπακς. Δεν γουστάρω αυτή την μόδα των υπερυψωμένων SUV και μη.

Και εμένα αυτή η μόδα με έκανε και πήρα το 2008 και να έχω δοκιμάσει άλλα τόσα γιατί λέω κάτι χάνω δεν μπορεί

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, tsofras είπε

Ωραίο το DCT σχεδόν σαν DSG , θεωρώ το DSG λίγο ανώτερο σε λειτουργία.

Χώρος στο πορτ μπαγκαζ ανύπαρκτος λόγω μπαταρίας, τα 380 είναι με τον χώρο κάτω από το κάλυμμα, αντίο ζωή.

Καλώς ή κακώς το dsg είναι μια κατηγορία μονο του...και στη cla το 7αρι χειρότερο είναι σε λειτουργία απο το dsg6 (χρόνος αλλαγής/ομαλότητα/υστέρηση) σε κατεβάσματα και είναι πολύ πιο σύγχρονο σαν σχεδιασμός!

Τόσο χάλι το πορτ μπαγκάζ; Κάτι αντίστοιχο είδα και γω σε phev (330e που οδήγησα πρόσφατα-δεν θυμάμαι να το έγραψα πουθενά πιο πίσω!) που αν δεν πάρεις touring απλα δεν έχεις χώρους, το πάτωμα του πορτ μπαγκάζ σηκώνεται πάρα πολύ.Συνολικά πολύ ωραία η μπέμπα πάντως αλλά κλασικά απο τιμή στα ταβάνια...

Για να γυρίσω πίσω στην ίδια κατηγορία, στο focus που ειναι mhev, αν θυμάμαι καλά μπαταρία είχε κατω απο το κάθισμα του συνοδηγού.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 ώρες πριν, djuan1988 είπε

Συμπέρασμα, όπως ήδη ξέρουμε όλοι, οι τιμές είναι τραγικές. Θα πάω να δω και Honda, Peugeot, Citroen, BMW. Mercedes θεωρώ ότι δεν έχει νόημα καν να δω λόγω τιμών. 

Έλα να σου βάλω ένα φιόγκο στο Q3 να το πάρεις άμα είναι να δώσεις 40Κ για νισαν ή τουοτα… από τον Οκτώβριο έως σήμερα έχει κάνει ούτε 200 χλμ κ αυτά γιατί πρέπει να κινείται 😐

Καινούργιο μυρίζει ακόμα κ σήμερα με ότι ακριβώς φοράει είναι στα 42000 σημερα…!

 

υγ ο αγαπημενος πωλητής επιβεβαιώθηκε σε κάτι που έλεγε, το χειροκίνητο σε αυτά τα μοντέλα δεν μετάπωλείται  εύκολα - Σε καμία περίπτωση βέβαια δεν το μετανιώνω γιατί έβγαλαν προβλήματα τα dsg7

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, and_64 είπε

Καλώς ή κακώς το dsg είναι μια κατηγορία μονο του...και στη cla το 7αρι χειρότερο είναι σε λειτουργία απο το dsg6 (χρόνος αλλαγής/ομαλότητα/υστέρηση) σε κατεβάσματα και είναι πολύ πιο σύγχρονο σαν σχεδιασμός!

Τόσο χάλι το πορτ μπαγκάζ; Κάτι αντίστοιχο είδα και γω σε phev (330e που οδήγησα πρόσφατα-δεν θυμάμαι να το έγραψα πουθενά πιο πίσω!) που αν δεν πάρεις touring απλα δεν έχεις χώρους, το πάτωμα του πορτ μπαγκάζ σηκώνεται πάρα πολύ.Συνολικά πολύ ωραία η μπέμπα πάντως αλλά κλασικά απο τιμή στα ταβάνια...

Για να γυρίσω πίσω στην ίδια κατηγορία, στο focus που ειναι mhev, αν θυμάμαι καλά μπαταρία είχε κατω απο το κάθισμα του συνοδηγού.

Ναι χάλια λες και έβλεπα το C3 της γυναίκας και μετράνε και τα  λίτρα κάτω απο το καπάκι που έχει χώρο ανάμεσα απο την μπαταρία , δλδ δεν μπαίνει βαλίτσα εκεί

39 λεπτά πριν, paylidis είπε

Έλα να σου βάλω ένα φιόγκο στο Q3 να το πάρεις άμα είναι να δώσεις 40Κ για νισαν ή τουοτα… από τον Οκτώβριο έως σήμερα έχει κάνει ούτε 200 χλμ κ αυτά γιατί πρέπει να κινείται 😐

Καινούργιο μυρίζει ακόμα κ σήμερα με ότι ακριβώς φοράει είναι στα 42000 σημερα…!

 

υγ ο αγαπημενος πωλητής επιβεβαιώθηκε σε κάτι που έλεγε, το χειροκίνητο σε αυτά τα μοντέλα δεν μετάπωλείται  εύκολα - Σε καμία περίπτωση βέβαια δεν το μετανιώνω γιατί έβγαλαν προβλήματα τα dsg7

Δλδ ζούμε τις εποχές που φεύγουν τα DSG και όχι τα χειροκίνητα? Βέβαια το δικό σου βγαίνει με του υγρού τύπου οπότε μάλλον δεν τα φοβούνται τόσο

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, tsofras είπε

Ναι χάλια λες και έβλεπα το C3 της γυναίκας και μετράνε και τα  λίτρα κάτω απο το καπάκι που έχει χώρο ανάμεσα απο την μπαταρία , δλδ δεν μπαίνει βαλίτσα εκεί

Δλδ ζούμε τις εποχές που φεύγουν τα DSG και όχι τα χειροκίνητα? Βέβαια το δικό σου βγαίνει με του υγρού τύπου οπότε μάλλον δεν τα φοβούνται τόσο

Όχι ξηρού βγαίνει 100%, και δυστυχώς ξέρω πλέον 2 άτομα με πρόβλημα (ένα του 2019 και ένα του 2020 ίδια με το δικό μου αλλά αυτόματα-ο ένας μάλιστα μέσα στην αντιπροσωπεία). 

Τα ζητάνε τα dsg από άγνοια Θωμά… δε ξέρει ο κόσμος τι παίζει ούτε κάθεται να ψάξει. Κακά τα ψέματα ο κόσμος την άνεση του κοιτάει σε όλα πλέον και μετά μοιρολατρεί και αφορίζει χωρίς να βάλει μυαλό όπως ενδεχομένως βάλαμε εσυ κ εγώ που την έχουμε φάει στο παρελθον από αυτοματο…

Επεξ/σία από paylidis
Δημοσ.

Χίλιες φορές να ανακατεύω τη φασολάδα. Όταν τα τύπου dsg αποκτήσουν αξιοπιστία τότε το συζητάμε. Μέχρι τότε είναι τρύπιος κουμπαράς. Να μου λείπει.

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, paylidis είπε

Όχι ξηρού βγαίνει 100%, και δυστυχώς ξέρω πλέον 2 άτομα με πρόβλημα (ένα του 2019 και ένα του 2020 ίδια με το δικό μου αλλά αυτόματα-ο ένας μάλιστα μέσα στην αντιπροσωπεία). 

Τα ζητάνε τα dsg από άγνοια Θωμά… δε ξέρει ο κόσμος τι παίζει ούτε κάθεται να ψάξει. Κακά τα ψέματα ο κόσμος την άνεση του κοιτάει σε όλα πλέον και μετά μοιρολατρεί και αφορίζει χωρίς να βάλει μυαλό όπως ενδεχομένως βάλαμε εσυ κ εγώ που την έχουμε φάει στο παρελθον από αυτοματο…

Καλά βάζουν σε formentor και tiguan υγρού και στο Q3 ξηρού ?

Να θάψουν την Audi θέλουν ?

 

Επεξ/σία από tsofras
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, tsofras είπε

Καλά βάζουν σε formentor και tiguan υγρού και στο Q3 ξηρού ?

Να θάψουν την Audi θέλουν ?

 

Ούτε το tiguan φόραγε υγρού. Δε ξέρω εάν στο σημερινό μοντέλο έβαλαν υγρού αλλά το 2020 σίγουρα είχε ξηρού. Μόνο όσα έβγαιναν με 6αρι ήταν υγρού, που ήταν από 2000 κυβικά κ επάνω 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Πάντως στην αντιπροσωπεία της Λάρισας (που την έχει ο ιδιος με το Βολο) είναι πάρα πολύ φιλικοί και πρόθυμοι. Εμενα μου έκαναν την καλυτερη τιμή και μπόλικα δώρα  όταν αγόρασα στα μέσα του 21. Ο ψηλός που εχει σημάδια απο ακμή είναι ο ιδιοκτήτης και ειναι πολύ κομπλέ τύπος

 

Ένας κύριος χωρίς μαλλιά, σχετικά κοντός, 55-60 ετών ήταν. Εδώ για την τιμή μου απάντησε ότι λέει το site. Δεν ήταν αγενής, αδιάφορο θα τον χαρακτήριζα.

1 ώρα πριν, paylidis είπε

Έλα να σου βάλω ένα φιόγκο στο Q3 να το πάρεις άμα είναι να δώσεις 40Κ για νισαν ή τουοτα

Καινούργιο μυρίζει ακόμα κ σήμερα με ότι ακριβώς φοράει είναι στα 42000 σημερα…!

Θέλω αυτόματο, για αυτό και έχω αποκλείσει τα VW. Η Corolla στη μέγιστη έκδοση βγαίνει 36k, χωρίς την οποία έκπτωση (αν γίνει φυσικά κάποια).

  • Like 1
  • Δημιουργία νέου...