paylidis Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, ProponitisTouKanape είπε Πάρε CVT, δε σπάει, δε χαλάει, μόνο μουγκρίζει. Και επειδή δε θα σ αρεσει, θα αφήνεις και το αμάξι σπίτι και θα κάνεις οικονομία και θα σώζεις και το περιβάλλον Προτιμώ να πάω με τα πόδια όντως παρά να πάρω cvt. Ειδικά το απλό (δε ξέρω για το e) κάνει σαν το 608 που ανεβαίνει τις ανηφόρες του ζωγράφου βογκωντας Επεξ/σία 4 Ιανουαρίου 2023 από paylidis
dtk-386 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2023 H σκουτερίσια λογική του δεν ταιριάζει στο αυτοκίνητο. Μπορεί να θεωρείται σχετικά αξιόπιστο αλλά η ξενέρα που νιώθεις καθημερινά δεν παλεύεται. 1 1
tsofras Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2023 To καλύτερο σύνολο σε αυτόματο κιβώτιο (καθαρό όμως όχι αυτοματοποιημένο όπως τα DSG,DCT κτλ) μάλλον είναι το EAT8 που έχει πολοτισμένη λειτουργία , δεν κάνει θόρυβο και θεωρείται το πιο αξιόπιστο. Λες και το έκαναν επίτηδες αποφάσισαν να το βάλουν στα μη hybrid προηγούμενα Σουζούκια (προσπάθησα πολύ να με πείσω ότι θα μπορούσα να αγοράσω τα τελευταία 3 χρόνια , δεν ..... , τα Citroen που έχουν εξαιρετική άνεση και ωραία πλεύση καλοκαιρινού ταξιδιού με βαπόρι στις στροφές , τα Peugeot που δεν ξαναμπαίνω σε κανένα αμάξι ούτε σε έκθεση και το φθηνό απίστευτο Opel Astra των 130 αλόγων στα 35 χιλιάρικα) 2 ώρες πριν, polyvios είπε Ναι, αλλά σκέψου ότι είναι υγρού συμπλέκτη το XCEED, ενώ πλέον τα DSG με κινητήρα έως 1.5 είναι ξηρού συμπλέκτη. Πάντως, πλέον και τα DCT και τα DSG χαλάνε περίπου στα ίδια διαστήματα. Το DCT έχεις παραγγείλει εσύ μαν ? Αυτό είχες κάνει test drive?
polyvios Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 40 λεπτά πριν, tsofras είπε To καλύτερο σύνολο σε αυτόματο κιβώτιο (καθαρό όμως όχι αυτοματοποιημένο όπως τα DSG,DCT κτλ) μάλλον είναι το EAT8 που έχει πολοτισμένη λειτουργία , δεν κάνει θόρυβο και θεωρείται το πιο αξιόπιστο. Λες και το έκαναν επίτηδες αποφάσισαν να το βάλουν στα μη hybrid προηγούμενα Σουζούκια (προσπάθησα πολύ να με πείσω ότι θα μπορούσα να αγοράσω τα τελευταία 3 χρόνια , δεν ..... , τα Citroen που έχουν εξαιρετική άνεση και ωραία πλεύση καλοκαιρινού ταξιδιού με βαπόρι στις στροφές , τα Peugeot που δεν ξαναμπαίνω σε κανένα αμάξι ούτε σε έκθεση και το φθηνό απίστευτο Opel Astra των 130 αλόγων στα 35 χιλιάρικα) Το DCT έχεις παραγγείλει εσύ μαν ? Αυτό είχες κάνει test drive? Όχι, σε χειροκίνητο το gtline. Δεν ήθελα ποτέ μου αυτόματο να πω την αλήθεια. Οδήγησα όμως και το ceed σε dct. Μπορώ να πω ότι μου άρεσε, όχι βέβαια όπως το Dsg σε aibiza που είχα οδηγησει Επεξ/σία 4 Ιανουαρίου 2023 από polyvios 1
oykas2001 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2023 1 ώρα πριν, @pnea1973 είπε Σε ένα ελληνικό βίντεο κάτι ειπώθηκε για τιμή κοντά στα 13.000 με την επιδότηση. Ναι, μόλις το είδα κι εγώ, όποτε ακριβό πολύ (ή αστεία επιδότηση γενικώς)… 1
denexo Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2023 1 ώρα πριν, tsofras είπε To καλύτερο σύνολο σε αυτόματο κιβώτιο (καθαρό όμως όχι αυτοματοποιημένο όπως τα DSG,DCT κτλ) μάλλον είναι το EAT8 που έχει πολοτισμένη λειτουργία , δεν κάνει θόρυβο και θεωρείται το πιο αξιόπιστο. Συμφωνώ για EAT8 μιας και μιλάμε για κιβώτιο με torque converter και όντως πολύ αξιόπιστο. Από την άλλη θεωρώ ότι τα Dual Clutch Transmission κιβώτια πάσχουν και κάποια στιγμή θα παρουσιάσουν πρόβλημα. 1 ώρα πριν, dtk-386 είπε H σκουτερίσια λογική του δεν ταιριάζει στο αυτοκίνητο. Μπορεί να θεωρείται σχετικά αξιόπιστο αλλά η ξενέρα που νιώθεις καθημερινά δεν παλεύεται. Δεν είναι τόσο άσχημο. Βέβαια σου μιλάει κάποιος που οδηγεί το αυτοκίνητο στο ECO καθημερινά - μέσα στην πόλη. Όπως έχω γράψει και στο παρελθόν είναι μια ξεκάθαρα συνειδητή επιλογή οπότε προσωπικά δεν με ενοχλεί. Ειδικά δε το creeping σε συνδυασμό με την κίνηση με μπαταρία δεν το αλλάζω. 1
and_64 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, polyvios είπε Ω ναι, είναι γελοίο! Και αυτό το καταλαβαίνουμε όλοι μας που ενώ ήταν υγρού τύπου μερικά από μικρότερου κυβισμού, ξαφνικά για να μην ανέβει η τιμή του αυτοκινήτου τα κάνουν με ξηρού τύπου. Οπότε, αυτοκινητοβιομηχανίες θέλουν να αναλώνουν και άλλα υλικά. Ακριβώς! To 6αρι υγρο dsg στο golf 235κ χλμ παει μια χαρά παντα με αλλαγές λαδιών/φίλτρου max στις 60κ χλμ (συνήθως νωρίτερα) To tiptronic στο a6 που μάλλον δεν είχαν αλλαχτεί ποτέ μας χαιρέτησε περίπου στα ίδια χιλιόμετρα 😝 Περιμένω να δω πως θα συμπεριφερθεί στο μέλλον το 7αρι στη cla αν και δεν έχει γράψει χλμ αυτό το αυτοκίνητο, εχει ~85κ τωρα Επεξ/σία 4 Ιανουαρίου 2023 από and_64 1
polyvios Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2023 13 λεπτά πριν, and_64 είπε Ακριβώς! To 6αρι υγρο dsg στο golf 235κ χλμ παει μια χαρά παντα με αλλαγές λαδιών/φίλτρου max στις 60κ χλμ (συνήθως νωρίτερα) To tiptronic στο a6 που μάλλον δεν είχαν αλλαχτεί ποτέ μας χαιρέτησε περίπου στα ίδια χιλιόμετρα 😝 Περιμένω να δω πως θα συμπεριφερθεί στο μέλλον το 7αρι στη cla αν και δεν έχει γράψει χλμ αυτό το αυτοκίνητο, εχει ~85κ τωρα Λογικά θα σου φτάσει 100-120χιλιαδες. Αν το συντηρείς όμως έτσι μπορεί να κρατήσει και παραπάνω
ProponitisTouKanape Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2023 6 ώρες πριν, paylidis είπε Προτιμώ να πάω με τα πόδια όντως παρά να πάρω cvt. Ειδικά το απλό (δε ξέρω για το e) κάνει σαν το 608 που ανεβαίνει τις ανηφόρες του ζωγράφου βογκωντας Είχα πάει με Yaris με CVT Λευκωσία-Αγία Νάπα και όταν κατέβηκα είχε βουητό το κεφάλι μου λες και ειχα οδηγήσει 300χλμ. Μπορεί στο δρόμο το e να είναι πιο πολιτισμένο πάντως σαν αίσθηση μου είχε φανεί εξίσου κακό σε test drive του Κορόλλα υβριδικού. 2
tsofras Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2023 1 ώρα πριν, ProponitisTouKanape είπε Είχα πάει με Yaris με CVT Λευκωσία-Αγία Νάπα και όταν κατέβηκα είχε βουητό το κεφάλι μου λες και ειχα οδηγήσει 300χλμ. Μπορεί στο δρόμο το e να είναι πιο πολιτισμένο πάντως σαν αίσθηση μου είχε φανεί εξίσου κακό σε test drive του Κορόλλα υβριδικού. Μα τόσο χάλια είναι? Κοίτα να δείς που δεν έχω οδηγήσει ποτέ CVT ούτε έχω μπει σε κάποιο. Βασικά CVT είχε το Honda Civic του πατέρα μου (μοντέλο του 07) ωραίο στην οδήγηση και δεν άκουγα τίποτα σε ταξίδι. Βασικά ήταν και το πρώτο αυτόματο που οδήγησα, μου είχε φανεί βαρετό τότε γιατί ήμουν μικρότερος
zanskou Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2023 26 λεπτά πριν, tsofras είπε Μα τόσο χάλια είναι? Κοίτα να δείς που δεν έχω οδηγήσει ποτέ CVT ούτε έχω μπει σε κάποιο. Βασικά CVT είχε το Honda Civic του πατέρα μου (μοντέλο του 07) ωραίο στην οδήγηση και δεν άκουγα τίποτα σε ταξίδι. Βασικά ήταν και το πρώτο αυτόματο που οδήγησα, μου είχε φανεί βαρετό τότε γιατί ήμουν μικρότερος απο αυτοκινητο σε αυτοκίνητο έχει μεγάλη διαφορά. σε μοντέλα με αρκετά μεγάλη ιπποδύναμη δεν ειναι καθόλου πρόβλημα (προσωπική άποψη) αλλά αν δεν το οδηγήσεις αυτό που σε ενδιαφέρει δεν μπορείς να σχηματίσεις γνωμη 1
ProponitisTouKanape Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2023 1 ώρα πριν, tsofras είπε Μα τόσο χάλια είναι? Κοίτα να δείς που δεν έχω οδηγήσει ποτέ CVT ούτε έχω μπει σε κάποιο. Βασικά CVT είχε το Honda Civic του πατέρα μου (μοντέλο του 07) ωραίο στην οδήγηση και δεν άκουγα τίποτα σε ταξίδι. Βασικά ήταν και το πρώτο αυτόματο που οδήγησα, μου είχε φανεί βαρετό τότε γιατί ήμουν μικρότερος Γενικά είχε πολύ θόρυβο-μουγκρητό στο δρόμο γιατί προσπαθέι να κρατάει σταθερές στροφές στον κινητήρα. Ετσι κι αλλιώς το αυτοκίνητο αυτό στον αυτοκινητόδρομο έχει θόρυβο αμα βάλεις και το μουγκρητό, σε κουράζει απίστευτα. Στην πόλη δεν το ειχα προσέξει ιδιαίτερα γιατι ήμουν αγχωμένος με την πρώτη φορά δεξιοτίμονο Τη νέα γενιά την εχω οδηγήσει στο Κορόλα εντός πόλης. Σου δίνει μια αίσθηση σα να θέλει δίσκο το αυτοκίνητο το οποίο κατά τη γνώμη μου είναι ιδιαίτερα ενοχλητικό. Δεν είμαι φαν των αυτόματων ειδικά σε μικρά αυτοκίνητα, αυτή τη λίγη δυναμη που συνήθως έχεις καλύτερα να την έχεις άμεσα διαθέσιμη μέσω χειροκίνητου. Νομίζω γενικά το CVT δεν θα είναι άσχημο για κάποιον που οδηγεί έτσι κι αλλιώς χαλαρά, αν το πας συνέχεια στο Εκο π.χ. όπως λέει ο φίλος παραπάνω ή αν είσαι στο κλαμπ των 4Τ που ποστάρουν συνέχεια ποιος την έχει μικρότερη (την κατανάλωση του υβριδικού). 1
tsofras Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2023 20 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε Γενικά είχε πολύ θόρυβο-μουγκρητό στο δρόμο γιατί προσπαθέι να κρατάει σταθερές στροφές στον κινητήρα. Ετσι κι αλλιώς το αυτοκίνητο αυτό στον αυτοκινητόδρομο έχει θόρυβο αμα βάλεις και το μουγκρητό, σε κουράζει απίστευτα. Στην πόλη δεν το ειχα προσέξει ιδιαίτερα γιατι ήμουν αγχωμένος με την πρώτη φορά δεξιοτίμονο Τη νέα γενιά την εχω οδηγήσει στο Κορόλα εντός πόλης. Σου δίνει μια αίσθηση σα να θέλει δίσκο το αυτοκίνητο το οποίο κατά τη γνώμη μου είναι ιδιαίτερα ενοχλητικό. Δεν είμαι φαν των αυτόματων ειδικά σε μικρά αυτοκίνητα, αυτή τη λίγη δυναμη που συνήθως έχεις καλύτερα να την έχεις άμεσα διαθέσιμη μέσω χειροκίνητου. Νομίζω γενικά το CVT δεν θα είναι άσχημο για κάποιον που οδηγεί έτσι κι αλλιώς χαλαρά, αν το πας συνέχεια στο Εκο π.χ. όπως λέει ο φίλος παραπάνω ή αν είσαι στο κλαμπ των 4Τ που ποστάρουν συνέχεια ποιος την έχει μικρότερη (την κατανάλωση του υβριδικού). Ναι εγώ είμαι γκαζοφονιάς Όχι δεν τρέχω μέχρι 130 πάω , αλλά όταν είμαι σε κανα φανάρι , είναι άδειος ο δρόμος , κάνω καμία προσπέραση θέλω να το πατήσω και να φύγω. Βασικά πλέον κάνω λίγα χιλιόμετρα στην κίνηση , σε φάση που απλά ψυχολογικό μου είναι το αυτόματο, αν είχε καλύτερο κιβώτιο το Leon χωρίς να σκούζει και να γρατζουνάει η πρώτη και η 2α τότε θα ήμουν κομπλέ. Μέχρι και χειροκίνητα κοιτάω αλλά πάλι δεν παίζει κάτι που να μου αρέσει , μπορεί να το σκεφτόμουν για το i30N αν δεν ήταν δίλιτρο 1
and_64 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2023 11 ώρες πριν, polyvios είπε Λογικά θα σου φτάσει 100-120χιλιαδες. Αν το συντηρείς όμως έτσι μπορεί να κρατήσει και παραπάνω Δεν βλεπω το λόγο να μη φτάσει τα ίδια χιλιόμετρα αφου και αυτό υγρό είναι, έχει 6λιτρα λάδι λάδι μεσα
polyvios Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2023 8 ώρες πριν, and_64 είπε Δεν βλεπω το λόγο να μη φτάσει τα ίδια χιλιόμετρα αφου και αυτό υγρό είναι, έχει 6λιτρα λάδι λάδι μεσα Ναι, θα μπορούσε! Λάθος υπολογισμός!
Προτεινόμενες αναρτήσεις