tsofras Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2023 Διαβάζοντας το παρακάτω θα κάνω pass το xceed ( και γενικά ότι είναι διπλού συμπλέκτη ξηρού τύπου) https://cararac.com/blog/kia-dct-problems-reasons-solutions.html Τι σκατα πλανητικό μόνο τα πανάκριβα hatchback του PSA έχουμε
imr Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2023 26 λεπτά πριν, tsofras είπε Διαβάζοντας το παρακάτω θα κάνω pass το xceed ( και γενικά ότι είναι διπλού συμπλέκτη ξηρού τύπου) https://cararac.com/blog/kia-dct-problems-reasons-solutions.html Τι σκατα πλανητικό μόνο τα πανάκριβα hatchback του PSA έχουμε 7 χρονια εγγυηση δεν δινουν στην ΚΙΑ? Μονο για αυτο δεν θα με απασχολουσε ιδιαιτερα
tsofras Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2023 24 λεπτά πριν, imr είπε 7 χρονια εγγυηση δεν δινουν στην ΚΙΑ? Μονο για αυτο δεν θα με απασχολουσε ιδιαιτερα Δεν με απασχολεί η εγγύηση, και το προηγούμενο με 750€ το έφτιαχνα και είχα αμαξαρα. Να μην έχω άγχος ότι μπορεί να σπάσει οποιαδήποτε στιγμή έχω και να μην κάθομαι να σκέφτομαι πως θα βάλω όπισθεν ή θα τσουλησω το αμάξι. Από ότι διάβασα ακριβώς τα ίδια θέματα με το DSG έχει και στο DCT δεν έχω κάνει αντίστοιχη έρευνα και βασικά δεν θα το ήθελα κιόλας 2
polyvios Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2023 6 ώρες πριν, tsofras είπε Δεν με απασχολεί η εγγύηση, και το προηγούμενο με 750€ το έφτιαχνα και είχα αμαξαρα. Να μην έχω άγχος ότι μπορεί να σπάσει οποιαδήποτε στιγμή έχω και να μην κάθομαι να σκέφτομαι πως θα βάλω όπισθεν ή θα τσουλησω το αμάξι. Από ότι διάβασα ακριβώς τα ίδια θέματα με το DSG έχει και στο DCT δεν έχω κάνει αντίστοιχη έρευνα και βασικά δεν θα το ήθελα κιόλας Ναι, αλλά σκέψου ότι είναι υγρού συμπλέκτη το XCEED, ενώ πλέον τα DSG με κινητήρα έως 1.5 είναι ξηρού συμπλέκτη. Πάντως, πλέον και τα DCT και τα DSG χαλάνε περίπου στα ίδια διαστήματα. 1
paylidis Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2023 19 λεπτά πριν, polyvios είπε Ναι, αλλά σκέψου ότι είναι υγρού συμπλέκτη το XCEED, ενώ πλέον τα DSG με κινητήρα έως 1.5 είναι ξηρού συμπλέκτη. Πάντως, πλέον και τα DCT και τα DSG χαλάνε περίπου στα ίδια διαστήματα. Άρα δεν είναι πλέον να αγοράσεις αυτόματο αν δε το θες για μόλις 3-4 χρόνια…; Γιατί αυτή την αίσθηση μου δίνει το γεγονός ότι τα μισά αυτόματα της αγοράς πλέον σπάνε πάνω κάτω στη τετραετία
dtk-386 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2023 26 λεπτά πριν, paylidis είπε Άρα δεν είναι πλέον να αγοράσεις αυτόματο αν δε το θες για μόλις 3-4 χρόνια…; Γιατί αυτή την αίσθηση μου δίνει το γεγονός ότι τα μισά αυτόματα της αγοράς πλέον σπάνε πάνω κάτω στη τετραετία πάντα το manual ήταν η safe επιλογή. έχεις την ευκολία σου με το αυτόματο αλλά αν σε αφήσει σε άφησε και το κακό είναι ότι μπορεί να γίνει πολύ εύκολα και να σου στοιχίσει και ακριβά. προσωπικά πάντα manual επιλέγω, μου αρέσει το ανακάτεμα της φασολάδας!
polyvios Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2023 35 λεπτά πριν, paylidis είπε Άρα δεν είναι πλέον να αγοράσεις αυτόματο αν δε το θες για μόλις 3-4 χρόνια…; Γιατί αυτή την αίσθηση μου δίνει το γεγονός ότι τα μισά αυτόματα της αγοράς πλέον σπάνε πάνω κάτω στη τετραετία Όλα τα αυτόματα είναι λίγο πιο επιρρεπή στην αντοχή τους σε σχέση με τα χειροκίνητα. Ειδικά αυτά που κάνουν βόλτες μόνο στην πόλη και έχουν πολλά άλογα. Θεωρητικά τα αυτόματα μπορούν να αντέξουν από 60.000 χλμ έως και 100.000 χλμ με φροντίδα και προδέρμ. 8 λεπτά πριν, dtk-386 είπε πάντα το manual ήταν η safe επιλογή. έχεις την ευκολία σου με το αυτόματο αλλά αν σε αφήσει σε άφησε και το κακό είναι ότι μπορεί να γίνει πολύ εύκολα και να σου στοιχίσει και ακριβά. προσωπικά πάντα manual επιλέγω, μου αρέσει το ανακάτεμα της φασολάδας! Και για μένα πάντα ήταν επιλογή το ανακάτεμα της φασολάδας... Όταν πρωτοαγόρασα το χειροκίνητο AUDI μου, είχε φαγωμένο συμπλέκτη. Με κόπο μεν, αλλά το έφερα οδικώς από Γιαννιτσά προς Θεσσαλονίκη.
paylidis Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2023 23 λεπτά πριν, dtk-386 είπε πάντα το manual ήταν η safe επιλογή. έχεις την ευκολία σου με το αυτόματο αλλά αν σε αφήσει σε άφησε και το κακό είναι ότι μπορεί να γίνει πολύ εύκολα και να σου στοιχίσει και ακριβά. προσωπικά πάντα manual επιλέγω, μου αρέσει το ανακάτεμα της φασολάδας! 14 λεπτά πριν, polyvios είπε Όλα τα αυτόματα είναι λίγο πιο επιρρεπή στην αντοχή τους σε σχέση με τα χειροκίνητα. Ειδικά αυτά που κάνουν βόλτες μόνο στην πόλη και έχουν πολλά άλογα. Θεωρητικά τα αυτόματα μπορούν να αντέξουν από 60.000 χλμ έως και 100.000 χλμ με φροντίδα και προδέρμ. Και για μένα πάντα ήταν επιλογή το ανακάτεμα της φασολάδας... Όταν πρωτοαγόρασα το χειροκίνητο AUDI μου, είχε φαγωμένο συμπλέκτη. Με κόπο μεν, αλλά το έφερα οδικώς από Γιαννιτσά προς Θεσσαλονίκη. Βρε δε διαφωνώ, και εγώ χειροκίνητα έχω επειδή ακριβώς έχω καεί από αυτόματο το 2006, αλλά δεν είναι λίγο γελοίο να φτάσουμε στο 2023 και ακόμα να σπάνε τα αυτόματα κιβώτια…; Εκτός αν δεν είναι τυχαίο κ τα φτιάχνουν ώστε να είναι αναλώσιμα… (κ φανταστείτε εμένα δε μου αρέσει το ανακάτεμα της φασολάδας, εξ ανάγκης πάω σε χειροκίνητα για να μη ξαναμπώ σε διαδικασία σπασίματος, εξόδων κλπ) 2
ProponitisTouKanape Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2023 7 λεπτά πριν, paylidis είπε Βρε δε διαφωνώ, και εγώ χειροκίνητα έχω επειδή ακριβώς έχω καεί από αυτόματο το 2006, αλλά δεν είναι λίγο γελοίο να φτάσουμε στο 2023 και ακόμα να σπάνε τα αυτόματα κιβώτια…; Εκτός αν δεν είναι τυχαίο κ τα φτιάχνουν ώστε να είναι αναλώσιμα… (κ φανταστείτε εμένα δε μου αρέσει το ανακάτεμα της φασολάδας, εξ ανάγκης πάω σε χειροκίνητα για να μη ξαναμπώ σε διαδικασία σπασίματος, εξόδων κλπ) Πάρε CVT, δε σπάει, δε χαλάει, μόνο μουγκρίζει. Και επειδή δε θα σ αρεσει, θα αφήνεις και το αμάξι σπίτι και θα κάνεις οικονομία και θα σώζεις και το περιβάλλον
polyvios Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2023 14 λεπτά πριν, paylidis είπε Βρε δε διαφωνώ, και εγώ χειροκίνητα έχω επειδή ακριβώς έχω καεί από αυτόματο το 2006, αλλά δεν είναι λίγο γελοίο να φτάσουμε στο 2023 και ακόμα να σπάνε τα αυτόματα κιβώτια…; Εκτός αν δεν είναι τυχαίο κ τα φτιάχνουν ώστε να είναι αναλώσιμα… (κ φανταστείτε εμένα δε μου αρέσει το ανακάτεμα της φασολάδας, εξ ανάγκης πάω σε χειροκίνητα για να μη ξαναμπώ σε διαδικασία σπασίματος, εξόδων κλπ) Ω ναι, είναι γελοίο! Και αυτό το καταλαβαίνουμε όλοι μας που ενώ ήταν υγρού τύπου μερικά από μικρότερου κυβισμού, ξαφνικά για να μην ανέβει η τιμή του αυτοκινήτου τα κάνουν με ξηρού τύπου. Οπότε, αυτοκινητοβιομηχανίες θέλουν να αναλώνουν και άλλα υλικά. 8 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε Πάρε CVT, δε σπάει, δε χαλάει, μόνο μουγκρίζει. Και επειδή δε θα σ αρεσει, θα αφήνεις και το αμάξι σπίτι και θα κάνεις οικονομία και θα σώζεις και το περιβάλλον Θα έπαιρνα το συγκεκριμένο καρτάκι μόνο και μόνο για να κάνω οικονομία στην τσέπη μου ως χρήση καυσίμου. Και αναγκαστικά κάνω αρκετά χιλιόμετρα μέσα στον χρόνο. Αλλά δεν βλέπω πως θα σώσεις το περιβάλλον από ένα αμάξι βενζίνης(όχι πετρέλαιο) που ναι μεν έχει καποιους ρύπους, αλλά η διαφορά από CVT με χειροκίνητο ή οποιοδήποτε αυτόματο κιβώτιο θα γλυτώσει 15-20 gr/km. Επίσης για να κάνω οικονομία με την μη χρήση του αυτοκινήτου, δεν πρέπει να πάω στην δουλειά μου!
oykas2001 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2023 13 ώρες πριν, @pnea1973 είπε Silence s04.. Αρκετά καλό το μεγάλο αλλά ανησυχώ για τιμή...
denexo Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2023 22 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε Πάρε CVT, δε σπάει, δε χαλάει, μόνο μουγκρίζει. Και επειδή δε θα σ αρεσει, θα αφήνεις και το αμάξι σπίτι και θα κάνεις οικονομία και θα σώζεις και το περιβάλλον Αυτό ακριβώς πήγα να γράψω και με πρόλαβες 😋Πήγα εκδρομή τώρα τα Χριστούγεννα (Toyota Corolla Sedan Hybrid '21) και σε κατηφορικές διαδρομές με το B στον επιλογέα, ανέβαζε 4κ στροφές για να φρενάρει το αυτοκίνητο. Ε νόμιζα ότι θα μου πεταχτεί ο κινητήρας από το καπό 😂 Πιστεύω το eCVT είναι σχέση αγάπης και μίσους - μου αρέσει πάρα πολύ που λόγω "άπειρων σχέσεων" είναι πολύ ομαλές ανηφορικές στροφοδιαδρομές, δεν φοβάσαι μην μυρίσει συμπλέκτης σε κίνηση σε ανηφόρα (σε εσένα αναφέρομαι Πήλιο 😛) αλλά όταν έρχεται αυτή η μουγκάνα με το που πατήσεις απότομα το γκάζι και στα χαλάει όλα. 1
@pnea1973 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2023 18 λεπτά πριν, oykas2001 είπε Αρκετά καλό το μεγάλο αλλά ανησυχώ για τιμή... Σε ένα ελληνικό βίντεο κάτι ειπώθηκε για τιμή κοντά στα 13.000 με την επιδότηση.
NTC Labs Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 11 λεπτά πριν, denexo είπε Αυτό ακριβώς πήγα να γράψω και με πρόλαβες 😋Πήγα εκδρομή τώρα τα Χριστούγεννα (Toyota Corolla Sedan Hybrid '21) και σε κατηφορικές διαδρομές με το B στον επιλογέα, ανέβαζε 4κ στροφές για να φρενάρει το αυτοκίνητο. Ε νόμιζα ότι θα μου πεταχτεί ο κινητήρας από το καπό 😂 Πιστεύω το eCVT είναι σχέση αγάπης και μίσους - μου αρέσει πάρα πολύ που λόγω "άπειρων σχέσεων" είναι πολύ ομαλές ανηφορικές στροφοδιαδρομές, δεν φοβάσαι μην μυρίσει συμπλέκτης σε κίνηση σε ανηφόρα (σε εσένα αναφέρομαι Πήλιο 😛) αλλά όταν έρχεται αυτή η μουγκάνα με το που πατήσεις απότομα το γκάζι και στα χαλάει όλα. Επειδη ανεφερες το Πήλιο.....ήταν απόλαυση η ιουλιέττα το περασμενο καλοκαίριον στις ανηφορικες στενες στροφες του. Ίσως η πρωτη φορά που κατάλαβα οτι ο multijet όντως δεν κατάλαβε τίποτα ( μαζί και η τουρμπίνα ). Επεξ/σία 4 Ιανουαρίου 2023 από NTC Labs 1
denexo Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2023 7 λεπτά πριν, NTC Labs είπε Επειδη ανεφερες το Πήλιο.....ήταν απόλαυση η ιουλιέττα το περασμενο καλοκαίριον στις ανηφορικες στενες στροφες του. Ίσως η πρωτη φορά που κατάλαβα οτι ο multijet όντως δεν κατάλαβε τίποτα ( μαζί και η τουρμπίνα ). Φοβερό αυτοκίνητο και πολύ ωραίος κινητήρας σε πολύ ωραία διαδρομή. Το μόνο κακό όπως είπα είναι να μην πετύχεις κίνηση και έχεις συνέχεια πατημένο συμπλέκτη. ΄Η αντίστοιχα να χρειαστεί να κάνεις όπισθεν σε κατηφορική διαδρομή. Εκεί το eCVT διαπρέπει
Προτεινόμενες αναρτήσεις