Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, djuan1988 είπε

Sorry για το hijack, αλλά πως σου φάνηκε η Corolla. 
Θα πάω σε λίγη ώρα να τη δω. Ψάχνω SUV μέχρι τα 35 περίπου και δε βλέπω κάτι καλύτερο. 
Βέβαια με κρατάει και ο φόρος πολυτελείας (πολυτέλεια η corolla για τη χώρα μας). 

να σου πω κι εγώ την εμπειρία μου από test drive που έκανα, αλλά το απέρριψα.

θετικό

1.το πολύ καλό πάτημα

 

Αρνητικά 

1.ανυπαρκτη ηχομόνωση (γενικά είναι θορυβώδες, αλλά στα 130 γίνεται ανυπόφορο και στα 160 λες βοήθεια)

2. πίσω στενό και μικρό πορτ μπαγκαζ

απ όσα δοκίμασα τα πιο αθόρυβα ήταν Volvo και audi

Επεξ/σία από marios1515
  • Thanks 1
  • Απαντ. 7,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, marios1515 είπε

να σου πω κι εγώ την εμπειρία μου από test drive που έκανα, αλλά το απέρριψα.

θετικό

1.το πολύ καλό πάτημα

 

Αρνητικά 

1.ανυπαρκτη ηχομόνωση (γενικά είναι θορυβώδες, αλλά στα 130 γίνεται ανυπόφορο και στα 160 λες βοήθεια)

2. πίσω στενό και μικρό πορτ μπαγκαζ

απ όσα δοκίμασα τα πιο αθόρυβα ήταν Volvo και audi

Χμμ ευχαριστώ , να κάτι που δεν  βλέπεις εύκολα σε test drive

Εγώ δεν πάω πάνω απο 130 η αλήθεια είναι ότι δεν ακούγεται τίποτα στο δικό μου και έχει πολύ ωραία ποιότητα κύλισης στα ταξίδια. Στην Αθήνα μου βγαίνουν τα άντερα

Αν το είχα πάρει αυτόματο και δεν έβγαζε τις βλακείες που βγάζει θα το κράταγα να επενδύσω σε ανάρτηση και ελαστικά

Δημοσ.
36 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε

Όλα έχουν πάρει την ανηφόρα και σε χρήμα και σε χρόνο.... 

Περιμενω να δω το μικρό ηλεκτρικό το ισπανικό!!! 

Και είναι ποιο;;; ;;

Δημοσ.

Εγώ περιμένω ακόμη το Civic, βασικά περιμένω το Yaris Cross ώστε να πουληθεί τελικά το Civic και να το πάρω...

Από την μία με χαλάει λίγο το 1800αρι αλλά από την άλλη μπαίνω στο car.gr και βλέπω τι υπάρχει οπότε λέω άστο καλά είμαι και με το 1800αρι. 😅

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
52 λεπτά πριν, zanskou είπε

από χώρους πρόσφατα έκανα ταξιδι με ΄δυο βαλίτσες πίσω,, 2 τσάντες λαπτοπ, μια τσάντα φωτογραφικού εξοπλισμού και ένα παιδικό καρότσι + 2-3 τσάντες με βραστήρες αποστειρωτές, μπιμπερό και ψυγειάκι τα οποία μπήκαν ανετα. 

οι χώροι πίσω ειναι μια χαρα. προφανώς δεν ειναι τόσο άπλα όσο το RAV4 αλλά προσωπικά το βρήκα επαρκέστατο είτε για ενήλικες είτε για παιδιά. 

Αυτό για τα σκληρά πλαστικά ειναι κατά τη γνώμη μου να ΄χαμε να λέγαμε. προσωπικά δεν εχω σκοπό να ξαπλώσω ποτέ στο ταμπλώ οπότε δεν με ενδιαφέρει καθόλου. αισθητικά έτσι κι αλλιώς είναι πολύ ωραίο για τα γούστα μου και εξαιρετικά λειτουργικό σε όλους τους τομείς ακόμη και από τη βασική έκδοση.  

Αυτά κουβαλάω και εγώ συνήθως (χωρίς τη φωτογραφική). Οπότε θεωρητικά καλά θα είμαι. Θα το δω και αύριο.

Μεγάλο ρόλο παίζει και το σχήμα του χώρου και όχι μόνο τα ονομαστικά λίτρα. Σε αυτό νομίζω είναι τα πάει καλά. 

44 λεπτά πριν, marios1515 είπε

να σου πω κι εγώ την εμπειρία μου από test drive που έκανα, αλλά το απέρριψα.

θετικό

1.το πολύ καλό πάτημα

 

Αρνητικά 

1.ανυπαρκτη ηχομόνωση (γενικά είναι θορυβώδες, αλλά στα 130 γίνεται ανυπόφορο και στα 160 λες βοήθεια)

2. πίσω στενό και μικρό πορτ μπαγκαζ

απ όσα δοκίμασα τα πιο αθόρυβα ήταν Volvo και audi

Κοίτα σπάνια θα πάω με πάνω από 130, αλλά γενικά είναι αρκετά κουραστικός, αν υπάρχει ο θόρυβος, ειδικά σε ταξίδι.

Τι άλλο έχετε να προτείνετε σε αυτά τα χρήματα περίπου. Όχι απαραίτητα SUV, αρκεί να έχει χώρους και χαμηλή σχετικά κατανάλωση.

Επεξ/σία από djuan1988
Δημοσ.
49 λεπτά πριν, marios1515 είπε

να σου πω κι εγώ την εμπειρία μου από test drive που έκανα, αλλά το απέρριψα.

θετικό

1.το πολύ καλό πάτημα

 

Αρνητικά 

1.ανυπαρκτη ηχομόνωση (γενικά είναι θορυβώδες, αλλά στα 130 γίνεται ανυπόφορο και στα 160 λες βοήθεια)

2. πίσω στενό και μικρό πορτ μπαγκαζ

απ όσα δοκίμασα τα πιο αθόρυβα ήταν Volvo και audi

δεν ισχύει αυτό που λες τουλάχιστον όχι στο βαθμό που το περιγράφεις. 

και προφανως αν το συγκρίνεις με αντιστοιχη κατηγορία σε volvo & audi προφανως συγκρινεις εντελώς ανόμοια πράγματα. 

Εχουν καμια σχέση μεταξύ τους ;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, zanskou είπε

δεν ισχύει αυτό που λες τουλάχιστον όχι στο βαθμό που το περιγράφεις. 

και προφανως αν το συγκρίνεις με αντιστοιχη κατηγορία σε volvo & audi προφανως συγκρινεις εντελώς ανόμοια πράγματα. 

Εχουν καμια σχέση μεταξύ τους ;

 ο θόρυβος είναι το πρώτο πράγμα που κοιτάω σε ένα αυτοκίνητο.

αν θέλεις να το συγκρίνεις με χαμηλότερη κατηγορία τιμής/κατώτερη μάρκα και όχι με audi & volvo

το vw Tiguan και το skoda Kodiaq είναι πολύ καλά σε ηχομόνωση και αρκετά κοντα στο q3.

 

λέω την εμπειρία μου για τα c-suv που έχω δοκιμάσει 

όλη η κατηγορία c-suv πλέον κυμαίνεται σε ένα εύρος από 30κ για το φθηνότερο ως 40κ για το ακριβοτερο

33 λεπτά πριν, djuan1988 είπε

 

Τι άλλο έχετε να προτείνετε σε αυτά τα χρήματα περίπου. Όχι απαραίτητα SUV, αρκεί να έχει χώρους και χαμηλή σχετικά κατανάλωση.

Skoda Octavia 

Επεξ/σία από marios1515
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, marios1515 είπε

 ο θόρυβος είναι το πρώτο πράγμα που κοιτάω σε ένα αυτοκίνητο.

αν θέλεις να το συγκρίνεις με χαμηλότερη κατηγορία τιμής/κατώτερη μάρκα και όχι με audi & volvo

το vw Tiguan και το skoda Kodiaq είναι πολύ καλά σε ηχομόνωση και αρκετά κοντα στο q3.

Φαντάζομαι το Tiguan θα έχει ελάχιστη διαφορά με το Q3. 

Βέβαια όλα πλησιάζουν σε τιμή τα premium. Η X1 βλέπω  γύρω στα 41 βγαίνει. Λιγότερος εξοπλισμός  βέβαια, χειρότερος κινητήρας, αλλά το σκέφτεσαι όταν η τιμή είναι τόσο κοντά.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, djuan1988 είπε

Φαντάζομαι το Tiguan θα έχει ελάχιστη διαφορά με το Q3. 

Βέβαια όλα πλησιάζουν σε τιμή τα premium. Η X1 βλέπω  γύρω στα 41 βγαίνει. Λιγότερος εξοπλισμός  βέβαια, χειρότερος κινητήρας, αλλά το σκέφτεσαι όταν η τιμή είναι τόσο κοντά.

Ναι Q3 και tiguan είναι κοντά, αλλά και το kodiaq δεν υπολείπεται ιδιαίτερα σε άνεση, κυλιση, ηχομόνωση.

Πιο πολύ οι  διάφορες στο group βρισκονται στην ποιότητα του εσωτερικού.

Τωρα για την σύγκριση των premium: Mercedes BMW Audi και Volvo

το x1 έχει την χειρότερη ηχομόνωση ανάμεσα στα 4 της premium κατηγοριας και τον 3κυλινδρο κινητήρα με την μεγαλύτερη κατανάλωση κατά 1- 1,5 λίτρο σε σχέση με τα υπόλοιπα.

Απο την άλλη έχει με διαφορά την πιο ανετη καμπίνα της κατηγορίας και το πιο μεγαλο πορτ μπαγκαζ.

ένα φάουλ που έκανε η bmw είναι ότι αφαίρεσε τον περιστροφικο διακόπτη του idrive και ο χειρισμός γίνεται μόνο μέσω της οθόνης αφής πράγμα πολύ άβολο και δύσχρηστο.

 

Αν αποφασίσεις να δώσεις 40κ πήγαινε να τα δεις και να τα οδηγήσεις όλα να έχεις δική σου γνώμη.

Audi,  Vw, Volvo έχει ετοιμοπαραδοτα 

Bmw παραγγελία και παράδοση σε 4-5 μήνες.

Mercedes παραγγελία και παράδοση σε 10 μήνες.

 

Επεξ/σία από marios1515
Δημοσ.

Τα Τογιότα γενικά δεν είναι τα πιο ήσυχα αυτοκίνητα στο δρόμο και το CVT κάνει τα πράγματα χειρότερα. Τώρα αν κάποιον δεν τον πολυενδιαφέρει γιατι δε κάνει ταξίδια ή το πάει 100-110 γιατι γκρινιάζει η σύζυγος οκ, απλά γενικά έχουν αδυναμία στο ταξίδι. Μια αδυναμία που σε ενα Corolla που μπορεί να χρησιμοποιείται 90% σε πόλη αντέχεται, αλλά σε ενα οικογενειακό αυτοκίνητο των 35Κ, ε μετράει κάπως. 

Για μένα όποιος μένει Αθήνα και τον ενδιαφέρει η συμπεριφορά στο ταξίδι, ας δώσει 5 ευρώ διόδια να το πάει μπρος πίσω στο αεροδρόμιο που πιάνεις ταχύτητα ταξιδιού. Οκ προφανώς δεν ειναι το ιδανικό αλλά είναι ενα καλό δείγμα για το πως συμπεριφέρεται στον αυτοκινητόδρομο...

  • Like 3
Δημοσ.
4 ώρες πριν, marios1515 είπε

το vw Tiguan και το skoda Kodiaq είναι πολύ καλά σε ηχομόνωση και αρκετά κοντα στο q3.

Το κοντιακ χάνει πολύ σε ηχομόνωση. Πολλά σκαλιά κάτω 

Ένα κλικ καλύτερο από τουοτα μου φαινεται να σκεφτείτε 

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, paylidis είπε

Το κοντιακ χάνει πολύ σε ηχομόνωση. Πολλά σκαλιά κάτω 

Ένα κλικ καλύτερο από τουοτα μου φαινεται να σκεφτείτε 

Ισχύει αυτό που λες. Επειδή έκανα και τα 2 test drive, είναι πολύ κοντά. Όπως και ναχει, το xceed είναι βέβαια άλλη κατηγορία, αλλά value of money και πιο αθόρυβο.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, ProponitisTouKanape είπε

Τα Τογιότα γενικά δεν είναι τα πιο ήσυχα αυτοκίνητα στο δρόμο και το CVT κάνει τα πράγματα χειρότερα. Τώρα αν κάποιον δεν τον πολυενδιαφέρει γιατι δε κάνει ταξίδια ή το πάει 100-110 γιατι γκρινιάζει η σύζυγος οκ, απλά γενικά έχουν αδυναμία στο ταξίδι. Μια αδυναμία που σε ενα Corolla που μπορεί να χρησιμοποιείται 90% σε πόλη αντέχεται, αλλά σε ενα οικογενειακό αυτοκίνητο των 35Κ, ε μετράει κάπως. 

Για μένα όποιος μένει Αθήνα και τον ενδιαφέρει η συμπεριφορά στο ταξίδι, ας δώσει 5 ευρώ διόδια να το πάει μπρος πίσω στο αεροδρόμιο που πιάνεις ταχύτητα ταξιδιού. Οκ προφανώς δεν ειναι το ιδανικό αλλά είναι ενα καλό δείγμα για το πως συμπεριφέρεται στον αυτοκινητόδρομο...

επειδή τυχαίνει να έχω κάνει ΠΟΛΛΑ χλμ λόγω δουλειάς με Corolla hatchback 1.8 δεν εχει απολύτως καμια σχέση με το Cross. προφανώς πάντως επειδή όλα αυτά ειναι υποκειμενικά ένα test drive ειναι απαραίτητο

  • Δημιουργία νέου...