Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 24/9/2022 στις 10:05 ΠΜ, jimmy213 είπε

Έχεις κάποια εναλλακτική που να προσφέρει τα ίδια σε αυτή την τιμή;

 

Υ.Γ.: Δεν λέω ότι είναι ευκαιρία ή ότι αξίζει αυτά τα λεφτά. Αλλά όταν έχουν φτάσει όλα στο θεό, ας μην είμαστε προκατηλημένοι επειδή δεν είναι Γερμανός.

Δεν ανταλλάσσουμε κάρτες όπως κάνουν στο δημοτικό, α εμένα έχει 180 άλογα, εσένα 150, σε τρώω. Για οικογενειακό αυτοκίνητο θα ήμουν πολύ διστακτικός για Τογιότα για τον εξής λόγο: τα τογιότα στη συντριπτική τους πλειοψηφία δε κάνουν για ταξίδια. Ένα αυτοκίνητο των 33Κ καλώς ή κακως για αυτό προορίζεται, αν θες μόνο να πηγαίνεις τα παιδιά μέχρι το σχολείο κάνεις τη δουλειά σου και με ένα hatchback και δινεις 20Κ, όχι 33.

Τα τογιότα διαχρονικά έχουν θόρυβο στο δρόμο, τόσο απο αέρα όσο κι απο την άσφαλτο. Αν βάλουμε σε αυτά και τον θόρυβο του CVT όταν ζορίζεται, πάμε σε άλλη διάσταση. Συν πως το υβριδικό σύστημα, για όσους το αντέχουν, δίνει ωφέλη στην αστική κίνηση του σταμάτα-ξεκίνα, στην εθνική καίει όσο και μια βενζίνη αν δε πηγαίνεις 90 στη δεξιά λωρίδα, μπορεί και παραπάνω γιατί κουβαλάς και το έξτρα βάρος των μπαταριών. 

Αν τώρα αποφάσισαν να κάνουν το Corolla Cross ταξιδιάρικο, μένει να το δούμε. 

Επεξ/σία από ProponitisTouKanape
  • Like 4
  • Απαντ. 7,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Δεν ανταλλάσσουμε κάρτες όπως κάνουν στο δημοτικό, α εμένα έχει 180 άλογα, εσένα 150, σε τρώω. Για οικογενειακό αυτοκίνητο θα ήμουν πολύ διστακτικός για Τογιότα για τον εξής λόγο: τα τογιότα στη συντριπτική τους πλειοψηφία δε κάνουν για ταξίδια. Ένα αυτοκίνητο των 33Κ καλώς ή κακως για αυτό προορίζεται, αν θες μόνο να πηγαίνεις τα παιδιά μέχρι το σχολείο κάνεις τη δουλειά σου και με ένα hatchback και δινεις 20Κ, όχι 33.

Τα τογιότα διαχρονικά έχουν θόρυβο στο δρόμο, τόσο απο αέρα όσο κι απο την άσφαλτο. Αν βάλουμε σε αυτά και τον θόρυβο του CVT όταν ζορίζεται, πάμε σε άλλη διάσταση. Συν πως το υβριδικό σύστημα, για όσους το αντέχουν, δίνει ωφέλη στην αστική κίνηση του σταμάτα-ξεκίνα, στην εθνική καίει όσο και μια βενζίνη αν δε πηγαίνεις 90 στη δεξιά λωρίδα, μπορεί και παραπάνω γιατί κουβαλάς και το έξτρα βάρος των μπαταριών. 

Αν τώρα αποφάσισαν να κάνουν το Corolla Cross ταξιδιάρικο, μένει να το δούμε. 

Ένα βίντεο που είδα πάντως κάνει τρελή βαβούρα στο δρόμο , το είπε και ο reviewer

  • Like 1
  • Sad 1
Δημοσ.
13 ώρες πριν, mp123 είπε

Υ.γ Γιώργο ( παυλιδης ) εσυ που ξέρεις ποσό σήμα θα δίνω αν αν αν αν κάνω την μαλακια και δώσω το μίνι και πάω στο s. Έχει φόρο πολυτελείας το 2λιτρο.

Πάει με τους ρύπους ρε συ, δεν έχω ιδέα. Σίγουρα παντως υπολογιζε 400-500€ καπέλο φόρο πολυτέλειας. 
Μη μπλέκεις…

  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, paylidis είπε

Πάει με τους ρύπους ρε συ, δεν έχω ιδέα. Σίγουρα παντως υπολογιζε 400-500€ καπέλο φόρο πολυτέλειας. 
Μη μπλέκεις…

Πήγαμε πριν λίγο στην έκθεση στον φλοισβο με τα μίνι Κούπερ  μετα κλασσικα καφεδακι παραλιακη.τα είχε όλα τα μοντέλα συν κάτι παλιά ιδιωτών και κάποια works.

Από όλα το κορυφαίο ήταν το κάμπριο  Ένταξη μιλάμε για τούμπανο αλλά πανάκριβο . Αν ήξερα πως θα μείνω τόσο ευχαριστημένος από το Κούπερ θα είχα πάρει το s. Δεν φανταζόμουν να νοιώθω έτσι με το κουπερακι 

2 ώρες πριν, majnun είπε

Και το πιο βασικό, πόσο το δίνεις :P

Δεν το δίνει με τίποτα. Δεν είναι δικό μου. Εγώ τα χρήματα εβαλα .

  • Like 1
Δημοσ.
34 λεπτά πριν, mp123 είπε

Από όλα το κορυφαίο ήταν το κάμπριο

Είχε προ καιρού ένα καινούργιο ετοιμοπαραδοτο καμπριο κάπου 27-28 σα το δικό σου. Αν ψάξεις κανένα δίμηνο πριν είχα γράψει ακριβώς τιμή έψηνα το θωμα να το πάρει 😅😅😅

  • Like 2
Δημοσ.

Εγώ πάντως κατεβάζω bugdet, ανεβάζω bugdet λύση δε βρίσκω.

Θα μου πεις αν υπήρχε το τέλειο αμάξι, θα το είχαμε όλοι και θα είχε κλείσει τους υπόλοιπους.

Κοιτάω από μεταχειρισμένα της Avis στα 10K(Mito) με 13Κ(DS3), μεταχειρισμένο Clio πλήρες απο ιδιώτη στα 16.5 με 13.000χλμ. 

Κοιτάω και τον άσσο στα 23. Αλλά τίποτα δε μου κολλάει στο 100%.

Eίναι δυνατόν τα μικρομεσαία να είναι αναλογικά ή και σε απόλυτα νούμερα να είναι πιο ακριβά απο τα μεσαία;

Βάσει επισήμων καταλόγων: Fiesta ST-Line 125ps 21.900, Huyndai i30 120ps 19.900...

Θα κοιτούσα και leasing αλλά με τα χιλιόμετρα που γράφω, δεν αξίζει.

Είμαι στο σημείο 0.

  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, paylidis είπε

Είχε προ καιρού ένα καινούργιο ετοιμοπαραδοτο καμπριο κάπου 27-28 σα το δικό σου. Αν ψάξεις κανένα δίμηνο πριν είχα γράψει ακριβώς τιμή έψηνα το θωμα να το πάρει 😅😅😅

Ετσι για να δει τι έχασε ο Θωμάς.

4A5DC217-5D94-4812-9532-08899701CAD3.jpeg
 

 

Και τρία όπλα works

 

C98E2FB0-3DBF-4EF0-BFD8-2C26ACDAA67F.jpeg

Επεξ/σία από mp123
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

τα τογιότα στη συντριπτική τους πλειοψηφία δε κάνουν για ταξίδια.

ένα αυτοκίνητο 2.0L με 197 άλογα (ξέχνα τη μάρκα για λίγο), δεν κάνει για ταξίδια ; ας μιλήσουμε λογικά :)

 

2 ώρες πριν, tsofras είπε

Ένα βίντεο που είδα πάντως κάνει τρελή βαβούρα στο δρόμο , το είπε και ο reviewer

δεν δίνεις μια το link; όσα έχω βρει τεστάρουν το αμερικάνικο που είναι μη-υβριδικο και πιθανόν έχει και άλλες διαφορές από την ευρωπαϊκή έκδοση. 

 

edit: Ο θόρυβος στο Corolla Cross σύμφωνα με τα νούμερα που δίνει η ΤΟΥΟΤΑ ειναι 66,0 db(A). 

Σύμφωνα πάλι με την ΤΟΥΟΤΑ στο CHR είναι 68 και στο RAV4, 69 db(A). για αυτό μου κάνει εντύπωση το παραπάνω. 

Επεξ/σία από zanskou
Δημοσ.
1 ώρα πριν, zanskou είπε

ένα αυτοκίνητο 2.0L με 197 άλογα (ξέχνα τη μάρκα για λίγο), δεν κάνει για ταξίδια ; ας μιλήσουμε λογικά :)

 

δεν δίνεις μια το link; όσα έχω βρει τεστάρουν το αμερικάνικο που είναι μη-υβριδικο και πιθανόν έχει και άλλες διαφορές από την ευρωπαϊκή έκδοση. 

 

edit: Ο θόρυβος στο Corolla Cross σύμφωνα με τα νούμερα που δίνει η ΤΟΥΟΤΑ ειναι 66,0 db(A). 

Σύμφωνα πάλι με την ΤΟΥΟΤΑ στο CHR είναι 68 και στο RAV4, 69 db(A). για αυτό μου κάνει εντύπωση το παραπάνω. 

Βρε δε πα να εχει και 300 άλογα, αν σφυρίζει ο αέρας τι να το κάνω; Στο λέω έχοντας τογιότα (Corolla τελευταίο μοντέλο) και στην οικογένεια είχαμε διάφορα αυτοκίνητα της φίρμας, μέχρι Land Cruiser. Δε λέω οτι ντε και καλά επειδή τα προηγουμενα τογιότα έχουν θόρυβο θα έχει και το Corolla Cross, απλά λεω οτι θα ήμουν πολύ διστακτικός, δε βλέπω μονο τα νούμερα στο χαρτί πριν πω αν κάτι ειναι καλό ή όχι. 

Ούτως ή αλλως στην Ελλάδα όσοι το αγοράσουν δε θα ασχοληθούν με τέτοια δευτερεύοντα ζητήματα οπως η άνεση ή ο θόρυβος. Είναι τογιοτα άρα ειναι καλό, το παιρνουν και χωρις να το έχουν δει απο κοντα

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, zanskou είπε

ένα αυτοκίνητο 2.0L με 197 άλογα (ξέχνα τη μάρκα για λίγο), δεν κάνει για ταξίδια ; ας μιλήσουμε λογικά :)

 

δεν δίνεις μια το link; όσα έχω βρει τεστάρουν το αμερικάνικο που είναι μη-υβριδικο και πιθανόν έχει και άλλες διαφορές από την ευρωπαϊκή έκδοση. 

 

edit: Ο θόρυβος στο Corolla Cross σύμφωνα με τα νούμερα που δίνει η ΤΟΥΟΤΑ ειναι 66,0 db(A). 

Σύμφωνα πάλι με την ΤΟΥΟΤΑ στο CHR είναι 68 και στο RAV4, 69 db(A). για αυτό μου κάνει εντύπωση το παραπάνω. 

Ναι δίκιο έχεις αναφέρει και στο βίντεο ότι δεν είναι το υβριδικό

 

Επεξ/σία από tsofras
  • Like 1
Δημοσ.
17 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Δεν ανταλλάσσουμε κάρτες όπως κάνουν στο δημοτικό, α εμένα έχει 180 άλογα, εσένα 150, σε τρώω. Για οικογενειακό αυτοκίνητο θα ήμουν πολύ διστακτικός για Τογιότα για τον εξής λόγο: τα τογιότα στη συντριπτική τους πλειοψηφία δε κάνουν για ταξίδια. Ένα αυτοκίνητο των 33Κ καλώς ή κακως για αυτό προορίζεται, αν θες μόνο να πηγαίνεις τα παιδιά μέχρι το σχολείο κάνεις τη δουλειά σου και με ένα hatchback και δινεις 20Κ, όχι 33.

Τα τογιότα διαχρονικά έχουν θόρυβο στο δρόμο, τόσο απο αέρα όσο κι απο την άσφαλτο. Αν βάλουμε σε αυτά και τον θόρυβο του CVT όταν ζορίζεται, πάμε σε άλλη διάσταση. Συν πως το υβριδικό σύστημα, για όσους το αντέχουν, δίνει ωφέλη στην αστική κίνηση του σταμάτα-ξεκίνα, στην εθνική καίει όσο και μια βενζίνη αν δε πηγαίνεις 90 στη δεξιά λωρίδα, μπορεί και παραπάνω γιατί κουβαλάς και το έξτρα βάρος των μπαταριών. 

Αν τώρα αποφάσισαν να κάνουν το Corolla Cross ταξιδιάρικο, μένει να το δούμε. 

Και το "μα 33Κ για τογιοτα, κια, χιουντάι, κλπ" χωρίς αντικειμενικό επιχείρημα, επίπεδο δημοτικού είναι. Εσύ είπες τους λόγους σου. Σωστοί ή λάθος, δεν έχει σημασία.

Έχουν το eCVT αυτά. Δεν ξέρω πώς πάει όταν ζορίζεται, απλά το αναφέρω.

Δημοσ.
16 ώρες πριν, majnun είπε

Εγώ πάντως κατεβάζω bugdet, ανεβάζω bugdet λύση δε βρίσκω.

Θα μου πεις αν υπήρχε το τέλειο αμάξι, θα το είχαμε όλοι και θα είχε κλείσει τους υπόλοιπους.

Κοιτάω από μεταχειρισμένα της Avis στα 10K(Mito) με 13Κ(DS3), μεταχειρισμένο Clio πλήρες απο ιδιώτη στα 16.5 με 13.000χλμ. 

Κοιτάω και τον άσσο στα 23. Αλλά τίποτα δε μου κολλάει στο 100%.

Eίναι δυνατόν τα μικρομεσαία να είναι αναλογικά ή και σε απόλυτα νούμερα να είναι πιο ακριβά απο τα μεσαία;

Βάσει επισήμων καταλόγων: Fiesta ST-Line 125ps 21.900, Huyndai i30 120ps 19.900...

Θα κοιτούσα και leasing αλλά με τα χιλιόμετρα που γράφω, δεν αξίζει.

Είμαι στο σημείο 0.

Επειδή ήμουν σε αντίστοιχο δίλημμα αλλά για οικογενειακο επέλεξα να πάρω το πιο φτηνό αποδεκτό που μπορούσα και κατέληξα σε μεταχ 10κ

Αν θυμάμαι καλά έδωσες το αμπαρθ γιατι το λυποσουν στον δρόμο? 

Θα σου έλεγα πάρε κάτι που να σου αρέσει με 10κ ώστε να μην σε πολύ απασχολεί και να σου μείνουν τα λεφτά για μελλοντική αγορά σε κάποια χρόνια (που μπορεί να είναι ηλεκτρικό, μεγαλύτερο κτλ) 

Δημοσ.
49 λεπτά πριν, imr είπε

Επειδή ήμουν σε αντίστοιχο δίλημμα αλλά για οικογενειακο επέλεξα να πάρω το πιο φτηνό αποδεκτό που μπορούσα και κατέληξα σε μεταχ 10κ

Αν θυμάμαι καλά έδωσες το αμπαρθ γιατι το λυποσουν στον δρόμο? 

Θα σου έλεγα πάρε κάτι που να σου αρέσει με 10κ ώστε να μην σε πολύ απασχολεί και να σου μείνουν τα λεφτά για μελλοντική αγορά σε κάποια χρόνια (που μπορεί να είναι ηλεκτρικό, μεγαλύτερο κτλ) 

Ισχύει το λυπόμουν γιατί ήταν πολύ ιδιαίτερο αμάξι.

Το κακό με τα μεταχειρισμένα είναι ότι ειλικρινά δεν υπάρχει τίποτα καλό σε μικρομεσαίο.

Όσα ειναι σωστά, φτάνουν 15 και 16.000 για πλάκα. Οπότε εκεί το γυρνάς σε νέο.

Τα μονα που έχουν καλές τιμές σε παλιά είναι τα πιο μεγάλα, αλλά εκεί δύσκολα με συγκινεί κάποιο.

Από Avis θα πέρνατε τίποτα; Πχ

https://usedcars.myavis.gr/car-detail/alfa-romeo-0000116062

ή 

https://usedcars.myavis.gr/car-detail/citroen-0000116677

Δημοσ.
26 λεπτά πριν, majnun είπε

Ισχύει το λυπόμουν γιατί ήταν πολύ ιδιαίτερο αμάξι.

Το κακό με τα μεταχειρισμένα είναι ότι ειλικρινά δεν υπάρχει τίποτα καλό σε μικρομεσαίο.

Όσα ειναι σωστά, φτάνουν 15 και 16.000 για πλάκα. Οπότε εκεί το γυρνάς σε νέο.

Τα μονα που έχουν καλές τιμές σε παλιά είναι τα πιο μεγάλα, αλλά εκεί δύσκολα με συγκινεί κάποιο.

Από Avis θα πέρνατε τίποτα; Πχ

https://usedcars.myavis.gr/car-detail/alfa-romeo-0000116062

ή 

https://usedcars.myavis.gr/car-detail/citroen-0000116677

 

Με τίποτα. 

  • Like 2
  • Δημιουργία νέου...