Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μάλλον το all-around για το Polo με 6Μ/Τ ή 7ΑΤ.

Για οδηγικές ανησυχίες χωρίς βαθειά τσέπη Fiesta/ST και με βαθειά Cooper/S.

Για τη ενδιάμεση κατάσταση στα δύο μάλλον το Clio. Κρίμα που δεν εισάγουν πλέον τον 130άρι κινητήρα.

  • Απαντ. 7,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το Fiesta ST-Line με τη σπορ ανάρτηση και το χαμηλό προφιλ δε κάνει για Αθήνα που οι δρομοι ειναι γεμάτοι λακούβες. Ηταν ο μόνος λόγος που το απέρριψα κιολας γιατι κατα τα άλλα το έδιναν τσάμπα πέρυσι (16Κ με το κλειδί στο χέρι, με τα 125 άλογα)

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Το Fiesta ST-Line με τη σπορ ανάρτηση και το χαμηλό προφιλ δε κάνει για Αθήνα που οι δρομοι ειναι γεμάτοι λακούβες. Ηταν ο μόνος λόγος που το απέρριψα κιολας γιατι κατα τα άλλα το έδιναν τσάμπα πέρυσι (16Κ με το κλειδί στο χέρι, με τα 125 άλογα)

να τος majnun... αυτο που σου ελεγα στο πμ... εως 17 για το συγκεκριμενο ισως αξιζε... Στα 16 περσι ναι αξιζε... 

οχι 21Κ ομως ρε παιδια για φιεστα... ουτε για fabia, clio, i20 σχεδον κανενα της κατηγορίας δεν αξιζει 20+Κ

15 λεπτά πριν, sotiris123 είπε

όχι δεν το σκέφτομαι για αλλαγή. Απλά σε αυτή τη κατηγορία αναρωτιέμαι πιο θα ήταν το καλύτερο. Συζήτηση να γίνετε.

 

12 λεπτά πριν, tsofras είπε

Άσε την κατηγορία , τα λεφτά είναι το θέμα γιατί η κατηγορία φτάνει μέχρι και Audi A1

ακριβως...

προ διετιας μαλιστα το Α1 χειροκινητο επαιζε στα 18000 με το κλειδι στο χερι για εμενα... εκεινο ισως αξιζε στη κατογορία (δε θελω βεβαια να ξερω ποσο εχει τωρα). Η γυναικα μαλιστα ηταν σχεδον ψημενη αλλα τελικα την κερδισε η οικονομια του ΦΑ

Δημοσ.

Ναι καταλαβαίνω πως το λέτε απλά το λέω με την οπτική του μικρού αμαξιού που κάνεις και ένα ταξίδι πιο άνετα. πχ με i10 δεν κάνεις άνετα ταξίδι με i20 κάνεις. Άρα σε αυτή την κατηγορία θα έβαζα yaris-i20-swift-clio-fiesta-ibiza-fabia-corsa-208-polo (δεν ξέρω αν μου διαφεύγει κάποιο). AUDI-BMW-MERCEDES θεωρώ ότι είναι μια κατηγορία μόνοι τους και δεν νομίζω ότι είναι δίκαιη η σύγκριση μαζί τους.

 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, sotiris123 είπε

Ναι καταλαβαίνω πως το λέτε απλά το λέω με την οπτική του μικρού αμαξιού που κάνεις και ένα ταξίδι πιο άνετα. πχ με i10 δεν κάνεις άνετα ταξίδι με i20 κάνεις. Άρα σε αυτή την κατηγορία θα έβαζα yaris-i20-swift-clio-fiesta-ibiza-fabia-corsa-208-polo (δεν ξέρω αν μου διαφεύγει κάποιο). AUDI-BMW-MERCEDES θεωρώ ότι είναι μια κατηγορία μόνοι τους και δεν νομίζω ότι είναι δίκαιη η σύγκριση μαζί τους.

 

Υποθετικα εαν ήθελες ενα αξιοπρεπες και αξιοπιστο level up στη κατηγορία, αυτο θα ηταν μάλλον προς το fiesta αλλα εκει που εχει παει ανεβαινεις κατηγορία αυτοκινητου (σε λεφτα εννοω)

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, paylidis είπε

Τα λεω εγω οτι τα περισσότερα τουοτα ειναι τενεκεδες με ροδες και πεφτετε να με φατε...

εχω γραψει εκτενως αναλυση για το προηγουμενο υβριδικο γιαρις...

που να οδηγησεις και το αυτοματο, θα εκστασιαστεις, θα νιωθεις σαν οδηγός του 608 στην ανηφορα του ζωγραφου...

τόσο πτωμα που θες να σπασεις το πατωμα και να το παιξεις φρεντ φλιντστοουν

😂😂😂 θα συμφωνήσω! Γενικά toyota αν εξαιρέσεις 5 ειδικά μοντέλα απευθύνεται σε κόσμο που θέλει απλά να μετακινείται και το αυτοκίνητο είναι άλλη μια συσκευή ουσιαστικά...

On different news, οδήγησα stelvio 2.2 diesel που πήρε φίλος και φυσικά έπαθα πλάκα! Πάτημα καμία σχέση με suv, τιμόνι αλλού, τα σταθερα paddles-ferrari style άψογα και ο εξοπλισμός αρκετά καλός στη veloce εκδοση που πήρε (βεβαια λείπουν κάποια πράγματα της εποχής, πχ δεν εχει led αλλά bixenon, τα οργανα δεν ειναι φουλ ψηφιακά)

Το έβαλα dynamic για 2' γιατί το αυτοκίνητο είχε γράψει βια 500χλμ αλλά τα 47kg ροπής ήταν ολα εκεί νομίζω :D Δεν εχει δυστυχώς τα προσαρμοζόμενα αμορτισέρ που θα έκαναν διαφορά λογικά...

Αν θα έδινα 65k βέβαια για να το πάρω είναι άλλη συζήτηση!

Επεξ/σία από and_64
  • Like 5
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Το Fiesta ST-Line με τη σπορ ανάρτηση και το χαμηλό προφιλ δε κάνει για Αθήνα που οι δρομοι ειναι γεμάτοι λακούβες. Ηταν ο μόνος λόγος που το απέρριψα κιολας γιατι κατα τα άλλα το έδιναν τσάμπα πέρυσι (16Κ με το κλειδί στο χέρι, με τα 125 άλογα)

Δε ξέρω, εμένα δε μου είχε φανεί τόσο απάλευτο. Βέβαια θα φρεσκάρω τη μνήμη μου.

Εδώ την πάλευα (οριακά) με το Abarth και μετά που γύρισα σε απλή ανάρτηση μου φαίνεται βάρκα γυαλό.

 

22 λεπτά πριν, paylidis είπε

να τος majnun... αυτο που σου ελεγα στο πμ... εως 17 για το συγκεκριμενο ισως αξιζε... Στα 16 περσι ναι αξιζε... 

οχι 21Κ ομως ρε παιδια για φιεστα... ουτε για fabia, clio, i20 σχεδον κανενα της κατηγορίας δεν αξιζει 20+Κ

Ρε παιδιά δε διαφωνώ ότι οι τιμές είναι φουσκωμένες. Και εγώ με 23 κοντά είχα πάρει πετρέλαιο Giulietta με 32 κιλά ροπή και μάλιστα την είχα πάρει ακριβά καθώς εξι μήνες μετά είχε πέσει κανά 1 με 1.5 χιλιαρικο (κλασικό γκαντέμης)

Αλλά έχουν ακριβύνει όλα. Από τον καφέ (1.50 > 2.20), το σουπερ μάρκετ (για πλάκα 30% πάνω όλα) αλλά και τα αυτοκίνητα (+25%) από πέρυσι. Και μάλιστα με λιγότερο εξοπλισμό.

Αν σκεφτούμε πως είχαν οι τιμές, δεν αγοράζουμε τίποτα. 

Ούτε καινούργιο αμάξι, ούτε μεταχειρισμένο (τιμές καινούργιου 2020 σε μεταχειρισμένα 4ετίας), ούτε ψώνια, ούτε σπίτι αν κάποιος ενδιαφέρεται.

Αλλά η ζωή προχωράει. Δε ξέρω ποια είναι η σωστή αντίδραση.

Θα ήθελα να ακούσω απόψεις.
 

 

  • Like 6
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, majnun είπε

Δε ξέρω ποια είναι η σωστή αντίδραση.

Δεν υπάρχει σωστή αντίδραση.

Απλά συνηθίζουμε σιγά σιγά στην ιδέα ότι πλέον τα αυτοκίνητα δεν θα απευθύνονται σε όλους...

Οι υπόλοιποι θα πρέπει αναγκαστικά να συμβιβαστούν με περαιτέρω υποβάθμιση της ποιότητας ζωής τους.

Επεξ/σία από turbat0s
  • Like 3
  • Sad 2
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, turbat0s είπε

Δεν υπάρχει σωστή αντίδραση.

Απλά συνηθίζουμε σιγά σιγά στην ιδέα ότι πλέον τα αυτοκίνητα δεν θα απευθύνονται σε όλους...

Οι υπόλοιποι θα πρέπει αναγκαστικά να συμβιβαστούν με περαιτέρω πτώση της ποιότητας ζωής τους.

K εγω βλεπω την ταση να πηγαινει ειτε στη χρονομίσθωση ειτε στα προγραμματα τυπου Balloon, κ στη τετραετια επιστροφη κ φτου κ απο την αρχη... Ενα μονιμο χρέος σα να λεμε (βασικα αυτο θελουν παγκοσμιως, να μη σου ανηκει τιποτα και απλα να πληρωνεις για να χρησιμοποιεις)

  • Like 2
  • Sad 1
Δημοσ.
59 λεπτά πριν, and_64 είπε

On different news, οδήγησα stelvio 2.2 diesel που πήρε φίλος και φυσικά έπαθα πλάκα!

Δεν πιστεύω να ήσουν με τη λευκή που βγήκε χθες απόγευμα από Παπάγου στην Κατεχάκη;

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, paylidis είπε

K εγω βλεπω την ταση να πηγαινει ειτε στη χρονομίσθωση ειτε στα προγραμματα τυπου Balloon, κ στη τετραετια επιστροφη κ φτου κ απο την αρχη... Ενα μονιμο χρέος σα να λεμε (βασικα αυτο θελουν παγκοσμιως, να μη σου ανηκει τιποτα και απλα να πληρωνεις για να χρησιμοποιεις)

Αυτό ακριβώς. Και εγώ προς τα εκεί βλέπω να το πηγαίνουν. Να νοικιάζεις τα πάντα, από υπηρεσίες μέχρι σπίτια, αυτοκίνητα και ότι άλλο μπορεί να φανταστεί κανείς. Να μην σου ανήκει τπτ.....

Δυστυχώς το μέλλον για τα παιδιά μας δεν το βλέπω και τόσο ευοίωνο....

  • Like 2
  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, majnun είπε

Δεν πιστεύω να ήσουν με τη λευκή που βγήκε χθες απόγευμα από Παπάγου στην Κατεχάκη;

nope στην Μάνη έγινε το test drive ;)

Επεξ/σία από and_64
Δημοσ.
1 ώρα πριν, majnun είπε

Δε ξέρω, εμένα δε μου είχε φανεί τόσο απάλευτο. Βέβαια θα φρεσκάρω τη μνήμη μου.

Εδώ την πάλευα (οριακά) με το Abarth και μετά που γύρισα σε απλή ανάρτηση μου φαίνεται βάρκα γυαλό.

 

Ρε παιδιά δε διαφωνώ ότι οι τιμές είναι φουσκωμένες. Και εγώ με 23 κοντά είχα πάρει πετρέλαιο Giulietta με 32 κιλά ροπή και μάλιστα την είχα πάρει ακριβά καθώς εξι μήνες μετά είχε πέσει κανά 1 με 1.5 χιλιαρικο (κλασικό γκαντέμης)

Αλλά έχουν ακριβύνει όλα. Από τον καφέ (1.50 > 2.20), το σουπερ μάρκετ (για πλάκα 30% πάνω όλα) αλλά και τα αυτοκίνητα (+25%) από πέρυσι. Και μάλιστα με λιγότερο εξοπλισμό.

Αν σκεφτούμε πως είχαν οι τιμές, δεν αγοράζουμε τίποτα. 

Ούτε καινούργιο αμάξι, ούτε μεταχειρισμένο (τιμές καινούργιου 2020 σε μεταχειρισμένα 4ετίας), ούτε ψώνια, ούτε σπίτι αν κάποιος ενδιαφέρεται.

Αλλά η ζωή προχωράει. Δε ξέρω ποια είναι η σωστή αντίδραση.

Θα ήθελα να ακούσω απόψεις.
 

 

Γενικά είμαι υπερ της άνεσης στο δρόμο ειδικά όταν μιλάμε για Ελλάδα, οπότε ερχόμενος απο Golf, το Fiesta με σαγρε δρόμο μου φανηκε πολύ σκληρό, γενικά κι απο θέμα μηχανής είναι κάπως τραχύ, σου δίνει την αίσθηση οτι δεν ειναι ραφιναρισμένο αρκετά. Βέβαια με τα λεφτά που το έδινε ηταν τρελά vfm, αν το έβγαζε ακόμα Titanium με τα 125 (το είχε σταματήσει) θα το είχα κλείσει. 

Τώρα για το άλλο που λες της ακρίβειας, σίγουρα απο τη στιγμή που οι μισθοί μας δεν έχουν ανέβει όσο ο πληθωρισμός, πρέπει να ξοδεύουμε πιο λελογισμένα, απο το να παίρνεις περισσότερες μέρες καφέ απο το σπίτι, μέχρι να ψωνίζεις ψιλο-bulk όταν βρίσκεις προσφορές στο σουπερμάρκετ μέχρι να πάρεις μικρότερο αυτοκίνητο απο αυτό που θα άντεχε η τσέπη σου ένα χρονο πριν.

Κι αυτό είναι γενικό φαινόμενο, δε το αντιμετωπίζουμε μόνο εμείς απλά άλλο λίπος έχει ο αντίστοιχος Γερμανός ή Ολλανδός κι άλλο εμείς (έβλεπα στη VW γερμανίας οτι το Golf ξεκινάει απο τις 29,000€, μιλάμε εξωφρενικά χρήματα χωρίς οι μισθοί να έχουν ανέβει). Θα προσαρμοστούμε όπως προσαρμοστήκαμε και στη μεγάλη κρίση που και τότε άρχισαν τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στο δρόμο να μικραίνουν.

Για εμένα αυτή την περίοδο είτε αγοράζεις κάτι ετοιμοπαράδοτο ή μτχ επειδή έχεις ανάγκη (π.χ. μωρό) εν γνώσει σου οτι πληρώνεις ενα καπέλο σε σχέση με πριν 1 χρόνο ή δεν αγοράζεις καθόλου και περιμένεις, τώρα οι παραγγελίες με παράδοση 6 μήνες (που στην πράξη γινονται 8-9 για πλάκα) και ανοιχτή τιμή είναι αστείες και θα έπρεπε να ντρεπονται και να τις λένε 

8 λεπτά πριν, dimitris_213 είπε

Αυτό ακριβώς. Και εγώ προς τα εκεί βλέπω να το πηγαίνουν. Να νοικιάζεις τα πάντα, από υπηρεσίες μέχρι σπίτια, αυτοκίνητα και ότι άλλο μπορεί να φανταστεί κανείς. Να μην σου ανήκει τπτ.....

Δυστυχώς το μέλλον για τα παιδιά μας δεν το βλέπω και τόσο ευοίωνο....

Νομιζω πως μια μεριδα καταναλωτών γίνεται πιο risk averse και για αυτο εν τέλει βλέπουμε αυτή την τάση, γιατί να φορτωθώ το αυτοκίνητο και το δάνειο ενώ μπορώ να το πάρω λιζινγκ, γιατι να φορτωθώ στεγαστικό που θα πληρωσω εν τέλει τα διπλάσια λεφτά αντι να νοικιάσω κ.ο.κ. Σίγουρα έπαιξε ρόλο σε αυτό και η κρίση απο τα τέλη της προηγούμενης δεκαετίας, όταν βλέπεις πως μπορει η ζωή σου να ανατραπεί και να βρεθεις κρεμασμένος, τείνεις να μειώσεις την έκθεση σου με ρίσκο. Σκέψου υπάρχει κι ο κόσμος που γυρισε σε freelancing, remote απο άλλη χώρα, κάνει job-hopping κλπ. Αυτοι δεν ειναι άνθρωποι που θα κάνουν μεγάλες αγορές, ζουν μήνα με το μήνα, μη σου πω βδομάδα με τη βδομάδα.

Δε το έχουμε πολύ ως φαινόμενο στην Ελλάδα αλλά σε "cool" πόλεις του εξωτερικού (Βερολίνο, Άμστερνταμ, Λονδινο κλπ) βλέπεις κόσμο να μένει σε short-term ενοίκια, να αλλάζει δουλειά καθε δυο-τρεις μήνες κ.ο.κ. και σε κάνει να απορείς πως δεν κοιτούν να βρουν μια σταθερή δουλειά που να πληρώνει στην ώρα της, να έχουν έστω μια μακροχρόνια μίσθωση. Κυριολεκτικά ο,τι φάμε ο,τι πιούμε και ο,τι αρπάξει ο κώλος μας. 

Σε αυτό τον κόσμο απευθύνονται όλα αυτά τα νέα schemes, ο,τι μπορει να νοικιάζεις τα πάντα, σπίτι, αυτοκίνητο, μέχρι υπολογιστή και κινητό και θεωρητικά να είσαι ευελικτος. 

  • Like 4
Δημοσ.

Εγώ το Fiesta ST-Line το αγόρασα Νοέμβρη '18 στα 17.000 και με την πίσω πτέρυγα του ST.  Μια χαρά την παλεύω στην Αθήνα και δεν είμαι μικρός. 45 είμαι.

  • Like 3
  • Δημιουργία νέου...