Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Κακό λόγο έχω γράψει ανοιχτά μονο για το Κονα που ήταν απογοητευτικό, τουλάχιστον για την έκδοση που οδηγούσα εγώ και έκανε 35Κ

Δεν άξιζε τα λεφτά του ή γενικά δεν το έχεις σε εκτίμηση; Ρωτάω γιατί είναι ένα από τα αυτοκίνητα που θέλω να πάω να δω από κοντά. Ευχαριστώ 

  • Απαντ. 7,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, kronos73 είπε

Δεν άξιζε τα λεφτά του ή γενικά δεν το έχεις σε εκτίμηση; Ρωτάω γιατί είναι ένα από τα αυτοκίνητα που θέλω να πάω να δω από κοντά. Ευχαριστώ 

Κάπου μέσα στο τοπικ για την αγορά καινούριου πρέπει να τα εχω γραψει και πιο αναλυτικά τότε που τα είχα πιο φρέσκα. Οδηγούσα την ηλεκτρική έκδοση για ένα διάστημα, ξέχωρα απο το θεμα του ηλεκτροκινητήρα, μου ειχε κάνει αρνητική εντύπωση η πολύ χαμηλή ποιότητα του εσωτερικού του και η (μη) άνεση του στο δρόμο σε ανάρτηση και κύλιση. Τώρα αναλόγως με την τιμή, κάποιος μπορεί να κάνει παραχωρήσεις αλλά ως οικογενειακό αυτοκίνητο θα προτιμούσα το Kamiq απο το Kona αν η διαφορά δεν ειναι ξερω γω 3,000. 

  • Like 1
Δημοσ.

Ελεος με το καμιγκ.

Σκέψου πόσο χάλια ειναι τα άλλα στην κατηγορία. Εδω κολλάει το ότι στους τυφλούς κυβερνάει ο μονόφθαλμος.

Δημοσ.
Στις 19/9/2022 στις 1:51 ΜΜ, imr είπε

Ναι αλλα και η hiunday δεν ειχε ποτε και καμια τρομερη ποιοτητα κατασκευης.

 

Πετάξου στην Βελμάρ κάνε ενα τεστ drive κανά Tuscon/Xceed/Sportage και εδώ είμαστε να μας πείς...

γιατι μου φαίνεται έχεις μείνει στην εποχή των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας :)

 

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, sokos1 είπε

Πετάξου στην Βελμάρ κάνε ενα τεστ drive κανά Tuscon/Xceed/Sportage και εδώ είμαστε να μας πείς...

γιατι μου φαίνεται έχεις μείνει στην εποχή των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας :)

η αμέσως προηγούμενη γενιά Tuscon/Xceed που είδα ,εσωτερικά είναι λιτή με σκληρά πλαστικά (ευτυχώς εργονιμική) και οδηγικά αδιάφορη (ίσως και ασαφή) , ήταν όμως vfm

η επόμενη εκτινάχτηκε στην τιμή , ελπίζω να έχει μεγάλη βελτίωση (μόνο απ´έξω έχω δει και σίγουρα είναι πολύ πιο όμορφα)

Επεξ/σία από korakios
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, korakios είπε

η αμέσως προηγούμενη γενιά Tuscon/Xceed που είδα ,εσωτερικά είναι λιτή με σκληρά πλαστικά (ευτυχώς εργονιμική) και οδηγικά αδιάφορη (ίσως και ασαφή) , ήταν όμως vfm

η επόμενη εκτινάχτηκε στην τιμή , ελπίζω να έχει μεγάλη βελτίωση (μόνο απ´έξω έχω δει και σίγουρα είναι πολύ πιο όμορφα)

Και μέσα μία χαρά είναι το νέο x-ceed που το είχα δει εγώ ποιοτικά, ρε reviews έχω δεί και καλά σχόλια για οδηγική αίσθηση , τιμόνι και ανάρτηση (έχει και ανεξάρτητη)

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, tsofras είπε

Και μέσα μία χαρά είναι το νέο x-ceed που το είχα δει εγώ ποιοτικά, ρε reviews έχω δεί και καλά σχόλια για οδηγική αίσθηση , τιμόνι και ανάρτηση (έχει και ανεξάρτητη)

μακάρι γιατί τα προηγούμενα πάνε βάρκα στις στροφές με τον κώλο να φεύγει εύκολα (βέβαια μπαίνουν τα ηλεκτρονικά και μαζεύουν) αλλά καμία σχέση με κούρσα

Δημοσ.
5 ώρες πριν, korakios είπε

μακάρι γιατί τα προηγούμενα πάνε βάρκα στις στροφές με τον κώλο να φεύγει εύκολα (βέβαια μπαίνουν τα ηλεκτρονικά και μαζεύουν) αλλά καμία σχέση με κούρσα

πηγαίνε μια βόλτα το Xceed ή και το Τουσόν και εδώ ειμαστε να τα πούμε.. εχουν πάει σε ΑΛΛΟ επίπεδο και στην οδήγηση.

Και στο λέει ο σοκος το ψώνιο με την οδήγηση... 
μετά απο τρία Μιάτα (εκ των οποίο το ένα το είχα γυρίσει με διάφορα clubs στην Ευρώπη, Nurburgring, κτλ),
δύο BMW 320 και μια Barchetta... δεν πίστευα οτι θα βρώ οικογενειακό αυτόκινητο fun to drive...
και όμως οι Κορεάτες τα κατάφεραν χωρίς να ξηλωθώ και να έχω το κεφάλι μου ήσυχο για 7 χρόνια...
(γιατί ξέρουν οι Κορεάτες...όπως ξέρουν και οι Γερμανοί που δίνουν 2 ή 3...)

Δημοσ.
6 ώρες πριν, korakios είπε

η αμέσως προηγούμενη γενιά Tuscon/Xceed που είδα ,εσωτερικά είναι λιτή με σκληρά πλαστικά (ευτυχώς εργονιμική) και οδηγικά αδιάφορη (ίσως και ασαφή) , ήταν όμως vfm

η επόμενη εκτινάχτηκε στην τιμή , ελπίζω να έχει μεγάλη βελτίωση (μόνο απ´έξω έχω δει και σίγουρα είναι πολύ πιο όμορφα)

Η προηγούμενη γενιά του xceed που λες ποια ήταν ? Το 2019 βγήκε και πριν 10 μέρες ήρθε το facelift Ελλάδα.

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Lamogio01 είπε

Η προηγούμενη γενιά του xceed που λες ποια ήταν ? Το 2019 βγήκε και πριν 10 μέρες ήρθε το facelift Ελλάδα.

γράψε λάθος για Tuscon εννοούσα , έκανα μλκ με copy/paste

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, tsofras είπε

Εγώ υπέθεσα ότι εννοούσες το ceed 😅

Τι τούσον τι Ελ σιντ 

Από την φτώχεια στην δυστυχία.30κ αμάξια.

Είπαμε χιουνται κια το πολύ 18 αντε 20κ .είχα 2 χιουννται. Ωραία κυληση αξιοπιστια   είναι οι μόνες εταιρίες που θα πήγαινα ως τα 20κ χωρίς δεύτερη σκέψη. Μετά στο επόμενο σκαλί των 25 και άνω που πάω σε bmw ,audi , Mercedes και ας χάσω σε χώρους. Τι λέτε ρε 30κ για τούσον, αι 27 για το ελ σιντ.πάμε καλά; Παίρνω ένα καντριμαν , ένα q2 , τον ασοο της bmw , a3 .Που να γουστάρεις τώρα με το τούσον ; ενώ με ένα q3 , ένα καντριμαν βγάζεις γούστα ρε αδερφέ πως να το κάνουμε. 

Επισεις η νοοτροπία θα πάρω χιουνται η κια 27 30κ αλλά θα έχω πιο φτηνό σέρβις . Και τώρα μιλάμε για 100 ευρώ το πολύ τον χρόνο.Σκας 27 και θα σε πειραξουν τα 100 . Χώρια αυτό σε 10 χρόνια που θα το αλλάξεις πόσο θα πουλήσεις το κια και πόσο το q2.Στην πωληση έβγαλες ότι έχεις κερδίσει από σέρβις. Άμα πια. 

Για αυτό λέω έπειτα από 1,5 χρόνια σχεδόν η καλύτερη μου αγορά από τα 12 αυτοκίνητα που έχω αλλάξει είναι το Κούπερ και τριπορτο. Ναι 24,7κ αλλά μαμαει. Στιλάτο , επιδόσεις και ποιότητα.  Ένα παλιογιαρις φουλ έξτρα και ένα πόλο στα ιδια άλογα και στον ίδιο εξοπλισμό έχουν 1 αντε 1,5 κ πιο λίγο. Κλάιν μαιν θα τα βγάλω στην πωληση συν ότι ευχαριστίεμε να το οδηγώ. Αυτά. 

Υ.γ Ναι ο Γιώργος ( Παυλίδης) έκανε και γάμω τις αγορές. Σουβαρα , q3 30κ και βγάζει γούστα. Τι να έπαιρνε τουσον και σπορτατζ στα 30 ;Τι συζητάμε τώρα. πανεξυπνη αγορα.

Επεξ/σία από mp123
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να μη το δωσω δλδ να παρω τουσον ή σπορταζ η Ξσιντ; δεν ειναι καλυτερη αγορα ε; Πιο ποιοτικο δεν ειναι; χαχαχα! Οχι ρε παιδια 30Κ για αυτες τις μαρκες, αμαρτια, καλα ειναι, και βελτιώθηκαν αλλα μη δουλευομαστε... 

συμφωνω και εγω μεχρι 18-20Κ για κορεατικά, απο εκει κ πανω θεωρω κοροιδο χωρις παρεξηγηση οποιον τα δινει σε αυτες τις μαρκες... συμφωνω επισης οτι δε σπανε δε χαλανε... Και το τυρακι φυσικα ειναι τα 7-8 χρονια εγγυηση... σαφως και ειναι ευπροσδεκτα αλλα σε αυτα τα 8 χρονια θα πληρωνετε το σερβις πιο ακριβο και απο bmw merc audi κλπ για να την εχετε...

μεχρι κ το καμικ με 19Κ cng (17 ειχε βενζινη ιδιο τότε) που το πηρα για εργατη (κ ειναι εργατης μαυρος σκυλος) το θεωρω πολυ καλυτερη αγορά απο οποιοδήποτε κια χιουνται εως 24-25Κ σημερινα...

κ ειχα οπως εχω πει στο παρελθον επι ~10 μερες σε διακοπες ενα e-niro, δε λεω λουξ για κορεατικο κ τουμπανο ηλεκτρικο αλλα με τα λεφτα που ειχε επαιρνα κουπερ ηλεκτρικο κλπ κλπ που δεν εχει καμια απολυτως σχεση... 

Για να μη συζητησουμε για μεταπωληση... ασχετα εαν ειναι σωστη ή οχι η απαξιωση τους, ειναι τεραστια σε σχεση με τα ευρωπαικα ή τα τουοτα..

συμφωνω με Mp123 κοινως και ας μη του αρεσει το καμικ 😂

 

υγ το τουσον τότε ειχε 25-26, όσο δλδ και το αντιστοιχο tiguan, κ παλι το tiguan θα προτιμούσα αν δεν ειχα 30...

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 1
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, paylidis είπε

Να μη το δωσω δλδ να παρω τουσον ή σπορταζ η Ξσιντ; δεν ειναι καλυτερη αγορα ε; Πιο ποιοτικο δεν ειναι; χαχαχα! Οχι ρε παιδια 30Κ για αυτες τις μαρκες, αμαρτια, καλα ειναι, και βελτιώθηκαν αλλα μη δουλευομαστε... 

συμφωνω και εγω μεχρι 18-20Κ για κορεατικά, απο εκει κ πανω θεωρω κοροιδο χωρις παρεξηγηση οποιον τα δινει σε αυτες τις μαρκες... συμφωνω επισης οτι δε σπανε δε χαλανε... Και το τυρακι φυσικα ειναι τα 7-8 χρονια εγγυηση... σαφως και ειναι ευπροσδεκτα αλλα σε αυτα τα 8 χρονια θα πληρωνετε το σερβις πιο ακριβο και απο bmw merc audi κλπ για να την εχετε...

μεχρι κ το καμικ με 19Κ cng (17 ειχε βενζινη ιδιο τότε) που το πηρα για εργατη (κ ειναι εργατης μαυρος σκυλος) το θεωρω πολυ καλυτερη αγορά απο οποιοδήποτε κια χιουνται εως 24-25Κ σημερινα...

κ ειχα οπως εχω πει στο παρελθον επι ~10 μερες σε διακοπες ενα e-niro, δε λεω λουξ για κορεατικο κ τουμπανο ηλεκτρικο αλλα με τα λεφτα που ειχε επαιρνα κουπερ ηλεκτρικο κλπ κλπ που δεν εχει καμια απολυτως σχεση... 

Για να μη συζητησουμε για μεταπωληση... ασχετα εαν ειναι σωστη ή οχι η απαξιωση τους, ειναι τεραστια σε σχεση με τα ευρωπαικα ή τα τουοτα..

συμφωνω με Mp123 κοινως και ας μη του αρεσει το καμικ 😂

Φίλτατε συναγωνιστή έτσι έχουν τα πράγματα. Αουνταρα με 30 η τουσον με 30 . Θα σκεφτεί κάποιος τα 200 300 ευρώ τον χρόνο( που δεν είναι τόσο) τα παραπάνω. Αστείο ποσο. 

Στήστε μαζί το q3 με το τουσον. Ιδια τιμή . Είπαμε φτηνοι στο κρέας ακριβοί στα λάχανα. Το τουσον που κάνει 30 έπρεπε να είχε 22 23κ κα πω οκ αξίζει.Ναι έχει έξτρα το τουσον πιο πολλά. Κλάιν μαιν δεν είναι αουντι.

Ίδια φάση με ένα άλλο θέμα στο auto moto. Ναι πανάκριβο το παπι honda suprecub , ειναι overpriced , μονοσελο κλπ( 4100 έχει εγώ το πήρα 3500 χαχαχαχαχα ) προτιμάμε να πάρουμε αστρεα η κρυπτον με 3000.

Τι λέτε ρε ; 500 ευρώ διαφορά και θα πάρω το κρυπτόν η το αστρεα εφ όσον έχω άλλες 2 μηχανές αφου ηθελα να παρω παπι.

Στις 21/9/2022 στις 11:42 ΠΜ, sokos1 είπε

Πετάξου στην Βελμάρ κάνε ενα τεστ drive κανά Tuscon/Xceed/Sportage και εδώ είμαστε να μας πείς...

γιατι μου φαίνεται έχεις μείνει στην εποχή των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας :)

 

Φίλε μου πριν 5 χρονια πήρα στην γυναίκα Hyundai i10.12500 μεσαία έκδοση και αυτόματο.Φανταστικη τιμή φανταστικό αμαξάκι  τότε μου άφηναν 22000 το σπορτατζ αυτόματο μεσαία έκδοση και το αντίστοιχο αουντι ειχε 35.Τα συμπεράσματα δικά σου με το τι γίνετε σήμερα. 

  • Like 1
  • Δημιουργία νέου...