Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, imr είπε

Αφού ειναι ίδιο μοτέρ το θέμα είναι να πάρεις την 116 και να βάλεις πρόγραμμα 

Ναι αλλά μετράει και η έκδοση , 1000€ διαφορά έχουν , 5.000€ διαφορά από την απλή Μπούρδες δλδ

Εγώ για την sport line κοίταξα, η πρώτη έκδοση δεν μου αρέσει

 

  • Like 1
  • Απαντ. 7,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
47 λεπτά πριν, tsofras είπε

Ναι αλλά μετράει και η έκδοση , 1000€ διαφορά έχουν , 5.000€ διαφορά από την απλή Μπούρδες δλδ

Εγώ για την sport line κοίταξα, η πρώτη έκδοση δεν μου αρέσει

 

Ε εκεί ξεφεύγεις ρε συ. Δε θεωρω οτι αξίζει τα 30-31 σαν αυτοκινητο… τα 25-26 τα συζητάμε…

  • Like 1
Δημοσ.

30-31 χιλιάρικα, για μικρή εγγύηση, ακριβό σέρβις και πανάκριβα ανταλλακτικά προσωπικά θα τα σκεφτόμουν πολύ. 

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, zanskou είπε

30-31 χιλιάρικα, για μικρή εγγύηση, ακριβό σέρβις και πανάκριβα ανταλλακτικά προσωπικά θα τα σκεφτόμουν πολύ. 

 

Εγώ δεν το σκέφτηκα καν 😂

Δημοσ.

Ρε παιδιά όταν το Golf ξεκινάει στα 150 άλογα αυτοματο από 27χιλ τα 30χιλ είναι καλά για premium μικρομεσαίο στις μέρες μας. 

Κατά τα άλλα αγοράζει κανείς καινούργια αυτοκίνητα (εξαιρώ τα leasing) υπό τις υπάρχουσες συνθήκες (οικονομία, αβεβαιότητα κλπα);

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προσωπικά που είχα τοποθετήσει παραγγελία για την 118 sportline τον Δεκέμβριο, την ακύρωσα τον Ιούλιο. Ήταν για παράδοση τον Μάιο αρχικά, μετά κανένα νέο, ακόμα και τέλη Ιουλίου που ακύρωσα δεν είχε πάρει καν αριθμό παραγωγής. Συν ότι είχε φάει και μία αύξηση 2.5 χιλ επιπλέον. Άρα από τα 32 είχε ανέβει στα 34.5κ. 

Στο τέλος σκέφτηκα ότι να δώσω 34.5κ, να το κρατήσω πχ 5 χρόνια, με μία κατανάλωση των 7.5-8 πραγματική στο τέλος δεν θα άξιζε. Σε 5 χρόνια η αγορά θα έχει μεταχειρισμένα υβριδικά - ηλεκτρικά συν όσα καινούργια και εξελιγμένα θα έχουν βγει. Εγώ προσωπικά δεν θα πήγαινα(σε 5 χρόνια από τώρα) σε ένα αυτοκίνητο μεταχειρισμένο που θα έκαιγε 7.5 - 8 και να έδινα 23κ πχ. Θα κοίταζα άλλα. Οπότε θεώρησα ότι χρηματικώς μιλώντας δεν με συνέφερε. Επίσης αρχές του '23 θα βγει η ανανεωμένη οπότε αυτομάτως θα είχα και ένα αυτοκίνητο "προηγούμενη γενιάς". Μπορεί να έκανα και βλακεία, δεν ξέρω. 

Τώρα υπομονή έναν χρόνο να δω πώς θα κινηθεί η όλη φάση, οικονομία κλπ, και να πάω σε ηλεκτρικό ή σε plug in. 

Επεξ/σία από aris_rom
  • Like 2
Δημοσ.
10 ώρες πριν, john1987 είπε

Ρε παιδιά όταν το Golf ξεκινάει στα 150 άλογα αυτοματο από 27χιλ τα 30χιλ είναι καλά για premium μικρομεσαίο στις μέρες μας. 

Κατά τα άλλα αγοράζει κανείς καινούργια αυτοκίνητα (εξαιρώ τα leasing) υπό τις υπάρχουσες συνθήκες (οικονομία, αβεβαιότητα κλπα);

Δεν υπάρχει premium μικρομεσαίο πλέον(Α class & BMW σειρα 1),premium είναι μόνο στη τιμή .όταν πας να βάλεις extra και στα service.Για να πάρεις κανονικό premium πας στις μεγάλες σειρές.  

  • Like 6
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, tasoskont είπε

Δεν υπάρχει premium μικρομεσαίο πλέον(Α class & BMW σειρα 1),premium είναι μόνο στη τιμή .όταν πας να βάλεις extra και στα service.Για να πάρεις κανονικό premium πας στις μεγάλες σειρές.  

Ακριβώς, το να έχει 2 κομμάτια παραπάνω μαλακό πλαστικό σε 2 σημεία δεν το κάνει αυτόματα premium σε σχέση με  αγορά

Και στο Α3 που μπήκα δεν τρελάθηκα

Βασικά παλαιότερα έχω την εντύπωση ότι ήταν πιο αισθητή η διαφορά, όταν το 2011 είχα το Opel Astra GTC και είχα δει το Α3 του τότε,ναι μου έδινε την αίσθηση του πιο ακριβού αυτοκινήτου μόνο από την καμπίνα.

Τώρα δεν την νιώθω αυτή την διαφορά σε ότι έχω μπει μέχρι τα 32 χιλιάρικα. Λίγο πολύ τα ίδια με κάποιες διαφορές σε κανα σημείο

 

 

Επεξ/σία από tsofras
  • Like 1
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, tsofras είπε

Ακριβώς, το να έχει 2 κομμάτια παραπάνω μαλακό πλαστικό σε 2 σημεία δεν το κάνει αυτόματα premium σε σχέση με  αγορά

Και στο Α3 που μπήκα δεν τρελάθηκα

Βασικά παλαιότερα έχω την εντύπωση ότι ήταν πιο αισθητή η διαφορά, όταν το 2011 είχα το Opel Astra GTC και είχα δει το Α3 του τότε,ναι μου έδινε την αίσθηση του πιο ακριβού αυτοκινήτου μόνο από την καμπίνα.

Τώρα δεν την νιώθω αυτή την διαφορά σε ότι έχω μπει μέχρι τα 32 χιλιάρικα. Λίγο πολύ τα ίδια με κάποιες διαφορές σε κανα σημείο

 

 

Ισχύει,έχουν αναβάσει λίγο την ποιότητα οι υπόλοιποι(αρκετά οι ιαπωνοκινέζοι) την έριξαν  στις μικρές σειρές ΒMW & Merc και ήρθαν πάνω κάτω στα ίσα ποιοτικά.

  • Like 3
Δημοσ.

Δεν είναι μόνο τα πλαστικά αλλά και η συνολική αίσθηση. 

Ναι στο Α3 έχουν ρίξει την ποιότητα αλλά η σειρά 1 είναι το πιο ποιοτικό στο εσωτερικο στην κατηγορία του.

Κι εγω προτιμω Α4 και C180 αλλά παλιά αυτά κάνανε 30+ και τώρα κάνουν 40+. Επίσης στους δρόμους και στα σπίτια που έχουμε αντε να παρκάρεις αυτοκίνητο μήκους 4,60 μ.

  • Like 1
Δημοσ.
20 ώρες πριν, john1987 είπε

Ρε παιδιά όταν το Golf ξεκινάει στα 150 άλογα αυτοματο από 27χιλ τα 30χιλ είναι καλά για premium μικρομεσαίο στις μέρες μας. 

Κατά τα άλλα αγοράζει κανείς καινούργια αυτοκίνητα (εξαιρώ τα leasing) υπό τις υπάρχουσες συνθήκες (οικονομία, αβεβαιότητα κλπα);

Από ποτέ έγινε premium. η Βολκσβαγκεν ;

  • Like 2
Δημοσ.
30 λεπτά πριν, mp123 είπε

Από ποτέ έγινε premium. η Βολκσβαγκεν ;

Άλλο εννοεί, ότι αφού ξεκινάει από 27 η VW ως μη premium είναι λογικό η bmw ως premium να ξεκινάει από 30

  • Like 3
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, tsofras είπε

Άλλο εννοεί, ότι αφού ξεκινάει από 27 η VW ως μη premium είναι λογικό η bmw ως premium να ξεκινάει από 30

Έχεις δικιο .  

 

  • Like 2
Δημοσ.
46 λεπτά πριν, NTC Labs είπε

Την κανανε οι γατες... Αναμενομενο καποια στιγμη να γινει

IMG_20220911_134618.jpg

Μην ακούω για κολο γάτες. Εμένα στο rx8 μου έκοψε ιμάντα του δυναμό .το μηχανοστασιο μέσα στις τρίχες και στο αίμα.  Την ουρα της πήρε γιατί δεν βρήκα κανένα πτώμα.

  • Confused 1
  • Sad 2
  • Δημιουργία νέου...