Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Όντως είναι πολύ στριμοκωλα.

Έχω μπει σε Mito πίσω (είμαι 1,78) και ένιωθα ασφυκτικά.

Θεωρώ παντως ότι δεδομένης της βελτίωσης όλων των αμαξιών στον τομέα της ποιότητας κατασκευής/αξιοπιστίας ένα Alfa Romeo του 2022 δύσκολα θα παρουσιάσει χοντρά προβλήματα.

Εοισης και η μεταπώληση είναι σημαντικός παράγοντας.

  • Απαντ. 7,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Διακοπαρες με το Leon, μία φορά μου έκανε το θέμα με την όπισθεν, μία φορά είχε δροσιά το βράδυ άνοιξα παράθυρο ηλιοροφή τα ξαναεκλεισα γιατί δεν μπορούσα να ακούω το κιβώτιο.

Κατά τα άλλα το ευχαριστήθηκα πολύ σε όλες τις διαδρομές, φόρτωμα τα πάντα όλα για θάλασσα κουλούρες φουσκωμένες καρεκλακια 2 ομπρέλες 2 τσάντες θαλάσσης 1 ψυγειακι και 2 τσάντες πλάτης

Άντε και του χρόνου να είμαστε καλά 

 

 

IMG20220818203757_1.jpg.1af4a9ea1a0e91b39471837c9706aef5.jpg

  • Like 19
  • Thanks 3
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, john1987 είπε

Μπραβο Θωμά!

Διάβασε αυτό: https://apotis4stis5.com/biblio/101835-horhe-mpoykai-o-kyklos-toy-99

Απολαυστικό ευχαριστώ πολύ για την παράθεση, ακριβώς ότι αισθανομουν την τελευταία διετία.

Είχα κρατήσει και κάποια χρήματα για ενδεχόμενη αλλαγή αυτοκινήτου, τελικά τα έφαγα με την οικογένειά στις διακοπές, πήγα τις εκδρομές μου χωρίς να σκέφτομαι βενζίνες, θα πάρω και ένα pcακι να περάσει ευχάριστα ο χειμώνας....

Χίλιες φορές καλύτερα και με άδειο κεφάλι

  • Like 4
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, john1987 είπε

Να σαι καλα φιλε μου.

Το παρέθεσα πρωτίστως για να το ακούω εγω..

Καλό είναι να το ακούμε όλοι γιατί καθημερινά μας δημιουργούνται "ανάγκες" που δεν είναι ουσιαστικές. Το βλέπω και στα παιδιά μου και προσπαθώ να τους μάθω να μην κάνουν τα ίδια λάθη με εμάς, όσο μεγαλώνω το καταλαβαίνω και εγώ.

Οκ μία ζωή την έχουμε αλλά είναι δύσκολο να βρεις τι πραγματικά σε γεμίζει και τι πλασματικά

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 ώρες πριν, john1987 είπε

Για μένα η Julietta έχει παλιώσει πολύ (ειδικά στο εσωτερικό).

Κατά τα άλλα αυτό που λέμε value for money με τις νέες τιμές έχει γίνει ανέκδοτο με ελάχιστες εξαιρέσεις.

Επίσης αν θυμάσαι όταν έτρεχε επί covid η προσφορά της Audi το αυτοματο Q3 έκανε καπου 33κ, οπότε γιατί να μην κάνει τόσο η Tonale; 

Έχει να προσφέρει κάτι καλύτερο από τον premium ανταγωνισμό;

Μια επισήμανση μόνο το Q3 με comfort pack μεταλλικό κ αυτόματο κιβώτιο έκανε 30500 τον 6/2020 

αυτη ναι ήταν ΠΟΛΥ καλή τιμη αλλά αυτές οι εποχες πέρασαν ανεπιστρεπτί ευτυχώς ή δυστυχώς 

Η guilieta παντως ακόμα κ σήμερα παραμένει μια ομορφιά οφείλω να το πω (κ δε δείχνει τα χρόνια της!)

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 1
Δημοσ.

Πάντως η Tonale καλά κάνει και λανσάρεται στη κατηγορία αυτή. Γιατί στην ουσία, ως πακέτο, εκεί ανήκει.

Επίσης, πολύ καλά κάνει που ξεφεύγει από το γκρουπ των alfisti, γιατί πάλι για "χρεοκοπία' θα παει.

Και από τιμή, σε σχέση με τον ανταγωνισμό,  μια χαρά είναι.

Το θέμα είναι να καταφέρει να διατηρήσει τα στοιχεία, που την προσδιοριζουν ως μάρκα, αλλά να μπορέσει να πιάσει και τον παλμό της σύγχρονης εποχής.

Για το τελευταίο καλό είναι να πάρουν συμβουλές και το μάρκετινγκ από τα ξαδερφακια του PSA.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Το έχει αγοράσει ενας φιλος, 1.4 είναι το μοτέρ βενζίνη, αλλά όχι νέας τεχνολογίας. Το έδιναν προσφορά το 2020 απο τα τελευταία κομμάτια πριν σταματήσουν τις πωλήσεις. Μπορει να μην ειναι 400 αλλά πάντως ήταν μεγάλο ποσό για ενα μικρομεσαίο 1.4. Και 300 να ηταν, πάλι πολλά για να τα έχεις πάγια έξοδα. 

αυτο ομως ακριβως λεω και εγω. 1.4 υπηρχαν 2-3 διαφορετικα. ουτε η Multiair με τα 170 δεν φτανει 300.

11 ώρες πριν, tasoskont είπε

Τα polo και τα Yaris( προσωπικά δεν καταλαβαίνω γιατι ειδικά για τα polo) πουλάνε σαν τρελά όποτε όσο και να βάλουν τις τιμές πάλι θα τα παίρνουν.Αν εσύ θες να ανεβάσεις τις πωλήσεις ή ακόμα και να "κλέψεις" αγοραστές θα μπορούσες να παίξεις κοντά στις τιμές αυτές.

Επίσης το group που στοχεύουν ειδικά στην Ελλάδα δεν πρόκειται να πάρει Alfa αλλά Mercedes ΒΜW & Audi οπότε για μένα είναι λάθος το όλο target

Συμφωνώ 100% ότι θα έπρεπε να βγάζει και κανα μοντέλο για την  μάζα(μπας και πουλήσει τίποτα 😀)

Συμφωνώ απόλυτα επίσης και σε αυτό που έγραψε ο @ProponitisTouKanape παραθέτω παρακάτω 

"Οι Αλφα ανέκαθεν είχαν ενα niche κοινό που ήταν αρκετά πιστό. Κατα τη γνώμη μου θα έπρεπε να στοχεύει σε αυτό το κοινό (οι γνωστοί αλφάκηδες) παρά να στοχεύει να γίνει bmw στη θέση της bmw. Ή τουλάχιστον να μη το έχει ξεγραμμένο τελείως, κυκλοφορώντας είτε SUV ειτε ένα πανάκριβο σεντάν. "

Τέλος δεν φταίνε μόνο οι τιμές για τις πωλήσεις είναι και το marketing και η κακιά φήμη που έχει από παλιά.Πήγαινες στο μαστρομήτσο και το μόνο που ήξερε ηταν  να αλλάξει λάδια για χρονισμό μοτερ ούτε λόγος και μετά έφταιγε το μοτέρ.

μα ακριβως γι αυτο δεν μπορεις να βαλεις τετοιες τιμες. γιατι δεν εχουν καμια σχεση σαν αμαξια. και μην λες για αυτους με bmw. εχω αρκετους γνωστους που αφου χρυσοπληρωσαν την "ποιοτητα bmw" και ακομα το φυσανε γυρνανε σε ιουλια.

4 ώρες πριν, Peugeot208 είπε

Πάντως η Tonale καλά κάνει και λανσάρεται στη κατηγορία αυτή. Γιατί στην ουσία, ως πακέτο, εκεί ανήκει.

Επίσης, πολύ καλά κάνει που ξεφεύγει από το γκρουπ των alfisti, γιατί πάλι για "χρεοκοπία' θα παει.

Και από τιμή, σε σχέση με τον ανταγωνισμό,  μια χαρά είναι.

Το θέμα είναι να καταφέρει να διατηρήσει τα στοιχεία, που την προσδιοριζουν ως μάρκα, αλλά να μπορέσει να πιάσει και τον παλμό της σύγχρονης εποχής.

Για το τελευταίο καλό είναι να πάρουν συμβουλές και το μάρκετινγκ από τα ξαδερφακια του PSA.

σωστος και εσυ, ειπαμε καταφερανε να πουλαει σαν τρελο το 208 αλουρ με 26 χιλιαρικα. ποιο το 208. ελεος καπου δηλαδη ρε πουστη μου. 26 χιλιαρικα με ημιακαμπτο. Πωλητρια αντιπροσωπειας παραδεχθηκε η ιδια οτι βρισκουν πλεον και κανουν με δικαιολογια την "ελειψη ημιαγωγων" που πλεον απλα δεν υφισταται! και διαφημιζουν και οι γυφτοι της πεζο την "εγγυηση τιμης" ακομα, λες και προ κοβιντ αλλαζε η τιμη μετα την παραγγελια.... για να μην παρεξηγηιω. το πρωτο μου αμαξι ηταν πεζο και το ειχα λατρεψει. αλλα υπαρχουν και ορια. οχι 26 χιλιαρικα ! οσο για το psa. υπαρχουν πολοι που λενε alfa romeo με κινητηρα πεζο. οι κινητηρες ειναι εξελιξη των firefliy. o plugin θα φορεθει μονο στην αλφα. ο ντιζελ που θα ερθει τον σεπτεμβρη ΔΕΝ ειναι ο blue hdi αλλα ο multijet -  ο οποιος ειχε garret με μεταβλητα πτερυγια στην ιουλιεττα ιδιο τουρμπο δηλαδη με αυτον που θα εχει και η βενζινοκινητη τοναλε -  (με οτι συνεπαγεται αυτο σε παρελκομενα ad blue-dpf τα οποια εχουν αποδειχτει εξοχως αξιοπιστα σε σχεση με αυτα που χρησιμοποιουσε η PSA) και ας ελεγαΝ οτι η ιουλιεττα θα ηταν η τελευταια με αυτον τον κινητηρα. απο το να δωσω 30000 να παρω tiguan προτιμω να δωσω 40 για την τοναλε.

Επεξ/σία από NTC Labs
  • Like 1
Δημοσ.

Τα 26χιλ για την πλούσια έκδοση του 208 (υποθετω αυτοματο) είναι ένα ακραιο επιμέρους παράδειγμα της μεγάλης αύξησης των τιμών στα αυτοκίνητα.

Όταν παλιά έπαιρνες με 30χιλ C-SUV τώρα παίρνεις μικρομεσαίο (αυτοματο). Φωτεινή εξαίρεση το Leon το οποίο με 30χιλ παίρνεις 2λιτρο αυτοματο πλούσια έκδοση κλπα.

Δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητα και δεδομένου ότι τα εισοδήματα παραμένουν σταθερά πρέπει να συμβιβαστούμε.

  • Like 1
Δημοσ.
10 ώρες πριν, NTC Labs είπε

αυτο ομως ακριβως λεω και εγω. 1.4 υπηρχαν 2-3 διαφορετικα. ουτε η Multiair με τα 170 δεν φτανει 300.

μα ακριβως γι αυτο δεν μπορεις να βαλεις τετοιες τιμες. γιατι δεν εχουν καμια σχεση σαν αμαξια. και μην λες για αυτους με bmw. εχω αρκετους γνωστους που αφου χρυσοπληρωσαν την "ποιοτητα bmw" και ακομα το φυσανε γυρνανε σε ιουλια.

σωστος και εσυ, ειπαμε καταφερανε να πουλαει σαν τρελο το 208 αλουρ με 26 χιλιαρικα. ποιο το 208. ελεος καπου δηλαδη ρε πουστη μου. 26 χιλιαρικα με ημιακαμπτο. Πωλητρια αντιπροσωπειας παραδεχθηκε η ιδια οτι βρισκουν πλεον και κανουν με δικαιολογια την "ελειψη ημιαγωγων" που πλεον απλα δεν υφισταται! και διαφημιζουν και οι γυφτοι της πεζο την "εγγυηση τιμης" ακομα, λες και προ κοβιντ αλλαζε η τιμη μετα την παραγγελια.... για να μην παρεξηγηιω. το πρωτο μου αμαξι ηταν πεζο και το ειχα λατρεψει. αλλα υπαρχουν και ορια. οχι 26 χιλιαρικα ! οσο για το psa. υπαρχουν πολοι που λενε alfa romeo με κινητηρα πεζο. οι κινητηρες ειναι εξελιξη των firefliy. o plugin θα φορεθει μονο στην αλφα. ο ντιζελ που θα ερθει τον σεπτεμβρη ΔΕΝ ειναι ο blue hdi αλλα ο multijet -  ο οποιος ειχε garret με μεταβλητα πτερυγια στην ιουλιεττα ιδιο τουρμπο δηλαδη με αυτον που θα εχει και η βενζινοκινητη τοναλε -  (με οτι συνεπαγεται αυτο σε παρελκομενα ad blue-dpf τα οποια εχουν αποδειχτει εξοχως αξιοπιστα σε σχεση με αυτα που χρησιμοποιουσε η PSA) και ας ελεγαΝ οτι η ιουλιεττα θα ηταν η τελευταια με αυτον τον κινητηρα. απο το να δωσω 30000 να παρω tiguan προτιμω να δωσω 40 για την τοναλε.

Μα είναι 10.000€ διαφορά τι το ιδιαίτερο έχει που τα αξίζει σε σχέση με το tiguan?

Θα προτιμούσα δίλιτρο Tiguan ( λόγω του παραδείγματος και τα 10k βενζίνες τέλη και φόρο και να έχω ένα αμάξι με δύναμη)

Πέφτουμε όλοι στη λούμπα της κατανάλωσης και δεν ξέρω πόσοι κοιτάνε τον παράγοντα απόσβεσης της παραπάνω τιμής

  • Like 1
Δημοσ.
13 ώρες πριν, tsofras είπε

Μα είναι 10.000€ διαφορά τι το ιδιαίτερο έχει που τα αξίζει σε σχέση με το tiguan?

Θα προτιμούσα δίλιτρο Tiguan ( λόγω του παραδείγματος και τα 10k βενζίνες τέλη και φόρο και να έχω ένα αμάξι με δύναμη)

Πέφτουμε όλοι στη λούμπα της κατανάλωσης και δεν ξέρω πόσοι κοιτάνε τον παράγοντα απόσβεσης της παραπάνω τιμής

Οτι παραπανω εχουνε και τα q3,x1 

Δημοσ.
Στις 8/8/2022 στις 4:57 ΜΜ, paylidis είπε

Το φερνουν με αυτοκινητάμαξα στην αντιπροσωπεία. Το βλέπει κ πληρώνει καπάκι.

Στις 8/8/2022 στις 4:07 ΜΜ, bjj-p είπε

του ειπα να ζητησει παρακαταθηκη, για να διαπιστωσει και οτι αυτα που ζητησε τα φοραει το αυτοκινητο. Υπαρχει περιπτωση να αρνηθουν;

το φερνουν αντιπροσωπεια ή πρεπει να παει στο τελωνειο; Και αν το φερνουν; Το φορτωνουν ή το οδηγουν μεχρι την αντιπροσωπεια.

 

Εχω ενημερωση οτι αρνουνται να το φερουν για ελεγχο με την αιτιολογια οτι η εισαγωγικη ζητα την πληρη εξοφληση πριν το εκτελωνισμο τους και δεν τους επιτρεπεται η μεταφορα χωρις να εχουν εξοφληθει.

Δημοσ.
31 λεπτά πριν, bjj-p είπε

Εχω ενημερωση οτι αρνουνται να το φερουν για ελεγχο με την αιτιολογια οτι η εισαγωγικη ζητα την πληρη εξοφληση πριν το εκτελωνισμο τους και δεν τους επιτρεπεται η μεταφορα χωρις να εχουν εξοφληθει.

Ζητά τότε γα πας στο χώρο της εισαγωγικής για έλεγχο. Ποια είναι αυτή η τόσο ζόρικη εισαγωγική;

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, paylidis είπε

Ζητά τότε γα πας στο χώρο της εισαγωγικής για έλεγχο. Ποια είναι αυτή η τόσο ζόρικη εισαγωγική;

δεν νομιζω οτι επιτρέπει καμια εισαγωγική να πάει κόσμος στο χώρο φύλαξης των αυτοκινήτων (Ελευσίνα συνήθως). 

Και λογικο ειναι γιατι υπάρχουν άπειρα αυτοκίνητα για handling. Αν πήγαινε ο οποιοσδήποτε μόνο καθυστερήσεις και προβλήματα θα προέκυπταν. 

Απο εκεί και έπειται δεν ειναι παράλογο το ότι του ζητάνε να το πληρώσει (θεωρώ ότι αυτό γίνεται για να τιμολογηθεί το αυτοκίνητο στον αντιπρόσωπο, όχι για να εκτελωνιστεί). Για ποιο λόγο να μπει η οποιαδήποτε εταιρεία στη διαδικασία να πληρώνει μεταφορικά και άλλα κόστη για απλήρωτο αυτοκίνητο ;
Στην αντιπροσωπεία με νταλίκα θα πάει οπότε δεν υπάρχει κάποιος ιδιαίτερος λόγος ανησυχιας. 

  • Δημιουργία νέου...