NTC Labs Δημοσ. 19 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2022 (επεξεργασμένο) 21 λεπτά πριν, paylidis είπε Γύρω στα 37 μου είπαν τελειωμένη η πολύ πλούσια βασική με μεταλλικο (136 ή 140 ίπποι) τι εννοεις "πολυ πλουσια βασικη", η ειναι βασικη η δεν ειναι . για την x1 λες? βαλε στη ζυγαρια οτι δεν μπορει να κινηθει αμιγως ηλεκτρικα ουτε καν στο παρκαρισμα - νομιζω δεν ειναι καν hybrid. 40+ εχει η νεα x1 στην βασικη και το μεταλικο χρεωνεται επιπλεον Για την ακριβεια 41322 βγαινει στον διαμορφωτη αυτη τη στιγμη με τα απολυτως βασικα.τιποτα εξτρα. Δηλαδη αυτοι που σου το ειπανε θα σου κανουν δωρο σχεδον 4 χιλιαρικα? Να παω σε αυτους για το επομενο Επεξ/σία 19 Αυγούστου 2022 από NTC Labs
paylidis Δημοσ. 19 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2022 (επεξεργασμένο) 31 λεπτά πριν, NTC Labs είπε τι εννοεις "πολυ πλουσια βασικη", η ειναι βασικη η δεν ειναι . για την x1 λες? βαλε στη ζυγαρια οτι δεν μπορει να κινηθει αμιγως ηλεκτρικα ουτε καν στο παρκαρισμα - νομιζω δεν ειναι καν hybrid. 40+ εχει η νεα x1 στην βασικη και το μεταλικο χρεωνεται επιπλεον Για την ακριβεια 41322 βγαινει στον διαμορφωτη αυτη τη στιγμη με τα απολυτως βασικα.τιποτα εξτρα. Δηλαδη αυτοι που σου το ειπανε θα σου κανουν δωρο σχεδον 4 χιλιαρικα? Να παω σε αυτους για το επομενο Ε κι όμως η βασική είναι τούμπανο έτσι όπως την ειδα η τιμή είναι από γνωστό κ ήταν για τις πρώτες παραγγελίες πριν κανένα μήνα που παρουσιάστηκε κ την είδα σε sneak peak δε ξέρω καν αν ισχύει ακόμα… με ηλιοροφή και τα περισσότερα άλογα πηγαινε στα 40 κ απομακρύνθηκα ησυχως δεν είναι υβριδική (ούτε κ θα ήθελα tbh) Αν ήταν παντως η άλφα στα 31-32 θα ήταν το best seller της χρονιάς..! Επεξ/σία 19 Αυγούστου 2022 από paylidis
NTC Labs Δημοσ. 19 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2022 (επεξεργασμένο) 19 λεπτά πριν, paylidis είπε Ε κι όμως η βασική είναι τούμπανο έτσι όπως την ειδα η τιμή είναι από γνωστό κ ήταν για τις πρώτες παραγγελίες πριν κανένα μήνα που παρουσιάστηκε κ την είδα σε sneak peak δε ξέρω καν αν ισχύει ακόμα… με ηλιοροφή και τα περισσότερα άλογα πηγαινε στα 40 κ απομακρύνθηκα ησυχως δεν είναι υβριδική (ούτε κ θα ήθελα tbh) Αν ήταν παντως η άλφα στα 31-32 θα ήταν το best seller της χρονιάς..! καλο θα ηταν να συγκρινουμε καταλογο με καταλογο και οχι γνωστο με καταλογο αρα ηταν ιδια τιμη με την τιμη που ειχε η τοναλε οταν βγηκε με την εκπτωση. Πλεον ειναι πιο ακριβη απο την τοναλε οπως σου ειπα 41+ ενω η τοναλε χωρις την εκπτωση πλεον παιζει στα 39. αν η τοναλε ειχε 31 τοτε θα πηγαινε για χρεωκοπια αυτοματα. δεν γινεται να πουλιεται το γιαρις 24 και η τοναλε 31. και οχι ουτε με 31 θα ηταν μπεστ σελερ γτ επικρατουν πολλοι "μυθοι". Ουτε εσυ θα την επαιρνες Επεξ/σία 19 Αυγούστου 2022 από NTC Labs 1
tasoskont Δημοσ. 19 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2022 1 ώρα πριν, NTC Labs είπε καλο θα ηταν να συγκρινουμε καταλογο με καταλογο και οχι γνωστο με καταλογο αρα ηταν ιδια τιμη με την τιμη που ειχε η τοναλε οταν βγηκε με την εκπτωση. Πλεον ειναι πιο ακριβη απο την τοναλε οπως σου ειπα 41+ ενω η τοναλε χωρις την εκπτωση πλεον παιζει στα 39. αν η τοναλε ειχε 31 τοτε θα πηγαινε για χρεωκοπια αυτοματα. δεν γινεται να πουλιεται το γιαρις 24 και η τοναλε 31. και οχι ουτε με 31 θα ηταν μπεστ σελερ γτ επικρατουν πολλοι "μυθοι". Ουτε εσυ θα την επαιρνες Όπως έχω ξαναπει και θα συνεχίσω να γίνομαι κουραστικός για χρεωκοπία πάει ούτως ή άλλως καιρό τώρα με τις τιμές που εφαρμόζει.Αν συνεχίσει να μην πουλάει την πρώτη φορά εξαγοράστηκε την δεύτερη δεν θα έχει. Δώστε tonale στο λαό με 30κ😀 2
paylidis Δημοσ. 19 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2022 4 ώρες πριν, NTC Labs είπε και οχι ουτε με 31 θα ηταν μπεστ σελερ γτ επικρατουν πολλοι "μυθοι". Ουτε εσυ θα την επαιρνες Με 31 εύκολα την είχα ήδη κλείσει 😎 ειδαμε και τα πριμιουμ - ίδια σκατα είναι πλέον όλα αν δε σκάσεις 50+ δεν παίρνεις ουσιαστικό πριμιουμ 3
NTC Labs Δημοσ. 19 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2022 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, tasoskont είπε Όπως έχω ξαναπει και θα συνεχίσω να γίνομαι κουραστικός για χρεωκοπία πάει ούτως ή άλλως καιρό τώρα με τις τιμές που εφαρμόζει.Αν συνεχίσει να μην πουλάει την πρώτη φορά εξαγοράστηκε την δεύτερη δεν θα έχει. Δώστε tonale στο λαό με 30κ😀 καταλαβαινεις οτι αυτα που λες απλα δεν στεκουν. θες να τιμολογησει σε επιπεδα πολο και γιαρις την στιγμη που το γκρουπ εχει την πεζο ενα segment κατω απο την αλφα και το 208 εχει 26 χιλιαρικα σοβαρα τωρα? Εαν ησουν στελεχος επιχειρησης υπευθυνος για στρατηγικη brand name με αυτο που ειπες ειχες αποληθει χτες. Καθε brand στοχευει συγκεκριμενο target group. Το group που στοχευουν δυστυχως για εμας δεν ειμαστε εμεις -τι να κανουμε δεν εχουμε τα λεφτα - αν βλεπανε τιμες γιαρις πολυ απλα θα προσπερνουσαν. Και οπως και να το κανουμε οποιαδηποτε αλφα ΔΕΝ ειναι γιαρις ουτε πολο. Ισως το μονο λαθος της ειναι οτι δεν βγαζει εστω 1 μονο μοντελο για τους μικροτερους σε τσεπη. Το εκανε και εβγαλε μετα αυτα που εβγαλε.αμαξαρες. Η αλφα εξαγοραστηκε απο την fca την πρωτη φορα , για τις χαμηλες πωλησεις δεν εφταιξαν ουτε τα αμαξια ουτε οι τιμεσ τοτε. μια χαρα αυτοκινητα εβγαζε παντα. ειδαμε μολις την πηρε και η φιατ τι εκανε...τιποτα..την ειχε αφησει να παραπαιει. Εαν δεν κουνιοντουσαν οι ιδιοι να βγαλουν μια μιτο και μια ιουλιεττα δεν θα καταφερναν ποτε να βγαλουν μια ιουλια και μια στελβιο. η φιατ απλα δεν νοιαστηκε ποτε για διαφημιση. Δεν τα εχωνε και τοσο χοντρα κατω απο το τραπεζι στον "ειδικο" τυπο οπως εκανε η ντας οτο π.χ. που διαφημιζε την ποιοτητα λογω "βαρους" της πορτας ενω το μυστικο ηταν απλα στον πυρο για να δινει αυτη την αισθηση. Παντου ακουμε θα παει απατη η τοναλε , μπλα μπλα η τοναλε, τελος η αλφα,...μια χαρα πωλησεις κανει η τοναλε αδερφε την στιγμη που δεν υπαρχει αμαξι διαθεσιμο ουτε για τεστ ντραιβ ακομα. και μια χαρα τεχνολογια κουβαλαει. δεν καταλαβαινω γτ πρεπει να μας την δωσουν τσαμπα επειδη το λεμε εμεις. 4 ώρες πριν, tasoskont είπε Όπως έχω ξαναπει και θα συνεχίσω να γίνομαι κουραστικός για χρεωκοπία πάει ούτως ή άλλως καιρό τώρα με τις τιμές που εφαρμόζει.Αν συνεχίσει να μην πουλάει την πρώτη φορά εξαγοράστηκε την δεύτερη δεν θα έχει. Δώστε tonale στο λαό με 30κ😀 με 30κ σημαινει οτι στοχευουν σε αυτους που θα επερναν nissan juke. δεν στοχευουν αυτους! για να μην λες για τιμες. απο το 2010 που βγηκε η ιουλιεττα ηταν ανωτερη ποιοτικα απο το λεον σχεδον στα παντα. η τιμη της? μια χαρα λογικοτατη και φτηνη. το λεον πουλησε περισσοτερο. ψαξε βρες την αιτια γτ δεν εφταιξε ουτε το αμαξι ουτε η τιμη του. Επεξ/σία 19 Αυγούστου 2022 από NTC Labs
tsofras Δημοσ. 20 Αυγούστου 2022 Μέλος Δημοσ. 20 Αυγούστου 2022 1 ώρα πριν, NTC Labs είπε καταλαβαινεις οτι αυτα που λες απλα δεν στεκουν. θες να τιμολογησει σε επιπεδα πολο και γιαρις την στιγμη που το γκρουπ εχει την πεζο ενα segment κατω απο την αλφα και το 208 εχει 26 χιλιαρικα σοβαρα τωρα? Εαν ησουν στελεχος επιχειρησης υπευθυνος για στρατηγικη brand name με αυτο που ειπες ειχες αποληθει χτες. Καθε brand στοχευει συγκεκριμενο target group. Το group που στοχευουν δυστυχως για εμας δεν ειμαστε εμεις -τι να κανουμε δεν εχουμε τα λεφτα - αν βλεπανε τιμες γιαρις πολυ απλα θα προσπερνουσαν. Και οπως και να το κανουμε οποιαδηποτε αλφα ΔΕΝ ειναι γιαρις ουτε πολο. Ισως το μονο λαθος της ειναι οτι δεν βγαζει εστω 1 μονο μοντελο για τους μικροτερους σε τσεπη. Το εκανε και εβγαλε μετα αυτα που εβγαλε.αμαξαρες. Η αλφα εξαγοραστηκε απο την fca την πρωτη φορα , για τις χαμηλες πωλησεις δεν εφταιξαν ουτε τα αμαξια ουτε οι τιμεσ τοτε. μια χαρα αυτοκινητα εβγαζε παντα. ειδαμε μολις την πηρε και η φιατ τι εκανε...τιποτα..την ειχε αφησει να παραπαιει. Εαν δεν κουνιοντουσαν οι ιδιοι να βγαλουν μια μιτο και μια ιουλιεττα δεν θα καταφερναν ποτε να βγαλουν μια ιουλια και μια στελβιο. η φιατ απλα δεν νοιαστηκε ποτε για διαφημιση. Δεν τα εχωνε και τοσο χοντρα κατω απο το τραπεζι στον "ειδικο" τυπο οπως εκανε η ντας οτο π.χ. που διαφημιζε την ποιοτητα λογω "βαρους" της πορτας ενω το μυστικο ηταν απλα στον πυρο για να δινει αυτη την αισθηση. Παντου ακουμε θα παει απατη η τοναλε , μπλα μπλα η τοναλε, τελος η αλφα,...μια χαρα πωλησεις κανει η τοναλε αδερφε την στιγμη που δεν υπαρχει αμαξι διαθεσιμο ουτε για τεστ ντραιβ ακομα. και μια χαρα τεχνολογια κουβαλαει. δεν καταλαβαινω γτ πρεπει να μας την δωσουν τσαμπα επειδη το λεμε εμεις. με 30κ σημαινει οτι στοχευουν σε αυτους που θα επερναν nissan juke. δεν στοχευουν αυτους! για να μην λες για τιμες. απο το 2010 που βγηκε η ιουλιεττα ηταν ανωτερη ποιοτικα απο το λεον σχεδον στα παντα. η τιμη της? μια χαρα λογικοτατη και φτηνη. το λεον πουλησε περισσοτερο. ψαξε βρες την αιτια γτ δεν εφταιξε ουτε το αμαξι ουτε η τιμη του. Επειδή την κοιταγα τότε και τελικά πήγα σε Astra gtc turbo η αιτία δεν ήταν ούτε η τιμή ούτε ο εξοπλισμός . πηγαινες σε μια αντιπροσωπεία και έβλεπες μέσα μια Ιουλιέτα και μια μίτο , έψαχνες πόσες αντιπροσωπείες υπάρχουν στη Αθήνα και που θα κανεις service και είχε την ρετσινιά των ακριβών ανταλλακτικών και προβλημάτων . Προσωπικα δεν την πήρα για το πρώτο που αναφέρω , μόλις είχαν μπει και οι ρύποι αν θυμάμαι καλά και είχε από τους περισσότερους σε σχέση με αντίστοιχους κινητήρες στην αγορά . Μου άρεσε πάντως πολύ σαν αμάξι , ακόμη και τώρα δεν δείχνει για μοντέλο 12 ετών
Peugeot208 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2022 Η Alfa είχε τη κακή φήμη των προβλημάτων. Σωστά ή λάθος δεν ξέρω. Ξέρω όμως ότι αυτό επηρεάζει πολύ τον αγοραστή. Ακόμα χειρότερα υπήρχε και η "αιώνια" διαρροή ότι όπου να ναι θα χρεοκοπήσει, με ότι αυτό συνεπάγεται σε service, ανταλλακτικά, αναβαθμίσεις, αξία αυτοκινήτου. Αντε μετά εσύ να δώσεις τα ωραία σου λεφτάκια.... 1
john1987 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2022 Για μένα η Julietta έχει παλιώσει πολύ (ειδικά στο εσωτερικό). Κατά τα άλλα αυτό που λέμε value for money με τις νέες τιμές έχει γίνει ανέκδοτο με ελάχιστες εξαιρέσεις. Επίσης αν θυμάσαι όταν έτρεχε επί covid η προσφορά της Audi το αυτοματο Q3 έκανε καπου 33κ, οπότε γιατί να μην κάνει τόσο η Tonale; Έχει να προσφέρει κάτι καλύτερο από τον premium ανταγωνισμό;
NTC Labs Δημοσ. 20 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2022 (επεξεργασμένο) 8 ώρες πριν, john1987 είπε Για μένα η Julietta έχει παλιώσει πολύ (ειδικά στο εσωτερικό). Κατά τα άλλα αυτό που λέμε value for money με τις νέες τιμές έχει γίνει ανέκδοτο με ελάχιστες εξαιρέσεις. Επίσης αν θυμάσαι όταν έτρεχε επί covid η προσφορά της Audi το αυτοματο Q3 έκανε καπου 33κ, οπότε γιατί να μην κάνει τόσο η Tonale; Έχει να προσφέρει κάτι καλύτερο από τον premium ανταγωνισμό; Giulietta οχι julietta! Επι κοβιντ δεν ειχε βγει τοναλε, τωρα το q3 ειναι αρκετα ακριβοτερο, Οσο για το εσωτερικο της παραμενει πιο ομορφο απο πολλα μοντελα ακομα και του 20. Και ειναι εσωτερικο του 10. Ακομα και η μιτο στις εκδοσεις με τα δερματα ηταν εργο τεχνης εσωτερικα. 8 ώρες πριν, Peugeot208 είπε Η Alfa είχε τη κακή φήμη των προβλημάτων. Σωστά ή λάθος δεν ξέρω. Ξέρω όμως ότι αυτό επηρεάζει πολύ τον αγοραστή. Ακόμα χειρότερα υπήρχε και η "αιώνια" διαρροή ότι όπου να ναι θα χρεοκοπήσει, με ότι αυτό συνεπάγεται σε service, ανταλλακτικά, αναβαθμίσεις, αξία αυτοκινήτου. Αντε μετά εσύ να δώσεις τα ωραία σου λεφτάκια.... Οπως ακριβως το ειπες ειναι ομως "διαροη" ,δηλαδη μυθοι . 9 ώρες πριν, tsofras είπε Επειδή την κοιταγα τότε και τελικά πήγα σε Astra gtc turbo η αιτία δεν ήταν ούτε η τιμή ούτε ο εξοπλισμός . πηγαινες σε μια αντιπροσωπεία και έβλεπες μέσα μια Ιουλιέτα και μια μίτο , έψαχνες πόσες αντιπροσωπείες υπάρχουν στη Αθήνα και που θα κανεις service και είχε την ρετσινιά των ακριβών ανταλλακτικών και προβλημάτων . Προσωπικα δεν την πήρα για το πρώτο που αναφέρω , μόλις είχαν μπει και οι ρύποι αν θυμάμαι καλά και είχε από τους περισσότερους σε σχέση με αντίστοιχους κινητήρες στην αγορά . Μου άρεσε πάντως πολύ σαν αμάξι , ακόμη και τώρα δεν δείχνει για μοντέλο 12 ετών Και οι tfsi/tsi ειχαν την ρετσινια της λαδιερας - πολυ πιο σημαντικο θεμα απο ενα σπασμενο χερουλι στην ιουλιεττα- αλλα μοσχοπουλησαν. Αρα ουτε αυτο εφταιγε. Εχει επικρατησει το ψυχολογικο. Ακομα και σημερα μου λενε ανθρωποι α δε παιρνω αλφα , δεν τα εμπιστευομαι, θα παρω πεζο οταν με το 207,307 ειναι καθε μηνα στα συνεργεια. Τα παντα ηταν και ειναι θεμα μαρκετινγκ. Εχει παντα αποτυγχανε η αλφα - με ευθυνη της fca. Ποιο κοστος σερβις μου λες? Που πληρωνεις το λαδακι του σκοντα 3 φορες πανω στα αουντι ? 8 ώρες πριν, john1987 είπε Για μένα η Julietta έχει παλιώσει πολύ (ειδικά στο εσωτερικό). Κατά τα άλλα αυτό που λέμε value for money με τις νέες τιμές έχει γίνει ανέκδοτο με ελάχιστες εξαιρέσεις. Επίσης αν θυμάσαι όταν έτρεχε επί covid η προσφορά της Audi το αυτοματο Q3 έκανε καπου 33κ, οπότε γιατί να μην κάνει τόσο η Tonale; Έχει να προσφέρει κάτι καλύτερο από τον premium ανταγωνισμό; Ναι εχει. Και μονο το γεγονος οτι δεν θα αγχωθω για γυρισμενα χιλιομετρα αν ποτε θελησω η μπορεσω να την παρω ως μεταχειρισμενη , με τραβαει. Αγαπαμε ιμπαρατο. Ο τυπος ειναι αλφιστα απο τα γενοφασκια του ,αγαπαει το μπραντ και δειχνει καλα δειγματα μεχρι τωρα. Στο κατω κατω ρε παιδια και να κλεισει τι μας νοιαζει? Μετοχοι ειμαστε? Επεξ/σία 20 Αυγούστου 2022 από NTC Labs 1
ProponitisTouKanape Δημοσ. 20 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2022 8 ώρες πριν, Peugeot208 είπε Η Alfa είχε τη κακή φήμη των προβλημάτων. Σωστά ή λάθος δεν ξέρω. Ξέρω όμως ότι αυτό επηρεάζει πολύ τον αγοραστή. Ακόμα χειρότερα υπήρχε και η "αιώνια" διαρροή ότι όπου να ναι θα χρεοκοπήσει, με ότι αυτό συνεπάγεται σε service, ανταλλακτικά, αναβαθμίσεις, αξία αυτοκινήτου. Αντε μετά εσύ να δώσεις τα ωραία σου λεφτάκια.... Οι Αλφα χάνουν την αξία τους πολλά χρόνια πριν κυκλοφορήσει η φημη οτι μπορεί να πάει για φούντο η εταιρία. Καλώς ή κακώς για έναν αγοραστή και αυτό μετράει, δε κρατάνε όλοι τα αυτοκίνητα 20 χρόνια ούτε είναι όλοι άπλες να τα πουλάνε για ενα κομμάτι ψωμι. Επίσης η Ιουλιέτα χαντακώθηκε στην Ελλάδα με κάποιους κινητήρες λόγω ρύπων, νομίζω κυκλοφορούσε με ένα μοτέρ 1.4 σε συμπαθητική τιμή μέχρι και το 20 αλλά έχει 400 ευρώ τέλη κυκλοφορίας, όταν ένα αντιστοιχο μικρομεσαίο συνηθως εχει γύρω στα 100. Αν τα βάλεις όλα κατω, την απαξίωση της τιμής, την κακή φήμη περί αξιοπιστίας, τα ακριβά ανταλλακτικά, τα τέλη κ.ο.κ, έπρεπε κάποιος να την εχει τρέλα για να την αγοράσει. Οι Αλφα ανέκαθεν είχαν ενα niche κοινό που ήταν αρκετά πιστό. Κατα τη γνώμη μου θα έπρεπε να στοχεύει σε αυτό το κοινό (οι γνωστοί αλφάκηδες) παρά να στοχεύει να γίνει bmw στη θέση της bmw. Ή τουλάχιστον να μη το έχει ξεγραμμένο τελείως, κυκλοφορώντας είτε SUV ειτε ένα πανάκριβο σεντάν. 1
NTC Labs Δημοσ. 20 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2022 (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε Οι Αλφα χάνουν την αξία τους πολλά χρόνια πριν κυκλοφορήσει η φημη οτι μπορεί να πάει για φούντο η εταιρία. Καλώς ή κακώς για έναν αγοραστή και αυτό μετράει, δε κρατάνε όλοι τα αυτοκίνητα 20 χρόνια ούτε είναι όλοι άπλες να τα πουλάνε για ενα κομμάτι ψωμι. Επίσης η Ιουλιέτα χαντακώθηκε στην Ελλάδα με κάποιους κινητήρες λόγω ρύπων, νομίζω κυκλοφορούσε με ένα μοτέρ 1.4 σε συμπαθητική τιμή μέχρι και το 20 αλλά έχει 400 ευρώ τέλη κυκλοφορίας, όταν ένα αντιστοιχο μικρομεσαίο συνηθως εχει γύρω στα 100. Αν τα βάλεις όλα κατω, την απαξίωση της τιμής, την κακή φήμη περί αξιοπιστίας, τα ακριβά ανταλλακτικά, τα τέλη κ.ο.κ, έπρεπε κάποιος να την εχει τρέλα για να την αγοράσει. Οι Αλφα ανέκαθεν είχαν ενα niche κοινό που ήταν αρκετά πιστό. Κατα τη γνώμη μου θα έπρεπε να στοχεύει σε αυτό το κοινό (οι γνωστοί αλφάκηδες) παρά να στοχεύει να γίνει bmw στη θέση της bmw. Ή τουλάχιστον να μη το έχει ξεγραμμένο τελείως, κυκλοφορώντας είτε SUV ειτε ένα πανάκριβο σεντάν. Αποκλειεται να εχει 400€, μαλλον εννοεις τον multiair με τα 170 αλογατα . υπηρχε και η qv με τον tbi 1750 αυτη ναι μπορει ναχε 400€ αλλα ηταν και 240+ γαιδουρια.Υπηρχαν και αλλοι. Η απλη 1.4 ειχε γυρω στα 130€ Επεξ/σία 20 Αυγούστου 2022 από NTC Labs
ProponitisTouKanape Δημοσ. 20 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2022 9 λεπτά πριν, NTC Labs είπε Αποκλειεται να εχει 400€, μαλλον εννοεις τον multiair με τα 170 αλογατα. υπηρχε και η qv με τον tbi 1750 αυτη ναι μπορει ναχε 400€ αλλα ηταν και 240+ γαιδουρια.Υπηρχαν και αλλοι. Το έχει αγοράσει ενας φιλος, 1.4 είναι το μοτέρ βενζίνη, αλλά όχι νέας τεχνολογίας. Το έδιναν προσφορά το 2020 απο τα τελευταία κομμάτια πριν σταματήσουν τις πωλήσεις. Μπορει να μην ειναι 400 αλλά πάντως ήταν μεγάλο ποσό για ενα μικρομεσαίο 1.4. Και 300 να ηταν, πάλι πολλά για να τα έχεις πάγια έξοδα.
imr Δημοσ. 20 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2022 Για την Giulieta επειδή την έψαξα αρκετά πρόσφατα για μεταχειρισμένο έχει ένα τεράστιο θέμα σε σχέση με Leon golf και focus. Έχει τραγικούς χώρους, ειδικά πίσω. Ακόμα και μπροστά εγώ που είμαι 1.90 δεν ήμουν καθόλου άνετα. Οκ έχει τρομερό στήσιμο. Αλλά και το focus και το leon μια χαρά ήταν με καλύτερους χώρους. Αν και τρομερό αμάξι, το 90% των αγοραστών του c segment θέλουν πρακτικότητα, για αυτό και τέτοιο μπαμ με τα suv. 1
tasoskont Δημοσ. 20 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2022 15 ώρες πριν, NTC Labs είπε καταλαβαινεις οτι αυτα που λες απλα δεν στεκουν. θες να τιμολογησει σε επιπεδα πολο και γιαρις την στιγμη που το γκρουπ εχει την πεζο ενα segment κατω απο την αλφα και το 208 εχει 26 χιλιαρικα σοβαρα τωρα? Εαν ησουν στελεχος επιχειρησης υπευθυνος για στρατηγικη brand name με αυτο που ειπες ειχες αποληθει χτες. Καθε brand στοχευει συγκεκριμενο target group. Το group που στοχευουν δυστυχως για εμας δεν ειμαστε εμεις -τι να κανουμε δεν εχουμε τα λεφτα - αν βλεπανε τιμες γιαρις πολυ απλα θα προσπερνουσαν. Και οπως και να το κανουμε οποιαδηποτε αλφα ΔΕΝ ειναι γιαρις ουτε πολο. Ισως το μονο λαθος της ειναι οτι δεν βγαζει εστω 1 μονο μοντελο για τους μικροτερους σε τσεπη. Το εκανε και εβγαλε μετα αυτα που εβγαλε.αμαξαρες. Η αλφα εξαγοραστηκε απο την fca την πρωτη φορα , για τις χαμηλες πωλησεις δεν εφταιξαν ουτε τα αμαξια ουτε οι τιμεσ τοτε. μια χαρα αυτοκινητα εβγαζε παντα. ειδαμε μολις την πηρε και η φιατ τι εκανε...τιποτα..την ειχε αφησει να παραπαιει. Εαν δεν κουνιοντουσαν οι ιδιοι να βγαλουν μια μιτο και μια ιουλιεττα δεν θα καταφερναν ποτε να βγαλουν μια ιουλια και μια στελβιο. η φιατ απλα δεν νοιαστηκε ποτε για διαφημιση. Δεν τα εχωνε και τοσο χοντρα κατω απο το τραπεζι στον "ειδικο" τυπο οπως εκανε η ντας οτο π.χ. που διαφημιζε την ποιοτητα λογω "βαρους" της πορτας ενω το μυστικο ηταν απλα στον πυρο για να δινει αυτη την αισθηση. Παντου ακουμε θα παει απατη η τοναλε , μπλα μπλα η τοναλε, τελος η αλφα,...μια χαρα πωλησεις κανει η τοναλε αδερφε την στιγμη που δεν υπαρχει αμαξι διαθεσιμο ουτε για τεστ ντραιβ ακομα. και μια χαρα τεχνολογια κουβαλαει. δεν καταλαβαινω γτ πρεπει να μας την δωσουν τσαμπα επειδη το λεμε εμεις. με 30κ σημαινει οτι στοχευουν σε αυτους που θα επερναν nissan juke. δεν στοχευουν αυτους! για να μην λες για τιμες. απο το 2010 που βγηκε η ιουλιεττα ηταν ανωτερη ποιοτικα απο το λεον σχεδον στα παντα. η τιμη της? μια χαρα λογικοτατη και φτηνη. το λεον πουλησε περισσοτερο. ψαξε βρες την αιτια γτ δεν εφταιξε ουτε το αμαξι ουτε η τιμη του. Τα polo και τα Yaris( προσωπικά δεν καταλαβαίνω γιατι ειδικά για τα polo) πουλάνε σαν τρελά όποτε όσο και να βάλουν τις τιμές πάλι θα τα παίρνουν.Αν εσύ θες να ανεβάσεις τις πωλήσεις ή ακόμα και να "κλέψεις" αγοραστές θα μπορούσες να παίξεις κοντά στις τιμές αυτές. Επίσης το group που στοχεύουν ειδικά στην Ελλάδα δεν πρόκειται να πάρει Alfa αλλά Mercedes ΒΜW & Audi οπότε για μένα είναι λάθος το όλο target Συμφωνώ 100% ότι θα έπρεπε να βγάζει και κανα μοντέλο για την μάζα(μπας και πουλήσει τίποτα 😀) Συμφωνώ απόλυτα επίσης και σε αυτό που έγραψε ο @ProponitisTouKanape παραθέτω παρακάτω "Οι Αλφα ανέκαθεν είχαν ενα niche κοινό που ήταν αρκετά πιστό. Κατα τη γνώμη μου θα έπρεπε να στοχεύει σε αυτό το κοινό (οι γνωστοί αλφάκηδες) παρά να στοχεύει να γίνει bmw στη θέση της bmw. Ή τουλάχιστον να μη το έχει ξεγραμμένο τελείως, κυκλοφορώντας είτε SUV ειτε ένα πανάκριβο σεντάν. " Τέλος δεν φταίνε μόνο οι τιμές για τις πωλήσεις είναι και το marketing και η κακιά φήμη που έχει από παλιά.Πήγαινες στο μαστρομήτσο και το μόνο που ήξερε ηταν να αλλάξει λάδια για χρονισμό μοτερ ούτε λόγος και μετά έφταιγε το μοτέρ. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις