paylidis Δημοσ. 29 Οκτωβρίου Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 1 ώρα πριν, dtk-386 είπε Γιατί όχι tesla τότε για εταιρικό leasing ? Γιατί προτιμώνται δηλ τα phev? Δύσκολα θα δεχτεί στέλεχος το range anxiety και τους λοιπους περιορισμούς ενός αμιγώς ηλεκτρικού. ενω με το plug in αφενός γλυτωνει το φόρο και αφετέρου το παίζει η εταιρεία οικολογική για εμένα δεν έχει καν νόημα το plug in hybrid από πλευράς cost benefit (πέρα από τον εργαζόμενο που γλυτωνει το φόρο) 1
Ntinaras Δημοσ. 29 Οκτωβρίου Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2 ώρες πριν, dtk-386 είπε Γιατί όχι tesla τότε για εταιρικό leasing ? Γιατί προτιμώνται δηλ τα phev? Γιατι δε θελουν ολοι ηλεκτρικα. Και τα Phev πρακτικα ειναι συμβατικα, χωρις φορο. Το Phev αν δε το φορτιζεις δεν εχει κανενα νοημα, η φαση του ειναι απατεωνια για να γλιτωνει την εφορια λογω ρυπων. 4
majnun Δημοσ. 12 Νοεμβρίου Δημοσ. 12 Νοεμβρίου Για πείτε καμιά άποψη περί μαλακών αναρτήσεων. Για την ώρα η "'ετσι" μου οδηγάει το προηγούμενο (πια) 5πορτο ύψιλον, το οποίο το θεωρώ ένα μαλακό αμάξι. Παρόλα αυτό και λόγω δισκοκήλης υποφέρει στις άπειρες λακούβες αλλά και στο μπες/βγες. Υπάρχει κάτι που να είναι πιο άνετο κυρίως σε αμορτισέρ και κατά δεύτερο λόγο σε μπες/βγες; Σκεφτόμουν το νέο Ψ3 αν και το βρίσκω απαίσιο, ίσως το Clio και μετά το Vitara. Όσο πιο κοντά ή κάτω από 4μ τόσο το καλύτερο. Τιμές έως 20κ το πολύ και θα κοιτούσα και σε μεταχειρισμένο μέχρι 5ετία.
tsofras Δημοσ. 12 Νοεμβρίου Μέλος Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 1 ώρα πριν, majnun είπε Για πείτε καμιά άποψη περί μαλακών αναρτήσεων. Για την ώρα η "'ετσι" μου οδηγάει το προηγούμενο (πια) 5πορτο ύψιλον, το οποίο το θεωρώ ένα μαλακό αμάξι. Παρόλα αυτό και λόγω δισκοκήλης υποφέρει στις άπειρες λακούβες αλλά και στο μπες/βγες. Υπάρχει κάτι που να είναι πιο άνετο κυρίως σε αμορτισέρ και κατά δεύτερο λόγο σε μπες/βγες; Σκεφτόμουν το νέο Ψ3 αν και το βρίσκω απαίσιο, ίσως το Clio και μετά το Vitara. Όσο πιο κοντά ή κάτω από 4μ τόσο το καλύτερο. Τιμές έως 20κ το πολύ και θα κοιτούσα και σε μεταχειρισμένο μέχρι 5ετία. E τα γαλλικά έχουν καλή φήμη όσον αφορά την άνεση. Το C3 είναι καλή λύση και ειδικά σε μεταχειρισμένο έχει καλή αναρτησούλα και είναι απο τα ψηλά hatchback. Το δικό μας μετά από 5 χρόνια δεν έχει βγάλει και κανένα πρόβλημα ------------------------------------------------- Σε άλλα νέα έκλεισα 13 μήνες και 5500χλμ με το Formentor. Χαίρομαι γιατί δεν έχω καμία διάθεση για αλλαγή αυτοκινήτου αφού είμαι πολύ ευχαριστημένος στο σύνολο με το αμάξι Το άφησα σήμερα συνεργείο για αλλαγή λαδιών (275Ε με 96Ε την εργατοώρα) Είδα και το νέο Formentor σε VZ (καθισματάρες) , όμορφο εξωτερικά τελικά , χάνει στις φωτογραφίες , εσωτερικά μικρές αλλαγές με την μεγαλύτερη οθόνη , μου αρέσει η προσθήκη της δερματίνης στην κονσόλα ειδικά εκεί που ακουμπάει και το πόδι Μπήκα και στην Leonara μου φάνηκε αρκετά χαμηλό πλέον , πλέον μετά απο 1 χρόνο δεν ξέρω αν θα ξαναγύρναγα στο Leon (οδηγικά σίγουρα αλλά απο πλευράς άνεσης μάλλον όχι ) Πέτυχα και την νέα σειρά 1 , meh δεν τρελάθηκα κιόλας , σκεφτόμουν και τα 300 λίτρα πορτμπαγκαζ και έτυχε να πάω για ψώνια με την οικογένεια για ρούχα μέχρι και χριστουγεννιάτικο δέντρο έβαλα και είπα που να γυρίσεις πάλι σε μικρότερο πορτ μπαγκαζ Κοινώς χαίρομαι που βαρέθηκα να ψάχνομαι και τελικά καταστάλαξα , ελπίζω να μην μου εμφανίσει τίποτα θέματα και με ξενερώσει το αμάξι γιατί θέλω να το κρατήσω Αν δεν έχανα λεφτά άνετα έπαιρνα το καινούριο με ηλιοροφή 16
polyvios Δημοσ. 12 Νοεμβρίου Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2 ώρες πριν, tsofras είπε E τα γαλλικά έχουν καλή φήμη όσον αφορά την άνεση. Το C3 είναι καλή λύση και ειδικά σε μεταχειρισμένο έχει καλή αναρτησούλα και είναι απο τα ψηλά hatchback. Το δικό μας μετά από 5 χρόνια δεν έχει βγάλει και κανένα πρόβλημα ------------------------------------------------- Σε άλλα νέα έκλεισα 13 μήνες και 5500χλμ με το Formentor. Χαίρομαι γιατί δεν έχω καμία διάθεση για αλλαγή αυτοκινήτου αφού είμαι πολύ ευχαριστημένος στο σύνολο με το αμάξι Το άφησα σήμερα συνεργείο για αλλαγή λαδιών (275Ε με 96Ε την εργατοώρα) Είδα και το νέο Formentor σε VZ (καθισματάρες) , όμορφο εξωτερικά τελικά , χάνει στις φωτογραφίες , εσωτερικά μικρές αλλαγές με την μεγαλύτερη οθόνη , μου αρέσει η προσθήκη της δερματίνης στην κονσόλα ειδικά εκεί που ακουμπάει και το πόδι Μπήκα και στην Leonara μου φάνηκε αρκετά χαμηλό πλέον , πλέον μετά απο 1 χρόνο δεν ξέρω αν θα ξαναγύρναγα στο Leon (οδηγικά σίγουρα αλλά απο πλευράς άνεσης μάλλον όχι ) Πέτυχα και την νέα σειρά 1 , meh δεν τρελάθηκα κιόλας , σκεφτόμουν και τα 300 λίτρα πορτμπαγκαζ και έτυχε να πάω για ψώνια με την οικογένεια για ρούχα μέχρι και χριστουγεννιάτικο δέντρο έβαλα και είπα που να γυρίσεις πάλι σε μικρότερο πορτ μπαγκαζ Κοινώς χαίρομαι που βαρέθηκα να ψάχνομαι και τελικά καταστάλαξα , ελπίζω να μην μου εμφανίσει τίποτα θέματα και με ξενερώσει το αμάξι γιατί θέλω να το κρατήσω Αν δεν έχανα λεφτά άνετα έπαιρνα το καινούριο με ηλιοροφή Είδες τι μας κάνουν τα CUPRA? χαχαχαχα Εμένα δεν με χάλασε το LEON όταν το έκανα πολλές φορές test drive. Το μόνο ότι θα χάσω πλέον τον αποθηκευτικό χώρο που είχα στο SPORTAGE. Εντάξει, ζω και έτσι! Αλλά ναι η ηλιοροφή είναι το κάτι άλλο! 1
tsofras Δημοσ. 12 Νοεμβρίου Μέλος Δημοσ. 12 Νοεμβρίου Έτοιμο το αμάξι 245 με έκπτωση ( 🤣 ) τα λάδια /φίλτρα Έφτιαξαν πάλι τα 2 χερούλια να μην τρίζουν και μου έχουν παραγγείλει 2 καινούρια για αλλαγή 3
polyvios Δημοσ. 12 Νοεμβρίου Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 13 λεπτά πριν, tsofras είπε Έτοιμο το αμάξι 245 με έκπτωση ( 🤣 ) τα λάδια /φίλτρα Έφτιαξαν πάλι τα 2 χερούλια να μην τρίζουν και μου έχουν παραγγείλει 2 καινούρια για αλλαγή Τι λάδια παίρνει τελικά ο 1500άρης κινητήρας?
paylidis Δημοσ. 12 Νοεμβρίου Δημοσ. 12 Νοεμβρίου (επεξεργασμένο) 22 λεπτά πριν, polyvios είπε Τι λάδια παίρνει τελικά ο 1500άρης κινητήρας? 0-20 βαζουν 36 λεπτά πριν, tsofras είπε 245 με έκπτωση ( 🤣 ) τα λάδια /φίλτρα ευκαιρια 😅 να τους προτιμησουμε! 195 για τα ιδια σε εμενα τον ιουλιο (που ειναι κ "πριμιουμ" υποτιθεται 😆) Επεξ/σία 12 Νοεμβρίου από paylidis 4
tsofras Δημοσ. 12 Νοεμβρίου Μέλος Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 48 λεπτά πριν, polyvios είπε Τι λάδια παίρνει τελικά ο 1500άρης κινητήρας? 0-20 όπως είπε και ο Γιώργος 96ε η εργατοώρα στα Cupra , 65e στα Seat Θα αλλάξω το σήμα στο επόμενο service 🤣 10
paylidis Δημοσ. 12 Νοεμβρίου Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 1 λεπτό πριν, tsofras είπε 0-20 όπως είπε και ο Γιώργος 96ε η εργατοώρα στα Cupra , 65e στα Seat Θα αλλάξω το σήμα στο επόμενο service 🤣 Βαλε ντατσια μηπως πεσει στο πενηνταρικο 🤣 5
dtk-386 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 44 λεπτά πριν, tsofras είπε 0-20 όπως είπε και ο Γιώργος 96ε η εργατοώρα στα Cupra , 65e στα Seat Θα αλλάξω το σήμα στο επόμενο service 🤣 65 η ταπεινή Seat??? 49 η Hyundai. 3
tsofras Δημοσ. 12 Νοεμβρίου Μέλος Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 3 λεπτά πριν, dtk-386 είπε 65 η ταπεινή Seat??? 49 η Hyundai. Το κερασάκι ήταν το 125 στα ηλεκτρικά Μόλις είδα ότι μου έστειλαν βίντεο με τον έλεγχο του αυτοκινήτου διάρκειας 2 λεπτών, μάλλον για αυτό ζητάνε περισσότερα 🤣 6
paylidis Δημοσ. 13 Νοεμβρίου Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 18 ώρες πριν, tsofras είπε Το κερασάκι ήταν το 125 στα ηλεκτρικά Έχει λογική αυτό. Μου το είχαν εξηγήσει. για να κανείς το παραμικρό στα ηλεκτρικά ακόμα πχ κ μια αλλαγή τακάκια πρέπει πρώτα να παρέμβει Ηλεκτρολογος και να κόψει το ρεύμα από τη μπαταρια κ έπειτα να ξαναδώσει 1
filarhos Δημοσ. 13 Νοεμβρίου Δημοσ. 13 Νοεμβρίου Σε 10 μήνες θα σας ενημερώσω κι εγώ πόσο πήγε το μαλλί. Θέλω να αλλάξω φίλτρο αέρα (λέω να το αλλάζω κάθε χρόνο γιατί στους 14 μήνες άρχισε να μυρίζει, στην αρχή και μετά στρώνει). Που λέτε να βρω το ΜΑΝΝ RP 36 006 (360x174x30 χιλ) ή κάτι άλλο καλό, ο εργοστασιακός κωδικός 4011558827533. 3
paylidis Δημοσ. 13 Νοεμβρίου Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 12 λεπτά πριν, filarhos είπε Σε 10 μήνες θα σας ενημερώσω κι εγώ πόσο πήγε το μαλλί. Θέλω να αλλάξω φίλτρο αέρα (λέω να το αλλάζω κάθε χρόνο γιατί στους 14 μήνες άρχισε να μυρίζει, στην αρχή και μετά στρώνει). Που λέτε να βρω το ΜΑΝΝ RP 36 006 (360x174x30 χιλ) ή κάτι άλλο καλό, ο εργοστασιακός κωδικός 4011558827533. Σε σοβαρό κατάστημα ανταλλακτικών θα το βρεις. Λογικά μπορείς να το αλλάξεις και μόνος σου
Προτεινόμενες αναρτήσεις