Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

@stelakis1914

1ον) Μπορείτε να απευθυνθείτε στο ΙΝΚΑ, Ινστιτούτο Καταναλωτή για υποβολή παραπόνου
2ον) Υποβολή παραπόνου στην ίδια την τράπεζα μέσω του επίσημου site της, στο αντίστοιχο πεδίο 
3ον) Να φτιάξει μια επιστολή παραπόνου ένας δικηγόρος και να την καταθέσει για παραλαβή από ένα κατάστημα ή κάποια υπηρεσία της τράπεζας, με πρωτόκολλο παραλαβής και να περιμένει γραπτή απάντηση

=====================

Έχω μια αντίστοιχη περίπτωση που η τράπεζε έχει πουλήσει το δάνειο σε fund, αλλά λόγω ενός προβλήματος που δε μπορώ και να εξηγήσω μιας και δεν το έχω καταλάβει και απόλυτα, κολλάει μία αίτηση από τον Σεπτέμβρη καθώς φαίνεται ότι 3 διαφορετικοί ιδιοκτήτες έχουν 3 δάνεια ( από ένα ο κάθε ιδιοκτήτης ) και έχουν όλοι 1η Προσημείωση ! 
Και η απάντηση της τράπεζας είναι ότι πρέπει να ξαναπουλήθούν πίσω και μπλα μπλα μπλα και τίποτα δε γίνεται. 
Εντωμεταξύ ο πελάτης έχει να αντιμςτωπίσει νομικές ενέργειες. 

Θα γίνει τώρα το παράπονο στο οποίο θα αναφέρεται ότι λόγω αυτού του κολήμματος δεν προχωράει η αίτηση στον εξωδικαστικό και ο πελάτης αντιμετωπίζει νομικές ενέργειες, στο οποίο η τράπεζα είναι υποχρεωμένη να απαντήσει εγγράφως και θα δούμε. 
 

Βέβαια στο θέμα του εξωδικαστικού είναι ξεκάθαρο από την πρώτη μέρα ότι οι τράπεζες ΔΕΝ είναι υποχρεωμένες από το νόμο να δώσουν λύση. Αν θέλουν δίνουν λύση, αν ΔΕ θέλουν, ΔΕ δίνουν. 
Είναι υποχρεωμένες όμως να παράσχουν σωστά στοιχεία η γενικότερα ότι στοιχείο έχουν. 

  • Thanks 1
  • Απαντ. 745
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Στο στάδιο αξιολόγηση από λοιπούς πιστωτές μέχρι το επόμενο, πόση καθυστέρηση είχατε περίπου από την αρχική εκτιμώμενη ημερομηνία ; 

Δημοσ.

Η μόνη  αιτηση που εχει προχωρήσει και περάσαμε Όλα τα στάδια!!!!και αισίως φτάσαμε στην αποδοχή σύμβασης αναδιαρθρώσης ξεκίνησε πέρυσι Ιούνιο μήνα!!!! 

Προσπαθώ από το πρωί να επικοινωνήσω με cepal για να ενημερώσω για τον διαχειριστή αφερεγγυότητας αλλά φυσικά βρίσκω τοίχο!

Τους εξήγησα ότι θα προχωρήσω σε καταγγελία γιατί από την στιγμή που αποδέχτηκαν την σύμβαση και ψήφισαν είναι υποχρεωμένοι να ανεβάσουν στηβ πλατφόρμα και ότι άλλο τους ζητηθεί!

Τζίφος!!!

Αύριο έχω ραντεβού να μιλήσω με εξυπηρέτηση εξωδικαστικου 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

8 ώρες πριν, dis83 είπε

Στο στάδιο αξιολόγηση από λοιπούς πιστωτές μέχρι το επόμενο, πόση καθυστέρηση είχατε περίπου από την αρχική εκτιμώμενη ημερομηνία ; 

https://prnt.sc/RhCPGUyoeRPA

δες

μιλάμε για αρρωστημένη κατάσταση

Επεξ/σία από zarnt
Δημοσ.
31 λεπτά πριν, zarnt είπε

 

https://prnt.sc/RhCPGUyoeRPA

δες

μιλάμε για αρρωστημένη κατάσταση

Μας έφαγε το Πάσχα ! 

 

Ακολουθώ κατά μια βδομάδα. 

 

Αυτό είναι account συμβούλου και φαίνονται πολλές αιτήσεις ή ακυρωμένες αιτήσεις του ίδιου ΑΦΜ ; 

Δημοσ.

η ίδια αίτηση

λάθη της πλατφόρμας

και ξανά από την αρχη

έχει καταντήσει αστείο όλο αυτό

είναι ντροπή

 

 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Sad 1
Δημοσ.
11 ώρες πριν, dis83 είπε

Στο στάδιο αξιολόγηση από λοιπούς πιστωτές μέχρι το επόμενο, πόση καθυστέρηση είχατε περίπου από την αρχική εκτιμώμενη ημερομηνία ; 

Είμαι πάνω από 20 μέρες και περιμένω .... υπομονή !

 

  • Thanks 1
Δημοσ.

Σε ένα μήνα κλείνω χρόνο από την υποβολή ! Δε θα με πειράξει ένας μήνας ακόμα ! 
 

😁

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω κάνει αποδοχή αίτησης και δε προχωράει. μίλησα με εξυπηρέτηση και μου είπε πως πρέπει να περιμένω μέχρι τις 15/5 που είναι η τελική ημερομηνία που έχω δικαίωμα επιλογής (!!!).

έχει προχωρήσει κανείς σας, μετά από αποδοχή να του βγάλει άλλο στάτους από το "Αξιολόγηση από Οφειλέτη". Εμένα έχει κολλήσει εκεί! 

 

σε άλλα νέα: 

- δεν υπάρχει ακόμη κουμπί προσφυγή σε διαπραγμάτευση

- δεν έχεις δικαίωμα να διαπραγματευτείς με τα του δημοσίου μόλις μου είπαν. Αν δεν αποδεχθείς τέλος!

- δεν υπάρχει βήμα πίσω σε αυτό... δλδ αν (όταν είναι εφικτό) προσφύγεις σε διαπραγμάτευση... δε μπορείς μετά να κάνει αποδοχή της αρχικής πρότασης του δημοσίου. ΑΔΙΕΞΟΞΟ! ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΕΦΘΕΙ ΚΑΙ ΑΚΥΡΩΝΕΙ ΟΛΗ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ! ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΤΗΣ ΠΡΟΧΕΙΡΟΤΗΤΑΣ

 

Επεξ/σία από lg379
  • Like 2
Δημοσ.
4 ώρες πριν, lg379 είπε

Έχω κάνει αποδοχή αίτησης και δε προχωράει. μίλησα με εξυπηρέτηση και μου είπε πως πρέπει να περιμένω μέχρι τις 15/5 που είναι η τελική ημερομηνία που έχω δικαίωμα επιλογής (!!!).

έχει προχωρήσει κανείς σας, μετά από αποδοχή να του βγάλει άλλο στάτους από το "Αξιολόγηση από Οφειλέτη". Εμένα έχει κολλήσει εκεί! 

 

σε άλλα νέα: 

- δεν υπάρχει ακόμη κουμπί προσφυγή σε διαπραγμάτευση

- δεν έχεις δικαίωμα να διαπραγματευτείς με τα του δημοσίου μόλις μου είπαν. Αν δεν αποδεχθείς τέλος!

- δεν υπάρχει βήμα πίσω σε αυτό... δλδ αν (όταν είναι εφικτό) προσφύγεις σε διαπραγμάτευση... δε μπορείς μετά να κάνει αποδοχή της αρχικής πρότασης του δημοσίου. ΑΔΙΕΞΟΞΟ! ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΕΦΘΕΙ ΚΑΙ ΑΚΥΡΩΝΕΙ ΟΛΗ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ! ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΤΗΣ ΠΡΟΧΕΙΡΟΤΗΤΑΣ

 

Αν έχεις οφειλες δημοσιου το επόμενο στάδιο είναι αξιολόγηση σύμβασης από φορείς δημοσιου πρόσεξε αν οι οφειλές δημοσιου είναι μεγαλύτερες από τις οφειλές χρηματοδοτικών πιστωτών τότε θα ζητήθει από το δημόσιο προς τις τράπεζες διαχειριστής αφερεγγυότητας 

  • Thanks 1
Δημοσ.
Αναφορά σε κείμενο

Αν έχεις οφειλες δημοσιου το επόμενο στάδιο είναι αξιολόγηση σύμβασης από φορείς δημοσιου πρόσεξε αν οι οφειλές δημοσιου είναι μεγαλύτερες από τις οφειλές χρηματοδοτικών πιστωτών τότε θα ζητήθει από το δημόσιο προς τις τράπεζες διαχειριστής αφερεγγυότητας 

ναι είναι μεγαλύτερες του δημοσίου από τις τράπεζες αλλά δεν μου έχει βγάλει κάτι τέτοιο σε μνμ και αυτό δε το ήξερα καν!

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, lg379 είπε

ναι είναι μεγαλύτερες του δημοσίου από τις τράπεζες αλλά δεν μου έχει βγάλει κάτι τέτοιο σε μνμ και αυτό δε το ήξερα καν!

 

 

Όταν περάσει σε στάδιο αξιολόγηση σύμβασης από δημόσιους φορείς και μετά από καμία δεκαριά μέρες θα δεις αίτημα από ΑΑΔΕ προς χρηματοδοτικό φορέα στο πεδίο στην πλατφόρμα αίτημα-διορθωση 

Μίλησα σήμερα με την εξυπηρέτηση αν κατάλαβα σωστά απο την στιγμή που υπάρχει σύμβαση η τράπεζα πρέπει να αναρτήσει  αξιολόγηση από διαχειριστή αφερεγγυότητας μου είπαν να υποβάλλω και ερωτημα στην πλατφόρμα ώστε να το δουν οι διαχειριστές πλατφόρμας και χαριτολογώντας που είπαν ότι πρέπει να δουλέψουν και οι διαχειριστές αφερεγγυότητας.  Τέλος πάντων η αλήθεια είναι ότι ήταν πολύ ευγενικός ο εκπρόσωπος και θα ξανά επικοινωνήσω μαζί του σε μια εβδομάδα αν δεν έχει προχωρήσει το θέμα 

Επεξ/σία από Lenas8
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

απαντούν πρώτη φορά τόσο διευκρινιστικά

Επεξ/σία από zarnt
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@zarnt

Το είδα όλο το βίντεο, μία ώρα και 25 λεπτά. Να πω την αλήθεια, σοφότερος ΔΕΝ έγινα !
Τα επίσημα νούμερα του εξωδικαστικού είναι μια τραγωδία, το παραδέχονται και οι ίδιοι άλλωστε.
Εκτός αν είναι ευχαριστημένοι όταν μετά από 1 χρόνο, 468 λύσεις έχουν προταθεί από τις οποίες έχουν γίνει αποδοχή 205, αλλά αγνοούμε αν από αυτές τις 205, τρέχει έστω και μία.
=====================================

Επίσης,
Στην ερώτηση πως δίνουν την ταυτότητα οφειλής ( στο 1.08,15 του βίντεο )  ο ΚΕΑΟ και η ΑΑΔΕ, η απάντηση ήταν κάτι κινέζικα.  Πρέπει να επικοινωνήσεις λέει με την 'ΕΜΕΙΣ' !!!!!!!!!  Δείτε το βίντεο !!!!!!!!
Όποιος κατάλαβε, σε ποιον δηλαδή παίρνεις τηλέφωνο και του στέλνεις e-mail, ας το γράψει εδώ πέρα !

Στην άλλη ερώτηση που υποβλήθηκε όπως :
τί γίνεται στην περίπτωση που ο οφειλέτης οριστικοποίησε την αίτηση και η πλατφόρμα ζήτησε και τα στοιχεία του συνοφειλέτη.
Τί απάντηση πήρε η κοπέλα από την Κρήτη που έκανε την ερώτηση? Και τί γίνεται στην πραγματικότητα ? Ότι να 'ναι !!!

Λοιπόν,
Συνεχίζουμε τον αγώνα μας και αφήνουμε τα περισπούδαστα στελέχη να αμπελοφιλοσοφούν ....

Επεξ/σία από Free Bird
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

παραδέχονται τουλάχιστον ότι υπάρχουν προβλήματα και όχι όπως πριν που φταίγαμε όλοι οι υπόλοιποι ...

στο 41,00 απαντά για χρόνους

εάν ακυρώσεις οριστικοποιημένη αίτηση πας για 12 μήνες ξανά

όταν υπάρχει μεγαλύτερη περιουσία από τα χρέη δεν γίνεται διαγραφή

 

Επεξ/σία από zarnt
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...