johnieXoX Δημοσ. 2 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2021 Καλησπέρα στο φορουμ. Αντιμετωπίζω την εξής κατάσταση. Είχα συμβόλαιο για την παροχή φυσικού αερίου στην Ελ. Κάποια στιγμή μου χτυπάνε το κουδούνι απο την Προτ. και μου προτείνουν να μεταφέρω τη σύνδεση του φυσικού αερίου σε αυτούς. Υπεκφεύγοντας, τους λέω να περάσουν το απόγευμα που ήξερα ότι θα λείπω. Ο ένοικος του ισογείου, όπως μαθαίνω αργότερα, συμφωνεί να μεταφέρει το φυσικό αέριο στην Προτ. Κάποιες μέρες αργότερα μου τηλεφωνούν από την Ελ. ότι έχουν αίτηση για μεταφορά της σύνδεσής μου σε άλλη εταιρεία. Τους λέω πως δεν με ενδιαφέρει να αλλάξω πάροχο, όμως μου λένε από την Ελ. πως δεν μπορούν να κάνουν κάτι αφού έχουν λάβει αίτηση μεταφοράς. Μετά από αυτό κάνω τις κινήσεις για να αλλάξω την σύνδεση στο όνομά μου στην ΕΔΑ Αττικής (είμαι ιδιοκτήτης του διαμερίσματος όμως είχα αφήσει για κάποιους μήνες το συμβόλαιο στην ΕΔΑ Αττικής στον προηγούμενο ιδιοκτήτη. Στην Ελ. το συμβόλαιο ήταν στο όνομά μου φυσικά). Εχθές λαμβάνω από την Ελ. τελικό λογαριασμό. Μιλάω με την Προτ. και βλέπω ότι η παροχή μου (το ΗΚΑΣΠ) έχει μεταφερθεί σε αυτούς, και στο όνομα του ενοικιαστή του ισογείου. Η μεταφορά έγινε χωρίς φυσικά να έχω γνώση και να έχω συμφωνήσει με κάποιον τρόπο. Σκέφτομαι να κινηθώ νομικά εναντίον της Προτ. Έχει συμβεί κάτι παρόμοιο σε κάποιον άλλον? Εντωμεταξυ, και ο ενοικιαστής του ισογείου, που είχε αρχικά δεχτεί να μεταφέρει τη σύνδεσή του στην Προτ., τους ενημέρωσε πως δεν θέλει τελικά να γίνει η μεταφορά. Η άρνηση έγινε εντός των 14 ημερών που ορίζει ο νόμος. Επίσης, ο αριθμός ΗΚΑΣΠ της παροχής του ισογείου, διαφέρει απο τον δικό μου στο τελευταίο ψηφίο.. τελειώνει σε 6 αντί για 5. Μετά από αυτά, που αλλού να ρωτήσω για συμβουλές, παρά στο insomnia??
Basilhs23___ Δημοσ. 2 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2021 Το όλο πρόβλημα είναι αυτό που σου είπαν πως έχουν αίτηση μεταφοράς για άλλο παροχο. Έπρεπε να τους ρωτήσεις ποιος έκανε την αίτηση αφού ο μόνος που μπορεί είναι ο χρήστης της παροχής η ο ιδιοκτήτης. Να βρεθει αυτός που έστειλε αίτηση με τα δικά σου στοιχεία και να του κοπεί ο κωλος.
johnieXoX Δημοσ. 2 Ιουνίου 2021 Μέλος Δημοσ. 2 Ιουνίου 2021 4 λεπτά πριν, Basilhs23___ είπε Το όλο πρόβλημα είναι αυτό που σου είπαν πως έχουν αίτηση μεταφοράς για άλλο παροχο. Έπρεπε να τους ρωτήσεις ποιος έκανε την αίτηση αφού ο μόνος που μπορεί είναι ο χρήστης της παροχής η ο ιδιοκτήτης. Να βρεθει αυτός που έστειλε αίτηση με τα δικά σου στοιχεία και να του κοπεί ο κωλος. Η Ελ. έβλεπε απλά την αίτηση για μεταφορά. Δεν έβλεπε ούτε ποιος την έχει κάνει, ούτε για ποιόν πάροχο. Το θέμα είναι, ότι το πιθανότερο είναι να μην έγινε αίτηση με τα δικά μου στοιχεία, αλλά με τα στοιχεία του ενοικιαστή του ισογείου, και να έγινε λάθος κατά την καταχώρηση του ΗΚΑΣΠ στο σύστημα. Στο συμβόλαιο που υπέγραψε ο ενοικιαστής του ισογείου αναγράφεται ο δικός του ΗΚΑΣΠ.
Basilhs23___ Δημοσ. 2 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2021 Οφείλουν να αναζητήσουν την αίτηση να δούνε το λάθος και να επανέλθουν τα πράγματα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα