Προς το περιεχόμενο

Στις 22 Ιουνίου η κυκλοφορία του FidelityFX, η απάντηση της AMD στο DLSS που αφορά και GPUs της Nvidia


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

20 ώρες πριν, xaratsi είπε

FSR win.jpg

Η ίδια η AMD παραδέχτηκε μέσα σε πατέντα της ότι χωρίς τεχνητή νοημοσύνη(π.χ. deep learning) οποιοδήποτε upscaling/reconstruction έχει σοβαρά προβλήματα.

Ωστόσο ωραίο το ποστ σου. Βάλσαμο για κάθε κάτοχο μεταχειρισμένης GPU του 2015 που θα έχει επιτέλους ένα μέτριο software reconstruction για τα 40 καρέ.

8 ώρες πριν, nekrik είπε

Δώστε βαζελίνη στον κόσμο ! 🤣 Καινοτομία απο τα Lidl που το συγκρίνουν και με το DLSS v1.0. Δεν μπορείς να ξεχωρίσεις καν τα textures στο έδαφος απο τη θολούρα ! H δεξιά εικόνα είναι σαν 1080p + sharpening post process shader και εναν τόννο upscaling artifacts. 41% διαφορά λέει!  Η 1440p ανάλυση έχει 77% παραπάνω pixels απο το 1080p. Σε τι ανάλυση δηλαδή το κάνει render για να έχει μονο 41% performance gain, 2304x1296 ?  Και πως τα κατάφεραν να φαίνεται τόσο χάλια που το διαφημίζουν κιόλας ? Μέχρι στιγμής δεν βλέπω τίποτα που να μην μπορεί να γίνει με χρήση reshade + διάφορων αλγορίθμων upscaling [Lanczos, bicubic, κλπ].  

m4hMl32FlwOdAY49.jpg.4ba3256546e4bdb1d0f0c5f93d758974.jpg

Για να βγάλει τέτοια θολούρα το DLSS 2.0 πρέπει το game να έχει απείραχτο το LOD negative bias.

Σε όσα games κατεβάζεις LOD και με ελάχιστο sharpen(γιατί το TAA του DLSS είναι λίγο πιο επιθετικό στα jaggies) το αποτέλεσμα είναι κυριολεκτικά native σε θέμα textures. Απλά σε balanced και performance η εικόνα είναι πιο ασταθής.

5 ώρες πριν, nekrik είπε

 Image reconstruction  χρησιμοποιούν  ήδη πολλοί devs μέσα στις μηχανές  τους,  με πολύ καλύτερα αποτελέσματα από την γελοιότητα της AMD. 

Αυτό ακριβώς.

Δεν έχουν κάτι νέο να δώσουν και εστιάζουν στο μοναδικό ίσως όφελος. Το open source.

5 ώρες πριν, Merlin_o_magos είπε

Βέβαια από τα Lidl , gtx 1060 σε ανάλυση 1440P και παρόλο το performance boost κράζεις για κάτι που δεν έχει κάνει κανείς μέχρι τώρα και μας τσαμπουνάς για reshade + διάφορους αλγορίθμους upscaling [Lanczos, bicubic, κλπ] κάτι που ΕΠΙΣΗΣ αφού γίνεται τόσο εύκολα αναρωτιέμαι γιατί δεν μας το έχει δώσει κανείς μέχρι τώρα .

Στο έχουν ήδη δώσει(το reconstruction) στο Watch Dogs 2 και στα Assassin's Creed(σαν AA low) χρόνια τώρα.

Η διαφορά είναι ότι τότε οι "ελιτίστες" με τις 100€ GPU second hand τα έφτυναν όλα αυτά(και το DLSS 1.0) ενώ τώρα το ίδιο ακριβώς πράγμα το προσκυνάνε.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενδιαφέρον. Είναι μία καλή αρχή και ελπίζω να το συνεχίσουν και να υπάρξει σοβαρός ανταγωνισμός στο NVidia DLSS. Θα έχει ενδιαφέρον αν θα μπορέσει να εφαρμοστεί και στα PS5/Xbox Series που έχουν AMD GPUs. Θα είναι λίγο ξενέρα για τους πιστούς της Nintendo που ευαγγελίζανε ότι το DLSS που θα είναι αποκλειστικά στο (φημολογούμενο) νέο switch (σε ότι αφορά κονσόλες) και θα ανταγωνιζόταν τις νέες κονσόλες σε επίπεδο γραφικών :P .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η θολούρα πάει σύννεφο(Scene 1 και Scene 2) σε "ULTRA" quality mode. Χάνεται εντελώς λεπτομέρεια. Live on reddit /AMD.

Spoiler

 

AMD-FSX.png.d03557ea770de064cba4afec1f699146.png

Οι "χωρικοί" έχουν βαλθεί να τρελάνουν τον κόσμο. Αυτοί που ψείριζαν το DLSS σε 800X zoom για να βρουν μικροδιαφορές τώρα βολεύονται με κάτι που δεν είναι τόσο χάλια όσο το interpolation της LCD οθόνης τους. Τέτοιο brand loyalty δεν πρέπει να μείνει ανεκμετάλλευτο.

20 λεπτά πριν, mpompo13 είπε

Ενδιαφέρον. Είναι μία καλή αρχή και ελπίζω να το συνεχίσουν και να υπάρξει σοβαρός ανταγωνισμός στο NVidia DLSS. Θα έχει ενδιαφέρον αν θα μπορέσει να εφαρμοστεί και στα PS5/Xbox Series που έχουν AMD GPUs. Θα είναι λίγο ξενέρα για τους πιστούς της Nintendo που ευαγγελίζανε ότι το DLSS που θα είναι αποκλειστικά στο (φημολογούμενο) νέο switch (σε ότι αφορά κονσόλες) και θα ανταγωνιζόταν τις νέες κονσόλες σε επίπεδο γραφικών :P .

Το DLSS 2.0 δεν αγγίζει textures όπως η λύση της AMD(και άλλες παρόμοιες τεχνικές από game devs). Αν ο developer(ή εσύ από το Control panel) ρίξει το LOD negative bias, όπως συμβουλεύει η Nvidia, βλέπεις ίδια και απαράλλαχτα textures με τη native ανάλυση. Τα όποια προβλήματα είναι 99% motion artifacts ή ηλίθιοι που άφησαν το LOD bias άθικτο.

Επεξ/σία από pirmen56
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
7 hours ago, pirmen56 said:

Τέτοιο brand loyalty δεν πρέπει να μείνει ανεκμετάλλευτο.

Εντάξει, ας μην μιλάμε στο σπίτι του κρεμασμένου για σκοινί. 😛

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, nekrik είπε

Ποια ανάλυση 1440p ; Η τελική εικόνα δεν έχει καμία σχέση με 1440p 😅 ίσως κοντά σε 1080p. Τις διαφορες δεν τις βλέπεις, μπροστά σου είναι; Όσον αφορά τους αλγόριθμους εξήγησα ότι μπορεί να γίνει  εύκολα χωρίς «καινοτομίες» τόσο από modders οσο και από developers. Image reconstruction  χρησιμοποιούν  ήδη πολλοί devs μέσα στις μηχανές  τους,  με πολύ καλύτερα αποτελέσματα από την γελοιότητα της AMD. Και δεν κατάλαβα σε μένα γιατί αναφέρεσαι προσωπικά σε ξέρω και από χτες;Τραβα παίξε  εκεί με τη 1060 στα 900p (συγνώμη 1440p)  με μπόλικη βαζελίνη με τη «καινοτομία» FSR. Στα τραινα οι ανάγωγοι! 

PS. Πάρε και μια σύγκριση  από κοντά να καταλαβεις γιατί μιλάμε πρώτα: 

C6676E5F-7B68-4F0C-83A0-364FA4E51D82.png.e0b87a7503be900c0905c6b055b4d41f.png

Μάντεψε ποια είναι «ίδια» με 1440p με χρήση της  “καινοτομίας” όπως λέει η ίδια η AMD

Πάντως δεν απευθύνονται στο ίδιο κομμάτι της αγοράς. 

Προφανώς και λύσεις τύπου dlss με ΑΙ trainning είναι καλύτερες και θα μπορούσαν μελλοντικά σε ένα τίτλο πραγματικά rtx να κάνει τη διαφορά. Τέτοιες κάρτες αλλα 3090 ή 3080-ti είναι το 1% ???

Η AMD απευθύνεται στο low end κομμάτι της αγοράς όπως και σε κονσόλες φορητές και μη. Να μπορείς να έχεις decent quality ενώ κανείς rendering σε χαμηλή ανάλυση. Δες dlss σε 720p. Χάλια είναι.

Τώρα συνδίασέ το όλο αυτό με τα νέα apus που θα βγάλει με stacked cash και ίσως να δούμε κόσμο να παίζει με αυτό σε laptops και desktops με apus.

Αν το καταφέρει, πάει το descrete κομμάτι των vga στο low end.

Άλλη στόχευση έχει η εταιρία και φοβάμαι ότι η nvidia κάποια στιγμή θα στριμωχτεί στο high end κομμάτι της αγοράς και θα την πατήσει.

Θα μας μείνουν οι δύο CPU και gpu makers, intel και amd και αυτό δεν είναι καλό για τον ανταγωνισμό.

Επεξ/σία από thanosAIAS
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...