Προς το περιεχόμενο

Στις 22 Ιουνίου η κυκλοφορία του FidelityFX, η απάντηση της AMD στο DLSS που αφορά και GPUs της Nvidia


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Περισσότερες πληροφορίες για την τεχνολογία FidelityFX Super Resolution που αναπτύσσει, έδωσε σήμερα η AMD.

Κατά τη διάρκεια της κεντρικής της παρουσίασης στην έκθεση Computex, η AMD αποκάλυψε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την τεχνολογία FidelityFX Super Resolution (FSR) η οποία αποτελεί την απάντησή της εταιρείας στην τεχνολογία DLSS της Nvidia. Με την τεχνολογία FSR η AMD υπόσχεται σημαντική βελτίωση των γραφικών αλλά και πολύ καλύτερες επιδόσεις στα συμβατά παιχνίδια όχι μόνο με την τελευταία σειρά GPU, Radeon RX 6000 αλλά και με τις παλαιότερες προτάσεις της εταιρείας όπως τις RX Vega, RX 500 και RX 5000. Μάλιστα ως open source λογισμικό, τα οφέλη της τεχνολογίας δεν περιορίζονται μόνο σε AMD GPUs αλλά μπορούν να τις εκμεταλλευτούν ακόμα και όσοι διαθέτουν κάρτα γραφικών της Nvidia!

image.png.10443a274079ccda8a545167bf4bdbe3.png

Σε ότι αφορά πάντως τις Radeon GPU, οι gamers θα πρέπει να περιμένουν ακόμα και διπλάσιες επιδόσεις αν επιλέξουν το Performance Mode, μία από τις τέσσερις διαθέσιμες λειτουργίες του συστήματος που δίνει έμφαση περισσότερο στα fps και λιγότερο στην ποιότητα των γραφικών. Σχετικό demo είδαμε μάλιστα κατά την παρουσίαση της AMD και το οποίο αφορούσε το παιχνίδι GodFall το οποίο έτρεχε σε μια κάρτα γραφικών Radeon RX 6800 XT, με ενεργοποιημένο το ray tracing.

Ένα ακόμα παράδειγμα της AMD αφορούσε τα οφέλη του FidelityFX σε ανταγωνιστική GPU και πιο συγκεκριμένα στη δημοφιλέστερη κάρτα του Steam, την GeForce GTX 1060 με αύξηση των fps από 27 σε 38 στο ίδιο παιχνίδι σε ανάλυση 1440p και με χρήση του Epic Preset και της λειτουργίας Quality. Αν και το συγκεκριμένο demo δεν αφορούσε διπλασιασμό επιδόσεων, σίγουρα δημιουργεί αίσθηση ακόμα και με την αύξηση κατά 41% χωρίς κάποια πρόσθετη αγορά hardware. 

Αίνιγμα παραμένουν πάντα οι επιδόσεις της τεχνολογίας FidelityFX και σε άλλα παιχνίδια και το κατά πόσο αυτή χαρίζει παρόμοια αύξηση επιδόσεων, κάτι που θα μάθουμε από τις 22 Ιουνίου όταν και η AMD θα τη διαθέσει δημόσια για όλους.

 


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα δεν περιμένουμε να κανει και παπάδες αλλα πιστεύω/ελπιζω να’ναι καλύτερο απο το DLSS1 στα σίγουρα…

Το ότι συμπεριλαμβάνει και κάρτες της nvidia σίγουρα ευχάριστη έκπληξη και εν μέρη αναπάντεχη τρολια προς τη πράσινη ομάδα , αλλα ως open source , θα ήταν και περίεργο να μην το έκανε..

Ας ελπίσουμε να βοηθήσει τη κατάσταση μιας που για καινουργιο hardware θα πρέπει να πληρώσεις και τα μαλλιά της κεφαλής σου να πούμε..

Οποίο free performance έρχεται καλοδεχούμενο..

Μπράβο στην AMD , οποιο και να ειναι το αποτέλεσμα απο εμενα , και πολλά kudos 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν φαινεται και πολυ εντυπωσιακο με τη πρώτη ματια, και μαλιστα στο "quality mode" σε μια εικονα που ειδα, εκεινη που το τρέχουν με την gtx 1060 :( που λεει 1440p epic

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δώστε βαζελίνη στον κόσμο ! 🤣 Καινοτομία απο τα Lidl που το συγκρίνουν και με το DLSS v1.0. Δεν μπορείς να ξεχωρίσεις καν τα textures στο έδαφος απο τη θολούρα ! H δεξιά εικόνα είναι σαν 1080p + sharpening post process shader και εναν τόννο upscaling artifacts. 41% διαφορά λέει!  Η 1440p ανάλυση έχει 77% παραπάνω pixels απο το 1080p. Σε τι ανάλυση δηλαδή το κάνει render για να έχει μονο 41% performance gain, 2304x1296 ?  Και πως τα κατάφεραν να φαίνεται τόσο χάλια που το διαφημίζουν κιόλας ? Μέχρι στιγμής δεν βλέπω τίποτα που να μην μπορεί να γίνει με χρήση reshade + διάφορων αλγορίθμων upscaling [Lanczos, bicubic, κλπ].  

m4hMl32FlwOdAY49.jpg.4ba3256546e4bdb1d0f0c5f93d758974.jpg

Επεξ/σία από nekrik
  • Like 2
  • Confused 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, KilliK είπε

ετη  φωτος μακρια σε τεχνολογικες καινοτομιες, οπως μας εχει συνηθισει αλλωστε η μεγαλη κοκκινη.

Τα ίδια έλεγαν κάποτε και για το freesync vs gsync...

Μάντεψε αν κέρδισε το open standard...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, nekrik είπε

Δώστε βαζελίνη στον κόσμο ! 🤣 Καινοτομία απο τα Lidl που το συγκρίνουν και με το DLSS v1.0. Δεν μπορείς να ξεχωρίσεις καν τα textures στο έδαφος απο τη θολούρα ! H δεξιά εικόνα είναι σαν 1080p + sharpening post process shader και εναν τόννο upscaling artifacts. 41% διαφορά λέει!  Η 1440p ανάλυση έχει 77% παραπάνω pixels απο το 1080p. Σε τι ανάλυση δηλαδή το κάνει render για να έχει μονο 41% performance gain, 2304x1296 ?  Και πως τα κατάφεραν να φαίνεται τόσο χάλια που το διαφημίζουν κιόλας ? Μέχρι στιγμής δεν βλέπω τίποτα που να μην μπορεί να γίνει με χρήση reshade + διάφορων αλγορίθμων upscaling [Lanczos, bicubic, κλπ].  

m4hMl32FlwOdAY49.jpg.4ba3256546e4bdb1d0f0c5f93d758974.jpg

 

 

 

 

Βέβαια από τα Lidl , gtx 1060 σε ανάλυση 1440P και παρόλο το performance boost κράζεις για κάτι που δεν έχει κάνει κανείς μέχρι τώρα και μας τσαμπουνάς για reshade + διάφορους αλγορίθμους upscaling [Lanczos, bicubic, κλπ] κάτι που ΕΠΙΣΗΣ αφού γίνεται τόσο εύκολα αναρωτιέμαι γιατί δεν μας το έχει δώσει κανείς μέχρι τώρα .

  • Like 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, Merlin_o_magos είπε

 

 

 

 

Βέβαια από τα Lidl , gtx 1060 σε ανάλυση 1440P και παρόλο το performance boost κράζεις για κάτι που δεν έχει κάνει κανείς μέχρι τώρα και μας τσαμπουνάς για reshade + διάφορους αλγορίθμους upscaling [Lanczos, bicubic, κλπ] κάτι που ΕΠΙΣΗΣ αφού γίνεται τόσο εύκολα αναρωτιέμαι γιατί δεν μας το έχει δώσει κανείς μέχρι τώρα .

Ποια ανάλυση 1440p ; Η τελική εικόνα δεν έχει καμία σχέση με 1440p 😅 ίσως κοντά σε 1080p. Τις διαφορες δεν τις βλέπεις, μπροστά σου είναι; Όσον αφορά τους αλγόριθμους εξήγησα ότι μπορεί να γίνει  εύκολα χωρίς «καινοτομίες» τόσο από modders οσο και από developers. Image reconstruction  χρησιμοποιούν  ήδη πολλοί devs μέσα στις μηχανές  τους,  με πολύ καλύτερα αποτελέσματα από την γελοιότητα της AMD. Και δεν κατάλαβα σε μένα γιατί αναφέρεσαι προσωπικά σε ξέρω και από χτες;Τραβα παίξε  εκεί με τη 1060 στα 900p (συγνώμη 1440p)  με μπόλικη βαζελίνη με τη «καινοτομία» FSR. Στα τραινα οι ανάγωγοι! 

PS. Πάρε και μια σύγκριση  από κοντά να καταλαβεις γιατί μιλάμε πρώτα: 

C6676E5F-7B68-4F0C-83A0-364FA4E51D82.png.e0b87a7503be900c0905c6b055b4d41f.png

Μάντεψε ποια είναι «ίδια» με 1440p με χρήση της  “καινοτομίας” όπως λέει η ίδια η AMD

Επεξ/σία από nekrik
  • Like 1
  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, nekrik είπε

Ποια ανάλυση 1440p ; Η τελική εικόνα δεν έχει καμία σχέση με 1440p 😅 ίσως κοντά σε 1080p. Τις διαφορες δεν τις βλέπεις, μπροστά σου είναι; Όσον αφορά τους αλγόριθμους εξήγησα ότι μπορεί να γίνει  εύκολα χωρίς «καινοτομίες» τόσο από modders οσο και από developers. Image reconstruction  χρησιμοποιούν  ήδη πολλοί devs μέσα στις μηχανές  τους,  με πολύ καλύτερα αποτελέσματα από την γελοιότητα της AMD. Και δεν κατάλαβα σε μένα γιατί αναφέρεσαι προσωπικά σε ξέρω και από χτες;Τραβα παίξε  εκεί με τη 1060 στα 900p (συγνώμη 1440p)  με μπόλικη βαζελίνη με τη «καινοτομία» FSR. Στα τραινα οι ανάγωγοι! 

PS. Πάρε και μια σύγκριση  από κοντά να καταλαβεις γιατί μιλάμε πρώτα: 

C6676E5F-7B68-4F0C-83A0-364FA4E51D82.png.e0b87a7503be900c0905c6b055b4d41f.png

Μάντεψε ποια είναι «ίδια» με 1440p με χρήση της  “καινοτομίας” όπως λέει η ίδια η AMD

Δεν ήξερα ότι παίζεις games με 400% zoom , το μάθαμε και αυτό . Το αποτέλεσμα λέει ότι κάτοχος παλιάς κάρτας θα μπορεί να πάρει λίγο παραπάνω performance χωρίς να ξοδέψει φράγκο . Και σε nvidia και σε AMD . Αυτό μετράει και μόνο αυτό . Και όλα αυτά στην 1η έκδοση της τεχνολογίας που πλασάρει η AMD.

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, thanosAIAS είπε

Τα ίδια έλεγαν κάποτε και για το freesync vs gsync...

Μάντεψε αν κέρδισε το open standard...

Σε αποδοχή και διαθέσιμες επιλογές (όχι απόδοση) φυσικά και κέρδισε το freesync. Gsync οθόνες ψάχνεις με τα κιάλια. Καλά για TV δεν το συζητάμε, είναι απειροελάχιστες.

Μέχρι και η Nvidia προσφέρει FS, συγνώμη, Gsync compatible, με στις κάρτες τις.

Επεξ/σία από mike299
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φοβερή κίνηση απο την AMD,που αναμένεται να αλλάξει πολύ τα πράγματα,μόνο και μόνο με τα features αυτά και το οτι θα είναι open source και το βασικότερο θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί παντού και σε AMD και Nvidia κάρτες κλπ είναι κίνηση Μάτ που εφόσον χρησιμοποιηθεί σωστά,μπορεί να κερδίσει το μεγάλο παιχνίδι και ας λάβουμε υπόψη,πως ακόμη είναι στήν αρχή αυτά που βλέπουμε.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...