Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πόσες μέρες διαρκεί η μετάβαση από έναν πάροχο σε άλλο;

Έκανα συμβόλαιο στη Wind και κατά τη διάρκεια της τηλεφωνικής κλήσης ενημερώθηκα πως η διαδικασία διαρκεί 14 ημέρες!

Πρόκειται για σκόπιμη καθυστέρηση από τον νέο πάροχο για να περάσουν οι 14 ημέρες κατά τις οποίες υπάρχει δυνατότητα υπαναχώρησης; (Δεν είμαι βέβαια σίγουρος αν οι 14 ημέρες μετρούν από την ημέρα σύναψης του συμβολαίου ή από την ημέρα απενεργοποίησης της γραμμής).

Αν πρόκειται για σκόπιμη καθυστέρηση μπορώ να ζητήσω από τον νέο πάροχο άμεση ενεργοποίηση;

Δημοσ.

Δες εδώ για πληροφορίες. Τώρα δεν μπορείς να κάνεις τίποτα, έπρεπε εξαρχής να ζητήσεις άμεση ενεργοποίηση της φορητότητας. Προσπάθησε μπας και το πετύχεις αλλά 99% δεν θα αλλάξει κάτι.

Δημοσ.
47 minutes ago, jkoukos said:

Δες εδώ για πληροφορίες. Τώρα δεν μπορείς να κάνεις τίποτα, έπρεπε εξαρχής να ζητήσεις άμεση ενεργοποίηση της φορητότητας. Προσπάθησε μπας και το πετύχεις αλλά 99% δεν θα αλλάξει κάτι.

Ευχαριστώ για την απάντηση. Δεν με ενημέρωσαν για τη δυνατότητα άμεσης ενεργοποίησης, προφανώς επειδή στην άμεση ενεργοποίηση υπάρχει η δυνατότητα αντιπροσφοράς.

Δημοσ.

Επικοινώνησα με τη Wind και όντως πλέον δεν μπορεί να γίνει άμεση ενεργοποίηση.

Θα έπρεπε να είναι υποχρεωτικό από την ΕΕΤΤ οι εταιρίες να ενημερώνουν τους πελάτες πως υπάρχει δυνατότητα άμεσης ενεργοποίησης. Όταν έγινε το συμβόλαιο τηλεφωνικά ενημερώθηκα πως η ενεργοποίηση θα γίνει σε 14 ημέρες, ενώ προφανώς σκοπίμως η εναλλακτική επιλογή αποσιωποιήθηκε.

Δημοσ.

Εγω εκανα αιτημα φορητοτητας σε καταστημα wind την προηγουμενη εβδομαδα και υπεγραψα εκει. Χωρις να με ρωτησουν εβαλαν αμεση φορητοτητα. Το ιδιο απογευμα χωρις να με ενεργοποιησουν ακομα με πηρε ο προηγουμενος παροχος (βοντα) κ μου ειπε τα εξης: απο τη στιγμη που υπεγραψα σε καταστημα αμεση φορητοτητα, εχω απολεσει το δικαιωμα υπαναχωρησης και η wind θα με ενεργοποιησει κανονικα ο,τι κι αν κανω. Μου εκανε αντιπροσφορα (τα μισα απο οσα εδινα μεχρι τωρα) και πληρωμη των πεναλτυ προωρης διακοπης για να επιστρεψω. Δεχτηκα και αναμενω...

Επομενως αν σε θεωρει καλο πελατη η εταιρεια που εισαι πιστευω θα σου κανει αντιπροσφορα, μολις ζητησουν να τραβηξουν τη γραμμη σου (και θα σου πληρωσει τα πεναλτυ). Εναλλακτικα, ακυρωσε την αιτηση σου και κανε νεα με αμεση φορητοτητα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, techPro είπε

Θα έπρεπε να είναι υποχρεωτικό από την ΕΕΤΤ οι εταιρίες να ενημερώνουν τους πελάτες πως υπάρχει δυνατότητα άμεσης ενεργοποίησης. Όταν έγινε το συμβόλαιο τηλεφωνικά ενημερώθηκα πως η ενεργοποίηση θα γίνει σε 14 ημέρες, ενώ προφανώς σκοπίμως η εναλλακτική επιλογή αποσιωποιήθηκε.

Κάνει λάθος. Ποτέ δεν μπορεί να είναι υποχρεωτική μια επιλογή που αφορά τελική απόφαση τον πελάτη. Επιπλέον η ισχυρή πλειοψηφία βγάζει φλίκτρενες μόλις ακούν ότι με την άμεση φορητότητα θα χαθεί η δυνατότητα υπαναχώρησης. Μην κοιτάς τους λίγους που είναι ενημερωμένοι με το τι ισχύει ή πιθανόν ενδιαφέρονται για τυχόν αντιπροσφορά, αλλά να μπαίνεις στη θέση των απλών χρηστών.

Ωστόσο εκεί που σου δίνω δίκιο, είναι ότι θα έπρεπε να υπάρχει ενημέρωση από τον εκπρόσωπο που παρόχου για όλες τις επιλογές σου.

3 λεπτά πριν, stcp είπε

μου ειπε τα εξης: απο τη στιγμη που υπεγραψα σε καταστημα αμεση φορητοτητα, εχω απολεσει το δικαιωμα υπαναχωρησης και η wind θα με ενεργοποιησει κανονικα ο,τι κι αν κανω. Μου εκανε αντιπροσφορα (τα μισα απο οσα εδινα μεχρι τωρα) και πληρωμη των πεναλτυ προωρης διακοπης για να επιστρεψω.

Π@π@ριές σου είπε. Ναι, με την άμεση φορητότητα χάνεις την δυνατότητα υπαναχώρησης, ΑΛΛΑ έχεις το δικαίωμα ακύρωσης για 14 ημέρες ή τουλάχιστον πριν την ενεργοποίηση στον νέο πάροχο, αν αυτή γίνει πριν τις 14 ημέρες. Σε κάθε περίπτωση ΔΕΝ πληρώνεις κανένα πέναλτυ και στο είπε για να σου δείξει πόσο καλός πάροχος είναι.

Αν το εφαρμόσει ο φίλος τώρα (χωρίς άμεση φορητότητα), 100% θα βρεθεί μπλεγμένος καθώς δεν υπάρχει περίπτωση κάποια εταιρεία να πληρώσει πέναλτυ σε κανονική φορητότητα.

Επεξ/σία από jkoukos
Δημοσ.
10 minutes ago, jkoukos said:

Κάνει λάθος. Ποτέ δεν μπορεί να είναι υποχρεωτική μια επιλογή που αφορά τελική απόφαση τον πελάτη. Επιπλέον η ισχυρή πλειοψηφία βγάζει φλίκτρενες μόλις ακούν ότι με την άμεση φορητότητα θα χαθεί η δυνατότητα υπαναχώρησης. Μην κοιτάς τους λίγους που είναι ενημερωμένοι με το τι ισχύει ή πιθανόν ενδιαφέρονται για τυχόν αντιπροσφορά, αλλά να μπαίνεις στη θέση των απλών χρηστών.

Ωστόσο εκεί που σου δίνω δίκιο, είναι ότι θα έπρεπε να υπάρχει ενημέρωση από τον εκπρόσωπο που παρόχου για όλες τις επιλογές σου.

Θα έπρεπε να είναι υποχρεωτική η ενημέρωση για την ύπαρξη των 2 επιλογών. Αυτό γράφω:

1 hour ago, techPro said:

Επικοινώνησα με τη Wind και όντως πλέον δεν μπορεί να γίνει άμεση ενεργοποίηση.

Θα έπρεπε να είναι υποχρεωτικό από την ΕΕΤΤ οι εταιρίες να ενημερώνουν τους πελάτες πως υπάρχει δυνατότητα άμεσης ενεργοποίησης. Όταν έγινε το συμβόλαιο τηλεφωνικά ενημερώθηκα πως η ενεργοποίηση θα γίνει σε 14 ημέρες, ενώ προφανώς σκοπίμως η εναλλακτική επιλογή αποσιωποιήθηκε.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση από τη Wind, προφανώς σκοπίμως, η επιλογή της άμεσης φορητότητας δεν αναφέρθηκε ποτέ, οπότε ουσιαστικά αφαιρέθηκε το δικαίωμα επιλογής από τον πελάτη. Μάλιστα τους ρώτησα πόσο καιρό από την ημέρα που λήγει το τρέχον συμβόλαιο θα πάρει για να γίνει η μεταφορά και μου απάντησαν πως άργησα να κάνω το συμβόλαιο γιατί παίρνει 14 ημέρες, άρα θα εκδοθεί άλλος ένας λογαριασμός για της ημέρες αυτές από τον προηγούμενο πάροχο.

  • Moderators
Δημοσ.
53 λεπτά πριν, techPro είπε

Θα έπρεπε να είναι υποχρεωτική η ενημέρωση για την ύπαρξη των 2 επιλογών. Αυτό γράφω:

Στη συγκεκριμένη περίπτωση από τη Wind, προφανώς σκοπίμως, η επιλογή της άμεσης φορητότητας δεν αναφέρθηκε ποτέ, οπότε ουσιαστικά αφαιρέθηκε το δικαίωμα επιλογής από τον πελάτη. Μάλιστα τους ρώτησα πόσο καιρό από την ημέρα που λήγει το τρέχον συμβόλαιο θα πάρει για να γίνει η μεταφορά και μου απάντησαν πως άργησα να κάνω το συμβόλαιο γιατί παίρνει 14 ημέρες, άρα θα εκδοθεί άλλος ένας λογαριασμός για της ημέρες αυτές από τον προηγούμενο πάροχο.

βεβαια ουτε στην αμεση ενεργοποιηση μπορεις να παρεις αντιπροσφορα γιατι παρετησαι απο το δικαιωμα υποαναχωρησης

  • Like 1
Δημοσ.
3 minutes ago, Inuyasha said:

βεβαια ουτε στην αμεση ενεργοποιηση μπορεις να παρεις αντιπροσφορα γιατι παρετησαι απο το δικαιωμα υποαναχωρησης

Εδώ διαβάζω πως έγινε αντιπροσφορά:

Βέβαια προσωπικά δεν είναι αυτό το ζήτημά μου.

Αυτό που με πειράζει είναι ότι για 2 εβδομάδες θα είμαι χωρίς δωρεάν κλήσεις και με το πλήρες πάγιο της Comsote μέχρι να περάσω στη Wind.

  • Moderators
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, techPro είπε

Εδώ διαβάζω πως έγινε αντιπροσφορά:

Βέβαια προσωπικά δεν είναι αυτό το ζήτημά μου.

Αυτό που με πειράζει είναι ότι για 2 εβδομάδες θα είμαι χωρίς δωρεάν κλήσεις και με το πλήρες πάγιο της Comsote μέχρι να περάσω στη Wind.

Αν την δεχτεις η wind η οποια εταιρια πας εχει το δικαιωμα να σου ζηταει τελοι προωρης διακοπης

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, Inuyasha said:

Αν την δεχτεις η wind η οποια εταιρια πας εχει το δικαιωμα να σου ζηταει τελοι προωρης διακοπης

Στο ίδιο ποστ αναφέρεται ότι η εταιρεία που έκανε την αντιπροσφορά επίσης ανέλαβε την κάλυψη της ρήτρας. Βέβαια στην απάντησή του ο @jkoukos λέει πως κάτι τέτοιο δεν ισχύει γιατί παραμένει η δυνατότητα ακύρωσης του συμβολαίου και ότι η προσφορά της εταιρείας να καλύψει τη ρήτρα (μέσα στους όρους της αντιπροσφοράς) είναι απλά διαφημιστικό τρικ.

Προσωπικά δε γνωρίζω τι ακριβώς ισχύει, αλλά και πάλι δεν είναι η αντιπροσφορά που με ενδιέφερε.

Και βέβαια ανεξάρτητα από το τι ενδιαφέρει εμένα καλό θα ήταν οι εταιρίες να υποχρεούνται να παρουσιάζουν όλες τις επιλογές στον πελάτη και όχι να αποφασίζουν γι' αυτόν μονομερώς βάσει του δικού τους συμφέροντος.

Επεξ/σία από techPro
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Inuyasha είπε

βεβαια ουτε στην αμεση ενεργοποιηση μπορεις να παρεις αντιπροσφορα γιατι παρετησαι απο το δικαιωμα υποαναχωρησης

Όμως τώρα ισχύει το δικαίωμα ακύρωσης, που ουσιαστικά είναι το ίδιο πράγμα, αλλά με άλλους χρόνους. Ωστόσο πολλές φορές, για δικούς του λόγους, ο παλιός πάροχος δεν κάνει αντιπροσφορά ή δεν είναι καλύτερη από την προηγούμενη. Συνήθως όμως γίνεται.

2 ώρες πριν, techPro είπε

Αυτό που με πειράζει είναι ότι για 2 εβδομάδες θα είμαι χωρίς δωρεάν κλήσεις και με το πλήρες πάγιο της Comsote μέχρι να περάσω στη Wind.

Δεν χάνεις τις δωρεάν κλήσεις. Όταν λήξει η περίοδος δέσμευσης, το πρόγραμμα συνεχίζει το ίδιο, απλά γίνεται αορίστου και σταματά η έκπτωση στο πάγιο. Θα πληρώσεις αναλογικά πάγιο μόνο για τις ημέρες που παίρνεις υπηρεσία από τον παλιό πάροχο, μέχρι να ολοκληρωθεί η φορητότητα. Πάντα έτσι γίνεται σε όλες τις περιπτώσεις.

2 ώρες πριν, techPro είπε

Στο ίδιο ποστ αναφέρεται ότι η εταιρεία που έκανε την αντιπροσφορά επίσης ανέλαβε την κάλυψη της ρήτρας. Βέβαια στην απάντησή του ο @jkoukos λέει πως κάτι τέτοιο δεν ισχύει γιατί παραμένει η δυνατότητα ακύρωσης του συμβολαίου και ότι η προσφορά της εταιρείας να καλύψει τη ρήτρα (μέσα στους όρους της αντιπροσφοράς) είναι απλά διαφημιστικό τρικ.

Όπως τα λέω είναι. Μόνο που έκανα λάθος στην περίπτωση του φίλου, καθώς δεν πρόσεξα ότι το έκανε σε κατάστημα. Στην περίπτωση αυτή δεν έχει κανένα δικαίωμα υπαναχώρησης ή ακύρωσης (αυτά ισχύουν για συμβάσεις εκτός εμπορικού καταστήματος) και μακάρι να γίνει αυτό που του υποσχέθηκε ο παλιός πάροχος.

Δημοσ.
18 minutes ago, jkoukos said:

Όμως τώρα ισχύει το δικαίωμα ακύρωσης, που ουσιαστικά είναι το ίδιο πράγμα, αλλά με άλλους χρόνους. Ωστόσο πολλές φορές, για δικούς του λόγους, ο παλιός πάροχος δεν κάνει αντιπροσφορά ή δεν είναι καλύτερη από την προηγούμενη. Συνήθως όμως γίνεται.

Δεν χάνεις τις δωρεάν κλήσεις. Όταν λήξει η περίοδος δέσμευσης, το πρόγραμμα συνεχίζει το ίδιο, απλά γίνεται αορίστου και σταματά η έκπτωση στο πάγιο. Θα πληρώσεις αναλογικά πάγιο μόνο για τις ημέρες που παίρνεις υπηρεσία από τον παλιό πάροχο, μέχρι να ολοκληρωθεί η φορητότητα. Πάντα έτσι γίνεται σε όλες τις περιπτώσεις.

Βλέπω τον εξής όρο στο συμβόλαιο:

Quote

23. Η Εταιρεία δεν υποχρεούται στη διατήρηση του παρόντος Προγράμματος μετά την πάροδο των μηνών δέσμευσής του από την ημερομηνία εφαρμογής του στην παραπάνω Τηλεφωνική Γραμμή.

Δεν ξέρω αν συνηθίζουν να διατηρούν τους όρους του προγράμματος που έχει λήξει, πάντως σίγουρα δεν είναι νομικά δεσμευμένοι να το πράξουν.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδή γράφονται πολλές ανακρίβειες στο post να σας τα γράψω λίγο αναλυτικά για να μην κάνει κάποιος κινήσεις με αυτά που λέτε.

Αρχικά η αίτηση που γίνεται στο κατάστημα είναι άμεση πάντα και ο πελάτης σε αίτησεις από κατάστημα δεν έχει δικαίωμα υπαναχώρησης ότι και να γίνει.

Τώρα απομακρυσμένα υπάρχουν 2 τρόποι να κάνεις αίτηση. 

1ος τροπος: Με το 14 ήμερο έχεις δικαίωμα να ακυρώσεις 14 μέρες από την ημερομηνία υπογραφής (Σαν πρώτη μέρα μετράει η ημερομηνία υπογραφης) Αλλά ο πάροχος είναι υποχρεωμένος να στείλει το αίτημα στον προηγούμενο πάροχο την επόμενη εργάσιμη ημέρα μετά το πέρας των 14 ημερών.

2ος τρόπος: Άμεση ενεργοποίηση, στην ουσία χάνεις το δικαίωμα υπαναχώρησης των 14 ημερών Αλλά μπορείς να ακυρώσεις μέχρι να σε ενεργοποιήσει ο νέος πάροχος. 

Στην ουσία ο 2ος τρόπος είναι ο μόνος τρόπος να πάρεις αντιπροσφορα και να μπορέσεις να ακυρώσεις. Αλλά και πάλι δεν είναι 100% σίγουρο ότι θα προλάβεις. Επίσης κάθε πάροχος είναι αναγκασμένος να έχει ένα τηλέφωνο που καλεί ο πελάτης για ακύρωση ( αυτοματοποιημένο σύστημα IVR). 

Ελπίζω να έλυσα όλες τις απορίες και τις ανακρίβειες.

Επεξ/σία από kallonos
Δημοσ.

Η αντιπροσφορα που πηρα εγινε με καταγραφομενη συνομιλια και ηταν σαφης: επιστροφη στη vodafone με τα μισα χρηματα για το ιδιο προγραμμα και πιστωση των πεναλτυ διακοπης των γραμμων στο λογαριασμο μου (μαλιστα διαβασαμε μαζι τον αντιστοιχο πινακα στο συμβολαιο της wind για να ειμαι σιγουρος). Τωρα, ουτε "καλες" εταιριες υπαρχουν ουτε το συμφερον μας κοιτανε. Μονο το κερδος κ το πελατολογιο τους. Το θεμα ειναι να συμβαδιζουν τα συμφεροντα, προς οφελος και των δυο.

Για την ιστορια ηταν η τριτη (και τελευταια οπως ειπαν) αντιπροσφορα που μου εγινε εκεινη τη μερα (οι προηγουμενες 2 ηταν λιγοτερο καλες και αρνηθηκα). Για την ιστορια, οταν ενημερωσα τον πωλητη της wind οτι θα τα παρω πισω τα τηλεφωνα, μου εδινε ενα παγιο δωρο για να τα αφησω! Χτες εγινε απο τη βοντα χωρις αλλη δικη μου παρεμβαση αιτημα φορητοτητας προς αυτους.

Η διαδικασια ειναι παιδιαριστικη και ειλικρινα δεν ειχα σκοπο να ασχοληθω, απλα εκαναν την προσφορα που δεν μπορεις να αρνηθεις...

Αναμενω.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...