lary7 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2021 Χωρίς να αυξηθεί η παραγωγικότητα και η αποτελεσματικότητα της τροχαίας δουλειά δεν γίνεται, θα είμαστε πάντα μια μπανανία. Αν θέλουν να βελτιωθούν, ας ρωτήσουν τις άλλες αστυνομίες της Ευρώπης η και των Βαλκανίων πως γίνεται η δουλειά σωστά. Προφανώς βέβαια οι ποινές σε τέτοιες περιπτώσεις είναι και χάδι, αν πήγαινε φυλακή και έτρωγε και μεγάλο πρόστιμο ο ιδιοκτήτης του οχήματος να δούμε αν θα έδινε έτσι εύκολα τα κλειδιά σε 17χρονο. Έχω βρεθεί σε παρόμοιο περιστατικό στην Σαλονίκη, σταματημένος σε φανάρι με το μηχανάκι, ανάβει πράσινο γκαζώνω να ξεκινήσω ενώ παράλληλα περνάει από δίπλα μου παπάκι με ένα ζευγαράκι επάνω χωρίς κράνος που δεν είχε χρειαστεί να σταματήσει, απο πουθενά περνάει από την κάθετο ένα WRX πατημένο που προσπάθησε να περάσει "με βαθύ πορτοκαλί", πέρασε ελάχιστα εκατοστά το παπάκι και κανένα μέτρο από εμένα. Από τότε ακόμα και το πράσινο το αντιμετωπίζω σαν κόκκινο για μερικά δευτερόλεπτα και πάντα ελέγχω. Για λιγότερο από μισό δευτερόλεπτο θα τους είχε μαζέψει.
Haldol Δημοσ. 1 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2021 23 λεπτά πριν, lary7 είπε Προφανώς βέβαια οι ποινές σε τέτοιες περιπτώσεις είναι και χάδι, αν πήγαινε φυλακή και έτρωγε και μεγάλο πρόστιμο ο ιδιοκτήτης του οχήματος να δούμε αν θα έδινε έτσι εύκολα τα κλειδιά σε 17χρονο. Και τα πρόστιμα αναλογικά με το εισόδημα, όχι fixed. Και φυσικά, για "επικινδυνες" παραβάσεις, ΓΕΡΑ πρόστιμα (π.χ. 35% του ετήσιου εισοδήματος). Τι να καταλάβει ένας μεγαλοκαρχαρίας από ένα πρόστιμο 800 ευρώ, εάν βγάζει αυτό το ποσό κάθε 1 ώρα; 4
bezan Δημοσ. 1 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2021 Μετα λενε εμενα τρελο και βιτζιλαντε οταν λεω να παρω ενα LADA i KIA SPORTAGE και απλα να πηγαινω ΝΟΜΙΜΑ χωρις να αποφευγω τους αλλους, και οποιος βγει με το αμαξι σαν ζωο, απλα να μην παταω φρενα))) 1 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις