Bisbikos Δημοσ. 31 Μαΐου 2021 Δημοσ. 31 Μαΐου 2021 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα παιδιά! Polo του 99,1000cc, 298.000χλμ καίει λάδια εδώ κ 2 χρόνια κ βγάζει κάπνα από πίσω αλλά δεν μας πειράζει γιατί καίει λίγο λάδι οπότε απλά συμπληρωνα. Εδώ κ λίγες μέρες όμως είδα λάδι να στάζει από την κάτω σχισμη της μηχανής (φλάντζα κεφαλής!). Ο μηχανικός μου λέει επισκευή μηχανής, λυσιμο τελείως μέχρι κάτω πιστόνια κτλ. Κ το κόστος αμυθητης αξίας! Η ερώτηση μου είναι γιατί πρέπει να φτάσει μέχρι κάτω; πριν δω αυτό το σταξιμο ειχα σκοπό να το πάω για βαλβίδες ρουλεμάν τσιμουχακια αν κ αυτός ισχυριζόταν πως έτσι δε λύνω το πρόβλημα της καπνας η του να καίει λάδια! Ισχύει; Τώρα οκ καταλαβαίνω πως θέλει κ φλαντζα. Ξέρουμε περίπου πόσο πάει το κοστος; Επεξ/σία 31 Μαΐου 2021 από Bisbikos
Bisbikos Δημοσ. 31 Μαΐου 2021 Μέλος Δημοσ. 31 Μαΐου 2021 Μόλις τώρα, lasithi12 είπε αλλα 200.000κμ τα χει ανετεα Τι εννοείς;
iml Δημοσ. 31 Μαΐου 2021 Δημοσ. 31 Μαΐου 2021 (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, Bisbikos είπε Ξέρουμε περίπου πόσο πάει το κοστος; Ο μηχανικός που στα προτείνει δεν ξέρει το κόστος να μας πεις και εμάς? Φυσικά θα ρωτήσεις και δευτερο και τρίτο μηχανικό. Εννοείται με ακριβείς πληροφορίες ποια ακριβώς εργασία θα γίνει σε κάθε περίπτωση. Αν το κόστος αξίζει για αμάξι που έχει ήδη 300χιλ χιλιόμετρα σε σχέση με κάποιο νεότερο μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, θα το ξέρεις μόλις πεις τα ποσά που θα σου πουν. Επεξ/σία 31 Μαΐου 2021 από iml
bill999r Δημοσ. 31 Μαΐου 2021 Δημοσ. 31 Μαΐου 2021 Από ποια σχισμή φίλε μου; Μήπως τα μπερδεύεις με το ψευτοκαπακο ή το Κάρτερ; Αν είναι απλό ψευτοκαπακο ή Κάρτερ το κόστος είναι πολύ μικρό. Από φλατζα κεφαλής γιατί να σου στάζει λάδι;;;; 1
tigergreg Δημοσ. 31 Μαΐου 2021 Δημοσ. 31 Μαΐου 2021 Οταν η μηχανη αρχιζει να βγαζει λαδια απ ολες τις τρυπες αυτο σημαινει οτι η συμπιεση κατεβαινει στο καρτερ λογω φθορας σε ελατηρια και πιστονια. Κοντολογις μονο ρεκτιφιε κυλινδρων με νεα πιστονια-ελατηρια-κουζινετα κλπ Σ αυτες τις περιπτωσεις αλλαζεις και καποια περιφερειακα οπως ψυγεια-κολαρα-τσιμουχες σαζμαν-μπιλιοφορους μπορει και δισκοπλατω. Το χιλιαρικο φτανει δεν φτανει.... Ψευτοεπισκευες με ελατηρια χαστινγκς σετ φλαντζες κλπ ειναι μονο για 20,000-30,000 χλμ και ξεφορτωμα του αυτοκινητου. 2 1
paylidis Δημοσ. 1 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2021 όταν κόστος επισκευης>κόστος αυτοκινήτου η απαντηση ειναι σαφής...ΠΡΕΣΑ! Ε σε αυτη τη περιπτωση εισαι, μη το σκεφτεσαι καν για επισκευη ειναι παντελως χαζη ιδεα (εκτος εαν μιλάμε για καποια αντικα)
Dantε Δημοσ. 1 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2021 Το θεμα ειναι πως και μεγαλο να ειναι το κοστος και να το πας πρεσσα,αν δε μπορεις να διαθεσεις χρηματα για αξιολογο αλλο τι κανεις? Να δωσεις 1,5Κ να παρεις αλλο λαχειο που σε 1-2 χρονια μπορει να ζητησει τα ιδια? Η φτιαχνεις το δικο σου και τουλαχιστον ξερεις τι του εχεις κανει?
tigergreg Δημοσ. 1 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2021 13 λεπτά πριν, Dantε είπε Το θεμα ειναι πως και μεγαλο να ειναι το κοστος και να το πας πρεσσα,αν δε μπορεις να διαθεσεις χρηματα για αξιολογο αλλο τι κανεις? Να δωσεις 1,5Κ να παρεις αλλο λαχειο που σε 1-2 χρονια μπορει να ζητησει τα ιδια? Η φτιαχνεις το δικο σου και τουλαχιστον ξερεις τι του εχεις κανει? Αυτο ακριβως! Δινεις 1-1,5 χιλιαρικο και το κρατας για μια 5ετια ακομα οποτε θα ξερεις με τι εχεις να κανεις.
lary7 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2021 Όταν αρχίσει ένα αμάξι να καίει λάδια δεν είναι απλά "συμπληρώνω και όλα ΟΚ" σιγά σιγά έρχονται και οι άλλες βλάβες. Αν το υπόλοιπο είναι σε καλή κατάσταση και έχεις ρίξει χρήμα τότε ίσως αξίζει αν βασίζεσαι τον μηχανικό. Αν είναι χρέπι όπου εδώ και χρόνια δεν έχεις ρίξει ούτε 1€ τότε καλύτερα πρέσα και να πάρεις κάτι άλλο, άλλωστε αυτή η 1000κυβικά μηχανή είναι εξαιρετικά εκνευριστική, δουλεύει ψηλά λόγω κιβωτίου, και που σου έβγαλε 300.000χλμ είναι πού καλά.
meletis_m Δημοσ. 1 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2021 Στις 31/5/2021 στις 3:10 ΜΜ, Bisbikos είπε Καλησπέρα παιδιά! Polo του 99,1000cc, 298.000χλμ καίει λάδια εδώ κ 2 χρόνια κ βγάζει κάπνα από πίσω αλλά δεν μας πειράζει γιατί καίει λίγο λάδι οπότε απλά συμπληρωνα. Εδώ κ λίγες μέρες όμως είδα λάδι να στάζει από την κάτω σχισμη της μηχανής (φλάντζα κεφαλής!). Ο μηχανικός μου λέει επισκευή μηχανής, λυσιμο τελείως μέχρι κάτω πιστόνια κτλ. Κ το κόστος αμυθητης αξίας! Η ερώτηση μου είναι γιατί πρέπει να φτάσει μέχρι κάτω; πριν δω αυτό το σταξιμο ειχα σκοπό να το πάω για βαλβίδες ρουλεμάν τσιμουχακια αν κ αυτός ισχυριζόταν πως έτσι δε λύνω το πρόβλημα της καπνας η του να καίει λάδια! Ισχύει; Τώρα οκ καταλαβαίνω πως θέλει κ φλαντζα. Ξέρουμε περίπου πόσο πάει το κοστος; Είτε φτιάχνεις το δικό σου μοτέρ είναι προτιμότερο αναλόγως και το κόστος βάσει ηλικίας οχήματος ή του βάζεις ενα μετ/σμένο μοτέρ και ότι βγεί . Σαφώς θα έχει αυξηθεί και κατανάλωση λαδιού σε αυτά τα 2 χρόνια . Είναι απο φθορά των ελατηρίων πιστονιών και τσιμουχάκια βαλβιδών συνήθως . Εάν σου λαδώνει και τα μπουζί είναι σε χειρότερο βαθμό .
tigergreg Δημοσ. 1 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2021 (επεξεργασμένο) Το βασικο θεμα για την επισκευη του συγκεκριμενου κινητηρα ειναι αν βγαινει ο στροφαλος και μπορει να ξαναμπει. Εξηγω.....Το μοτερ 999 κυβικα 50ΗΡ ειναι σχετικα καινουργιο σχεδιαστικα και πρωτομπηκε το 96 ενω στα προηγουμενα μοντελα υπηρχε ο παμπαλαιος 1,043 κυβικων 45ΗΡ που ηταν ουσιαστικα ο υποκυβισμενος 1,1 και 1,3 των γκολφ του 70!! και εμπαινε και στα "ελληνικα" GOLF2 οπου η αντιπροσωπεια εφερνε κιτ μετατροπης σε 1,3 πανακριβα φυσικα. Αυτος ηταν με σιδερενιο μπλοκ σε αντιθεση με τον νεοτερο που ηταν ολο αλουμινιο. Στα αλουμινενια μπλοκ λοιπον (πιθανον οχι σε ολα) ο στροφαλος μπαινει με ειδικο διαστολεα που υπαρχει μονο στην αντιπροσωπεια και αν βγει απο ασχετους δεν ξαναμπαινει. Επισης το νεο μοτερ ειναι υποτετραγωνο με ροπη στις χαμηλες μεσαιες στροφες με μαξιμουμ τις 5,000 στροφες. Επεξ/σία 1 Ιουνίου 2021 από tigergreg
Dark_Nightfall Δημοσ. 2 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2021 Πέτα το και πάρε άλλο καινούργιο / μεταχειρισμένο ανάλογα , 300Κ χιλιόμετρα σου έβγαλε.
papoys1 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2021 Κάπου στο χιλιάρικο σίγουρα θα πάει. Με το άνοιγμα όμως θα φανεί και η πραγματική βλάβη. Από κει και πέρα εσύ αποφασίζεις αν θα το κάνεις ή θα το πας για ανακύκλωση και να πας σε κάτι πιο νέο γιατί και 22 χρόνια δεν είναι λίγα.
kage Δημοσ. 3 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2021 Δεν πετάμε λεφτά σε 20ετιας καθημερινά αμαξια...όποιος κάνει rebuild σε αυτο είναι άξιος της μοίρας του...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα