Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα χρειαστεί modem από ΟΤΕ; Τώρα δίπλα στο τηλ κέντρο υπάρχει ένα netmod .πως θα μπορώ να χρησιμοποιησω καλώδιο Ethernet?Ζητησα να μην αλλάξει η τεχνολογία της γραμμής διότι υπάρχει συναγερμός .θα μπορώ να ξερω ότι δεν έχουν αλλάξει κάτι ;

Επεξ/σία από oxnic
Δημοσ.

Δε θα με πάνε σε voip.ετσι είπαν τουλάχιστον .αυτο με  το msn και το κεφαλικό αριθμό τι είναι ; Δηλαδή για να μη χρεώνομαι extra τι πρέπει να κάνω ; Λείπει και αυτόΣ  που μου έβαλε το τηλ κέντρο και  είμαι άσχετη τελείως.εχω ένα τηλ αριθμό περνάει μέσα από το κέντρο και χτυπάει στην κονσόλα και  μετά σε κάποιο άλλο ασύρματο .εχω pos και συναγερμό .μαλλον να ακυρώσω  την έλευση του τεχνικού και να μη το προχωρήσω .

Δημοσ.

Το isdn ειναι πολυπλοκο και έχεις και κεντρο, που προφανώς δεν γνωριζεις αν ειναι isdn ή pstn, πρέπει να φωνάξεις τεχνικό δεν γίνεται απο το φόρουμ

Δημοσ.
36 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Το isdn ειναι πολυπλοκο και έχεις και κεντρο, που προφανώς δεν γνωριζεις αν ειναι isdn ή pstn, πρέπει να φωνάξεις τεχνικό δεν γίνεται απο το φόρουμ

Κατ αρχήν ευχαριστω για τον χρόνος σας.το κέντρο που έχω είναι ISDN ψηφιακό Panasonic .σιγουρα θα καλέσω τεχνικό .αυτο για το οποίο θα ηθελα να ενημερωθώ είναι αν παραμένοντας στην ίδια τεχνολογία γραμμής (ISDN) και κάνοντας την παραμετροποίηση για να περνούν τα msn από το κεφαλικό, οι κλήσεις θα χρεώνονται (θα είναι δηλαδή εκτός του δωρεάν προγράμματος ) και εάν αυτός που καλώ θα βλέπει τον αριθμό μου ώστε να κάνει call back .
Κατά το παρελθόν οταν έγινε μετατροπή της γραμμής σε voip ευτυχώς για μια μέρα !!δεν δούλευε τίποτε.οποτε το ξαναγύρισαν σε ISDN.Ο δε τεχνικός που καλεσα ιδιωτικά μου είχε πει ότι δεν μπορούσε να βρει πλακέτα για το κέντρο (ISDN ψηφιακό Panasonic).ωστε να είναι συμβατό .