Προς το περιεχόμενο

Κανένας με υβριδικό Toyota (Corolla ή άλλο) 1.8?


satsok2

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 170
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 2/7/2021 στις 7:18 ΜΜ, calenter2003 είπε

Κάτοχος 1.8 chr club εδώ και 6 μήνες. Από κατανάλωση αυτή τη στιγμή μεικτή στα 5 λ/100 χλμ.,χωρίς ιδιαίτερη προσοχή και με χρήση 80% εθνική - 20% πόλη. 
Οδηγικά το αμάξι είναι άψογο, με καλά κρατήματα στις στροφές, στρίβει εύκολα και με ακρίβεια, καλά φρένα κλπ. Το κιβώτιο είναι θέμα οδήγησης και συνήθειας. Δεν εχει ακουστεί πάντως να σου μένει στο χέρι στα 40.000 χλμ., όπως με τα dsg. Στις επιταχύνσεις κανένα πρόβλημα μέχρι τώρα, το βάζεις σε sport mode και φεύγει γρήγορα. Για καλύτερες επιδόσεις υπάρχει και το δίλιτρο με τα γνωστά όμως μειονεκτήματα(τιμή, φόρος πολυτελείας, μικρότερο πορτ μπαγκάζ).

Για την ηλεκτροκίνηση υπάρχει άλλο thread με πολλές σελίδες. Το μόνο που θα πω είναι ότι αν δεν βρεθεί τρόπος να φορτίζουν οι μπαταρίες των ηλεκτρικών σε 3 λεπτά, δεν βλέπω μέλλον για αυτά.

BMW Diesel 116D, με 70% εθνικη - 30% πολη, μεση καταναλωση 4.8 λιτρα (σε ορους βενζινης 4 λιτρα) μετα απο 170.000 χλμ. 

Απο γκαζι, τα 160 χλμ τα εχει στις 2.500 στροφες με μηδενικο θορυβο.

και service ανα 30.000 χλμ ή 2 χρονια.

Diesel μεχρι τελικης πτωσης. Ολα τα υπολοιπα ειναι ειτε αδυναμα (hybrid), ειτε τραγικο range (ηλεκτρικα), ειτε μασανε τα αντερα τους (βενζινης).

Επεξ/σία από SeriesX
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, SeriesX είπε

και service ανα 30.000 χλμ ή 2 χρονια.

 

αυτό είναι το καλύτερο στην περίπτωση σου αν και σίγουρα, εφόσον επιλέγεις το δίκτυο της bmw, πληρώνεις και αρκετά χρήματα παραπάνω. 

τα περισσότερα ευρωπαϊκά και κορεάτικα/γιαπωνέζικα πετραιλοκινητα που ξέρω θέλουν σέρβις στο χρόνο ή 15.000 χλμ

Επεξ/σία από zanskou
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, zanskou είπε

αυτό είναι το καλύτερο στην περίπτωση σου αν και σίγουρα, εφόσον επιλέγεις το δίκτυο της bmw, πληρώνεις και αρκετά χρήματα παραπάνω. 

τα περισσότερα ευρωπαϊκά και κορεάτικα που ξέρω εγώ θέλουν σέρβις στο χρόνο ή 15.000 χλμ

Eαν σου πω οτι η συντηρηση του ειναι πιο οικονομικη απο Yaris... και ομως!

Το service μου κοστιζει 250 ευρω με ΦΠΑ για 30.000 χλμ ή 2 χρονια, οτι ερθει πρωτο. Με πιανουν τα χιλιομετρα.

Επεξ/σία από SeriesX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, SeriesX είπε

Eαν σου πω οτι η συντηρηση του ειναι πιο οικονομικη απο Yaris... και ομως!

στο δίκτυο της bmw ? 

δώσε μερικά νούμερα αν θέλεις. έχει ενδιαφέρον 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, zanskou είπε

στο δίκτυο της bmw ? 

δώσε μερικά νούμερα αν θέλεις. έχει ενδιαφέρον 

Λοιπον, το service ειναι τυπικο με κοστος 250-260 ευρω για 30.000 χλμ ή 2 χρονια. 

Αλλαγη δισκοπλακες+τακακια+αισθητηρες μπροστα στα 270 ευρω και στα 250 ευρω τα πισω.

Δεν εχει κατι αλλο. Οι τιμες αυτες ειναι με εκπτωση πιστη πελατη!

 

Φιλος μου με YARIS συμβατικο (οχι hybrid) για τα 30.000 χλμ ή 2 χρονια του βγηκαν 260 ευρω (2 service), και δεν μιλαμε μεσα και μπουζι και διαφορα αλλα που σου ερχονται αργοτερα.

H Toyota ειναι φαρμακι....

Επεξ/σία από SeriesX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, SeriesX είπε

Λοιπον, το service ειναι τυπικο με κοστος 250-260 ευρω για 30.000 χλμ ή 2 χρονια. 

Αλλαγη δισκοπλακες+τακακια+αισθητηρες μπροστα στα 270 ευρω και στα 250 ευρω τα πισω.

Δεν εχει κατι αλλο. Οι τιμες αυτες ειναι με εκπτωση πιστη πελατη!

Κάθε χρόνο άλλαζε λάδια και φίλτρο μαζί και αν θέλεις και φίλτρο πετρελαίου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
49 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Κάθε χρόνο άλλαζε λάδια και φίλτρο μαζί και αν θέλεις και φίλτρο πετρελαίου

καθε χρονο αλλαζω λαδια και φιλτρο μιας και τα τελευταια 3 χρονια κανω 30.000 χλμ το ετος. (οποτε με πιανουν τα χιλιομετρα)

Φιλτρο πετρελαιου καθε 60.000 χλμ (καθως με πιανουν τα χιλιομετρα)

Δεν χανει ουτε σταγονα λαδι.

H αντιπροσωπεια που το παω ειναι η γνωστη στο Μαρουσι. Θα αναφερω δυο γεγονοτα που εδειξαν οτι δεν πηραν τα χρηματα της αγορας αλλα μου σταθηκαν σε δυσκολες καταστασεις.

1η δυσκολη κατασταση

Με χτυπαει χαλαζι, 1800 λακουβες στο αμαξωμα και σπασμενο πισω φαναρι. Πηγα σε 4 συνεργεια με PDR στην Αθηνα και ηθελαν 5.000 ευρω (2.000 της ασφαλιστικης και 3.000 ευρω απο εμενα). Παω στην αντιπροσωπεια και τους λεω το συμβαν με το χαλαζι και οτι θελω να προχωρησω σε ολικη επισκευη και βαψιμο. Μου λεει ο συμβουλος της αντιπροσωπειας, θα καταστρεψεις το αμαξι σου! Ποσα ειναι η ασφαλιστικη ? Στα 2.000 ευρω του λεω! Ωραια εκει θα βγει το κοστολογιο. 

Πηγα το αμαξι μετα απο μια εβδομαδα, που εσκασαν μυτη δυο ατομα με βαλιτσακια και το σιδερωσαν το οχημα σε 1,5 μερα! Μου αλλαξαν το φαναρι με new κουτα!

 

2η δυσκολη κατασταση

Με χτυπαει ενας περσι μπροστα αριστερα. Βγαινει το κοστολογιο και η ασφαλιστικη του αλλου θετει παλαιοτητα στο οχημα μου καθως μολις ειχα κλεισε τα 6 χρονια απο την αγορα και οτι θα πρεπει να συμμετεχω στην επισκευη της ζημια που δεν εφταιγα! 

Τοτε μπηκε μπροστα η BMW και μου εκαναν την αναγκαια εκπτωση (ανω του 30%) σε ολα τα parts για να μην βαλω ουτε ευρω! 

 

Στην δυσκολη κατασταση η αντιπροσωπεια θα ειναι εκει για σενα. Οχι καθε γερολαδας της γειτονιας...που δεν κοβουν ουτε αποδειξη και αμα κατσει στραβη ουτε καν σε ξερουν!

 

Επεξ/σία από SeriesX
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, SeriesX είπε

BMW Diesel 116D, με 70% εθνικη - 30% πολη, μεση καταναλωση 4.8 λιτρα (σε ορους βενζινης 4 λιτρα) μετα απο 170.000 χλμ. 

Απο γκαζι, τα 160 χλμ τα εχει στις 2.500 στροφες με μηδενικο θορυβο.

και service ανα 30.000 χλμ ή 2 χρονια.

Diesel μεχρι τελικης πτωσης. Ολα τα υπολοιπα ειναι ειτε αδυναμα (hybrid), ειτε τραγικο range (ηλεκτρικα), ειτε μασανε τα αντερα τους (βενζινης).

Σε όλα τα αυτοκίνητα παίζει ρόλο ο τρόπος χρήσης τους. Φυσικά και με 70% εθνική πας σε diesel, όπως και με 70% πόλη πάς σε υβριδικό ή βενζίνης, όπως και εάν έχεις γκαράζ και ανανεώσιμες πηγές ενέργειας μια χαρά πας και σε ηλεκτρικό. 
  Από εκεί και έπειτα σε ότι αφορά στην αξιοπιστία BMW... Tα 2 χρόνια εγγύηση μιλάνε μόνα τους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, G.bar είπε

Σε όλα τα αυτοκίνητα παίζει ρόλο ο τρόπος χρήσης τους. Φυσικά και με 70% εθνική πας σε diesel, όπως και με 70% πόλη πάς σε υβριδικό ή βενζίνης, όπως και εάν έχεις γκαράζ και ανανεώσιμες πηγές ενέργειας μια χαρά πας και σε ηλεκτρικό. 
  Από εκεί και έπειτα σε ότι αφορά στην αξιοπιστία BMW... Tα 2 χρόνια εγγύηση μιλάνε μόνα τους.

8 χρονια χρησης κλεινω σε λιγο καιρο απο τον Μαρτιο του 2014 που εγινε η αγορα και δεν εχω αλλαξει ουτε μπαταρια. 😁 

Τωρα εαν η BMW μου εδωσε 2 χρονια, ουτε καν το σκεφτηκα ποτε. Βασικα δεν θυμαμαι, αλλα θα το ψαξω.

Αυτο τα λεει ολα.

 

Μην πω την εμπειρια μου απο αλλα βενζινοκινητα αυτοκινητα της οικογενειας. Απο μπουζι, αντλιες, τρομπες, παραθυρα, λαδια με το κιλο. 

Επεξ/σία από SeriesX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, G.bar είπε

όπως και με 70% πόλη πάς σε υβριδικό ή βενζίνης,

lpg ή cng , ένας έβαλε στην corolla hybrid lpg , καλή κίνηση , σίγουρα όχι βενζίνη

3 ώρες πριν, G.bar είπε

όπως και εάν έχεις γκαράζ και ανανεώσιμες πηγές ενέργειας μια χαρά πας και σε ηλεκτρικό. 

αν πιστεύει αυτός που θα το πάρει οτι δε θα έχει θέμα με τις μπαταρίες και φυσικά κάνει απόσβεση σε σχέση με cng/lpg (εκτός αν πάρει επειδή απλά του αρέσει ηλεκτρικό)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, SeriesX είπε

δεν εχω αλλαξει ουτε μπαταρια. 😁 

δεν παίζει να έχεις 8 χρόνια την εργοστασιακή μπαταρία για κανένα λόγο :)

 

2 ώρες πριν, korakios είπε

lpg ή cng , ένας έβαλε στην corolla hybrid lpg , καλή κίνηση , σίγουρα όχι βενζίνη

5 ώρες πριν, G.bar είπε

όποιος το έκανε αυτό σε υβριδικό αυτοκίνητο είναι το λιγότερο ηλίθιος. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, zanskou είπε

όποιος το έκανε αυτό σε υβριδικό αυτοκίνητο είναι το λιγότερο ηλίθιος. 

γιατί ? πάντως μου έκανε εντύπωση πως μπόρεσε και το έκανε αφού στα φορτία δεν μπορείς να πάρεις σταθερή μέτρηση μιας και η υποβοήθηση δεν είναι σταθερή . Μάλλον θα έβγαλε εκτός (αν γίνεται) την υποβοήθηση

πάντως απο 4,5 βενζίνη  που έκαιγε , να καις 5λ υγραέριο είναι διαφορά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...