satsok2 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 έχει και μεγαλύτερες και νέες ζάντες και χρώματα
zanskou Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 στο αυτοκίνητο δεν αλλάζει κάτι. αυτό θέλω να πω. επισης οι ζάντες παραμένουν οι ίδιες με αυτές των εκδόσεων ΜΥ21 αν δεν κάνω λάθος
SeriesX Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Στις 2/7/2021 στις 7:18 ΜΜ, calenter2003 είπε Κάτοχος 1.8 chr club εδώ και 6 μήνες. Από κατανάλωση αυτή τη στιγμή μεικτή στα 5 λ/100 χλμ.,χωρίς ιδιαίτερη προσοχή και με χρήση 80% εθνική - 20% πόλη. Οδηγικά το αμάξι είναι άψογο, με καλά κρατήματα στις στροφές, στρίβει εύκολα και με ακρίβεια, καλά φρένα κλπ. Το κιβώτιο είναι θέμα οδήγησης και συνήθειας. Δεν εχει ακουστεί πάντως να σου μένει στο χέρι στα 40.000 χλμ., όπως με τα dsg. Στις επιταχύνσεις κανένα πρόβλημα μέχρι τώρα, το βάζεις σε sport mode και φεύγει γρήγορα. Για καλύτερες επιδόσεις υπάρχει και το δίλιτρο με τα γνωστά όμως μειονεκτήματα(τιμή, φόρος πολυτελείας, μικρότερο πορτ μπαγκάζ). Για την ηλεκτροκίνηση υπάρχει άλλο thread με πολλές σελίδες. Το μόνο που θα πω είναι ότι αν δεν βρεθεί τρόπος να φορτίζουν οι μπαταρίες των ηλεκτρικών σε 3 λεπτά, δεν βλέπω μέλλον για αυτά. BMW Diesel 116D, με 70% εθνικη - 30% πολη, μεση καταναλωση 4.8 λιτρα (σε ορους βενζινης 4 λιτρα) μετα απο 170.000 χλμ. Απο γκαζι, τα 160 χλμ τα εχει στις 2.500 στροφες με μηδενικο θορυβο. και service ανα 30.000 χλμ ή 2 χρονια. Diesel μεχρι τελικης πτωσης. Ολα τα υπολοιπα ειναι ειτε αδυναμα (hybrid), ειτε τραγικο range (ηλεκτρικα), ειτε μασανε τα αντερα τους (βενζινης). Επεξ/σία 10 Δεκεμβρίου 2021 από SeriesX 1
zanskou Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 21 λεπτά πριν, SeriesX είπε και service ανα 30.000 χλμ ή 2 χρονια. αυτό είναι το καλύτερο στην περίπτωση σου αν και σίγουρα, εφόσον επιλέγεις το δίκτυο της bmw, πληρώνεις και αρκετά χρήματα παραπάνω. τα περισσότερα ευρωπαϊκά και κορεάτικα/γιαπωνέζικα πετραιλοκινητα που ξέρω θέλουν σέρβις στο χρόνο ή 15.000 χλμ Επεξ/σία 10 Δεκεμβρίου 2021 από zanskou
SeriesX Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 1 λεπτό πριν, zanskou είπε αυτό είναι το καλύτερο στην περίπτωση σου αν και σίγουρα, εφόσον επιλέγεις το δίκτυο της bmw, πληρώνεις και αρκετά χρήματα παραπάνω. τα περισσότερα ευρωπαϊκά και κορεάτικα που ξέρω εγώ θέλουν σέρβις στο χρόνο ή 15.000 χλμ Eαν σου πω οτι η συντηρηση του ειναι πιο οικονομικη απο Yaris... και ομως! Το service μου κοστιζει 250 ευρω με ΦΠΑ για 30.000 χλμ ή 2 χρονια, οτι ερθει πρωτο. Με πιανουν τα χιλιομετρα. Επεξ/σία 10 Δεκεμβρίου 2021 από SeriesX
zanskou Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 Μόλις τώρα, SeriesX είπε Eαν σου πω οτι η συντηρηση του ειναι πιο οικονομικη απο Yaris... και ομως! στο δίκτυο της bmw ? δώσε μερικά νούμερα αν θέλεις. έχει ενδιαφέρον
SeriesX Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, zanskou είπε στο δίκτυο της bmw ? δώσε μερικά νούμερα αν θέλεις. έχει ενδιαφέρον Λοιπον, το service ειναι τυπικο με κοστος 250-260 ευρω για 30.000 χλμ ή 2 χρονια. Αλλαγη δισκοπλακες+τακακια+αισθητηρες μπροστα στα 270 ευρω και στα 250 ευρω τα πισω. Δεν εχει κατι αλλο. Οι τιμες αυτες ειναι με εκπτωση πιστη πελατη! Φιλος μου με YARIS συμβατικο (οχι hybrid) για τα 30.000 χλμ ή 2 χρονια του βγηκαν 260 ευρω (2 service), και δεν μιλαμε μεσα και μπουζι και διαφορα αλλα που σου ερχονται αργοτερα. H Toyota ειναι φαρμακι.... Επεξ/σία 10 Δεκεμβρίου 2021 από SeriesX
Nabuko Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 41 λεπτά πριν, SeriesX είπε Λοιπον, το service ειναι τυπικο με κοστος 250-260 ευρω για 30.000 χλμ ή 2 χρονια. Αλλαγη δισκοπλακες+τακακια+αισθητηρες μπροστα στα 270 ευρω και στα 250 ευρω τα πισω. Δεν εχει κατι αλλο. Οι τιμες αυτες ειναι με εκπτωση πιστη πελατη! Κάθε χρόνο άλλαζε λάδια και φίλτρο μαζί και αν θέλεις και φίλτρο πετρελαίου
SeriesX Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 49 λεπτά πριν, Nabuko είπε Κάθε χρόνο άλλαζε λάδια και φίλτρο μαζί και αν θέλεις και φίλτρο πετρελαίου καθε χρονο αλλαζω λαδια και φιλτρο μιας και τα τελευταια 3 χρονια κανω 30.000 χλμ το ετος. (οποτε με πιανουν τα χιλιομετρα) Φιλτρο πετρελαιου καθε 60.000 χλμ (καθως με πιανουν τα χιλιομετρα) Δεν χανει ουτε σταγονα λαδι. H αντιπροσωπεια που το παω ειναι η γνωστη στο Μαρουσι. Θα αναφερω δυο γεγονοτα που εδειξαν οτι δεν πηραν τα χρηματα της αγορας αλλα μου σταθηκαν σε δυσκολες καταστασεις. 1η δυσκολη κατασταση Με χτυπαει χαλαζι, 1800 λακουβες στο αμαξωμα και σπασμενο πισω φαναρι. Πηγα σε 4 συνεργεια με PDR στην Αθηνα και ηθελαν 5.000 ευρω (2.000 της ασφαλιστικης και 3.000 ευρω απο εμενα). Παω στην αντιπροσωπεια και τους λεω το συμβαν με το χαλαζι και οτι θελω να προχωρησω σε ολικη επισκευη και βαψιμο. Μου λεει ο συμβουλος της αντιπροσωπειας, θα καταστρεψεις το αμαξι σου! Ποσα ειναι η ασφαλιστικη ? Στα 2.000 ευρω του λεω! Ωραια εκει θα βγει το κοστολογιο. Πηγα το αμαξι μετα απο μια εβδομαδα, που εσκασαν μυτη δυο ατομα με βαλιτσακια και το σιδερωσαν το οχημα σε 1,5 μερα! Μου αλλαξαν το φαναρι με new κουτα! 2η δυσκολη κατασταση Με χτυπαει ενας περσι μπροστα αριστερα. Βγαινει το κοστολογιο και η ασφαλιστικη του αλλου θετει παλαιοτητα στο οχημα μου καθως μολις ειχα κλεισε τα 6 χρονια απο την αγορα και οτι θα πρεπει να συμμετεχω στην επισκευη της ζημια που δεν εφταιγα! Τοτε μπηκε μπροστα η BMW και μου εκαναν την αναγκαια εκπτωση (ανω του 30%) σε ολα τα parts για να μην βαλω ουτε ευρω! Στην δυσκολη κατασταση η αντιπροσωπεια θα ειναι εκει για σενα. Οχι καθε γερολαδας της γειτονιας...που δεν κοβουν ουτε αποδειξη και αμα κατσει στραβη ουτε καν σε ξερουν! Επεξ/σία 10 Δεκεμβρίου 2021 από SeriesX 3
G.bar Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2021 12 ώρες πριν, SeriesX είπε BMW Diesel 116D, με 70% εθνικη - 30% πολη, μεση καταναλωση 4.8 λιτρα (σε ορους βενζινης 4 λιτρα) μετα απο 170.000 χλμ. Απο γκαζι, τα 160 χλμ τα εχει στις 2.500 στροφες με μηδενικο θορυβο. και service ανα 30.000 χλμ ή 2 χρονια. Diesel μεχρι τελικης πτωσης. Ολα τα υπολοιπα ειναι ειτε αδυναμα (hybrid), ειτε τραγικο range (ηλεκτρικα), ειτε μασανε τα αντερα τους (βενζινης). Σε όλα τα αυτοκίνητα παίζει ρόλο ο τρόπος χρήσης τους. Φυσικά και με 70% εθνική πας σε diesel, όπως και με 70% πόλη πάς σε υβριδικό ή βενζίνης, όπως και εάν έχεις γκαράζ και ανανεώσιμες πηγές ενέργειας μια χαρά πας και σε ηλεκτρικό. Από εκεί και έπειτα σε ότι αφορά στην αξιοπιστία BMW... Tα 2 χρόνια εγγύηση μιλάνε μόνα τους. 1
SeriesX Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 23 λεπτά πριν, G.bar είπε Σε όλα τα αυτοκίνητα παίζει ρόλο ο τρόπος χρήσης τους. Φυσικά και με 70% εθνική πας σε diesel, όπως και με 70% πόλη πάς σε υβριδικό ή βενζίνης, όπως και εάν έχεις γκαράζ και ανανεώσιμες πηγές ενέργειας μια χαρά πας και σε ηλεκτρικό. Από εκεί και έπειτα σε ότι αφορά στην αξιοπιστία BMW... Tα 2 χρόνια εγγύηση μιλάνε μόνα τους. 8 χρονια χρησης κλεινω σε λιγο καιρο απο τον Μαρτιο του 2014 που εγινε η αγορα και δεν εχω αλλαξει ουτε μπαταρια. 😁 Τωρα εαν η BMW μου εδωσε 2 χρονια, ουτε καν το σκεφτηκα ποτε. Βασικα δεν θυμαμαι, αλλα θα το ψαξω. Αυτο τα λεει ολα. Μην πω την εμπειρια μου απο αλλα βενζινοκινητα αυτοκινητα της οικογενειας. Απο μπουζι, αντλιες, τρομπες, παραθυρα, λαδια με το κιλο. Επεξ/σία 11 Δεκεμβρίου 2021 από SeriesX
korakios Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2021 3 ώρες πριν, G.bar είπε όπως και με 70% πόλη πάς σε υβριδικό ή βενζίνης, lpg ή cng , ένας έβαλε στην corolla hybrid lpg , καλή κίνηση , σίγουρα όχι βενζίνη 3 ώρες πριν, G.bar είπε όπως και εάν έχεις γκαράζ και ανανεώσιμες πηγές ενέργειας μια χαρά πας και σε ηλεκτρικό. αν πιστεύει αυτός που θα το πάρει οτι δε θα έχει θέμα με τις μπαταρίες και φυσικά κάνει απόσβεση σε σχέση με cng/lpg (εκτός αν πάρει επειδή απλά του αρέσει ηλεκτρικό)
zanskou Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2021 5 ώρες πριν, SeriesX είπε δεν εχω αλλαξει ουτε μπαταρια. 😁 δεν παίζει να έχεις 8 χρόνια την εργοστασιακή μπαταρία για κανένα λόγο 2 ώρες πριν, korakios είπε lpg ή cng , ένας έβαλε στην corolla hybrid lpg , καλή κίνηση , σίγουρα όχι βενζίνη 5 ώρες πριν, G.bar είπε όποιος το έκανε αυτό σε υβριδικό αυτοκίνητο είναι το λιγότερο ηλίθιος.
Nabuko Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2021 2 λεπτά πριν, zanskou είπε δεν παίζει να έχεις 8 χρόνια την εργοστασιακή μπαταρία για κανένα λόγο Σε Bmw παίζει. 1
korakios Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2021 5 λεπτά πριν, zanskou είπε όποιος το έκανε αυτό σε υβριδικό αυτοκίνητο είναι το λιγότερο ηλίθιος. γιατί ? πάντως μου έκανε εντύπωση πως μπόρεσε και το έκανε αφού στα φορτία δεν μπορείς να πάρεις σταθερή μέτρηση μιας και η υποβοήθηση δεν είναι σταθερή . Μάλλον θα έβγαλε εκτός (αν γίνεται) την υποβοήθηση πάντως απο 4,5 βενζίνη που έκαιγε , να καις 5λ υγραέριο είναι διαφορά
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα