paylidis Δημοσ. 1 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 1 Ιουνίου 2021 4 ώρες πριν, terry308 είπε 2 χιλιάρικα σε φ.α. είναι 50-60.000ΚΜ έτσι δεν είναι κύριοι @korakios & @paylidis 🤣 Εύκολα 50000 χλμ 😂 ασε κ έβαλα βενζίνη σήμερα στο Audi μετά από 3 μηνεσ κ πήρε μια κατοστάρα κ το φυσάω κ δε κρυώνει (με το cng θα ήταν 9 γεμίσματα κοινως ~3000 χλμ) 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
terry308 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 1 Ιουνίου 2021 10 λεπτά πριν, paylidis είπε Εύκολα 50000 χλμ 😂 ασε κ έβαλα βενζίνη σήμερα στο Audi μετά από 3 μηνεσ κ πήρε μια κατοστάρα κ το φυσάω κ δε κρυώνει (με το cng θα ήταν 9 γεμίσματα κοινως ~3000 χλμ) Εγώ τώρα βάζω 1 φορά το μήνα 50-60€ βενζίνη και πονάω... σε καταλαβαίνω 🤣 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MauroPaltoudias Δημοσ. 1 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 1 Ιουνίου 2021 7 ώρες πριν, satsok2 είπε Πάντως 2 χιλιάρικα σε βάθος 11 χρόνων (λέμε τώρα) είναι 3.5 ευρώ (ή 2.3 λίτρα βενζίνης) τη βδομάδα. Γυφτιά και παπάτζα υπολογισμοί - μην πέφτετε πάνω μου ε! Καλή η σκέψη και σωστός ο υπολογισμός. Με μια μικρή διαφορά όμως : κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει σε 11 χρόνια πόσο θα κοστίζει η μπαταρία 😊 (μην πέσεις να με φας!) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zanskou Δημοσ. 1 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 1 Ιουνίου 2021 27 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε Καλή η σκέψη και σωστός ο υπολογισμός. Με μια μικρή διαφορά όμως : κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει σε 11 χρόνια πόσο θα κοστίζει η μπαταρία 😊 (μην πέσεις να με φας!) Το μονο σίγουρο ειναι οτι θα κοστίζει λιγότερο απ'ότι σήμερα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MauroPaltoudias Δημοσ. 1 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 1 Ιουνίου 2021 20 λεπτά πριν, zanskou είπε Το μονο σίγουρο ειναι οτι θα κοστίζει λιγότερο απ'ότι σήμερα Το ανέφερα ήδη από προχθές, στο ίδιο θέμα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 2 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 2 Ιουνίου 2021 4 ώρες πριν, zanskou είπε Το μονο σίγουρο ειναι οτι θα κοστίζει λιγότερο απ'ότι σήμερα. Σίγουρα , αλλά φοβάμαι οτι σαν τιμες θα παραμείνουν ίδιες , απλά θα έχουν βελτιωμένες αντοχές και χωρητικότητες (όσο μπορεί η τεχνολογία λιθίου δηλαδή, εκτός αν περάσουμε σε κάτι καινούριο) 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MauroPaltoudias Δημοσ. 2 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 2 Ιουνίου 2021 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 3 Ιουνίου 2021 Στις 2/6/2021 στις 12:38 ΠΜ, korakios είπε Σίγουρα , αλλά φοβάμαι οτι σαν τιμες θα παραμείνουν ίδιες , απλά θα έχουν βελτιωμένες αντοχές και χωρητικότητες (όσο μπορεί η τεχνολογία λιθίου δηλαδή, εκτός αν περάσουμε σε κάτι καινούριο) Μα η βελτιωμένη χωρητικότητα στην ίδια τιμή θα σημαίνει μειωμένη τιμή στην ίδια χωρητικότητα! Το yaris μου πχ είναι σχεδιασμένο να λειτουργεί με μπαταρία 0,9KWh, αν ποτέ χρειαστεί αλλαγή θα μπει ίδιας χωρητικότητας. Εκτός και αν δεν κατάλαβα καλά και εννοείς κάτι άλλο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 3 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 3 Ιουνίου 2021 19 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Εκτός και αν δεν κατάλαβα καλά και εννοείς κάτι άλλο. όχι ,εννοώ οτι πχ στην περίπτωση του Yaris , θα έχουν μεγαλύτερης χωρητικότητας στην ίδια τιμή, δε θα αφήσουν να πέσουν οι τιμές δηλαδή . Φυσικά είναι καθαρά προσωπική εκτίμηση Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 3 Ιουνίου 2021 28 λεπτά πριν, korakios είπε όχι ,εννοώ οτι πχ στην περίπτωση του Yaris , θα έχουν μεγαλύτερης χωρητικότητας στην ίδια τιμή, δε θα αφήσουν να πέσουν οι τιμές δηλαδή . Φυσικά είναι καθαρά προσωπική εκτίμηση Μόνο αν οι μπαταρίες ήταν μονοπώλιο θα μπορούσε να συμβεί κάτι τέτοιο, δεν είναι όμως Ακαδημαϊκά μιλάμε πάντα, γιατί όπως έχω ξαναγράψει και παραπάνω η υβριδική μπαταρία δεν είναι αναλώσιμο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
giogios Δημοσ. 29 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 29 Ιουνίου 2021 Πρωινό κάτοχος Prius (2008) και νυν κάτοχος Auris hybrid. Παρα πολύ ευχαριστημένος! Σε γενικές γραμμές: οικονομία-αξιοπιστία-κόστος κατοχής τα θετικά, αρκούν και με το παραπάνω! Αν έχεις ερωτήσεις με χαρά να βοηθήσω. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lexotamilf Δημοσ. 30 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 30 Ιουνίου 2021 21 ώρες πριν, giogios είπε Πρωινό κάτοχος Prius (2008) και νυν κάτοχος Auris hybrid. Παρα πολύ ευχαριστημένος! Σε γενικές γραμμές: οικονομία-αξιοπιστία-κόστος κατοχής τα θετικά, αρκούν και με το παραπάνω! Αν έχεις ερωτήσεις με χαρά να βοηθήσω. Αν εννοείς και συντήρηση δεν θα έλεγα ότι το service της Toyota είναι φθηνό. Θα έλεγα οτι τείνει να πλησιασει τις premium μάρκες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
petranthe Δημοσ. 30 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 30 Ιουνίου 2021 (επεξεργασμένο) Κάτοχος C-HR εδώ και 6 μήνες. Τα προηγούμενα αμάξια ήταν Renault 19, VW golf 4, peugeot 206, Vw golf 5 και AUDI A4. Το αμάξι είναι άψογο και αγγίζει την τελειότητα, τουλάχιστον στα δικά μου μάτια. Το CVT με προβλημάτιζε και μένα πριν την αγορά, με ξένισε στην αρχή, αλλά από την στιγμή που θα μάθεις πως λειτουργεί δε θα έχεις κανένα θέμα, πέρα από αυτό που σου είπαν οι περισσότεροι (Ακούγεται ένας ήχος σαν να κουμπώνεις δευτέρα σε χειροκίνητο σε υψηλές στροφές) Από άποψη κατανάλωσης είναι ότι πιο οικονομικό μπορείς να πάρεις σε βενζίνη. Εγώ εντός πόλης, με το κωλομποτιλιάρισμα της Θεσσαλονίκης, έχω μέση κατανάλωση 4.3/100(!) πηγαίνοντας κανονικά. Εκτός πόλης αν τρέχεις πάνω από 150 σε πάει στα 6.5/100. Αν πηγαίνεις σαν άνθρωπος έχει εξίσου γελοίες καταναλώσεις που θυμίζουν καταναλώσεις πετρελαίου. Ειδικά αν προέρχεσαι από παλιό αμάξι όπως εγώ, θα σοκαριστείς(ευχάριστα). Έχει και μηδενικά τέλη. Όσον αφορά τις μπαταρίες έχουν 11 χρόνια εγγύηση και τότε αν το έχεις ακόμα το αμάξι πιστεύω θα είναι πολύ πιο φτηνές από τα 2Κ που κάνουν τώρα. Επίσης επίκειται σε όλα τα TOYOTA αύξηση της εγγύησης σε όλα τα υπόλοιπα μέρη στα 11 χρόνια. Και ναι, αν πας σε υβρίδιο τα σερβις θα πρέπει να τα κάνεις στην αντιπροσωπία και όχι στον μάστορα της γειτονιάς που το πιο πιθανό είναι να μην έχει ιδέα από τέτοιου είδους εργασίες. Πάμε τώρα και στην οδηγική συμπεριφορά. Αν κινείσαι κυρίως εντός πόλης είναι πολύ ξεκούραστο, πολύ στιβαρό στο δρόμο, στρίβει πολύ καλά και είναι σαν να οδηγάς παιχνίδι με την καλή έννοια. Έχει άπειρες οδηγικές ευκολίες που άλλα αμάξια τα έχουν σε πολύ πιο ακριβές εκδόσεις. Εκτός πόλης, έχω κάνει περίπου 5000 χιλιόμετρα σε εξορμήσεις και δεν αντιμετώπισα ποτέ κανένα θέμα ούτε σε προσπεράσεις που λένε πολλοί Σουμάχερ εδώ, ούτε σε τίποτα. Ε τώρα αν θέλεις γκάζια και τρελές ροπές δε θα πας να πάρεις υβριδικό, αυτονόητο είναι ότι δεν έχει τα πλεονεκτήματα ενός τουρμπο κινητήρα. Από χώρους αν εξαιρέσουμε το μικρό σχετικά πορτπαγκαζ, που αν έχεις πχ 2 παιδιά θα δυσκολευτείς, είναι μια χαρά. Το μέλλον δεν είναι στα σάπια πετρέλαια και στα βενζίνης που καίνε 9 και 10lt/100. Δεν είμαστε στο 2007... Από μένα προχώρα άφοβα και δε θα το μετανιώσεις. Επεξ/σία 30 Ιουνίου 2021 από petranthe 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Nabuko Δημοσ. 30 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 30 Ιουνίου 2021 1 ώρα πριν, petranthe είπε Όσο αναφορά Όσον αφορά Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
petranthe Δημοσ. 30 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 30 Ιουνίου 2021 3 λεπτά πριν, Nabuko είπε Όσον αφορά Πολύ σημαντική η συνεισφορά σου στη συζήτηση. Θα το διορθώσω. 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα