Metaksas Δημοσ. 29 Ιουλίου Δημοσ. 29 Ιουλίου παιδια εγω ειμαι αναμεσα σε yaris cross και avenger jeep, σε δρομους με πολλες λακουβες κτλπ το yaris πως ειναι? και απο θορυβο καμπινας?
G.bar Δημοσ. 30 Ιουλίου Δημοσ. 30 Ιουλίου 16 ώρες πριν, prooikonomou είπε Αυτό μου είπαν κ στην αντιπροσωπεία της Toyota αλλά δεν γίνεται να ισχύει γιατί αντίκειται στους νόμους της Φυσικής. Αν η μέγιστη ιπποδύναμη του θερμικού κινητήρα είναι τα 100 άλογα, τότε, καθώς η μπαταρία αδειάζει (έστω, όχι τελείως) η ιπποδύναμη του αυτοκινήτου θα προσεγγίζει τους 100 ίππους αφού ο ηλεκτροκινητήρας δεν θα μπορεί να συνεισφέρει στη συνολική ισχύ. Μπορεί να μην συμβαίνει συχνά αλλά σε μια παρατεταμένη ανηφόρα ή σε οδήγηση στην εθνική με αρκετά χλμ, συμβαίνει. Αν η μπαταρία με τη μία γραμμή στάθμη ισχύος μπορούσε εσαεί να προσφέρει έξτρα 40 ίππους, τότε η Toyota θα είχε ανακαλύψει το αεικίνητο κ το ενεργειακό κ συνάμα περιβαλλοντικό πρόβλημα του πλανήτη θα είχε λυθεί άπαξ! Η μπαταρία δεν πέφτει ποτέ κάτω απο τις δυό γραμμές ισχύος. Εκεί παίρνει μπροστά το θερμικό μοτέρ και ξανάφορτίζει, όπως επίσης και όταν ζοριστεί η μπαταρία. Ο συνδυασμός μπαταρίας, θερμικού μοτέρ και cvt στα υβριδικά της Toyota είναι σχεδιασμένα προφανώς για την οικονομικότερη δυνατή μετακίνηση και σε καμια περίπτωση για επιδόσεις. (Αν και τα δίλιτρα μια χαρά επιδόσεις έχουν) Στην οδήγηση σε εθνική ή σε ανηφόρες απλά δεν πέφτει η μπαταρία επειδη το θερμικό μοτέρ δουλεύει συνέχεια και την κρατάει φορτισμένη εξ´ου και η μεγαλύτερη κατανάλωση. Επειδή έχω υβριδικό 5 χρόνια τώρα, έχω τεστάρει κάθε δυνατή θεωρία που υπάρχει περί μπαταρίας, διαφορά στις επιδόσεις δεν έχω δει. Διαφορά στην κατανάλωση, ναί. 1
giorgos_76 Δημοσ. 30 Ιουλίου Δημοσ. 30 Ιουλίου Το υβριδικό με το βενζινοκίνητο Corolla έχουν 4000 ευρώ περίπου διαφορά...Με την λογική ότι το 40% της κατανάλωσης στο υβριδικό είναι δωρεάν, δεν είναι προτιμότερο να πας σε υβριδικό μιας και σε 3 χρόνια περίπου θα κάνεις απόσβεση ;; Χώρια τα τέλη κυκλοφορίας και το μειωμένο service.
G.bar Δημοσ. 31 Ιουλίου Δημοσ. 31 Ιουλίου 10 ώρες πριν, giorgos_76 είπε Το υβριδικό με το βενζινοκίνητο Corolla έχουν 4000 ευρώ περίπου διαφορά...Με την λογική ότι το 40% της κατανάλωσης στο υβριδικό είναι δωρεάν, δεν είναι προτιμότερο να πας σε υβριδικό μιας και σε 3 χρόνια περίπου θα κάνεις απόσβεση ;; Χώρια τα τέλη κυκλοφορίας και το μειωμένο service. Εννοείται οτι είναι προτιμότερο το υβριδικό απο όλες τις απόψεις. Αν έχεις ελαφρύ πόδι και κάνεις πολλά χιλιόμετρα εντός πόλης, η απόσβεση γίνεται και πιο γρήγορα. Παίζει πολύ μεγάλο ρόλο ο τρόπος οδήγησης, αν και το αυτοκίνητο σε προδιαθέτει να πηγαίνεις χαλαρά.
andreas-d Δημοσ. 31 Ιουλίου Δημοσ. 31 Ιουλίου 11 ώρες πριν, G.bar είπε Εννοείται οτι είναι προτιμότερο το υβριδικό απο όλες τις απόψεις. Αν έχεις ελαφρύ πόδι και κάνεις πολλά χιλιόμετρα εντός πόλης, η απόσβεση γίνεται και πιο γρήγορα. Παίζει πολύ μεγάλο ρόλο ο τρόπος οδήγησης, αν και το αυτοκίνητο σε προδιαθέτει να πηγαίνεις χαλαρά. Εγώ έχω chr 2.0l και παρόλο που έχω βαρύ πόδι και τα περισσότερα χιλιόμετρα γίνονται εθνική οδό και μάλιστα γερμανία Ελλάδα και επιστροφή, από θέμα οικονομίας βρήκα την υγεία μου, κατεβαίνω Ελλάδα με 250€ βενζίνη τρία άτομα και αποσκευές, και το κλίμα πάντα ανοιχτό.
G.bar Δημοσ. 1 Αυγούστου Δημοσ. 1 Αυγούστου 13 ώρες πριν, andreas-d είπε Εγώ έχω chr 2.0l και παρόλο που έχω βαρύ πόδι και τα περισσότερα χιλιόμετρα γίνονται εθνική οδό και μάλιστα γερμανία Ελλάδα και επιστροφή, από θέμα οικονομίας βρήκα την υγεία μου, κατεβαίνω Ελλάδα με 250€ βενζίνη τρία άτομα και αποσκευές, και το κλίμα πάντα ανοιχτό. Σίγουρα ακόμα και το 2λιτρο δεν συγκρίνεται σε οικονομία με ένα απλό βενζινης. Είναι φοβερά οικονομικό. Εγώ εχω το 1.8 και πραγματικά ξεχνάω ποτέ έβαλα βενζίνη.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα